| Hvad er dørmænds problem? | 30.04.2007 11:01 |
Efter en god gang tivoli i lørdags, i viborg blev mig og mine m8s ret fulde. Vi besluttede os for at smutte tilbage på højskolen, for at drikke os længere ind i hegnet. Men da der ikke var tilstrækkelig gang i festen, valgte vi at smutte i byen i stedet.
Vi kommer ind til byen og beslutter os for at smutte på daisy.
FEJLTAGELSE!
Jeg står sidst i køen, alle er over 18, og alle har ID med. Så det burde være np at komme ind. Men, da min tur kommer til at blive checket, vil dørmanden ikke lukke mig ind, da PAS åbenbart ikke er nok. Jeg får hivet mit sygesikring frem, og han spørg mig om de sidste 4 cifre, da jeg i min kådhed for fremstammet 4 forkerte tal første gang. Dog for jeg hurtigt ændret mit udsagn til de rigtige tal. Men det var synd. Og her kommer hans udsagn:
"Du sagde 3067, det er forkert." ER DET EN FUCKING QUIZ?
Det hele ente med at jeg ikke kunne komme ind, fordi jeg svarede forkert på hans spørgsmål.
Hvad er dørmænds problem?
Edited: 30.04.2007 11:02
Vi kommer ind til byen og beslutter os for at smutte på daisy.
FEJLTAGELSE!
Jeg står sidst i køen, alle er over 18, og alle har ID med. Så det burde være np at komme ind. Men, da min tur kommer til at blive checket, vil dørmanden ikke lukke mig ind, da PAS åbenbart ikke er nok. Jeg får hivet mit sygesikring frem, og han spørg mig om de sidste 4 cifre, da jeg i min kådhed for fremstammet 4 forkerte tal første gang. Dog for jeg hurtigt ændret mit udsagn til de rigtige tal. Men det var synd. Og her kommer hans udsagn:
"Du sagde 3067, det er forkert." ER DET EN FUCKING QUIZ?
Det hele ente med at jeg ikke kunne komme ind, fordi jeg svarede forkert på hans spørgsmål.
Hvad er dørmænds problem?
Edited: 30.04.2007 11:02
Rap is like poetry, but less gay
| #3 | 30.04.2007 11:05 |
Dørmænd er generelt bare nogen stakkels mennesker :). De er formentligt blevet mobbet i folkeskolen, og ikke gået i skole efter det. Så nu har de ingen muligheder for noget som helst, og den eneste måde de kan føle sig oven på, er ved fysisk at være overlegne :).
Thou infectious dread-bolted rat
| #28 | 30.04.2007 11:48 |
Nu træner jeg med adskellige dørmænd og jeg kan forsikrer dig om, at de er nogle fine mennesker. Men forstil dig hver aften, at skulle have problemer med kegler, så bliver man lidt muggen i den sidste ende. :-)
Men den her situation lyder ret underlig.
Men den her situation lyder ret underlig.
| #40 | 30.04.2007 12:08 |
overvej at gå tilbage i skolen, få en uddannelse, og et job som de ikke hader så.
bred ymer
| #58 | 30.04.2007 12:28 |
Der er ingen der har sagt de hader det, men alle har jo dårlige dage. :-)
| #68 | 30.04.2007 13:19 |
korrekt... men du skriver bare at de dag efter dag skal stå og holde styr på kegler... men hvis man ikke har overblikket eller lysten til det, så bør man jo lade være.
bred ymer
| #103 | 30.04.2007 13:54 |
Altså de møder idioter stort set hver dag, men derfor behøver man ikke hade sit job..
| #107 | 30.04.2007 13:56 |
hvis man af den grund opfører sig som en idiot, hvilket der er nogen af dørmændende der ofte gør, så burde det da være grund nok...
Jeg ville da nok være træt af at have et job, hvor jeg kan blive sur over noget som sker dagligt, og jeg derfor opfører mig som en nar.
Jeg ville da nok være træt af at have et job, hvor jeg kan blive sur over noget som sker dagligt, og jeg derfor opfører mig som en nar.
bred ymer
| #110 | 30.04.2007 13:58 |
Altså nogen af dem er idioter og adskellige dørmænd har da også stået med knyttet næver foran mig, men der er også nogle flinke nogen af slagsen, så jeg vil nu kun sige, at visse dørmænd er idioter. :-) - nok størstedelen, ja.
| #114 | 30.04.2007 14:00 |
naturligvis er der nogen der er fuldt kompetente :D! heldigvis...
men f.eks. i gaden, så er de fleste sgu korrupte, og ikke ked af at dele et par slag ud.
... og synes jeg sgu det er sådan mange steder.
men f.eks. i gaden, så er de fleste sgu korrupte, og ikke ked af at dele et par slag ud.
... og synes jeg sgu det er sådan mange steder.
bred ymer
| #517 | 06.05.2007 19:10 |
det er da kun godt hvis de tør at gå til den, se f.eks på DT i sæby hvor dørmændene er bange for mange af gæsterne og ikke gør en skid.
