| Vestegnen sætter dagens overskrifter | 27.08.2007 12:55 |
ja så starter vi og jeg vil fortælle jer brugere der er interesseret hvordan det VIRKELIG hang sammen igår aftes omkring Brøndby Stadion, der vil nu komme nogle links til forskellige sidder som fortæller omtrendt samme emne " Brøndby Tiljhængere Amok På Brøndby Stadion " :
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broen...
http://www.bt.dk/article/20070827/sport01/708270...
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-805...
http://sputnik-dyn.tv2.dk/player/asx.php?playlis...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=72805
http://forza.dk/index.php/news/show/id=138465
Alle medier skriver stortset det samme: at vi viste voldelig tilgang til tingene, og smed romerlys og sang osv osv...
Det eneste JEG kan stå ved, og alle andre også, er at jo vi sang, og sang og sang... smed romerlys nej? vi stod med dem i hånden, og ellers lå de på jorden!! Demonstrationen ved alle nok godt hvorfor fandt sted, præstationerne på banen taler vidst for sig selv! Selv hvis politiet ikke havde været der, havde der INTET sket med de "skyldige" folk omkring Brøndby Stadion!!
Jeg ved og mange andre at Aviserne skal sælge, ergo mediestunts skal på banen (Hej NoA's forsvinden, reklame osvosv) men det skaber kun negative tanker omkring Brøndby? vi er der HVERGANG ude såvel som hjemme, bruger tid, kræfter og penge på det! og viser god stil, ved stadig at overdøve hjemmeholdets fans (selvom det er forholdsvist nemt ligemeget hvor man er i DK) da fankulturen i mange klubber sucks!!
Jeg står her dagen efter kl 12:43 og tænker... Selvmål fra de danske mediers side!! det skaber kun dårlig reklame for dem selv, når folk finder ud af hvad der i virkeligheden er sket!!
skov//ouut
BRØNDBY TIL JEG DØR!!!
http://ekstrabladet.dk/sport/dansk_fodbold/broen...
http://www.bt.dk/article/20070827/sport01/708270...
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-805...
http://sputnik-dyn.tv2.dk/player/asx.php?playlis...
http://www.bold.dk/nyt/?vis=72805
http://forza.dk/index.php/news/show/id=138465
Alle medier skriver stortset det samme: at vi viste voldelig tilgang til tingene, og smed romerlys og sang osv osv...
Det eneste JEG kan stå ved, og alle andre også, er at jo vi sang, og sang og sang... smed romerlys nej? vi stod med dem i hånden, og ellers lå de på jorden!! Demonstrationen ved alle nok godt hvorfor fandt sted, præstationerne på banen taler vidst for sig selv! Selv hvis politiet ikke havde været der, havde der INTET sket med de "skyldige" folk omkring Brøndby Stadion!!
Jeg ved og mange andre at Aviserne skal sælge, ergo mediestunts skal på banen (Hej NoA's forsvinden, reklame osvosv) men det skaber kun negative tanker omkring Brøndby? vi er der HVERGANG ude såvel som hjemme, bruger tid, kræfter og penge på det! og viser god stil, ved stadig at overdøve hjemmeholdets fans (selvom det er forholdsvist nemt ligemeget hvor man er i DK) da fankulturen i mange klubber sucks!!
Jeg står her dagen efter kl 12:43 og tænker... Selvmål fra de danske mediers side!! det skaber kun dårlig reklame for dem selv, når folk finder ud af hvad der i virkeligheden er sket!!
skov//ouut
BRØNDBY TIL JEG DØR!!!
Oh Oh Oh I Am Your Candyman
| #14 | 27.08.2007 17:42 |
Ja hold da op... for det er kun i italien at folk møder op ved spillerbussen og synger og har romerlys
hvilket jeg ikke har noget imod... og der skete intet.
det sku en OM'ER
hvilket jeg ikke har noget imod... og der skete intet.
det sku en OM'ER
SUPER VESTEGNEN !
| #8 | 27.08.2007 14:36 |
Jeg synes virkeligt at det er kanon flot af DE Brøndby fans som stadig holder 100% med Brøndby og ikke bare skifter hold pga det går dårligt for dem. Jeg de sidste par kampe de har spillet på udebane at der har været så utrolig mange Brøndby fans og det er skide flot især når du overdøver hjemmebanes fans når de synger osv.
