| czk med wallhack? | 13.11.2007 23:44 |
Hej tøser :)
Som de fleste nok ved så er spilleren czk blevet beskyldt for brug af wallhack af clanen Horsie.
Horsie har så lavet en lille "cheat movie" med klips af czk.
Kampen blev spillet i MondayCup hvor jeg er admin og jeg tog mig derfor tid til at kigge demoen igemmen.
Efter at have kigget demoen igemmen fra kampen mellem Horsie og DANCE! i de_inferno,
har jeg konstateret at czk også kaldet "se zet kaa" ikke bruger wallhack.
De "tilfældigheder" der er blevet vist i filmen (http://rapidshare.com/files/69300292/czk-tjeat.rar.html)
vil jeg med glæde forklare.
------
Klip 1:
Han bliver i dette klip "hvid" og han forsætter op i deres storm og bliver dækket af sine medspillere, han høre
lige inden han bliver flashet at en spiller løber hen og camper i hjørnet. Han løber op og skyder ham i mens
han er hvid.
Klip 2:
Efter at Pandora skyder en som kommer ud af "biblotek" så løber czk ned mod ct spawn hvor han høre Pandora
trække sig hen bag kasserne.
Klip 3:
Man ser på demoen at der kommer løbende en CT op af "sliske" og czk gætter så på at lyden kommer fra "muldvarp"
og skyder derfor igemmen der, ikke så meget at sige til denne.
Klip 4:
Der i demoen vises at der bliver skudt igemmen, og at czk bliver ramt igemmen fra gangen, og han vælger derfor
at skyde igemmen efter hvem der end er der.
Klip 5:
Dette er få sekunder efter klip 4 og forgår i en og samme runde. czk står sammen med en mate i gangen og
hans mate bliver skudt bagfra, der vælger czk som de fleste andre at vende sig rundt og skyde ham der kommer
bagfra. Lidt derefter kommer endnu en person ind i gangene og czk skyder også ham.
Også er der i dette klip et sted hvor czk skyder en som sidder og camper i et hjørne, efter at have set
den samme runde fra flere steder så kan jeg fortælle at han får info fra en mate som står på bombestedet
sammen med ham at Floomer sidder og camper der. Man kan se Flommers hovede lige inden han sætter sig ned.
Klip 6:
Han høre at hans mate bliver beskudt oppe i gangene og løber op for at hjælpe og får så en af modstanderne,
han prøver at få den sidste men misser og løber så tilbage for at kaste HE og så reloade. Dette får han ikke
chancen for, for han høre modstanderen samle våben op, og modstanderen går ned af trappen, og czk trækker
sit våben frem hurtigt og trækker sig tilbage.
------
Som i kan se er der ikke så meget at sige til de klips som bliver vist i filmen, og jeg vil sige at czk er
100% clean for wallhack. Jeg kan selvfølgelig ikke sige at han har brugt anden cheat end wallhack, men dette
er hvad jeg kan konstatere.
Stavefejl er 100% gratis.
Som de fleste nok ved så er spilleren czk blevet beskyldt for brug af wallhack af clanen Horsie.
Horsie har så lavet en lille "cheat movie" med klips af czk.
Kampen blev spillet i MondayCup hvor jeg er admin og jeg tog mig derfor tid til at kigge demoen igemmen.
Efter at have kigget demoen igemmen fra kampen mellem Horsie og DANCE! i de_inferno,
har jeg konstateret at czk også kaldet "se zet kaa" ikke bruger wallhack.
De "tilfældigheder" der er blevet vist i filmen (http://rapidshare.com/files/69300292/czk-tjeat.rar.html)
vil jeg med glæde forklare.
------
Klip 1:
Han bliver i dette klip "hvid" og han forsætter op i deres storm og bliver dækket af sine medspillere, han høre
lige inden han bliver flashet at en spiller løber hen og camper i hjørnet. Han løber op og skyder ham i mens
han er hvid.
Klip 2:
Efter at Pandora skyder en som kommer ud af "biblotek" så løber czk ned mod ct spawn hvor han høre Pandora
trække sig hen bag kasserne.
Klip 3:
Man ser på demoen at der kommer løbende en CT op af "sliske" og czk gætter så på at lyden kommer fra "muldvarp"
og skyder derfor igemmen der, ikke så meget at sige til denne.
Klip 4:
Der i demoen vises at der bliver skudt igemmen, og at czk bliver ramt igemmen fra gangen, og han vælger derfor
at skyde igemmen efter hvem der end er der.
Klip 5:
Dette er få sekunder efter klip 4 og forgår i en og samme runde. czk står sammen med en mate i gangen og
hans mate bliver skudt bagfra, der vælger czk som de fleste andre at vende sig rundt og skyde ham der kommer
bagfra. Lidt derefter kommer endnu en person ind i gangene og czk skyder også ham.
Også er der i dette klip et sted hvor czk skyder en som sidder og camper i et hjørne, efter at have set
den samme runde fra flere steder så kan jeg fortælle at han får info fra en mate som står på bombestedet
sammen med ham at Floomer sidder og camper der. Man kan se Flommers hovede lige inden han sætter sig ned.