Jeg synes kun det er godt at de tør tage fat om tingene i gaden og andre steder :)
Jeg synes kun det er godt at de tør tage fat om tingene i gaden og andre steder :)
| #526 | 07.05.2007 13:08 |
Dørmænd må ikke banke andre folk,, de er ansat til at bevare ro og ordne.. ikke til at udøve vold.. Er der vold skal politiet tilkaldes..
De må gerne adskille folk osv, men banke dem? nææh nej du... det er ulovligt:D and trust me i know.. har været barchef
De må gerne adskille folk osv, men banke dem? nææh nej du... det er ulovligt:D and trust me i know.. har været barchef
Det ka' du rolig regne med
| #532 | 07.05.2007 14:53 |
mener heller ikke at de slår dem, men at de tager fat omkring problemet hvis du forstår hvad jeg mener, altså smider dem ud der laver ballade og kun er der for at lave ballade.
| #534 | 07.05.2007 15:11 |
vi så dørmændene i aktion rigtig mange gange i weekenden på Buddy-holly i frhavn, der gjorde de sku deres job optimalt :P
| #535 | 07.05.2007 15:23 |
Mange dørmænd er gode, mange er også klaphatte.. Og dem har jeg da tit oplevet, men jeg er ret ligeglad : )
Så tar jeg bare et andet diskotek
Så tar jeg bare et andet diskotek
Det ka' du rolig regne med
| #564 | 08.05.2007 16:18 |
Rigtigt nok er det skal man ikke. Men der er forskel på hvad man burde gøre og hvad der helt konkret sker i virkeligheden.
Ikke kun dørmænd som har et job hvor de ofte møde problemer, løgne osv. Mange der arbejde inde ved Arbejdsformidlingen skal finde sig i en masse "lort", med undskyldnigner, løgne og dårlig opførsel. Samtidlig med at der bliver krævet at så og så mange skal i arbejde hvert år. Dette er blot et eksempel ud af mange andre jobs. De koger også over engang imellem og handler irrationelt og tiltider små ulovligt.
Så hvis man skulle skifte arbejde hvergang man hadet det skulle store dele af Danmarks befolkning jævntlig skifte jobs.
Men vi er blot mennesker og nogle er bedre til deres job end andre helt klart. Men vi har brug for dem. Vi har brug for dørmanden derfor kan man ikke bare sige at de skal finde sig et andet job, for de færrste vil egentlig kunne klare jobbet bedre set over en periode.
Dog er der selvfølgelig nogle enkle her og der, som bare ikke burde have det job de nu engang har, men det er nu en mindre procent del.
Man måske man skulle begynde at kritisere grunden til, hvorfor der er brug for dørmænd istedet for selve dørmændene. Det er jo os andres skyld at der netop er brug for dørmænd.
Ikke kun dørmænd som har et job hvor de ofte møde problemer, løgne osv. Mange der arbejde inde ved Arbejdsformidlingen skal finde sig i en masse "lort", med undskyldnigner, løgne og dårlig opførsel. Samtidlig med at der bliver krævet at så og så mange skal i arbejde hvert år. Dette er blot et eksempel ud af mange andre jobs. De koger også over engang imellem og handler irrationelt og tiltider små ulovligt.
Så hvis man skulle skifte arbejde hvergang man hadet det skulle store dele af Danmarks befolkning jævntlig skifte jobs.
Men vi er blot mennesker og nogle er bedre til deres job end andre helt klart. Men vi har brug for dem. Vi har brug for dørmanden derfor kan man ikke bare sige at de skal finde sig et andet job, for de færrste vil egentlig kunne klare jobbet bedre set over en periode.
Dog er der selvfølgelig nogle enkle her og der, som bare ikke burde have det job de nu engang har, men det er nu en mindre procent del.
Man måske man skulle begynde at kritisere grunden til, hvorfor der er brug for dørmænd istedet for selve dørmændene. Det er jo os andres skyld at der netop er brug for dørmænd.
| #4 | 30.04.2007 11:06 |
Wow, at pas ikke er nok er lidt hjernedødt. Nedtur :(
aka latino
| #9 | 30.04.2007 11:11 |
forstår det vitterligt heller ikke selv.
| #376 | 01.05.2007 21:06 |
Jo jeg kopierede sq lige mit pas.. :D?
| #380 | 01.05.2007 21:17 |
tror ikke at du forstår hvad jeg mener :)
Tager du en kopi med en kopimaskine er det de fleste steder et gyldigt id at fremvise. Dog er det nemt at forfalske så mange steder er begyndt at køre uden dette som gyldigt id
Tager du en kopi med en kopimaskine er det de fleste steder et gyldigt id at fremvise. Dog er det nemt at forfalske så mange steder er begyndt at køre uden dette som gyldigt id
|
| #5 | 30.04.2007 11:06 |
Hvis du ikke engang var 18 så har du vidst ikke noget at brokke dig over. Han gjorde trods alt det som han er blevet ansat til...
| #6 | 30.04.2007 11:08 |
Min fejl, læste det somom du sagde du ikke var 18, men at de andre folk som stod foran dig var :)
Undskyld :)
Har selv prøvet det et par gange, og dørmændene bestemmer sig ret ofte for om de kan lide dig eller ej, og hvis de ikke kan, så kommer du ikke ind :(
Undskyld :)
Har selv prøvet det et par gange, og dørmændene bestemmer sig ret ofte for om de kan lide dig eller ej, og hvis de ikke kan, så kommer du ikke ind :(
| #7 | 30.04.2007 11:08 |
Læs nu hvad jeg skriver - eller evt tjeck min profil. Ffs...
| #10 | 30.04.2007 11:11 |
Jaja, jeg fik det også rettet :)
Men tror desværre ikke der er noget at gøre hvis de ikke vil lukke dig ind.
Men tror desværre ikke der er noget at gøre hvis de ikke vil lukke dig ind.
| #11 | 30.04.2007 11:15 |
Nej, forstår det bare ikke. Var ikke flabet eller noget.. Havde solbriller på, men tog dem af, så han kunne se mig i øjnene osv..?
| #180 | 30.04.2007 17:46 |
var jo stiv, så det mente vi var den helt rigtige løsning! :>
| #285 | 01.05.2007 08:06 |
Du havde solbriller på og du var stiv = De lukker dig ikke ind. Sgu da mega logisk?
Wp donkeys!
| #302 | 01.05.2007 13:02 |
hvad fanden er der logik i det? Er det imod CD's dresscode politik, at bære solbriller? Vi mente at vi skulle ligne Tom C fra Topgun, hvad er der så åndsvagt i det?
Jeg kan virkelig ikke se problemet i det...
Jeg kan virkelig ikke se problemet i det...
| #308 | 01.05.2007 13:19 |
Du var så pisse fuld, at din hjernekapacitet var så lav at du syntes det var smart at tage solbriller på i byen = Du må have været hammer stiv, eller dum = De gider ikke have dig ind på diskoteket.
Wp donkeys!
| #311 | 01.05.2007 13:33 |
Eller også kan du bare ikke se det sjove idet, da du er ædru.
| #314 | 01.05.2007 13:42 |
Ved ikke hvor du går i byen, men hvis du ikke vidste det, så har alle diskoteker ikke dresscode.
Jeg synes også det ser snot dumt ud, når folk tager solbriller på i byen. Men hvis det hænger sammen med en tema-aften, og der er flere der har dem på, på samme tid, så er det tydligere at se humoren i det.
Jeg synes også det ser snot dumt ud, når folk tager solbriller på i byen. Men hvis det hænger sammen med en tema-aften, og der er flere der har dem på, på samme tid, så er det tydligere at se humoren i det.
stats isn't important
| #319 | 01.05.2007 13:56 |
Vi havde alle hvide tanktops/Tshirts og fede trucker briller på, men tema aften var det dog ikke. Mere en slags hyldest til Tom Cruise :>
| #12 | 30.04.2007 11:17 |
Dørmænd bliver altid udstillet som bussemænd.
Tænk jer om. Prøv at stå i deres situation, alle har prøvet at komme ind, selvom at de ikke er i nærheden af at være 18.
Dit pas eller id, kunne nemt være en andens, og derfor tager han ingen chancer, og bortviser dig. Hans job er at sørge for at der ikke kommer folk ind, under 18, der ingen ballade er, og at folk derinde hygger sig, netop derfor at de tager i byen. Skulle der ske dig et eller andet derinde, og du så ikke var de 18 år, så er det dem det går udover, og ikke dig, ihvert fald ikke i samme kategori som diskoteket. Der er mange ting, der skal tages hensyn til.
Se det fra begge perspektiver før at du laver sådan et forum
"Hvad er dørmandens problem?"
Tænk jer om. Prøv at stå i deres situation, alle har prøvet at komme ind, selvom at de ikke er i nærheden af at være 18.
Dit pas eller id, kunne nemt være en andens, og derfor tager han ingen chancer, og bortviser dig. Hans job er at sørge for at der ikke kommer folk ind, under 18, der ingen ballade er, og at folk derinde hygger sig, netop derfor at de tager i byen. Skulle der ske dig et eller andet derinde, og du så ikke var de 18 år, så er det dem det går udover, og ikke dig, ihvert fald ikke i samme kategori som diskoteket. Der er mange ting, der skal tages hensyn til.
Se det fra begge perspektiver før at du laver sådan et forum
"Hvad er dørmandens problem?"
|
| #15 | 30.04.2007 11:20 |
Det er jo netop ikke det som dørmændene gør i mange tilfælde. De vælger og vrager hvem kommer ind, og i mange tilfælde har dit udseende og dit køn MEGET at sige.
| #19 | 30.04.2007 11:24 |
Se det fra mit perspektiv. Dørmanden gjorde det ikke godt nok. Jeg er over 18, har passende ID med, og alligevel kommer jeg ikke ind. Det er hvad jeg vil kalde IKKE GODT NOK!
| #31 | 30.0 |