| Satanisme | 11.04.2007 23:31 |
Jeg gik forbi to piger inde i Aalborg idag som lignede satanister 100%. Da jeg gik fordi dem gav den ene mig et eller andet klamt håndtegn med begge hænder og kiggede mærkeligt på mig.
Noget af det første jeg tænkte var, at godt nok er jeg ikke ret religiøs, men jeg går sgu ikke og tilbeder alt det onde i denne verden, tabere.
Hvad synes i om dem? Bliver i selv ophidset, klæder og sminker jer som lort når i tænker på satan eller hvordan er dit forhold til denne religion?
Noget af det første jeg tænkte var, at godt nok er jeg ikke ret religiøs, men jeg går sgu ikke og tilbeder alt det onde i denne verden, tabere.
Hvad synes i om dem? Bliver i selv ophidset, klæder og sminker jer som lort når i tænker på satan eller hvordan er dit forhold til denne religion?
Free The Weed
| #2 | 11.04.2007 23:41 |
Hmmm... du kunne altså se på dem at de var satanister?, det er satme flot klaret.
\m/ (x_X) \m/
| #3 | 11.04.2007 23:44 |
prøv og læs efter en gang mere. jeg siger de lignede satanister 100% og med det klamme håndtegn hende soen fyrede af er nu også ret sikker på at de er satanister
Edited: 12.04.2007 00:36
Free The Weed
| #5 | 11.04.2007 23:45 |
Det kunne være du lige skulle slå koldt vand i blodet. Der er ingen grund til at angribe ham :)
Mad_Lee is not gonna be pleased!
| #6 | 11.04.2007 23:47 |
nu kender jeg en del som går kældt som du beskriver det. og ingen af dem er satanister... men jeg kan selfølgelig ikke udelukke at dem du så der var satanister, men det er utroligt hvordan folk kan bedømme det ud fra deres tøj..
\m/ (x_X) \m/
| #7 | 11.04.2007 23:48 |
Nu var det jo som jeg siger også det klamme håndtegn som jeg har set 100 gange før i de der lucifer reklamer der gik engang i fjernsynet
Free The Weed
| #8 | 11.04.2007 23:49 |
du mener \m/ (x_X) \m/....... som alle rockfreaks faktisk har går rundt og laver?
\m/ (x_X) \m/
| #9 | 11.04.2007 23:51 |
nu kan jeg ikke lige forme et billede af de tegn der inde i hovedet, jeg er ret langsom i betrækket.
Free The Weed
| #10 | 11.04.2007 23:52 |
\m/ (x_X) \m/
| #19 | 12.04.2007 00:00 |
okay :S nu kan jeg ikke huske den lucifer reklame... det enste jeg kan huske fra den er det "håndtegn"
\m/ (x_X) \m/
| #26 | 12.04.2007 00:04 |
reklamen handler om at en bedstemors barnebarn kommer og spørger efter penge til deres nye band "blood of lucifer" og så beder hun ham om, at klippe hans hår og finde et arbejde.
der kom så en reklame senere på året hvor hun går ind på hans værelse og så sidder ham og hans m8s og tilbeder satan, men hun tror istedet at de spiller kinaskak :D
der kom så en reklame senere på året hvor hun går ind på hans værelse og så sidder ham og hans m8s og tilbeder satan, men hun tror istedet at de spiller kinaskak :D
Free The Weed
| #29 | 12.04.2007 00:05 |
kan godt huske det... men kan ikke huske hvilket håndtegn de laver :S...
\m/ (x_X) \m/
| #198 | 12.04.2007 21:02 |
Hvis jeg havde Nike Air sneakers, Karl Kani bukser, Bullrot trøje, guldkæde og fjernet mit hår, ville du nok også have en idé om hvilken type jeg var, ikke...
VH1 > MTV
| #230 | 12.04.2007 21:59 |
Yesh, det er egentlig også meget sandt, og når du ser sådan nogle gothdamer, så kan du også let lave et rimelig kvalificeret gæt over deres type, men en ting er sikkert, deres type er ikke satanister, dem er der så få af, at det ikke er en type du kan generalisere med.
Who is John Galt?
| #235 | 12.04.2007 22:03 |
Tænker ikke at de er satanister, er som regl for optaget af at holde min mad inde i maven når jeg ser dem.
Mere om det her: http://xplayn.com/forum/topic/48771/1790191?news...
