Kommentarer i alt: 12 -
| Windows XP på en Zepto Znote 3415W | 06.10.2007 15:53 |
Er blot interesseret I at høre om en eller flere har haft held til af få en af zepto's såkaldte 'ej windows xp kompatbible' maskiner (heriblandt min egen, 3415W) til at køre XP alligevel. Og i så fald, hvordan.
På forhånd tak.
På forhånd tak.
| #3 | 06.10.2007 16:05 |
Har købt en laptop som iflg. Zepto's hjemmeside officielt ikke understøtter Windows XP pga. manglende drivere el.lign. - Men jeg har ikke stor fidus til Vista, og er derfor interesseret i at undersøge om det virkelig kan passe, at man ikke kan få den til at køre på Windows XP. Har forsøgt mig i diversa fora o. lign., hvor det da også antydes at det på sin vis kan lade sig gøre - Jeg er bare ikke super teknisk og søger derfor hjælp hos en som måske selv har stået i lignende situation.
Håber du blev afklaret :)
Håber du blev afklaret :)
| #4 | 06.10.2007 16:10 |
Hvis der ikke er lavet drivere til XP til det hardware der sidder i, så vil du jo få problemer. Så simpelt er det :)
| #7 | 06.10.2007 16:23 |
Jeg købte en Znote 3415W og da jeg købte den på deres hjemmeside www.zeptoeksperten.dk, informerede de ikke købere om at de ikke var XP kompatible. Så ringede jeg ind til dem for at klage. Jeg havde købt en helt nyt XP sæt for at få det til at virke istedet for at cracke sig igennem. Men nej, de kunne intet gøre. Det var ikke noget de havde noget med at gøre. Så ville jeg snakke med deres chef, men han var på ferie. Har aldrig hørt fra dem siden. De fortalte mig dog at efter min klage ville de skrive på deres hjemmeside at de ikke var kompatible med XP. Så måtte jeg jo hackz0r mig igennem til Vista. Det fungerer fint, selvom jeg ikke er den store fan af Vista. Men hvis du kan finde en modded driver til disse såkaldte "ikke kompatible med XP bærbare" Så er du mere end velkommen til at skrive til mig.
| #8 | 06.10.2007 16:30 |
Jeg nægter simpelthen bare at tro, at det ikke kan lade sig gøre. Der sidder intet i, som er så nyt at jeg ikke har set det køre på XP før - Personligt tror jeg bare det handler om at finde de rigtige drivers, men det kan jo være et projekt i sig selv :)
Mht. Vista er jeg heller ikke begejstret. Synes det er langsomt. Færdig arbejde.
Mht. Vista er jeg heller ikke begejstret. Synes det er langsomt. Færdig arbejde.
| #9 | 06.10.2007 19:05 |
Jeg var lige ved at købe en, havde ikke set at den ikke understøttede XP. Så spottede jeg det heldigvis lige før jeg købte den, og købte en 6024 istedet :)
>:]~
| #10 | 07.10.2007 12:34 |
Computeren i sig selv er super lækker, har ingenlunde fortrudt mit køb - Skal bare lige have fundet en smutvej :)
| #11 | 07.10.2007 12:37 |
tja, kan jeg godt forstå, er heller ikke til vista..
sorry glemte svarknap til #10
sorry glemte svarknap til #10
Edited: 07.10.2007 12:37
>:]~
Kommentarer i alt: 12 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY