Kommentarer i alt: 165 -
Side:: [1] 2
| Madrid ude af Champions League! | 07.03.2007 22:26 |
Med 10 minutter tilbage og en 2-0 føring til Bayern München, så er de så godt som videre. Det betyder massemobning til de Madrid fans jeg kender i morgen(gengæld, mwahah).
Selv om jeg hader Madrid, så vil jeg da sige, at jeg synes, det er fuldt ud fortjent. Bayern München har virkelig været klasser bedre end Madrid, som har lavet mange fejlafleveringer(f.eks. det første mål). Bayern har bare spillet bedre, og de har fortjent at komme videre.
DUMME MADRIDFANS :D:D
Selv om jeg hader Madrid, så vil jeg da sige, at jeg synes, det er fuldt ud fortjent. Bayern München har virkelig været klasser bedre end Madrid, som har lavet mange fejlafleveringer(f.eks. det første mål). Bayern har bare spillet bedre, og de har fortjent at komme videre.
DUMME MADRIDFANS :D:D
Jeg er faktisk en lille Kaninmis
| #9 | 07.03.2007 22:56 |
Dejligt at se Madrid ude. Fandme nice at Maakay lige vælger at putte den i kassen efter 10 sekunder.
| #11 | 07.03.2007 23:10 |
Det var virkelig trist, men på sin vis fortjent.
Hvis nu ikke Van Bommel havde scoret i Madrid og hvis nu ikke Carlos havde givet den bold væk, så vil jeg sige at Madrid spillede klart bedst set over 2 kampe. Hvis og hvis, sket er sket og sådan er det bare.
Nu skal sæsonen bare ende så Capello ryger, Schuster kommer på posten, og Real begynder at spille fodbold som vi kender det.
Det bedste offensive fodbold i verden.
Hvis nu ikke Van Bommel havde scoret i Madrid og hvis nu ikke Carlos havde givet den bold væk, så vil jeg sige at Madrid spillede klart bedst set over 2 kampe. Hvis og hvis, sket er sket og sådan er det bare.
Nu skal sæsonen bare ende så Capello ryger, Schuster kommer på posten, og Real begynder at spille fodbold som vi kender det.
Det bedste offensive fodbold i verden.
| #56 | 08.03.2007 10:57 |
Jeg har desværre mistet en hver tiltro til at Capello kan hive et fornuftigt resultat med hjem fra Camp Nou.
Vi skal helt tilbage til d. 14 Januar for at finde en Real Madrid sejr, i dette tilfælde mod Zaragoza.
Siden da har vi tabt 3 og spillet 3 uafgjort.
Jeg kan slet ikke vente til denne sæson er overstået. Det værste Real Madrid hold jeg til mands minde har set.
Vi skal helt tilbage til d. 14 Januar for at finde en Real Madrid sejr, i dette tilfælde mod Zaragoza.
Siden da har vi tabt 3 og spillet 3 uafgjort.
Jeg kan slet ikke vente til denne sæson er overstået. Det værste Real Madrid hold jeg til mands minde har set.
| #13 | 07.03.2007 23:17 |
Tak til Lubos Michel for fejlagtigt at underkende et mål.
Tak til Fabio Capello for ingen at kvaje sig mht. startopstillingen. Han trænger i den grad til et par briller der er stærkere end dem han har.
Tak til Fabio Capello for ingen at kvaje sig mht. startopstillingen. Han trænger i den grad til et par briller der er stærkere end dem han har.
|
| #15 | 07.03.2007 23:22 |
Det var da ikke fejlagtigt bedømt, han havde jo hånden på bolden.
I lajk b1g buttz
| #32 | 08.03.2007 00:36 |
Den rammer ham og hopper op på armen, ergo det var uforsætteligt.
... og prøv nu lige at kalde det for en tæmning. Det er jo ikke fordi han bevist tæmmer den med armen vel.
... og prøv nu lige at kalde det for en tæmning. Det er jo ikke fordi han bevist tæmmer den med armen vel.
|
| #33 | 08.03.2007 00:40 |
Det er fuldstændig lige meget om det er uforsætteligt. Han drager nytte af det, og det er ikke andres skyld end hans egen. Havde manden haft lidt bedre teknik var sådan noget ikke sket.
| #34 | 08.03.2007 00:42 |
Fantastisk analyse Frimann Jr........