Mere om det her: http://xplayn.com/forum/topic/48771/1790191?news...
VH1 > MTV
| #300 | 14.04.2007 00:07 |
Klæder man sig på den måde, er de satme også dumme i låget, hvis de ikke tror folk sætter dem i bås med satanister, uanset om de er det eller ej.
This suit is black not.
| #302 | 14.04.2007 00:38 |
Jeg synes at de personer der har disse fordomme er dumme i låget..
Edited: 14.04.2007 00:42
\m/ (x_X) \m/
| #4 | 11.04.2007 23:44 |
Jeg kunne bare godt tænke mig en nærmere definiton, af en eller anden som havde styr på de forskellige subkulturer.
Hvad er hovedtrækkene, og hvorfor?
Hvad er hovedtrækkene, og hvorfor?
Mad_Lee is not gonna be pleased!
| #134 | 12.04.2007 16:18 |
Den mest udbredte er den, hvor man ser lavey som oprinderen.
Det er i bund og grund det mange folk mener, værende ateisme, med mennesket som den "eneste gud".
Desuden er de imod mange af de kristne budskaber, og mener tit og ofte (langt fra altid) at man skal tænke på sin egen overlevelse frem for sin nabo's :)
Det er i bund og grund det mange folk mener, værende ateisme, med mennesket som den "eneste gud".
Desuden er de imod mange af de kristne budskaber, og mener tit og ofte (langt fra altid) at man skal tænke på sin egen overlevelse frem for sin nabo's :)
| #11 | 11.04.2007 23:52 |
Jeg hader sådan noget, jeg havde seriøst bare gået hen til hende og spurgt hvad hun mente med det, og havde hun sagt/gjort noget dumt/irriterende så havde hun fået så hård en knytter at hendes næseben knækkede i 140 stykker, ja undskyld sproget, men jeg har 120% had til satanister, og tja, grunden er nok at de er så klamme at se på, og at en tøs kan spille så smart..
MEN, gjorde du overhovedet intet? Du kiggede ikke arrogant, om jeg må sige, på hende/dem? Hvis ikke, så brug næseben metoden næste gang tak + tag nogle billeder efter.
MEN, gjorde du overhovedet intet? Du kiggede ikke arrogant, om jeg må sige, på hende/dem? Hvis ikke, så brug næseben metoden næste gang tak + tag nogle billeder efter.
Klokken er 19 og du skal degrade
| #14 | 11.04.2007 23:57 |
Jeg fik øjenkontakt med hende da jeg fik forbi og så rystede jeg på hovedet af hende, intet andet.
Free The Weed
| #16 | 11.04.2007 23:59 |
Altså da du rystede på hovedet, var det efter at hun havde givet dig håndtegnet?!
Edited: 11.04.2007 23:59
| #27 | 12.04.2007 00:04 |
Ja okay, jeg kan virkelig ikke se grunden til at hun skulle give dig det håndtegn, jeg ville MINDST gå hen og spørge hvad det der gik ud på, og var hun fjollet så fik hun fandme en, så er jeg fandme ligeglad med at det er en pige/dame, hvor flabet kan man være.
| #330 | 14.04.2007 15:43 |
du er også rimlig hardcore, så smækker du dem bare ned... fuck du er sej mand..
\m/ (x_X) \m/
| #331 | 14.04.2007 15:48 |
Tak jeg ved det, jeg har gået til thaiboxing i 10 år, sååeh, det er np..
Hvis de har lov til at være så smarte så skal de sku da bare ned og ligge, break their faces!
Hvis de har lov til at være så smarte så skal de sku da bare ned og ligge, break their faces!
| #334 | 14.04.2007 16:00 |
Kan desværre kun sige det samme om dig.
"du er også rimlig hardcore, så smækker du dem bare ned... fuck du er sej mand.." at komme med så vigtig en kommentar altså.. Så kan jeg lige så godt prøve at være lige så dum som dig og poste noget der ligner lidt. ;)
Hav en fortsat god dag.
"du er også rimlig hardcore, så smækker du dem bare ned... fuck du er sej mand.." at komme med så vigtig en kommentar altså.. Så kan jeg lige så godt prøve at være lige så dum som dig og poste noget der ligner lidt. ;)
Hav en fortsat god dag.
| #335 | 14.04.2007 16:35 |
det gav jo ingen mening det du skrev..
det er jo dig der skrev at du ville smække dem ned.
