Kommentarer i alt: 8 -
| L2d søger TacLeader og Members. | 13.09.2007 18:59 |
Hej . Mit navn er Mathias "feNthe" Nielsen. Jeg er med i klanen L2d og vi søger lige pt. nogen members af forskellig slags :). Vi har lige startet klanen op og er indtil videre kun 3 members.
# Kasper "Nightmare^" Nielsen - 14 år - ClanLeader
# Daniel "DaNiEL^" Olesen - 13 år - ClanLeader
# Mathias "feNthe" Nielsen - 14 år - Gamer
Lige i øjeblikket har vi 2 ClanLeaders, men vi finder snart ud af hvem der skal være den endelige CL :D.
- Vores Mål:
Når vi har fundet members osv. og det hele er klart har vi tænkt os at melde os til DEL - Dansk Esport Liga. Derefter finder vi ud af hvad vi vil senere hvis vi stadig eksisterer :).
- L2d:
Lige i øjeblikket har vi kun VT, men vi har snart server, mIRC og om noget tid, hjemmeside. Hvis vi mangler andet derefter finder vi ud af det :).
- Dig:
Low/Medi Skilled - Skal kunne deltage i evt. Træning, evt. Pcw/Cw, evt. Møder osv. Derudover skal du også være rimelig online :)
Mvh. L2d
# Kasper "Nightmare^" Nielsen - 14 år - ClanLeader
# Daniel "DaNiEL^" Olesen - 13 år - ClanLeader
# Mathias "feNthe" Nielsen - 14 år - Gamer
Lige i øjeblikket har vi 2 ClanLeaders, men vi finder snart ud af hvem der skal være den endelige CL :D.
- Vores Mål:
Når vi har fundet members osv. og det hele er klart har vi tænkt os at melde os til DEL - Dansk Esport Liga. Derefter finder vi ud af hvad vi vil senere hvis vi stadig eksisterer :).
- L2d:
Lige i øjeblikket har vi kun VT, men vi har snart server, mIRC og om noget tid, hjemmeside. Hvis vi mangler andet derefter finder vi ud af det :).
- Dig:
Low/Medi Skilled - Skal kunne deltage i evt. Træning, evt. Pcw/Cw, evt. Møder osv. Derudover skal du også være rimelig online :)
Mvh. L2d
| #2 | 13.09.2007 19:15 |
Meget flot ansøgning, hvis man tager din alder i betragtning. Jeg synes i skal starte med at have lidt færre ambitioner, da jeres niveau vidst ikke er så godt endnu. Dem der spiller i DEL, er nok lidt for gode for jer.. :)
.
Kommentarer i alt: 8 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

NiP vs.
Wolves
Virtus vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
TCM
eSuba