"Han drager nytte af det, og det er ikke andres skyld end hans egen."
Her følger et par synonymer for ordet uforsætlig: uoveralgt, utilsigtet og uagtsom. Gider så forklare mig hvordan det kan være hans skyld, at bolden hopper op og rammer ham på armen?
"Han drager nytte af det, og det er ikke andres skyld end hans egen."
Her følger et par synonymer for ordet uforsætlig: uoveralgt, utilsigtet og uagtsom. Gider så forklare mig hvordan det kan være hans skyld, at bolden hopper op og rammer ham på armen?
Edited: 08.03.2007 00:45
|
| #35 | 08.03.2007 00:52 |
Lad nu være med at spille smart. Det er selvfølgelig hans skyld, da det er ham "serigio ramos", som prøver at tæmme den? Forstår du det nu? Om det er uforsætteligt, at bolden hopper op på hans arm er fuldstændig ligegyldigt, da ingen andre er involveret i situationen. Det var noget andet hvis bolden var blevet sparket hårdt ind på ham, så han ikke kunne nå at flytte armen.
| #37 | 08.03.2007 01:03 |
Det er stadig ikke hans skyld eller fejl, at den hopper op på hans arm, forstå det dog. Det er forhelved ikke noget han gør med fuld overlæg. Det er jo hip som hap om den bliver sparket eller hopper op på hans arm, uanset hvad kan han jo ikke nå at flytte den.
|
| #41 | 08.03.2007 08:29 |
Jeg kunne også lade. Det må burde have været godkendt, om du så kan lide det eller ej.
Hvis Ramos havde taget den med hånden med fuld overlæg, så var det anden sag. Det gjorde han ikke.
Hvis Ramos havde taget den med hånden med fuld overlæg, så var det anden sag. Det gjorde han ikke.
|
| #78 | 08.03.2007 12:53 |
Nej, det burde det i hvert fald ikke. Kan slet ikke se hvordan du kan se situationen sådan. Hvis han ikke havde ramt bolden med hånden/armen, havde bolden jo ikke landet hvor den gjorde, så han kunne sparke den ind.
Aldrig om der kan dømmes mål i sådan en situation, never.
Aldrig om der kan dømmes mål i sådan en situation, never.
essif
| #47 | 08.03.2007 10:31 |
Så enig.. Det er hans skyld.. Hvem ellers skulle få skylden for at han rammer den med armen.. så fat det dog domi.
|
| #39 | 08.03.2007 01:37 |
Så du mener at målet skulle være anerkendt pga. det ikke var med vilje han rørte bolden med hånden?
| #43 | 08.03.2007 10:16 |
Spiller du selv fodbold? Har lige læst alle disse comments igennem, og det er jo helt forrykt det du skriver. Der VAR en hånd på bolden, og det SKAL dømmes. Det er jo helt absurd at du mener andet. Det er ligegyldigt om det er forsætligt eller ej, tænk bare på Roberto Baggio tilbage i.. puha VM 98? Et indlæg bliver sparket hårdt ind på hans håndt, og det resulterer i et straffe. Armene ind til kroppen. Andet er der ikke at sige.
At give dommeren skylden er helt væk. Da jeg ved du er vild med fodbold og kommenterer det en del, burde du da også kunne se din fejlbedømmelse her, Madrid-fan eller ej.
At give dommeren skylden er helt væk. Da jeg ved du er vild med fodbold og kommenterer det en del, burde du da også kunne se din fejlbedømmelse her, Madrid-fan eller ej.
Edited: 08.03.2007 10:18
|
| #75 | 08.03.2007 11:48 |
Det mål blev underkendt korrekt, lige meget hvordan du vender og drejer den.
En spiller der står i feltet, får spillet bolden højt ind som rammer hans arm. Den ændrer så retning så han får den til fødderne, og knalder den derefter ind.
Samme situation, selvfølgelig skal det ikke godkendes.
En spiller der står i feltet, får spillet bolden højt ind som rammer hans arm. Den ændrer så retning så han får den til fødderne, og knalder den derefter ind.