KEEP IT REAL!
KEEP IT REAL!
<3 New Era Caps!!
| #9 | 27.08.2007 14:42 |
man er ikke fan hvis man bare skifter hold, så ja du har ret.
Religion er opium for folket.
| #11 | 27.08.2007 15:12 |
siger ham fra randers som har +10.000 tilskuere når det går godt og 3.000+ når det går dårligt :D:D
| #17 | 27.08.2007 18:17 |
Overdøver de andres fans?.. Og får deres egne(BIF's) spillere til at føle sig utrygge.. SIKKE EN FANSKARE.. Ihvertfald en jeg sagtens ku undvære :P!
| #247 | 28.08.2007 21:52 |
Kanon flot? hva fanden er der kanon flot i det?.. når du er fan er du det med hjertet, hader de der folk der går rundt "Jeg er Fck fan", og så kan man stille dem det mest simple spørgsmål om klubben og så kan de ikke svare. Altså så er man ikk fan (måske ifølge den danske ordbog, men det kan jeg squ ikk bruge til noget).
En rigtig fan støtter holdet all the way, up and down. Er selv FCK fan, og ja jeg ved godt i tror jeg er sprunget på vognen for nylig, men det passer ikke. Har været FC fan i lang tid (hvis du kigger på min alder mener jeg), og hvis FCK på nogen måde squ rykke ned eller noget, så lover jeg jer. Jeg er FC til jeg dør - for lige at låne fra vores tidligere rivaler.
PS. Vil dog sige jeg ikke er en helt, kanon fan, da jeg syntes man skal se holdet live vær weekend, og ikk på 3+. Mit eneste problem er blot at jeg er eneste FCK'er i vennekredsen, og familien, så d der med transport er ikke det nemmeste, skal dog selvfølgelig ind og se kampen i morgen!! - men ellers bliver d nok kun til vær 4. - 5. hjemme kamp, men hellere ikke meget mere da jeg bor helt nede i den anden ende af sjælland - ikke at det er en undskyldning på nogen måde!
Vi er hovedstadens drenge,
luk nu røven og gør plads,
vi er super FCK,
I er dem vi træder på,
Vi er dreeengeneee i hvid og blåååå!
Til sidst syntes jeg lige denne passede ind:
Jeg har lige set en Brøndby fan!
Melodi: Jeg har set en rigtig negerdreng.
Jeg har lige set en Brøndby fan
og han var så gul i hovedet som en narkoman
Jeg så på ham, og sagde disse ord
af ordene han fattede ikke et spor
Du til grin - Brøndby svin - for du sniffer lim
når der ikke er mere tilbage, så tager du heroin
Og bistandshjælp - det synes du bare er sagen
Du sku ha' været pletten på et lagen
Og så stod han med sin Brøndby so
Der var lige så tom i skallen som en engelsk ko
Jeg så på hende, og sagde disse ord
af ordene hun fattede ikke et spor
Gå nu væk - Brøndby sæk - ellers får du smæk
Så fis nu hellere af med alt dit Brøndby bræk
og få et liv - og prøv så at forstå
at gudeholdet der FCK - FCK - FCK
Og der stod han med sit narko barn
på sin pisse gule gennemhullet narko arm
jeg så på ham og sagde disse ord,
af ordene han fattede ikke spor:
Narko barn - du et skarn - for du ligner faren
når du hjælper ham med sprøjten går i arm i arm
det var aldrig sket hvis din far var Carsten Vagn
for han er jo fra FC København, København, København...
