| Mad for drenge uden mor : ) | 24.08.2007 14:51 |
Ja, nu vil jeg godt vædde med vi er en masse 1000 nørder/freaks/geeks whatsoever herinde som bor alene eller skal til det.
Jeg vil også godt vædde med det ikke er os alle der er lige skarpe bag et komfur.
Men vi har sikkert en masse ideer.
Så denne tråd ligger op til NEMME, BILLIGE og ikke HELT UDE I HAMPEN madretter.
Så smid jeres bud på en god aftensmad, middagsmad , natmad
opskrifter er selvf også tilladt
Jeg vil også godt vædde med det ikke er os alle der er lige skarpe bag et komfur.
Men vi har sikkert en masse ideer.
Så denne tråd ligger op til NEMME, BILLIGE og ikke HELT UDE I HAMPEN madretter.
Så smid jeres bud på en god aftensmad, middagsmad , natmad
opskrifter er selvf også tilladt
Det ka' du rolig regne med
| #57 | 24.08.2007 16:26 |
Lækkert, gid mine forældre kunne fatte at lave de 3 retter :)
Jeg har Megareksi :((((((
| #62 | 24.08.2007 17:01 |
Gad virkelig godt lære at lave en god lasagne - smager fandme nice.
Klokken er 19 og du skal degrade
| #277 | 27.08.2007 13:17 |
Seriøst, det er verdens nemmeste ret at lave. Brun kødet, hæld vand og mælk samt posens indhold i, rør lidt rundt og varm det hele op. Smid det hele i et fad og ind i ovnen i ~40 min.
Bon appetit.
Bon appetit.
jeg er ét stort uheld
| #403 | 03.04.2008 03:53 |
Nu havde jeg lige skrevet en halv roman med min opskrift på den bedste lasagne jeg har fået før og så kom jeg selvfølgelig til at trykke "back" så det hele forsvandt.
Klokken er nu rimelig mange, så orker ikke skrive den igen, men mind mig lige om det så får du den i løbet af dagen (torsdag idag :P).
:)
Klokken er nu rimelig mange, så orker ikke skrive den igen, men mind mig lige om det så får du den i løbet af dagen (torsdag idag :P).
:)
Carsten 'zarGoth' Petersen
| #154 | 25.08.2007 15:41 |
ja det er rigtigt.. men det er nederen og stå og skære så man kartofler.. hehe.. men det er totalt klasse mad :D
| #171 | 25.08.2007 16:37 |
Dude, fix 1 kg frosne skivekartofler fra den lokale Aldi til en 10'er :D
I will always be zeh MASTAH!
| #5 | 24.08.2007 15:01 |
Natmad:
1 dåse tun
Godt med majonæse
En spsk dijon sennep
evt knuste kapers
Blande godt sammen.
Server på ristet brød (toast virker fint, "rigtig" franskbrød er dog at foretrække) godt med salt og peber på.
1 dåse tun
Godt med majonæse
En spsk dijon sennep
evt knuste kapers
Blande godt sammen.
Server på ristet brød (toast virker fint, "rigtig" franskbrød er dog at foretrække) godt med salt og peber på.
| #34 | 24.08.2007 15:41 |
Det er ihvertfald let og hurtigt at lave, og billigt.
Man kan jo altid variere hvor meget peber/sennep man bruger, personligt bruger jeg meget :D
Man kan jo altid variere hvor meget peber/sennep man bruger, personligt bruger jeg meget :D
| #66 | 24.08.2007 17:10 |
tun føj, tror at majonæse staves Mayonnaise eller Mayonaise :P
Ovenstående var ironi, et cetera
| #214 | 26.08.2007 00:03 |
JAMAN!! Det smager SÅ super godt! Den kan jeg skrive under på er guld folkens :-)
Vi ses på #horsie - For You!
| #6 | 24.08.2007 15:04 |
Et lille trick til at lave små pizzaer, nemt og hurtigt -
Køb en pakke pitabrød, flæk dem over og så brug dem som bund, og på med tomatsauce og ost, og hvad du nu ellers foretrækker af fyld - det er overraskende godt :)
Køb en pakke pitabrød, flæk dem over og så brug dem som bund, og på med tomatsauce og ost, og hvad du nu ellers foretrækker af fyld - det er overraskende godt :)
I'm your social worker
| #8 | 24.08.2007 15:12 |
Istedet for at bruge pita brød, er det billigere (og bedre) at bruge toastbrød ! :)
Manchester United <3