Samme situation, selvfølgelig skal det ikke godkendes.
Prying open my third eye.
| #23 | 07.03.2007 23:28 |
robinho ind i starten af anden halveg istedet for det pis med 10 min på banen, fuck tard han er.. 8D
| #24 | 07.03.2007 23:32 |
Guti og Robinho skulle have startet inde i stedet for Emerson og Higuain.
At manden alene tror at han kan holde nullet med det Real-hold her viser bare hvor lidt han tænker. Det er det rene selvmord.
At manden alene tror at han kan holde nullet med det Real-hold her viser bare hvor lidt han tænker. Det er det rene selvmord.
|
| #86 | 08.03.2007 13:59 |
Han skal bare væk. Han fejldisponerer gang på gang - og muligvis er det fordi der er nogle spillere som har sagt noget forkert til ham. Ikke at bruge Guti og Robinho i den kamp er helt væk. De er de to eneste der på nuværende tidspunkt kan skabe noget i en kamp. Robinho på egen hånd, og Guti gennem nogle gode afleveringer, først nu er jeg begyndt at kunne lide ham.
Jeg synes det var helt i orden at dømme frispark, og dermed underkende målet. Han har altså tid til at fjerne hånden, men brugte den i stedet for at gøre låret brede og tæmme bolden. Det var fantastik sparket ind, men det ændrer ikke ved at der var frispark.
Mht. det med om det var forsætligt eller ej, så ser det for mig ud til, at dommere altid dømmer til forsvarets fordel i sådanne situationer. Altså at hvis det angribende hold har hånd på bold bliver det dømt, men er det uforsætligt af en forsvarsspiller, bliver det ikke dømt. Det er der desuden et eksempel på i den omtalte kamp. Jeg mener det var Sergio Ramos der ramte bolden - uforsætligt - i feltet. Der kunne der altså godt have været dømt straffe.
Det ville have været rart hvis jeg også kunne bebrejde dommeren for resultatet, men jeg må bare sande, at dette Real Madrid hold er "fucking miles away"...
Jeg synes det var helt i orden at dømme frispark, og dermed underkende målet. Han har altså tid til at fjerne hånden, men brugte den i stedet for at gøre låret brede og tæmme bolden. Det var fantastik sparket ind, men det ændrer ikke ved at der var frispark.
Mht. det med om det var forsætligt eller ej, så ser det for mig ud til, at dommere altid dømmer til forsvarets fordel i sådanne situationer. Altså at hvis det angribende hold har hånd på bold bliver det dømt, men er det uforsætligt af en forsvarsspiller, bliver det ikke dømt. Det er der desuden et eksempel på i den omtalte kamp. Jeg mener det var Sergio Ramos der ramte bolden - uforsætligt - i feltet. Der kunne der altså godt have været dømt straffe.
Det ville have været rart hvis jeg også kunne bebrejde dommeren for resultatet, men jeg må bare sande, at dette Real Madrid hold er "fucking miles away"...
Kender i salt?
| #45 | 08.03.2007 10:27 |
Tag nu de Real-Madrid briller af.. Alle kunne se at der var hånd på. om det var med vilje eller ej, ændre ikke på at bolden springer op og rammer hans arm. Så korrekt dømt.
|
| #82 | 08.03.2007 13:36 |
Well, han er da stadigvæk ikke hvad han har været.
Sidst han var i Real Madrid fik han dem til at sejre i la liga.
Denne gang har han fået så lidt point, så man skal flere år tilbage for at se ligne.
Sidste gang han var der tabte han ikke en enkelt gang på hjemmebane, det kan vi også godt blive enige om er ikke er tilfældet denne gang...
Han kan ikke få holdet til at køre som han kunne sidst, og det ses tydeligt udfra deres resultater.
Sidst han var i Real Madrid fik han dem til at sejre i la liga.
Denne gang har han fået så lidt point, så man skal flere år tilbage for at se ligne.
Sidste gang han var der tabte han ikke en enkelt gang på hjemmebane, det kan vi også godt blive enige om er ikke er tilfældet denne gang...