En rigtig fan støtter holdet all the way, up and down. Er selv FCK fan, og ja jeg ved godt i tror jeg er sprunget på vognen for nylig, men det passer ikke. Har været FC fan i lang tid (hvis du kigger på min alder mener jeg), og hvis FCK på nogen måde squ rykke ned eller noget, så lover jeg jer. Jeg er FC til jeg dør - for lige at låne fra vores tidligere rivaler.
PS. Vil dog sige jeg ikke er en helt, kanon fan, da jeg syntes man skal se holdet live vær weekend, og ikk på 3+. Mit eneste problem er blot at jeg er eneste FCK'er i vennekredsen, og familien, så d der med transport er ikke det nemmeste, skal dog selvfølgelig ind og se kampen i morgen!! - men ellers bliver d nok kun til vær 4. - 5. hjemme kamp, men hellere ikke meget mere da jeg bor helt nede i den anden ende af sjælland - ikke at det er en undskyldning på nogen måde!
Vi er hovedstadens drenge,
luk nu røven og gør plads,
vi er super FCK,
I er dem vi træder på,
Vi er dreeengeneee i hvid og blåååå!
Til sidst syntes jeg lige denne passede ind:
Jeg har lige set en Brøndby fan!
Melodi: Jeg har set en rigtig negerdreng.
Jeg har lige set en Brøndby fan
og han var så gul i hovedet som en narkoman
Jeg så på ham, og sagde disse ord
af ordene han fattede ikke et spor
Du til grin - Brøndby svin - for du sniffer lim
når der ikke er mere tilbage, så tager du heroin
Og bistandshjælp - det synes du bare er sagen
Du sku ha' været pletten på et lagen
Og så stod han med sin Brøndby so
Der var lige så tom i skallen som en engelsk ko
Jeg så på hende, og sagde disse ord
af ordene hun fattede ikke et spor
Gå nu væk - Brøndby sæk - ellers får du smæk
Så fis nu hellere af med alt dit Brøndby bræk
og få et liv - og prøv så at forstå
at gudeholdet der FCK - FCK - FCK
Og der stod han med sit narko barn
på sin pisse gule gennemhullet narko arm
jeg så på ham og sagde disse ord,
af ordene han fattede ikke spor:
Narko barn - du et skarn - for du ligner faren
når du hjælper ham med sprøjten går i arm i arm
det var aldrig sket hvis din far var Carsten Vagn
for han er jo fra FC København, København, København...
| #268 | 29.08.2007 15:08 |
Ja du dygtig med dine flotte sange... nu pak kufferten... :)
Desuden kan jeg godt li FCK fans, "eeeeu man fan til jeg dør"....
Klubben eksisterede ikke for få år siden... det er vel begrænset hvor meget fan man ka være... med mindre man fulgte KB eller B1903 tæt...
ærlig talt, du virker sq lidt for wannabe agtig, og det får dig til at se kæmpe nedern ud.
bare min mening...
p.s
og nej jeg holder ik med nogen danske hold, dog har jeg altid godt kunne lide at se Frem spille ude på Valby Stadion, specielt dengang de var fremme ... (zaragoza sejren i uefa osv)
Federe arbejder stemning fås ikke :)
Desuden kan jeg godt li FCK fans, "eeeeu man fan til jeg dør"....
Klubben eksisterede ikke for få år siden... det er vel begrænset hvor meget fan man ka være... med mindre man fulgte KB eller B1903 tæt...
ærlig talt, du virker sq lidt for wannabe agtig, og det får dig til at se kæmpe nedern ud.
bare min mening...
p.s
og nej jeg holder ik med nogen danske hold, dog har jeg altid godt kunne lide at se Frem spille ude på Valby Stadion, specielt dengang de var fremme ... (zaragoza sejren i uefa osv)
Federe arbejder stemning fås ikke :)
| #380 | 30.08.2007 16:53 |
Hmm hvordan kan en person der ikke er fan gå ind og gøre sig klog på fan kulturen - d er for mig uvis. Og ja de sange var måske lidt platte, men syntes det kunne være sjovt at sætte lidt sind i kog, hvilket jo lykkedes meget godt.