Klip 6:
Han høre at hans mate bliver beskudt oppe i gangene og løber op for at hjælpe og får så en af modstanderne,
han prøver at få den sidste men misser og løber så tilbage for at kaste HE og så reloade. Dette får han ikke
chancen for, for han høre modstanderen samle våben op, og modstanderen går ned af trappen, og czk trækker
sit våben frem hurtigt og trækker sig tilbage.
------
Som i kan se er der ikke så meget at sige til de klips som bliver vist i filmen, og jeg vil sige at czk er
100% clean for wallhack. Jeg kan selvfølgelig ikke sige at han har brugt anden cheat end wallhack, men dette
er hvad jeg kan konstatere.
Stavefejl er 100% gratis.
www.FindBio.dk
| #2 | 13.11.2007 23:56 |
Synes virkelig det er fedt, at du sidder her og bruger din tid på, at vise at du har undersøgt sagerne efterfølgende. Om din konklusion er forkert eller for den sags skyld korrekt, så synes jeg virkelig det er et godt initiativ.
Thumbs up! :)
Thumbs up! :)
0ldsk3wl
| #3 | 14.11.2007 00:03 |
Har ikke lige set klippene, men tvivler nu på han snyder :) Og der er vel tjekket custodia-filer igennem? :)
Not just advanced. 2advanced!
| #228 | 14.11.2007 12:16 |
haha :D Ja det betyder ingen :D
Not just advanced. 2advanced!
| #386 | 14.11.2007 16:06 |
Det er ikke så lang tid siden at han er blevet bustet, en gang cheater, altid cheater :) Har dog ikke set filmen i dette topic, men faktum er at han er blevet nuppet med det på før.
You look like I need a drink
| #417 | 14.11.2007 16:30 |
Der var en avi med ham på mill hvor der ikke kunne være den store tvivl om at han snød. Mener da heller ikke at han benægtede det når man konfronterede det med ham. Kan prøve at se om jeg kan finde avi'en, men lover intet.
| #440 | 14.11.2007 16:52 |
det er jo lort det der morten :) han har skrevet en hel blog om den film.. jeg har demoen der beviser at han ved et klip få infoen fra mig, da jeg kan se manden igennem når jeg skifter person.. alle de andre sekvenser i den omtalte film er jo lige så vage som den her..
bedre end mange, ringere end få
| #433 | 14.11.2007 16:44 |
http://xplayn.com/1463?userId=3821&blogId=8435
Er det den movie?
Kender ikke til andre avi's med mig på mill.
Er det den movie?
Kender ikke til andre avi's med mig på mill.
Bare Helt Min Egen
| #514 | 14.11.2007 18:16 |
Yea, det ligner meget snyd efter min mening :)
| #517 | 14.11.2007 18:19 |
Vi sad bootcamp, som der også så fint står i bloggen. Og har aldrig bekræftet jeg snød.
Bare Helt Min Egen
| #796 | 15.11.2007 20:58 |
"Den har jeg set... og der sad han lan hjemme ved mig. og vi cheatede max alle sammen kan jeg så fortælle dig :) "
Det er den kommentar jeg snakker om.. Og din:
"Vi sad bootcamp, som der også så fint står i bloggen. Og har aldrig bekræftet jeg snød."
Det er den kommentar jeg snakker om.. Og din:
"Vi sad bootcamp, som der også så fint står i bloggen. Og har aldrig bekræftet jeg snød."
//Mejsel
| #4 | 14.11.2007 00:07 |
Altså, man flasher fandme ikke sig selv i midten, og så render op og prefire end, så er jeg kølig :D
| #123 | 14.11.2007 10:06 |
Ja det virker da lidt åndsvagt at han flasher sig selv, men kunne jo være han ikke så at hans skærm blev hvid (:D!).
Meeen, tror nu mere at, hvis han bare tænker nogenlunde aggresivt, at tankerne "omg jeg er blind, nå fuck så man han sikkert også være det, jeg skynder mig at se om jeg kan nå herhen og gemme mig" røg gennem hoved på ham.
Meeen, tror nu mere at, hvis han bare tænker nogenlunde aggresivt, at tankerne "omg jeg er blind, nå fuck så man han sikkert også være det, jeg skynder mig at se om jeg kan nå herhen og gemme mig" røg gennem hoved på ham.
Sig hej o/
| #331 | 14.11.2007 14:52 |
så vidt jeg ved, at gemme sig er ikk lige og skyde 3 skud.. ellers tænker man det hører de ikk alligevel?!
| #454 | 14.11.2007 17:04 |
Man stormer vel ikke op i midten, og KUN skyder _3_ skud når der er så lille chance pga. han er helt hvid... ?
F.I.P
| #513 | 14.11.2007 18:11 |
Altså, han behøver ikke skyde mere end tre skud, da han kan se at han slog ham ihjel på det tredje.
