Kommentarer i alt: 22 -
| Teflon tape? | 27.08.2007 21:23 |
Sad her den anden dag og tjekke ud i webshoppen, den var da nice nok, men synes der mangler nogle ting.... altså flere muse f.eks. men det er selvfølgelig ikke det i leder efter..
Dog kom jeg på en ting som jeg tilfældigvis sidder og leder efter...
Hvad med noget Teflon tape??
Der findes mange fede mærker som f.eks. Pure ice eller black ice og mange flere mærker, kunne det ikke være nice at have i webshoppen??
Dog kom jeg på en ting som jeg tilfældigvis sidder og leder efter...
Hvad med noget Teflon tape??
Der findes mange fede mærker som f.eks. Pure ice eller black ice og mange flere mærker, kunne det ikke være nice at have i webshoppen??
| #1 | 27.08.2007 21:57 |
undskyld men .. haha :D "Hvad med noget Teflon tape??" da jeg læste det smilte jeg sku lidt :)
Først til mølle er en fartbølle!
| #2 | 27.08.2007 22:02 |
Teflon er forældet, hyperglides er gud!
Streetcredit and Pussycat dolls
| #3 | 27.08.2007 22:07 |
Jeg tror ikke, ret mange mennesker bruger sådan noget længere.
Husk at drikke vand ellers dør I
| #4 | 27.08.2007 22:28 |
*FLUEKNEPPERI*
At kalde black ice og pure ice et teflon mærke er en da vidst en fejl, imo er der tale om forskellige udgaver af produktet teflon og ikke forskellige mærker.
men som de andre siger så er hyperglides vejen frem
At kalde black ice og pure ice et teflon mærke er en da vidst en fejl, imo er der tale om forskellige udgaver af produktet teflon og ikke forskellige mærker.
men som de andre siger så er hyperglides vejen frem
| #8 | 28.08.2007 00:41 |
Nogen deer ved om det kan betale sig at bruge Hyperglides eller teffe.
når man bruger qck+TUNG :D
når man bruger qck+TUNG :D
din mor er zztein
| #11 | 28.08.2007 08:26 |
MEIN LEBEN
| #12 | 28.08.2007 10:46 |
Teflon er noget man før.. Ikke køber :) Vi du vil have mouseskatez så køb nogle hyperglidez
Manchester United <3
| #13 | 28.08.2007 11:02 |
Jeg tror jeg har ca 4 meter teflon du kan få billigt!
jeg er ét stort uheld
| #14 | 28.08.2007 11:53 |
Skriv til unplugged, har har rigtigt meget du sikkert godt kan få gratis(Du betaler bare for fragten)
| #16 | 28.08.2007 12:32 |
Det eneste teflon bliver brugt til nu om dage er til at smide i et random cup på irc ;-)
| #21 | 28.08.2007 15:09 |
Hvis du kender en eller lignede, som arbejder på en fabrik, slagteri etc., så kan du være heldig med at få en masse industriteflon. Det er helt basalt det samme, hvis man tager det i grundlæggende træk, dog hvis du kender folk, så kan du få det i kassevis gratis :)
Jeg har en mate som arbejder ved en kageformfrabrik (lol), og han sidder så ved store maskiner som laver former. Men de bruger så noget teflon engang i mellem, og der kommer tit store stykker til overs, som så kan bruges på din mus.
Jeg gik fra blackice til det her, som jeg egentlig synes er bedre, da det holder en smule bedre.
Bare et forslag, hvis du nu har nogle gode kontakter. Ellers evt. tag ud i industrien og spørg, om du ikke må få nogle rester af deres teflon (hvis du nu vil gøre en idiot ud af dig selv, for de mange arbejdere :D)
Jeg har en mate som arbejder ved en kageformfrabrik (lol), og han sidder så ved store maskiner som laver former. Men de bruger så noget teflon engang i mellem, og der kommer tit store stykker til overs, som så kan bruges på din mus.
Jeg gik fra blackice til det her, som jeg egentlig synes er bedre, da det holder en smule bedre.
Bare et forslag, hvis du nu har nogle gode kontakter. Ellers evt. tag ud i industrien og spørg, om du ikke må få nogle rester af deres teflon (hvis du nu vil gøre en idiot ud af dig selv, for de mange arbejdere :D)
|
| #22 | 31.08.2007 15:21 |
Altså har stadig lidt teflon tape liggende herhjemme, men får nok snart brug for det...
Har os prøvet hyperglides, men synes nu bedre om Teffe, og i skal ikke spørge mig hvorfor.. sådan har jeg det bare....
Men i hvert fald, jeg skal ikke skifte mit teflon tape tit, det der sidder på min mus nu har siddet der i 2 uger indtil videre...
Men selvfølgelig er det ikke kun teflon tape jeg tænker på, gerne os Hyperglides og andet... Kunne da være fedt det hele...
Var egentlig bare en idé jeg fik, da jeg sad og manglede Teffe...
Var bare et foreslag til Webshoppen :)
Har os prøvet hyperglides, men synes nu bedre om Teffe, og i skal ikke spørge mig hvorfor.. sådan har jeg det bare....
Men i hvert fald, jeg skal ikke skifte mit teflon tape tit, det der sidder på min mus nu har siddet der i 2 uger indtil videre...
Men selvfølgelig er det ikke kun teflon tape jeg tænker på, gerne os Hyperglides og andet... Kunne da være fedt det hele...
Var egentlig bare en idé jeg fik, da jeg sad og manglede Teffe...
Var bare et foreslag til Webshoppen :)
Kommentarer i alt: 22 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.