Men back to my point. Når du er fan så følger du klubben for altid ligemeget hvor skidt det går, det er ligesom min pointe, om så man har været med i 5 år eller i 30 er i denne sammenhæng underordnet. Det var sådan set min pointe i den post, at jeg så er dårlig til at sige tingene korte og ligeud er noget jeg vil tage til efterretning, men det ændre stadig ikke ved pointen af min post.
- Efter at have læst dine post, virker du en smule, hmm er jaloux ordet, over at det kører for FCK (måske røg de ud af CL kva'en i går, men de spillede fandme det bedste fodbold et dansk hold har gjort i meget lang tid). Du sidder og får ondt i røven over at vi er en så kaldt "Wannaba Chelsea", hvilket på indenmåde passer?!?!?!?!
Chelsea er privatejet og har en ejer som skyder penge i klubben, FCK er et aktieselvskab, og har kæmpet sig op og fået en god økonomi pga. god ledelse konstuktur, og lidt held må vi sige. Du kan jo på ingen måde sammenligne de to ting?
Tror det du prøver at sige på din tydelige minimale viden, er at FCK er gode fordi de har økonomien til at købe gode spillere, og ikke selv har talenter fra KB og B1903. For det første hvor mange hold har faktisk dette, vi ser en masse hold som køber talenter og udvikler dem, men hvis du hører lidt efter hvad ledelsen i de forskellige klubber i SAS-ligaen siger, så er det fordi de ikke har råd til at gå udenlands, fordi spillerene simpelthen er for dyre, altså klubben har ikke økonomien til det. Men tror du ikke Viborg ville hente Esbjerg, Viborg osv. ville hente alverdens rutinerede spillere til klubben - HVIS DE BARE HAVDE ØKONOMIEN.
Hele din påstand bygger på at medierne påstår at FCK er en pengeklub, og det eneste det går ud på er at lave penge, men det viser blot igen at du er den lille del af befolkningen der åbenbart tror mere på medierne end godt er, som denne post vel i bund og grund også handler om.
Men back to my point. Når du er fan så følger du klubben for altid ligemeget hvor skidt det går, det er ligesom min pointe, om så man har været med i 5 år eller i 30 er i denne sammenhæng underordnet. Det var sådan set min pointe i den post, at jeg så er dårlig til at sige tingene korte og ligeud er noget jeg vil tage til efterretning, men det ændre stadig ikke ved pointen af min post.
- Efter at have læst dine post, virker du en smule, hmm er jaloux ordet, over at det kører for FCK (måske røg de ud af CL kva'en i går, men de spillede fandme det bedste fodbold et dansk hold har gjort i meget lang tid). Du sidder og får ondt i røven over at vi er en så kaldt "Wannaba Chelsea", hvilket på indenmåde passer?!?!?!?!
Chelsea er privatejet og har en ejer som skyder penge i klubben, FCK er et aktieselvskab, og har kæmpet sig op og fået en god økonomi pga. god ledelse konstuktur, og lidt held må vi sige. Du kan jo på ingen måde sammenligne de to ting?
Tror det du prøver at sige på din tydelige minimale viden, er at FCK er gode fordi de har økonomien til at købe gode spillere, og ikke selv har talenter fra KB og B1903. For det første hvor mange hold har faktisk dette, vi ser en masse hold som køber talenter og udvikler dem, men hvis du hører lidt efter hvad ledelsen i de forskellige klubber i SAS-ligaen siger, så er det fordi de ikke har råd til at gå udenlands, fordi spillerene simpelthen er for dyre, altså klubben har ikke økonomien til det. Men tror du ikke Viborg ville hente Esbjerg, Viborg osv. ville hente alverdens rutinerede spillere til klubben - HVIS DE BARE HAVDE ØKONOMIEN.
