Kommentarer i alt: 8 -
| Modstandere lagger rundt? | 06.03.2007 21:01 |
Jeg oplever hver gange jeg er inde og game at når jeg kigger på mine modstandere lagger de rundt, og det er ikke bare tilfældigt fordi det er alle der gør det?.
Deres ping er normal og de siger selv de ikke lagger?, og jeg lagger ikke selv..
Er der en commands jeg skal bruge eller noget? please hjælp..
Tak på forhånd
Deres ping er normal og de siger selv de ikke lagger?, og jeg lagger ikke selv..
Er der en commands jeg skal bruge eller noget? please hjælp..
Tak på forhånd
|
| #4 | 08.03.2007 00:48 |
kapper det sker pga du ser hvor de reelt er istedet for at din computer viser dig 9 ud af 10 "falske" billeder..
det sker pga du har sat din ex_interp til 0.01 fx.. men denne SKAL være helt dernede hvis du kører med cl_updaterate 100 fx.. ellers vil dine hitboxes opføre sig sjovt..
du kan prøve at skrive følgende:
cl_updaterate 50
ex_interp 0.02..
nu ser du dobbelt så mange "rigtige" billeder...
husk at putte disse to commandoer ind i din cfg ( som du skal huske at loade hver gang du går ind på en server ) ellers glemmer den det.
det sker pga du har sat din ex_interp til 0.01 fx.. men denne SKAL være helt dernede hvis du kører med cl_updaterate 100 fx.. ellers vil dine hitboxes opføre sig sjovt..
du kan prøve at skrive følgende:
cl_updaterate 50
ex_interp 0.02..
nu ser du dobbelt så mange "rigtige" billeder...
husk at putte disse to commandoer ind i din cfg ( som du skal huske at loade hver gang du går ind på en server ) ellers glemmer den det.
| #5 | 08.03.2007 07:41 |
Jeg har sat ex_interp til 0.1 igen, så lagger det ikke. Men hvad skal jeg sætte cl_updaterate til for at køre 0.01 ?..
|
Kommentarer i alt: 8 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY