Kommentarer i alt: 26 -
| K: Firma hjemmeside | 20.01.2007 22:09 |
Hjælp, eller !!
Mangler en ny og forbedret hjemmeside, til et management firma som rådgiver andre firmaer med strategiske udviklingsprojekter som b. la. markeds-, kunde- og organisationsanalyser, salgs- og organisationsudvikling, salgskurser og rekruttering.
Nuværende side
Der er pt. En eksisterende side, som trænger til et godt og grundigt ansigts løft. Den er opbygget på følgende måde. Punkterne skal tages som ”sider”
- Forside
- Firmaprofil og certificering
- Outsourcing Øst Europa – Med følgende underpunkter
--- Outsourcing
--- Tilskudsmuligheder
--- Matchmaking
- Bestyrelsesarbejder
- Samarbejdspartnere nationalt og internationalt
- Afsluttede opgaver og referencer
- Kontaktoplysninger
Fremtidige Hjemmesiden
Jeg forestiller mig en simpel og informativ hjemmeside. Dog nok med et par små ændringer i forhold til ovenstående. Ingen vild tingel tangel og en masse hidsige farver. Dog kunne et simpelt flashbanner godt gå.
Vi skal selv kunne redigere hjemmesiden. Det vil sige teksten og evt. billeder og tilføjelse af ekstra sider. Om det så er Dynamicweb, ASP eller et PHP script, det er op til dig. Der skal bare være en eller anden form for et CMS system på siden.
Forløbet kunne se ud som følgende;
- Personligt møde eller snak via telefonen. (Personligt møde at foretrække)
- Produktionen går i gang.
- Fremvisning af resultatet.
- Såfremt der måtte være rettelser, udbedres disse.
- Den nye hjemmeside går online.
Betaling vil ske efter den aftale der indgås.
Vi har:
- Alt materiale på CD-rom. Dvs. Logoer, billeder, tekst osv.
- Nogle ideer om hvor vi skal havne henne mhs. Til hjemmesiden.
- Web-plads
Du/I:
- Er professionelle og til at tale med.
- Kan vise referencer fra tidligere jobs.
- Yde god sparring under forløbet – før, under og efter.
- Er helst et registret firma. (Dog intet krav, hvis prisen og produktet er det rigtige)
- Kan måske hjælpe med andre marketings opgaver. Annoncer osv.
Dvs. du/I er fuldt kompatible inden for kodning af hjemmesider, plus fremstilling af grafiske ting.
Vi har selv indhentet et interessant tilbud fra et professionelt web bureau. Men jeg vil lige prøve at se, om der kunne være nogle muligheder i dette forum. Ved godt at der sikkert er mange andre forummer, som ville have været mere passende. Men man kan jo håbe, at der et eller andet sted på XpN, er nogle fornuftige mennesker.
Hvis ovenstående skulle have fanget interessen, er du mere end velkommen til at tage fat i mig over sitet.
Og nej, Jeg smider ikke linket til den eksisterende side i dette forum. Tag kun fat i mig, hvis i mener at i har noget seriøst at bringe. Desuden skal i ikke tage jer af min profil på XpN. Det er en ting og forretning er noget andet ! :)
Mangler en ny og forbedret hjemmeside, til et management firma som rådgiver andre firmaer med strategiske udviklingsprojekter som b. la. markeds-, kunde- og organisationsanalyser, salgs- og organisationsudvikling, salgskurser og rekruttering.
Nuværende side
Der er pt. En eksisterende side, som trænger til et godt og grundigt ansigts løft. Den er opbygget på følgende måde. Punkterne skal tages som ”sider”
- Forside
- Firmaprofil og certificering
- Outsourcing Øst Europa – Med følgende underpunkter
--- Outsourcing
--- Tilskudsmuligheder
--- Matchmaking
- Bestyrelsesarbejder
- Samarbejdspartnere nationalt og internationalt
- Afsluttede opgaver og referencer
- Kontaktoplysninger
Fremtidige Hjemmesiden
Jeg forestiller mig en simpel og informativ hjemmeside. Dog nok med et par små ændringer i forhold til ovenstående. Ingen vild tingel tangel og en masse hidsige farver. Dog kunne et simpelt flashbanner godt gå.
Vi skal selv kunne redigere hjemmesiden. Det vil sige teksten og evt. billeder og tilføjelse af ekstra sider. Om det så er Dynamicweb, ASP eller et PHP script, det er op til dig. Der skal bare være en eller anden form for et CMS system på siden.
Forløbet kunne se ud som følgende;
- Personligt møde eller snak via telefonen. (Personligt møde at foretrække)
- Produktionen går i gang.