Men så igen, når man skyder tilfældigt er det sjældent man lige præcis stopper med at skyde i dét øjeblik manden dør, men han har vel bare bedre reaktionsevner end Lucky Luke? :s
Men så igen, når man skyder tilfældigt er det sjældent man lige præcis stopper med at skyde i dét øjeblik manden dør, men han har vel bare bedre reaktionsevner end Lucky Luke? :s
Sig hej o/
| #532 | 14.11.2007 18:59 |
Man vil sku da ikke normalt storme flashet op af midten, når man ved der er en der står close, skyde 3 skud uden at have i tankerne at spraye overhovedet. Følg nu lidt med.
F.I.P
| #631 | 14.11.2007 22:33 |
Da dig der kommer og leger bagklog... Men anyways... Ikke normalt at gå op og skyde 3 skud kun.
F.I.P
| #637 | 14.11.2007 22:39 |
Bagklog? Hvordan kan jeg lege "bagklog" hahaha. Jeg aner det ikke. Som jeg siger. Jeg kom med en teori. Andet var der ikke i det.
Så ro på viking.
peace
Så ro på viking.
peace
|
| #5 | 14.11.2007 00:13 |
Jeg har ikk set klippene, men skal nok gøre det.
Jeg kender og har spillet med czk, og tvivler meget stærkt på at han snyder. imo er han en utrolig dygtig spiller!
Jeg kender og har spillet med czk, og tvivler meget stærkt på at han snyder. imo er han en utrolig dygtig spiller!
| #6 | 14.11.2007 00:21 |
mondaycup spiller i da med custodia, hvilket så vidt jeg ved låser 32bit, så han kan umuligt have set ham i midten. sys godt nok det nogen mærkelig ting han laver, især hvis det rigtigt det der står altså at der ikke er lavet nogen lyd eller noget.
han kan have levet på interativ, men det der er lidt weird imo
han kan have levet på interativ, men det der er lidt weird imo
ripping since 99'
| #7 | 14.11.2007 00:22 |
Hvis du ser demoen selv så vil du høre at en CT løber ud fra "buen" og hen i hjørnet :)
www.FindBio.dk
| #10 | 14.11.2007 00:29 |
Den ligger her; http://bookhltv.org/hltv/show/3524
www.FindBio.dk
| #9 | 14.11.2007 00:28 |
ud fra den avi der er lavet, synes jeg godt nok at man kan sætte et spørgsmål ved czk... Kender ikke selv manden, men det lugter lidt - synes dog ikke at den er 100 procent sikker..
| #59 | 14.11.2007 09:07 |
Kan bare informere at han ikk snyder :=)
er jeg 200 procent sikker på; )
er jeg 200 procent sikker på; )
Jeg har Megareksi :((((((
| #71 | 14.11.2007 09:17 |
mm,
Med det er beskyldinger mod beskyldninger....
Men kan bare informere om jeg tit har været til lan med ham
Der er også lavet en demo af han tidligere, og der sad vi til lan.....+ vi blev også smidt ud af en cup :)
Med det er beskyldinger mod beskyldninger....
Men kan bare informere om jeg tit har været til lan med ham
Der er også lavet en demo af han tidligere, og der sad vi til lan.....+ vi blev også smidt ud af en cup :)
| #74 | 14.11.2007 09:21 |
haha.. du må hellere komme med beviser fra den pågældende kamp for at cleane ham... Der er ingen der giver en skid for dit ord.. Når du engang kommer videre fra folkeskolen vil du finde lære ordet "kildekritik" at kende.. Og der vil man ikk kunne bruge dig til noget eftersom du er i clan med ham
| #85 | 14.11.2007 09:29 |
Er enig med dig at ord mod ord ikke kan bruges til noget. Men når jeg bliver busted mens jeg sidder til bootcamp, så tror jeg sku ikke der er mere at sige end "haha" :).
Men du har ret, det ser underligt ud noget af det jeg laver, men det meste kan forklares. Dog er den første 100% random, jeg skyder bare i blinde. Og du ser også at jeg slet ikke drejer med musen :)
Men du har ret, det ser underligt ud noget af det jeg laver, men det meste kan forklares. Dog er den første 100% random, jeg skyder bare i blinde. Og du ser også at jeg slet ikke drejer med musen :)
Bare Helt Min Egen
| #91 | 14.11.2007 09:36 |
vi er ikk i clan mere
Kilden på xplayn er ikke en pålidelig kilde.
måske skulle du hoppe tilbage i folkeskolen?...
Kilden på xplayn er ikke en pålidelig kilde.
måske skulle du hoppe tilbage i folkeskolen?...
| #122 | 14.11.2007 10:04 |
Slet ikk en kilde du kan regne med...
Hvor vil du hen?
Hvor vil du hen?
| #136 | 14.11.2007 10:30 |
XplayN er jo en kilde du kan regne med? At I så er f00lZ og stadig beholde p2b er jeres valg - Til at du ikke mener du er en værdig kilde, mener du så deres nyheder er fake?...
stfu rtrd