Hele din påstand bygger på at medierne påstår at FCK er en pengeklub, og det eneste det går ud på er at lave penge, men det viser blot igen at du er den lille del af befolkningen der åbenbart tror mere på medierne end godt er, som denne post vel i bund og grund også handler om.
| #381 | 30.08.2007 16:56 |
Hmm hvordan kan en person der ikke er fan gå ind og gøre sig klog på fan kulturen - d er for mig uvis. Og ja de sange var måske lidt platte, men syntes det kunne være sjovt at sætte lidt sind i kog, hvilket jo lykkedes meget godt.
Tror det du prøver at sige på din tydelige minimale viden, er at FCK er gode fordi de har økonomien til at købe gode spillere, og ikke selv har talenter fra KB og B1903. For det første hvor mange hold har faktisk dette, vi ser en masse hold som køber talenter og udvikler dem, men hvis du hører lidt efter hvad ledelsen i de forskellige klubber i SAS-ligaen siger, så er det fordi de ikke har råd til at gå udenlands, fordi spillerene simpelthen er for dyre, altså klubben har ikke økonomien til det. Men tror du ikke Esbjerg, Viborg osv. ville hente alverdens rutinerede spillere til klubben - HVIS DE BARE HAVDE ØKONOMIEN.
Tror det du prøver at sige på din tydelige minimale viden, er at FCK er gode fordi de har økonomien til at købe gode spillere, og ikke selv har talenter fra KB og B1903. For det første hvor mange hold har faktisk dette, vi ser en masse hold som køber talenter og udvikler dem, men hvis du hører lidt efter hvad ledelsen i de forskellige klubber i SAS-ligaen siger, så er det fordi de ikke har råd til at gå udenlands, fordi spillerene simpelthen er for dyre, altså klubben har ikke økonomien til det. Men tror du ikke Esbjerg, Viborg osv. ville hente alverdens rutinerede spillere til klubben - HVIS DE BARE HAVDE ØKONOMIEN.
| #392 | 31.08.2007 07:17 |
1-0 til Tingen. Hold nu bare mund før han river dig yderligere :/
KAMPDRUK, RAP & FISSER! <3
| #394 | 31.08.2007 09:42 |
Kan du ikke komme med noget konstruktivt til diskutionen, så indrøm dog du er blevet revet.
Hvis du alligevel beslutter dig at skrive igen, så please hold det inden for diskutionen, og ikk bare begynde og lede det hen på noget andet som denne post, mit sprog etc.
Hvis du alligevel beslutter dig at skrive igen, så please hold det inden for diskutionen, og ikk bare begynde og lede det hen på noget andet som denne post, mit sprog etc.
| #395 | 31.08.2007 10:00 |
"Tror det du prøver at sige på din tydelige minimale viden"
Allerede der droppede jeg at skrive tilbage til dig.
Allerede der droppede jeg at skrive tilbage til dig.
| #398 | 31.08.2007 10:40 |
stfu? og lade vær med at tro du har noget som helst at sige. eneste grund til jeg ikke gider deltage i den diskution med dig er pga den tone du lægger i din lange post.
En post som jeg desuden syntes var god og konstruktiv, bortset fra din meget vamle arrogance, og din viden om ting du i realiteten intet ved om.
Hvis du vidste bedre, ville du dele mit synspunkt :)
En post som jeg desuden syntes var god og konstruktiv, bortset fra din meget vamle arrogance, og din viden om ting du i realiteten intet ved om.
Hvis du vidste bedre, ville du dele mit synspunkt :)
| #396 | 31.08.2007 10:03 |
Altså, fordi din ven skriver en bog og er nedladende og gør sig klog på ting han intet ved noget om, så betyder det ikke at man er blevet revet. 2 rotter der sidder og slår sig sammen kunne jeg ikke være mere ligeglad med. Desuden stoppede jeg med at læse hans post da jeg så det her:
Så kom igen nu.