- Fremvisning af resultatet.
- Såfremt der måtte være rettelser, udbedres disse.
- Den nye hjemmeside går online.
Betaling vil ske efter den aftale der indgås.
Vi har:
- Alt materiale på CD-rom. Dvs. Logoer, billeder, tekst osv.
- Nogle ideer om hvor vi skal havne henne mhs. Til hjemmesiden.
- Web-plads
Du/I:
- Er professionelle og til at tale med.
- Kan vise referencer fra tidligere jobs.
- Yde god sparring under forløbet – før, under og efter.
- Er helst et registret firma. (Dog intet krav, hvis prisen og produktet er det rigtige)
- Kan måske hjælpe med andre marketings opgaver. Annoncer osv.
Dvs. du/I er fuldt kompatible inden for kodning af hjemmesider, plus fremstilling af grafiske ting.
Vi har selv indhentet et interessant tilbud fra et professionelt web bureau. Men jeg vil lige prøve at se, om der kunne være nogle muligheder i dette forum. Ved godt at der sikkert er mange andre forummer, som ville have været mere passende. Men man kan jo håbe, at der et eller andet sted på XpN, er nogle fornuftige mennesker.
Hvis ovenstående skulle have fanget interessen, er du mere end velkommen til at tage fat i mig over sitet.
Og nej, Jeg smider ikke linket til den eksisterende side i dette forum. Tag kun fat i mig, hvis i mener at i har noget seriøst at bringe. Desuden skal i ikke tage jer af min profil på XpN. Det er en ting og forretning er noget andet ! :)
| #2 | 20.01.2007 22:16 |
Super god ansøning. Alt den infomation som skal være der - kunne ikk blive bedre.
Held og lykke med det ;)
Held og lykke med det ;)
| #3 | 20.01.2007 22:18 |
Kig forresten forbi http://www.creuna.dk. Kan være det var noget? (Har været i praktik der).
| #5 | 20.01.2007 22:57 |
Som Michael skriver rigtigt god ansøgning og jeg vil da give den videre til en fra min klasses firma. De har blandt andet lavet
http://www.altschuler.dk/
http://www.altschuler.dk/
Edited: 20.01.2007 22:57
| #20 | 24.01.2007 13:40 |
Det er så ikke en ansøgning men en annonce.
Ansøgninger er noget personen der kan lave det, gerne skulle skrive til dem.
Lidt ligesom job-annoncer og job-ansøgninger.
Ansøgninger er noget personen der kan lave det, gerne skulle skrive til dem.
Lidt ligesom job-annoncer og job-ansøgninger.
Hvorfor skyde når du kan knife?
| #8 | 20.01.2007 23:12 |
inlead media, som vist også står bag xpn har lavet nogle flotte sider.
Jeg anbefalede min kammerat Christian Sohn at de til http://www.forlaget-sohn.dk/forside tog fat i Kim Rom.
du kan jo selv vurdere hvor godt det blev :)
Jeg anbefalede min kammerat Christian Sohn at de til http://www.forlaget-sohn.dk/forside tog fat i Kim Rom.
du kan jo selv vurdere hvor godt det blev :)
Edited: 20.01.2007 23:14
hack, crack, download spil
| #11 | 20.01.2007 23:39 |
Jeg er klar på at give det et forsøg, du kan skrive til mig så laver jeg et udkast til dig :)
| #12 | 21.01.2007 00:05 |
http://www.prolab-design.dk/
Kan varmt anbefale ham her, virkelig god Web Integrator og forholdsvis billig.
Kan varmt anbefale ham her, virkelig god Web Integrator og forholdsvis billig.
Edited: 21.01.2007 00:05
If it isn't fast! Shoot it!!!
| #16 | 21.01.2007 22:36 |
Kører selv Thaulow Design med en bekendt (http://www.thaulow-design.dk) - har du en email-adresse, som man kan bruge til at kontakte dig på? Ønsker ikke at snakke forretning, udveksle referencer osv. i et forum.
Desuden er du velkommen til at skrive til kundeservice[snabela]thaulow-design.dk eller jacob[snabela]berget.dk
Desuden er du velkommen til at skrive til kundeservice[snabela]thaulow-design.dk eller jacob[snabela]berget.dk
http://www.thaulow-design.dk
| #17 | 22.01.2007 13:27 |
www.dybdesign.com KAN KUN ANBEFALES de har nogle gode referancer og har nogle fine priser :)
Virkelig vestjydeeee
Kommentarer i alt: 26 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY