| Landskamp stoppet? | 02.06.2007 21:49 |
Hvad sker der for at dommerne går ud?
Men fuck en svinestreg af Christian Poulsen og en idiot tilskuer.
Men fuck en svinestreg af Christian Poulsen og en idiot tilskuer.
flux
| #1 | 02.06.2007 21:51 |
Dumt dumt dumt! En fed idiot af en tilskuer, og hold fast hvor er det retarderet lavet af Christian Poulsen.. Nu ender det som en lortekamp alligevel..! Lovede ellers godt..
Pinligt for Danmark :(
Pinligt for Danmark :(
| #199 | 02.06.2007 22:42 |
Undskyld repliet til dig.
HVIS FOLK IKKE HOLDER EN ORDENTLIG TONE FRA NU AF BLIVER SAMTLIGE TOPICS OG BLOGS OMKRING EMNET LUKKET NED. DET ER FINT AT DEBATTERE AFTENENS HÆNDELSER, MEN DET SKAL SKE INDENFOR SITETS RETNINGSLINJER.
<3 Caps abuse.
http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/a...
HVIS FOLK IKKE HOLDER EN ORDENTLIG TONE FRA NU AF BLIVER SAMTLIGE TOPICS OG BLOGS OMKRING EMNET LUKKET NED. DET ER FINT AT DEBATTERE AFTENENS HÆNDELSER, MEN DET SKAL SKE INDENFOR SITETS RETNINGSLINJER.
<3 Caps abuse.
http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/a...
Edited: 02.06.2007 23:16
Speak in perfect silence
| #8 | 02.06.2007 21:55 |
Christian Poulsen slår en modstander i maven og får rødt kort + straffespark til svenskerne.. Så kommer der en dansk fan ind på banen og slår dommeren i hovedet.
Forresten, surt at Danmark har fået hooligans :/
Forresten, surt at Danmark har fået hooligans :/
| #162 | 02.06.2007 22:29 |
Haha ja, tror jeg også det er :D
Synes at Cristian Poulsen skal have en LANG LANG LANG kantæne efter hans fucking latterlige dumhed han lavede, og det er jo heller ikke føreste gang kommer i centrum...
Også ham den fede flødebolle skal da bare skydes. Og vil tro at 5 millioner mennesker hader ham, for det lort han har gjort.. Godt det ikke er mig der er ham.. TABER
Synes at Cristian Poulsen skal have en LANG LANG LANG kantæne efter hans fucking latterlige dumhed han lavede, og det er jo heller ikke føreste gang kommer i centrum...
Også ham den fede flødebolle skal da bare skydes. Og vil tro at 5 millioner mennesker hader ham, for det lort han har gjort.. Godt det ikke er mig der er ham.. TABER
| #179 | 02.06.2007 22:35 |
Synes det er unfair. Dommeren bliver jo ikke engang ramt. Hvis nogen skulle aflyse kampen var det fandme Michael Gravgaard.
ÆD DATA!
| #191 | 02.06.2007 22:40 |
på en måde har du ret da det er ham der bliver ramt :) - Men michael er bare et muskelbundt og kan klare alt <'3 :D
| #550 | 03.06.2007 11:41 |
hvad for en smag sidder en fck fan så med efter den foræring gravgård gav svensken? :D
its all about motiVation!
| #635 | 03.06.2007 15:01 |
er selvføldig lidt bittert, men wtf? alle laver fejl? såå, men jer brøndby fans skal ikke komme og sige noget, da i ikke har nogle spiller på landsholdet :) Hehe
| #724 | 03.06.2007 18:35 |
Stephan Andersen og Duncan var da med på bænken? (:
And thats the end of that chapte
| #740 | 03.06.2007 20:08 |
Ja okay :P men vi kan vist godt blive enig om at stefan A ikke har landsholdsklasse, og FC har LANGT flere med en brøndby :) ?
men må sige at Duncan har vist en formkurve som jeg ikke har set i LANG tid fra en / flere danske spillere
men må sige at Duncan har vist en formkurve som jeg ikke har set i LANG tid fra en / flere danske spillere
| #761 | 04.06.2007 03:20 |
Tja man kan også snakke om en Stephan som ikke har været i gang i lang tid og så uden form kommer til at lave en fejl eller 2 de første par kampe, hvilket jeg tror har påvirket ham lidt pga. hans manglende form, men tror i løbet af et halvt år vil han blomstre op ligesom Jesper C gjorde da han kom tilbage til dansk fodbold og blive en klasse målmand.