Så kom igen nu.
| #399 | 31.08.2007 13:55 |
Fordi jeg deler synspunkter og argumenter med Tingen så betyder det ikke at han er min "ven". Indrøm nu bare at du har ham uden nogen sans for fodboldviden, men alligevel prøver du at spille karlsmart, og det resulterer i at du failer, og derefter bliver revet af en fuckerfan :))
| #400 | 31.08.2007 14:09 |
Hop nu ned for den pedistal din idiot altså.
Som jeg sagde i min tråd tidligere til dig (som du tilsydeladende har valgt at ignorere) så er jeg ikke intereseret i at føre en diskution med en gut der sidder og er nedladende og udtaler sig om ting han intet ved om.
jeg syntes han havde nogle gode argumenter, men som sagt stoppede jeg med at læse hans tråd efter han udtalte sig om min fodbold viden.
jeg gider ikke sidde og forklare mig selv og fortælle hvilket forhold jeg har, og har haft til fodbold igennem hele mit liv - dog kan jeg fortælle dig at det fylder ret meget, og altid har fyldt meget i hele mit liv.
Mine holdninger omkring denne sag fik jeg skrevet i en post længere oppe, og de holdninger bliver ikke ændret pga en fyr som ham, og til dels også dig skriver et par sætninger, og afslutter med at sige "HAHA PWNED WtF NOOB" - men det er selvfølgelig ikke noget jeg regner med at din hjerne kan kupere.
Og jeg mener stadig at FCK er ligesom chelsea, bortset fra de har en af danmarks bedste ungdomsafdelinger, som de automatisk fik smidt i hovedet dengang de ødelagde KB.
Det kan godt tænkes at jeg overdrev lidt med at FCK fans ikke er rigtige fans, fordi self er de det. Du glemmer hvor mange mennesker der blev dødskuffet dengang KB blev ødelagt - det var ikke en dans på roser for alle.
Med det sagt kan man ikke være andet end stolt på vejne af Don Ø for hans forretningsans... men der er altså stadig folk derude som syntes at fodbold ikke kun handler om penge.
Fordi en person skriver sin mening, betyder det ikke at han ubetinget har ret i hvad han siger - vær dog lidt åbne for andre meninger også, og styr dine teenager kommentare, sammen med dine grimme lorte smileys...
Og forresten, self er FCK da ligesom chelsea, kig på de 11 der startede inde mod benfica, og fortæl mig hvor mange der kommer fra egne rækker.
Som jeg sagde i min tråd tidligere til dig (som du tilsydeladende har valgt at ignorere) så er jeg ikke intereseret i at føre en diskution med en gut der sidder og er nedladende og udtaler sig om ting han intet ved om.
jeg syntes han havde nogle gode argumenter, men som sagt stoppede jeg med at læse hans tråd efter han udtalte sig om min fodbold viden.
jeg gider ikke sidde og forklare mig selv og fortælle hvilket forhold jeg har, og har haft til fodbold igennem hele mit liv - dog kan jeg fortælle dig at det fylder ret meget, og altid har fyldt meget i hele mit liv.
Mine holdninger omkring denne sag fik jeg skrevet i en post længere oppe, og de holdninger bliver ikke ændret pga en fyr som ham, og til dels også dig skriver et par sætninger, og afslutter med at sige "HAHA PWNED WtF NOOB" - men det er selvfølgelig ikke noget jeg regner med at din hjerne kan kupere.
Og jeg mener stadig at FCK er ligesom chelsea, bortset fra de har en af danmarks bedste ungdomsafdelinger, som de automatisk fik smidt i hovedet dengang de ødelagde KB.
Det kan godt tænkes at jeg overdrev lidt med at FCK fans ikke er rigtige fans, fordi self er de det. Du glemmer hvor mange mennesker der blev dødskuffet dengang KB blev ødelagt - det var ikke en dans på roser for alle.
Med det sagt kan man ikke være andet end stolt på vejne af Don Ø for hans forretningsans... men der er altså stadig folk derude som syntes at fodbold ikke kun handler om penge.