Han kan ikke få holdet til at køre som han kunne sidst, og det ses tydeligt udfra deres resultater.
| #90 | 08.03.2007 14:27 |
Real Madrids hold er så også langt fra, hvad det har været - Capello eller ej. :)
Derudover passer det mig fint at se dem fejle. Jeg ser, og har alle dage set, dem som det næstbedste spanske hold grundet mine Barca briller.
Derudover passer det mig fint at se dem fejle. Jeg ser, og har alle dage set, dem som det næstbedste spanske hold grundet mine Barca briller.
| #93 | 08.03.2007 15:21 |
Capello eller ej? Det hold har så fandens meget potentiale, både før Capello men også nu.
Man ser det i glimt, ligesom man gjorde under Luxemburgo, Lopez Caro, Camacho og hvem der nu ellers har trænet dette hold.
Det er bare utroligt, og grunden til den manglende entusiasme er til dels at bebrejde træneren, i dette tilfælde Capello, som med hans dispositioner og udtalelser kun har gjort ondt være.
For første gang siden krisens start tilbage i November, har Real faktisk spillet godt. Sidst i kampen mod Getafe, hvor de var uheldige ikke at trække sig sejrsrigt ud af opgøret.
Capello ødelagde en hver harmoni i truppen ved sin behandling af Beckham, som er et kæmpeforbillede og idéel professionel for resten af truppen, og også hans behandling af Cassano, som i dag begge er taget til nåde. Thumbs up, det er det eneste rigtige han hidtil har gjort.
Real skal nok nå det gamle madridista niveau besiddende Juanito-ånden og skal nok også fejre deres trofæer igen ved cibeles-fontænen snart.
Det kræver bare en markant ændring af behandlingen af spillerne, samt den fulde støtte fra alle omkring klubben, og ikke mindst træneren.
Del Bosque er og bliver det bedste eksempel for denne håndtering af mandskabet på, da han ALTID stolede og behandlede sit hold, som var det ham selv.
Personligt håber jeg Capello snart er fortid, og jeg ser gerne en træner som Bernd Schuster eller Michel overtage styringen, da de begge ved hvad truppen mangler.
Det første hint på at Madrid for første gang i 4 år, er på vej i den rigtige retning har Gago til FULDE bevist.
Den mand kæmper, ofrer sig konstant og agerer samlepunkt for et hvert opspil er kun at beundre.
Håber personligt vi til næste sæson ser et mere samlet, direkte spillende og mere kynisk Real Madrid hold end vi tidligere har set.
Casillas - Cicinho, Ramos, Metzelder/Alexis?*, Marcelo - Kaka*/Guti, Diarra, Gago, Robinho - Raul, V.N/Higuain ville for mig være den idéele holdopstilling fremover, for ej at forglemme talenter som De la Red, Mata, Torres.
* Skal ses i lyset af de seneste mange rygter :)
Iflg. rygter skulle Real Madrid være klar til at oplyse de transfers der er indgået for næste sæson, hvis de taber på Lørdag, for at mindske presset på Calderon.
Man ser det i glimt, ligesom man gjorde under Luxemburgo, Lopez Caro, Camacho og hvem der nu ellers har trænet dette hold.
Det er bare utroligt, og grunden til den manglende entusiasme er til dels at bebrejde træneren, i dette tilfælde Capello, som med hans dispositioner og udtalelser kun har gjort ondt være.
For første gang siden krisens start tilbage i November, har Real faktisk spillet godt. Sidst i kampen mod Getafe, hvor de var uheldige ikke at trække sig sejrsrigt ud af opgøret.
Capello ødelagde en hver harmoni i truppen ved sin behandling af Beckham, som er et kæmpeforbillede og idéel professionel for resten af truppen, og også hans behandling af Cassano, som i dag begge er taget til nåde. Thumbs up, det er det eneste rigtige han hidtil har gjort.
Real skal nok nå det gamle madridista niveau besiddende Juanito-ånden og skal nok også fejre deres trofæer igen ved cibeles-fontænen snart.
Det kræver bare en markant ændring af behandlingen af spillerne, samt den fulde støtte fra alle omkring klubben, og ikke mindst træneren.
