| Græde | 28.04.2007 17:14 |
Hvordan har i det som dreng med at græde? er det fint nok, eller er det helt tabu? Synes det kunne være sjovt at høre hvordan i har det med dét.
Og hvis i græder, hvilke slags ting er det så over?
Personligt kan jeg godt græde, men ikke i andres tilstedeværelse og så er det ikke noget fysisk som får mig til at græde :)
Og hvis i græder, hvilke slags ting er det så over?
Personligt kan jeg godt græde, men ikke i andres tilstedeværelse og så er det ikke noget fysisk som får mig til at græde :)
DONT BELIEVE THE HYPE!
| #1 | 28.04.2007 18:50 |
Har ingen problemer med at græde, heller ikke foran andre, men det sker så også meget sjældent, og jeg skal helst have mistet en arm eller lignende :D.
Du forstår det ikke
| #3 | 28.04.2007 18:57 |
Så når du en gang imellem mister en arm eller et ben for den sags skyld SÅ græder du ?
http://w0rm.dk
| #5 | 28.04.2007 19:03 |
jeg tuder lige pt, min søren sko cd er blevet rizzzzZZzzzet!
okay mr.megahøjpande
| #6 | 28.04.2007 19:04 |
Da jeg begyndte at tabe mig kunne jeg jo ike leve op til mit navn. så begyndte jeg at græde!!!
Spis dine guldkorn
| #8 | 28.04.2007 19:07 |
Har svært ved at græde offentligt. Dødsfald tæt på kan da sagtens få mig til at tude, men det er vel også ganske normalt.
Signatur linien er her!
| #9 | 28.04.2007 19:20 |
Jeg var på nippet til at græde, da jeg så 'Click'. Filmens drejning kom virkelig bag på mig :(
Derudover er det vist ved at være et godt stykke tid siden :)
Derudover er det vist ved at være et godt stykke tid siden :)
| #11 | 28.04.2007 19:25 |
Jasgu. Først var han ung og frodig, og så bliver han bare pludselig grå og vissen indtil han dør :(
| #21 | 28.04.2007 20:36 |
Der tudede jeg godt nok også..
En film der kommer med en eller anden sørgelig overraskelse kan godt få mig til at pive :P
Og så når man bliver sparket i skridtet eller får et ordentligt los over skinnebenet, så løber tårerne også.. Bare uden 'tude-lyde' :)
En film der kommer med en eller anden sørgelig overraskelse kan godt få mig til at pive :P
Og så når man bliver sparket i skridtet eller får et ordentligt los over skinnebenet, så løber tårerne også.. Bare uden 'tude-lyde' :)
I put the LAUGHTER in MANSLAUGHT
| #28 | 28.04.2007 20:53 |
Me too. Det samme gælder vel Pearl Harbor til slut i filmen, hvor de går ud af flyveren med en kiste. Damn...
iloveyou
| #93 | 28.04.2007 22:19 |
Jeg synes lidt, at det var mere eller mindre forventet i Pearl Harbour. I Click kom det mere som en ond overraskelse, da man jo havde brølet af grin i starten af filmen. Derfor kom det ligesom bag på en og jah.. Så løb øjnene i vand. :)
Kan lidt sammenligne det med min morfar, der gik bort for lidt over et år siden. Han havde været meget dårlig over et længere stykke tid, og derfor kom det heller ikke just bag på mig. Jo, jeg var ked af det, men græd hverken da jeg hørte nyheden eller til begravelsen. Hvis min mormor derimod skulle sove ind fra den ene dag til den anden, så ville jeg nok få det utroligt dårligt, da det så ville komme som et chok, hvis du forstår. :)
Kan lidt sammenligne det med min morfar, der gik bort for lidt over et år siden. Han havde været meget dårlig over et længere stykke tid, og derfor kom det heller ikke just bag på mig. Jo, jeg var ked af det, men græd hverken da jeg hørte nyheden eller til begravelsen. Hvis min mormor derimod skulle sove ind fra den ene dag til den anden, så ville jeg nok få det utroligt dårligt, da det så ville komme som et chok, hvis du forstår. :)
| #72 | 28.04.2007 21:34 |
har du set Rudy? Hvis du har set Click og var ved at græde, så må du da have tudet et vandfald i Rudy :D
I know i did >< fuck en nice film.
I know i did >< fuck en nice film.
combine.guildhosting.org
| #13 | 28.04.2007 19:30 |
Græder tit bare for at vise jeg ikke er en tøsedreng :)
It's alle happening at the zoo
| #14 | 28.04.2007 19:31 |
Det er så fucking træls at folk skyder mig igennem væggen!
Men det er vel i orden at græde hvis en eller anden er død eller lign?!
men man skal ikke græde over spildt mælk...
Men det er vel i orden at græde hvis en eller anden er død eller lign?!
men man skal ikke græde over spildt mælk...
KINGS OF EUROPE!
| #60 | 28.04.2007 21:29 |
Hahaha :D
En fra min skole sagde 'Du/man skal ikke græde over spildt mælk' og det var til alt .. folk der mistede familie medlemmer og brækkede arme osv.. ondt men fucking sjovt :D
En fra min skole sagde 'Du/man skal ikke græde over spildt mælk' og det var til alt .. folk der mistede familie medlemmer og brækkede arme osv.. ondt men fucking sjovt :D
| #98 | 28.04.2007 22:49 |
Han er vel det man kalder en idiot savant uden savant ? :)
| #102 | 28.04.2007 22:56 |
En idiot savant er en person som ved utrolig meget (ved læsning fx) men dårligt nok kan tørre sin egen røv.
hvis du så fjerner ordet savant, er personen bare en almindelig idiot.. ?
hvis du så fjerner ordet savant, er personen bare en almindelig idiot.. ?
| #336 | 13.05.2007 21:23 |
Hvorfor er ordet idiot så ikke nok? :D
Altså, hvis han er en idiot savant, uden savant - er han som du selv siger: En idiot.. :D
Altså, hvis han er en idiot savant, uden savant - er han som du selv siger: En idiot.. :D