Fordi en person skriver sin mening, betyder det ikke at han ubetinget har ret i hvad han siger - vær dog lidt åbne for andre meninger også, og styr dine teenager kommentare, sammen med dine grimme lorte smileys...
Og forresten, self er FCK da ligesom chelsea, kig på de 11 der startede inde mod benfica, og fortæl mig hvor mange der kommer fra egne rækker.
Edited: 31.08.2007 14:10
| #401 | 31.08.2007 14:19 |
Overvej selv lige den bog du selv har skrevet nu, og desuden hvor nedlandende du er overfor mig. Utroligt man kan være så fucking klog, når man selv ikke er en skid bedre selv.
Du lukker mere og mere lort ud, og modsiger dig endda. Synes det er flot, som du uanset hvad vil have ret. Fordi jeg deler meninger med Tingen så betyder det ikke at jeg deler alle hans meninger, men at jeg var langt mere enig i hans påstande fremfor dine.
Dog vil jeg give dig at Tingen til tider får sine comments til at fremstå yderst nedladende, hvilket får ham til at fremstå som endnu en idiot herinde.
Din sidste post, altså den jeg svarer på nu giver dog bedre mening end dine andre.
BTW: "HAHA PWNED WtF NOOB" Hvad er det for noget lort?! Jeg vil ikke mene at jeg var særlig nedladende, og slet ikke i samme barnlige grad som det lort du fyrer op for.
Men du lukkede altså lort ud i dine første par posts, som Tingen svarede på.
Du lukker mere og mere lort ud, og modsiger dig endda. Synes det er flot, som du uanset hvad vil have ret. Fordi jeg deler meninger med Tingen så betyder det ikke at jeg deler alle hans meninger, men at jeg var langt mere enig i hans påstande fremfor dine.
Dog vil jeg give dig at Tingen til tider får sine comments til at fremstå yderst nedladende, hvilket får ham til at fremstå som endnu en idiot herinde.
Din sidste post, altså den jeg svarer på nu giver dog bedre mening end dine andre.
BTW: "HAHA PWNED WtF NOOB" Hvad er det for noget lort?! Jeg vil ikke mene at jeg var særlig nedladende, og slet ikke i samme barnlige grad som det lort du fyrer op for.
Men du lukkede altså lort ud i dine første par posts, som Tingen svarede på.
Edited: 31.08.2007 14:21
| #403 | 31.08.2007 14:30 |
JEG PRØVER IKKE PÅ AT FÅ RET, FAT DET!
Jeg ytrer min mening, dit får.
P.S
Når man snakker med en idiot, ender man tit selv med at være en idiot. Teen for life :)
Edited: 31.08.2007 14:31
| #404 | 31.08.2007 14:33 |
Imo er din mening lort!
God måde at smutte fra topicet, meeen jeg ytrer mig også bare!!
og HEHEHEHEHEHEHEHHH, sejt nok lille kehlet =]]]
God måde at smutte fra topicet, meeen jeg ytrer mig også bare!!
og HEHEHEHEHEHEHEHHH, sejt nok lille kehlet =]]]
| #405 | 31.08.2007 14:35 |
Lille? ej for fanden.. :/ jeg er 8 år ældre end dig altså.
Og ja, det er cool du har din mening, men åbenbart ikke omvendt.
Og ja, det er cool du har din mening, men åbenbart ikke omvendt.
| #408 | 31.08.2007 15:26 |
Prøv og kigge på andre klubber rundt i verden, og fortæl mig hvor mange stor hold der har hele hold med spillere fra egne rækker. Fodbold og økonomi hænger sammen. Du kan have en hold der laver super resultater, men hvis økonomien ikke hænger sammen så går det ikke. Hvorimod det omvendte kan lade sig gøre, eller mener det modsatte kan lade sig gøre i længere tid.
En stor del er fodbolden er jo netop at købe og sælge fodbold spillere, og igen Chelsea og FCK fungerer på 2 forskellige måder.
Men syntes ligesom ikke det her fører nogle steder, så jeg syntes vi skal stoppe nu - (du må gerne få sidste ord hvis du vil).