Del Bosque er og bliver det bedste eksempel for denne håndtering af mandskabet på, da han ALTID stolede og behandlede sit hold, som var det ham selv.
Personligt håber jeg Capello snart er fortid, og jeg ser gerne en træner som Bernd Schuster eller Michel overtage styringen, da de begge ved hvad truppen mangler.
Det første hint på at Madrid for første gang i 4 år, er på vej i den rigtige retning har Gago til FULDE bevist.
Den mand kæmper, ofrer sig konstant og agerer samlepunkt for et hvert opspil er kun at beundre.
Håber personligt vi til næste sæson ser et mere samlet, direkte spillende og mere kynisk Real Madrid hold end vi tidligere har set.
Casillas - Cicinho, Ramos, Metzelder/Alexis?*, Marcelo - Kaka*/Guti, Diarra, Gago, Robinho - Raul, V.N/Higuain ville for mig være den idéele holdopstilling fremover, for ej at forglemme talenter som De la Red, Mata, Torres.
* Skal ses i lyset af de seneste mange rygter :)
Iflg. rygter skulle Real Madrid være klar til at oplyse de transfers der er indgået for næste sæson, hvis de taber på Lørdag, for at mindske presset på Calderon.
| #101 | 08.03.2007 21:21 |
Skrev ham ikke på med vilje, da flere medier har sendt ham til AC Milan fra næste sæson af, sammen med Emerson og muligvis (!!) Robinho, i en byttehandel med Kaka. :)
Alligevel vil jeg mere der er mere fremtid i et centerforsvar af Ramos og Metzelder/Alexis - men tiden må vise :)
Alligevel vil jeg mere der er mere fremtid i et centerforsvar af Ramos og Metzelder/Alexis - men tiden må vise :)
| #30 | 08.03.2007 00:13 |
Fatter ikke hvorfor Robinho startede på bænken og hvorfor han ikke kom ind før 75. min.
Dårlig træner disposition. Udover det så synes også det havde været overraskende, hvis Madrid var gået videre!
Dårlig træner disposition. Udover det så synes også det havde været overraskende, hvis Madrid var gået videre!
Edited: 13.37.1337 13:37
| #49 | 08.03.2007 10:33 |
Jeg synes godt man kan forsvare at han starter på bænken, da de i realiten var videre med 0-0 og bare skulle pakke sig, men det med at vente til det 75 tyvende minut til at sætte ham ind - ja det giver ingen mening :)
| #87 | 08.03.2007 14:03 |
Problemet er bare at man som træner i Real Madrid aldrig må/kan forsøge at pakke sig sammen. De har jo ikke ligefrem verdens bedste defensiv. Hvis han havde disponeret ordenligt kunne han hive Higuan ud og Robinho ind fra start, og så Guti til at etablere kontraspil, i stedet for en af de tre defensive midtbanespillere der startede på banen. Jeg tror aldrig jeg har set RMD spille så destruktiv fodbold før Capello kom til - og at overføre en italiensk model til en klub som Madrid, det duer bare ikke. Det var idioti at tro på at man kunne hive en 0-0 hjem fra München, og stik imod de udtalelser der kom fra Real før kampen.
Som der meget beskrivende har stået i nogle analyser af kampen, så mangler Real Madrid profiler som kan tage fat når tingene ikke går deres vej. En sådan profil har de manglet siden Zidane stoppede.
Som der meget beskrivende har stået i nogle analyser af kampen, så mangler Real Madrid profiler som kan tage fat når tingene ikke går deres vej. En sådan profil har de manglet siden Zidane stoppede.
Kender i salt?
| #155 | 16.03.2007 21:44 |
Det capello, han er jo mester i defensive taktikker, ikke i offensive.
Så hvis ikke madrid's bestyrelse mente at defensivt spil kunne være vejen frem, well, så var capello ikke smart at hente :)
Så hvis ikke madrid's bestyrelse mente at defensivt spil kunne være vejen frem, well, så var capello ikke smart at hente :)
| #91 | 08.03.2007 14:52 |
Mener stadig Robinho har langt større klasse og kvalitet end nogen af de startende. :)
| #156 | 16.03.2007 21:44 |
Som hvem? Hvis du, som han siger, tænker på at de skal pakke sig sammen...
| #157 | 17.03.2007 00:58 |
Det går altid galt hvis man pakker sig :) Og robinho har lagt større klasse end f.eks. gaga:)
| #158 | 17.03.2007 13:33 |
Du kan jo ikke sige det dårligt af Capello at starte med Robinho på bænken, for så skal du jo sige hele taktikken var dårlig.