"så havde hun fået så hård en knytter at hendes næseben knækkede i 140 stykker"...
det er jo dig der skrev at du ville smække dem ned.
"så havde hun fået så hård en knytter at hendes næseben knækkede i 140 stykker"...
\m/ (x_X) \m/
| #338 | 14.04.2007 17:10 |
Ja det mente jeg også?
Jeg synes forresten at din hjerne er helt kortsluttet fordi at du ikke synes det er iorden at slå på sådan nogle der spiller så smart!111
Edit: og jeg har bare temparament(?), og jeg magter ikke at en eller anden kælling laver håndtegn til en når man ikke engang kender hinanden, selvfølgelig spørger jeg hende så hvad det gik ud på til at starte med, men svarer hun så med en eller anden smart bemærkning så får hun fandme en lærestreg.
Jeg synes forresten at din hjerne er helt kortsluttet fordi at du ikke synes det er iorden at slå på sådan nogle der spiller så smart!111
Edit: og jeg har bare temparament(?), og jeg magter ikke at en eller anden kælling laver håndtegn til en når man ikke engang kender hinanden, selvfølgelig spørger jeg hende så hvad det gik ud på til at starte med, men svarer hun så med en eller anden smart bemærkning så får hun fandme en lærestreg.
Edited: 14.04.2007 17:12
| #345 | 15.04.2007 11:17 |
"Jeg synes forresten at din hjerne er helt kortsluttet fordi at du ikke synes det er iorden at slå på sådan nogle der spiller så smart!111"
ehm hvor ser du jeg mener det er iorden?.
ehm hvor ser du jeg mener det er iorden?.
\m/ (x_X) \m/
| #352 | 15.04.2007 12:14 |
Det jeg mente med det var bare at du er så latterlig at bare fordi jeg synes det er iorden at slå på sådan nogle så har jeg ingen hjerne og alt muligt.
Så jeg skrev sådan set bare beskeden for ligesom at have en grund til at svine dig til, fordi du ikke har samme mening som mig, men altså vi kommer sku ikke videre, eod.
Så jeg skrev sådan set bare beskeden for ligesom at have en grund til at svine dig til, fordi du ikke har samme mening som mig, men altså vi kommer sku ikke videre, eod.
| #353 | 15.04.2007 12:20 |
ja for det er nemlig iorden at slå på andre, fordi de går i noget andet tøj, og MÅSKE tror på noget andet end dig. Så går man nemlig over og brækker deres næse fordi så tror de nemlig de er smarte.
\m/ (x_X) \m/
| #355 | 15.04.2007 12:24 |
Hahah ven, dette er mit sidste svar til dig i dette forum, jeg vil sku ikke slå pga. deres udseene, men pga. det med håndtegnet, eller som jeg har skrevet 1423234 gange før, jeg ville gå hen og spørge om hvad det der gik ud på og så hvis hun var flabet, så kender du reste. Men FAT nu at vi ikke kommer videre, EOD!
| #102 | 12.04.2007 13:37 |
Ja, det havde du helt sikkert gjort...
Og det er simpelthen kun drenge der kan spille så smarte, eller hvordan?
Og det er simpelthen kun drenge der kan spille så smarte, eller hvordan?
SOAD - Soldier Side
| #111 | 12.04.2007 14:32 |
100. :)
Øhm ja? Tror du jeg er en tøs eller hvad?
Jeg kan bare ikke klare PIGER der gør sådan noget, de er jo ååh sådan nogle engebørn fordi drenge ikke "må" slå på piger, og at de så gør sådan noget og så tror at de ikke får en, man kan næsten sammenligne det med episoden om Steve Irwin og pilerokken.
Øhm ja? Tror du jeg er en tøs eller hvad?
Jeg kan bare ikke klare PIGER der gør sådan noget, de er jo ååh sådan nogle engebørn fordi drenge ikke "må" slå på piger, og at de så gør sådan noget og så tror at de ikke får en, man kan næsten sammenligne det med episoden om Steve Irwin og pilerokken.
| #201 | 12.04.2007 21:06 |
Det er jo også pænt vigtigt at man lige får smasket sådan to pudderdåser i synet, hvis de kigger på én og ligefrem laver et håndtegn, I feel ya
VH1 > MTV
| #213 | 12.04.2007 21:25 |
Amen hvad fanden bilder de sig ind? Helt ærligt, hader sådan noget, og så hader jeg bare satanister, som racister hader mørke, som KKK hadede mørke!