Peace - Tak for kampen:)
En stor del er fodbolden er jo netop at købe og sælge fodbold spillere, og igen Chelsea og FCK fungerer på 2 forskellige måder.
Men syntes ligesom ikke det her fører nogle steder, så jeg syntes vi skal stoppe nu - (du må gerne få sidste ord hvis du vil).
Peace - Tak for kampen:)
| #409 | 31.08.2007 19:31 |
Chelsea og FCK er røvgode forretningsklubber ja. Men jeg er mere den gammeldags type der godt kan lide klubber der er gode til at opforstre igennem ungdoms akademier, såsom milan, ajax, den slags.
Klubber med historie.
Og nej der findes ingen hold med FULDE hold med egne folk... self ik..... men når man shopper et helt hold næsten, mister man glansen.
Men sådan er vi jo så forskellige :)
Klubber med historie.
Og nej der findes ingen hold med FULDE hold med egne folk... self ik..... men når man shopper et helt hold næsten, mister man glansen.
Men sådan er vi jo så forskellige :)
| #12 | 27.08.2007 15:40 |
Det er vel intet selvmål fra mediernes side? Som du selv siger, så har de en tendens til at overdrive, men hvilke konsekvenser har det for dem? Og når jeg sidder her og læser det du skriver, kan det ligeså godt være det der ikke passer fremfor det der står i avisen :)
| #13 | 27.08.2007 17:30 |
det er et selvmål at læserne skal sætte mediernes troværdighed til en seriøs omgang tænketank!!
det burde være medier som skriver hvad sandheden er!!
det burde være medier som skriver hvad sandheden er!!
| #25 | 27.08.2007 18:39 |
Den var så ikke til dig :(.
Edited: 27.08.2007 18:39
cock(92)en
| #30 | 27.08.2007 18:52 |
Det findes der også.
Du kan inddele aviserne i kategorier.
Jeg nævner blot et par;
Sensationsaviser: BT, EB (de skaber selv sensationer, og sælger aviser ved at overdrive).
Også er der så de andre, hvor det er værd at nævne Information som er det bedste eksempel, synes jeg - i denne sammenhæng. De holder sig til facts, og du kan generalt stole på det de skriver, fremfor BT og EB.
Så nej, det er ikke noget selvmål. For som sagt, du har fået øjnene op for alle de topics?
- Så har de jo fået hvad de ville, at de blev set - og gaalt jeg tror de har solgt mange aviser, med den overskrift.
Og forresten. I'M FC TILL I DIE!!!!!!!!
Ses i 1. division mate!
Du kan inddele aviserne i kategorier.
Jeg nævner blot et par;
Sensationsaviser: BT, EB (de skaber selv sensationer, og sælger aviser ved at overdrive).
Også er der så de andre, hvor det er værd at nævne Information som er det bedste eksempel, synes jeg - i denne sammenhæng. De holder sig til facts, og du kan generalt stole på det de skriver, fremfor BT og EB.
Så nej, det er ikke noget selvmål. For som sagt, du har fået øjnene op for alle de topics?
- Så har de jo fået hvad de ville, at de blev set - og gaalt jeg tror de har solgt mange aviser, med den overskrift.
Og forresten. I'M FC TILL I DIE!!!!!!!!
Ses i 1. division mate!
*Indsæt nice citat*
| #40 | 27.08.2007 19:56 |
haha du er seriøst for dum?
" ses i første divisionen " yeah right!! 20% inde i sæsonen... det er flot!
lad os nu se.. we'll be back...!!
nej jeg fandt nu de topics på internt site =).. men nok om det!!
du er en klovn og hf med det ?=
" ses i første divisionen " yeah right!! 20% inde i sæsonen... det er flot!
lad os nu se.. we'll be back...!!
nej jeg fandt nu de topics på internt site =).. men nok om det!!
du er en klovn og hf med det ?=
| #79 | 27.08.2007 22:12 |
Jeg ville bare forklar