Capello er kendt for at pakke sig sammen, og Robinho er en offensiv spiller, ikke en defensiv. Så til at pakke sig sammen er han ikke ret god...
Capello er kendt for at pakke sig sammen, og Robinho er en offensiv spiller, ikke en defensiv. Så til at pakke sig sammen er han ikke ret god...
| #159 | 17.03.2007 14:00 |
Capello stinker og taktikken var forkert. De tabte også på det, og fik først gang i det da robinho kom på banen.
| #162 | 17.03.2007 14:39 |
Du seriøst langt ude.
Du tror helt seriøst på at dit ord er det rette, ligegyldigt hvad du roder dig ud i.
Et faktum er at Capello gik efter at spille defensivt i kampen mod Bayern, og man spiller ikke defensivt med Robinho på banen, det ved alle.
Du tror helt seriøst på at dit ord er det rette, ligegyldigt hvad du roder dig ud i.
Et faktum er at Capello gik efter at spille defensivt i kampen mod Bayern, og man spiller ikke defensivt med Robinho på banen, det ved alle.
| #163 | 17.03.2007 15:04 |
Jeg har på intet tidspunkt sagt robinho er en defensiv spiller.
Men hvis du tager til Munichen og tror du kan spille 0-0, så er du da også for naiv.
Hvis du lagde mærke til det så valgt den GODE capello at skifte robinho ind med 15min igen, selvom de skulle score to gange. Og da han kom ind fik han bl.a. tildelt sig straffe.
Men hvis du tager til Munichen og tror du kan spille 0-0, så er du da også for naiv.
Hvis du lagde mærke til det så valgt den GODE capello at skifte robinho ind med 15min igen, selvom de skulle score to gange. Og da han kom ind fik han bl.a. tildelt sig straffe.
| #164 | 18.03.2007 17:34 |
du siger at du mener at Capello skulle starte med Robinho på banen.
Capello valgte at spille defensivt, og derfor ville det være dumt at starte med Robinho på banen.
Ergo kan den forsvares.
Man kan altid sidde og være bagklog og lukke lort ud, som du er pisse god til, og det ikke kun gældende i dette forum.
Capello valgte at spille defensivt, og derfor ville det være dumt at starte med Robinho på banen.
Ergo kan den forsvares.
Man kan altid sidde og være bagklog og lukke lort ud, som du er pisse god til, og det ikke kun gældende i dette forum.
| #40 | 08.03.2007 02:58 |
Tja, der skal ihvertfald scores en helvedes masse mål for et hold som Real Madrid, hvis de vil vinde CL-trofæer fremover, for de koger da godtnok noget rent defensivt. Men set over 2 kampe, så synes jeg nu at det var ganske fortjent at Bayern gik videre.
Tænk, tast, post!
| #46 | 08.03.2007 10:29 |
Det synd, men spåer Real Madrid et godt år næste år :p
www.Jem.dk
| #60 | 08.03.2007 11:10 |
Naah.. Real Madrid har haft mange problemer, håber der kan blive lidt ro, og så måske pressen kan lade en manager komme til og få ro til at arbejde med holdet :-)
www.Jem.dk
| #81 | 08.03.2007 13:33 |
så vil du vel hellere spå at det hele kommer på plads om 2 år ? :D ej forstår godt hvad du mener, men mener bare at de burde slappe lidt af som du selv siger. Det indebærer også lidt at de måske bare får styr på deres trup :)
Clint
| #83 | 08.03.2007 13:39 |
Yeah præcis, men Pressen har det også med at gøre en kylling til en håne i løbet af 2timer, lidt synd med true :D
www.Jem.dk
| #51 | 08.03.2007 10:36 |
Real sucks :( Vi ved godt der kun er et hold i spansk fodbold! :D
.@_
| #55 | 08.03.2007 10:49 |
Efter som jeg er med i Barca her på xplany ville det værer et godt bud :D
.@_
| #61 | 08.03.2007 11:12 |
Eftersom jeg ikke gider glo i din profil, aner jeg det ikke. Men ja, de må være de bedste, eftersom de også røg ud...................