Og ja duncan, lidt mere sikkerhed og teknik så kan han godt komme længere end brøndby.. Er selv Brøndby fan skal det også lige siges (:
Med hensyn til Gravgaards brøler så er det okay da han stort set aldrig laver fejl ellers, virkelig en klasse forsvarspiller som jeg håber på at se i udlandet så han kan gøre det endnu bedre på landsholdet, selvom jeg nu også syntes han skal hjælpe FCK i champions leauge kvallen i år.. Vi skal jo have lidt Danish pride :D
Og ja duncan, lidt mere sikkerhed og teknik så kan han godt komme længere end brøndby.. Er selv Brøndby fan skal det også lige siges (:
Med hensyn til Gravgaards brøler så er det okay da han stort set aldrig laver fejl ellers, virkelig en klasse forsvarspiller som jeg håber på at se i udlandet så han kan gøre det endnu bedre på landsholdet, selvom jeg nu også syntes han skal hjælpe FCK i champions leauge kvallen i år.. Vi skal jo have lidt Danish pride :D
| #771 | 04.06.2007 11:27 |
Jep..
Håber som du selv siger at han bliver i FC, og hjælper dem i Champions league kval, så vi kan få et andet hold med i champions league kval.
Men lad os nu se hvem vi trækker :D:)
Håber som du selv siger at han bliver i FC, og hjælper dem i Champions league kval, så vi kan få et andet hold med i champions league kval.
Men lad os nu se hvem vi trækker :D:)
| #774 | 04.06.2007 14:27 |
I skal ihvertfald bede og håbe i ikke får ajax igen :P
| #784 | 04.06.2007 16:31 |
Hvorfor ikke :D ?
Vil nu mene det er en det er en modstander vi godt kan spille op mod, selv om vi var lidt heldig sidste år :P :D ?
Vil nu mene det er en det er en modstander vi godt kan spille op mod, selv om vi var lidt heldig sidste år :P :D ?
| #785 | 04.06.2007 16:41 |
Lidt? :P Men alligevel så kan man trække meget nemmere modstandere og Ajax med en huntelaar som er 5 x så god nu som den kamp bliver nok lidt for stor en mundfuld, hvis også fck får revet sig et par spillere som de nok får svært ved at finde ligeså gode erstatninger for.
| #421 | 02.06.2007 23:57 |
Der har altid været tradition i Danmark for at kalde vores hooligans for roligans, fordi der har været bred enighed om god opførsel som idealistisk udgangspunkt, hvis man kan sige det sådan. Og jeg taler international fodbold nu, ikke superligafodbold. Dér er der jo masser af bøller.
>:<
| #4 | 02.06.2007 21:54 |
Sker der for tilskueren altså? hvad fanden tænker han på! ARRGH det pisser mig virkelig af! Det samme med Poulsen, han må fanme da tænke sig om.. han er kraftedme prof-fodboldspiller og så laver han sådan noget inde i feltet i det 89' minut... Hvor dum har man lov at være? SKER DER MAND !! ødelægger jo hele ens aften !
Not just advanced. 2advanced!
| #461 | 03.06.2007 01:01 |
Det skete for selv en så stor spiller som zidan. Og det var endda i en langt større kamp end denne. Og ikke nok med det, så var det også hans sidste kamp for Frankrig. Men prøv at kig på dig selv også prøv at tænk lidt over, om du måske ikke også selv ville kunne finde på at gøre noget så latterligt, i og med du måske bare var blevet pisset tilstrækkeligt nok af?
| #486 | 03.06.2007 01:24 |
du kan ikk sammenligne de to episoder.. Poulsen gør det i feltet og ved de andre vil få straffe. Zidane gør det uden for italiens felt, og han får "Bare" rødt.. synes ikk det er det samme
og desuden er Zidane undskyldt fordi det er en italiener han gør det på, som efter flere mundaflæsninger sagde noget i stil med "Din luder mor var også god i går, da jeg kneppede hende" så havde jeg da nok også gjort et eller andet ved ham..
og christian poulsen gør det udfra ingen ting, og han ødelægger det endnu mere for sit hold end Zidane gør..
synes ikk de 2 ting er til sammenligning
og desuden er Zidane undskyldt fordi det er en italiener han gør det på, som efter flere mundaflæsninger sagde noget i stil med "Din luder mor var også god i går, da jeg kneppede hende" så havde jeg da nok også gjort et eller andet ved ham..
og christian poulsen gør det udfra ingen ting, og han ødelægger det endnu mere for sit hold end Zidane gør..
synes ikk de 2 ting er til sammenligning
| #494 | 03.06.2007 01:53 |
Hahahaha sikke noget lort at skrive.
Nu spørg jeg bare alle, men er der nogle der kender reglerne for hvorfor der skulle være straffe når bolden ikke er i nærheden?
Hvis svaret er ja ville der i teorien kunne dømmes straffe til et hold som er nede og forsvare et hjørnespark hvis en af deres spillere provokerer de andres målmand nok til han slår ham ned i fletet i modsatte ende?
Nu spørg jeg bare alle, men er der nogle der kender reglerne for hvorfor der skulle være straffe når bolden ikke er i nærheden?
Hvis svaret er ja ville der i teorien kunne dømmes straffe til et hold som er nede og forsvare et hjørnespark hvis en af deres spillere provokerer de andres målmand nok til han slår ham ned i fletet i modsatte ende?
| #495 | 03.06.2007 01:57 |
Omkring straffe. En dom fældet imens bolden er i spil, skal falde på det sted hvor det er sket. Dermed er der straffe citat fra vnG, som er taget direkte fra en regl bog..
er det svar nok på din latterlige udtalelse fjols?
og så start da med at sige hvorfor det er dumt skrevet af mig.. idiot man
er det svar nok på din latterlige udtalelse fjols?
og så start da med at sige hvorfor det er dumt skrevet af mig.. idiot man
| #496 | 03.06.2007 02:03 |
Det var et spørgsmål sørgelig barn :D
Hvis du ikke selv kan se hvor dumt, det du har skrevet om Zidane er, så held og lykke fremover =)
Hvis du ikke selv kan se hvor dumt, det du har skrevet om Zidane er, så held og lykke fremover =)
| #634 | 03.06.2007 15:00 |
at zidane er undskyldt eller hvad? det synes du er dumt? det er jo italieneren der starter det det hele, og desuden filmer han max, han flyver jo ikk på den måde af et hoved i brystet.. det sker jo så tit i fodbold det der.. ud over det er vm finalen og det er zidane der gør det, synes jeg ikk det er specielt vildt..
| #500 | 03.06.2007 02:13 |
Altså hvis ikke det var blevet så stort med "idiot" tilskuren osv. Så vil jeg altså mene, at det zidane gjorde betød mere, end det der er sket idag, men du har da ret i, at man måske ikke helt kan sammenligne det, men jeg vil nu mene, at man stadig kan "lidt" :)
| #636 | 03.06.2007 15:03 |
hvorfr betød det mere? :/ poulsen gør det i feltet så det giver straffe+rødt kort, og efter Danmark er kommet på uafgjort efter at havde været nede med 3-0 så synes jeg satme det har mere betydning det han laver..
zidane får rødt kort, og de andre får frispark, der står 1-1.. synes satme ikk det betyder så meget i forhold til poulsen
zidane får rødt kort, og de andre får frispark, der står 1-1.. synes satme ikk det betyder så meget i forhold til poulsen
| #670 | 03.06.2007 16:10 |
Når jeg siger, at hans betød mere, så mener jeg, at det jo somsagt var en så stor spillers sidste kamp, og så var det endda også en meget "større" kamp.
| #762 | 04.06.2007 04:59 |
Ja, og svenskeren har så udtalt at han ikke selv var helt uskyldig - but nice try ;)
This suit is black not.
| #781 | 04.06.2007 15:41 |
hvordan kan du sige at det Christian Poulsen laver kommer ud af ingenting ?
Rosenberg udtaler på tv efter kampen; "jeg står og slår til Christian,2 gange, i håb om at han ville lave noget dumt"
så ud af ingenting, den holder ikke rigtig =)
Rosenberg udtaler på tv efter kampen; "jeg står og slår til Christian,2 gange, i håb om at han ville lave noget dumt"
så ud af ingenting, den holder ikke rigtig =)
| #782 | 04.06.2007 15:52 |
det er jo ingen ting? kan godt væe han siger han slår ham, men det er jo bare et par puf, og som fodbold spiller skal du fanme kunne tage mere end det. Uden du laver det lort han gør, overvej nu hele situationen.. danmark er lige kommet igen efter 3-0, det er Danmark der har alle chancerne for at vinde, og så laver han det lort pga et par puf..
jeg synes det kommr ud fra ingenting..
jeg synes det kommr ud fra ingenting..
Edited: 04.06.2007 15:53
| #786 | 04.06.2007 16:49 |
hvad er det for noget at sige " det kommer ud af ingenting "når manden (Rosenberg) selv står og siger at han står og slår ham.
Og nej, jeg gider ikke overveje situationen, så hele kampen i parken, og så hvad der skete - og at det kommer ud af ingenting er da den dummeste kommentar jeg har hørt ang. det her emne.
Og nej, jeg gider ikke overveje situationen, så hele kampen i parken, og så hvad der skete - og at det kommer ud af ingenting er da den dummeste kommentar jeg har hørt ang. det her emne.
| #788 | 04.06.2007 17:03 |
så du synes han har ret til at slå ham i maven pga rosenberg puffer ham?..
og NEJ rosenberg slår ham jo ikk, han skubber/puffer, så det er jo ikk noget at gå sådan amok over..
der er jo ik en eneste kamp hvor du ikk bliver slået, sparket, skubbet i ryggen... og hver eneste gang der er hjørne puffer/slår de jo hinanden alle sammen.. så det han laver kommer ud fra ingenting, forstået på den måde det han gør det udfra sker hele tiden..
og NEJ rosenberg slår ham jo ikk, han skubber/puffer, så det er jo ikk noget at gå sådan amok over..
der er jo ik en eneste kamp hvor du ikk bliver slået, sparket, skubbet i ryggen... og hver eneste gang der er hjørne puffer/slår de jo hinanden alle sammen.. så det han laver kommer ud fra ingenting, forstået på den måde det han gør det udfra sker hele tiden..
| #792 | 04.06.2007 17:23 |
nu har jeg siddet og læst en del af dine kommentare, og er kommet frem til den konklusion at du er umulig at diskutere med.
anyways, jeg har på intet tidspunkt sagt at det var i orden at han slår ham - men du siger det kommer ud af ingenting, hvilket det ikke gør.
Det kommer jo nemlig udfra at Rosenberg slår ham - som jeg selv så inde i parken, og som sikkert mange andre også så. At du så kalder det et puf er din fortolkning af 2 * albue/slag på kroppen.
anyways, jeg har på intet tidspunkt sagt at det var i orden at han slår ham - men du siger det kommer ud af ingenting, hvilket det ikke gør.
Det kommer jo nemlig udfra at Rosenberg slår ham - som jeg selv så inde i parken, og som sikkert mange andre også så. At du så kalder det et puf er din fortolkning af 2 * albue/slag på kroppen.
| #16 | 02.06.2007 21:58 |
Hold da kæft, det er da fuldstændig naturligt at dommerne ikke gider være boksepude. Den stemning der er i Parken ulmer jo af direkte ondskab mod ham, så jeg forstår da så udemærket at han går af banen.
Speak in perfect silence