Denn1s :-)
| #62 | 08.03.2007 11:14 |
Så fordi de er røget ud af CL kan de ikke være det bedste spanske hold ? :)
.@_
| #64 | 08.03.2007 11:18 |
Har jeg sagt de ikke er det bedeste ? nej...
(sucks fordi jeg ikke kan lige dem?) ( et hold = jeg holder med barca? )
(sucks fordi jeg ikke kan lige dem?) ( et hold = jeg holder med barca? )
Edited: 08.03.2007 11:19
.@_
| #66 | 08.03.2007 11:22 |
Suck = at suge, og når du skriver, at de suger, må jeg jo gå ud fra, at du mener, de er dårlige?
| #67 | 08.03.2007 11:26 |
Arr det er rigtig at det betyder de suge men som jeg også skiver oven over er det fordi jeg ikke kan lige dem, som man tit bruger i sport vernden om hold man ikke kan lige (måske ikke sucks) men andre ord så? :)
.@_
| #123 | 09.03.2007 14:48 |
uden at gå alt for meget op i spansk fodbold ville jeg mene at Barca generalt har mere succes i ligaen :)?
|
| #125 | 09.03.2007 16:36 |
som det ser ud nu, er barcelona nr. 2 med 49 point og real nr 4 med 44 point, så lige pt. klarer de sig en smule bedre :)
| #129 | 09.03.2007 16:46 |
Somsagt har jeg en meget begrænset viden i spansk fodbold :) hvem fører ligaen pt?
|
| #131 | 09.03.2007 17:36 |
1 Sevilla FC 25 15 5 5 +23 50
2 Barcelona 25 14 7 4 +28 49
3 Valencia CF 25 14 4 7 +13 46
4 Real Madrid 25 13 5 7 +11 44
5 Zaragoza 25 12 6 7 +12 42
6 Atlético Madrid 25 11 7 7 +8 40
7 Recreativo Huelva 25 12 4 9 +4 40
8 Getafe CF 25 10 7 8 +5 37
9 RCD Espanyol 25 9 9 7 +1 36
10 Racing Santander 25 9 9 7 -2 36
11 Deportivo La Coruña 25 8 9 8 -7 33
12 Villarreal CF 25 9 6 10 -8 33
13 Osasuna 25 9 3 13 -2 30
14 Real Betis 25 7 9 9 -4 30
15 RCD Mallorca 25 8 5 12 -11 29
16 Levante UD 25 6 9 10 -12 27
17 Celta Vigo 25 6 8 11 -9 26
18 Athletic Bilbao 25 6 7 12 -10 25
19 Gimnàstic 25 4 5 16 -21 17
20 Real Sociedad 25 2 8 15 -19 14
2 Barcelona 25 14 7 4 +28 49
3 Valencia CF 25 14 4 7 +13 46
4 Real Madrid 25 13 5 7 +11 44
5 Zaragoza 25 12 6 7 +12 42
6 Atlético Madrid 25 11 7 7 +8 40
7 Recreativo Huelva 25 12 4 9 +4 40
8 Getafe CF 25 10 7 8 +5 37
9 RCD Espanyol 25 9 9 7 +1 36
10 Racing Santander 25 9 9 7 -2 36
11 Deportivo La Coruña 25 8 9 8 -7 33
12 Villarreal CF 25 9 6 10 -8 33
13 Osasuna 25 9 3 13 -2 30
14 Real Betis 25 7 9 9 -4 30
15 RCD Mallorca 25 8 5 12 -11 29
16 Levante UD 25 6 9 10 -12 27
17 Celta Vigo 25 6 8 11 -9 26
18 Athletic Bilbao 25 6 7 12 -10 25
19 Gimnàstic 25 4 5 16 -21 17
20 Real Sociedad 25 2 8 15 -19 14
Kommentarer i alt: 165 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY