Kommentarer i alt: 379 -
Side:: [1] 2
| Wow: Hvilken char ville i rerolle? | 18.01.2007 18:31 |
Hejsa
Hvilken char ville i rerolle hvis i gad, udelukkende fokuseret på leveling og senere PvP.
Lad mig høre jeres forslag og argumenter!
Jeg selv er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal vælge en palla/shammy, da de skulle være imba i PvP, men synes det lyder lidt for tilfældigt som shaman at satse på WF procc og som pala at give dårlig dps, men bare have svært ved at dø..
derfor har jeg lidt tænkt på en mage, shadowpriest eller warlock, men ved ikke helt.
Kom med jeres bud!!
Hvilken char ville i rerolle hvis i gad, udelukkende fokuseret på leveling og senere PvP.
Lad mig høre jeres forslag og argumenter!
Jeg selv er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal vælge en palla/shammy, da de skulle være imba i PvP, men synes det lyder lidt for tilfældigt som shaman at satse på WF procc og som pala at give dårlig dps, men bare have svært ved at dø..
derfor har jeg lidt tænkt på en mage, shadowpriest eller warlock, men ved ikke helt.
Kom med jeres bud!!
| #2 | 18.01.2007 18:34 |
Female Bloodelf Paladin ;o) Har aldrig før lvled så hurtigt, som med en paladin!
|
| #21 | 22.01.2007 00:28 |
Jeg gætter på at du stadig er under lvl 40 så :)
"I'm not the one in the cage..
| #47 | 22.01.2007 15:03 |
Den endte på 60, ja. Men tror jeg har talt over hovedet på nogle - har ikke startet den efter TBC men anbefalede en class jeg mente var fed og hurtig at lvl op.
I øvrigt har jeg prøvet alle classes til 60 undtagen mage og shaman.
I øvrigt har jeg prøvet alle classes til 60 undtagen mage og shaman.
|
| #115 | 27.01.2007 21:25 |
Så synes jeg du skulle bruge resten af dit ynkelige liv på at få noget fisse.
| #297 | 21.02.2007 19:13 |
Det er vel ligemeget hvor gammelt noget er, så længe det er relevant.
| #300 | 23.02.2007 18:39 |
Da en gammel kommentar kan bruges til tværsummen af 0. Kan knap og nap huske hvorfor der opstod diskussion omkring dette. Og fakkertalt gider jeg ikke læse den gamle diskussion igennem fordi én eller anden lige skulle droppe en håbløs kommentar.
|
| #3 | 18.01.2007 18:37 |
Jeg var mage før i tiden, og da jeg lige er begyndt igen, ville jeg prøve en rogue.
Jeg nåede til lvl 24 og allerede der var jeg bored to death. Jeg har så valgt at rerolle til gnome mage igen, og nu er jeg glad \o/
Jeg nåede til lvl 24 og allerede der var jeg bored to death. Jeg har så valgt at rerolle til gnome mage igen, og nu er jeg glad \o/
|
| #4 | 18.01.2007 18:45 |
Hunter :D
Jeg har prøvet mange forskellige chars og hunter har klart fanget mig bedst
Jeg har prøvet mange forskellige chars og hunter har klart fanget mig bedst
Alle har ret til et fedt køkken!
| #121 | 28.01.2007 07:13 |
Præcis - det er lækkert at man som "newb" - stadig kører hr og fru WOW over i PVP :D
Alle har ret til et fedt køkken!
| #140 | 29.01.2007 17:28 |
Hehe :D rogue i lvl 70 er unbeatable by any class. (når den har alle cooldowns vel og mærket!
| #183 | 04.02.2007 13:45 |
tror næppe du har mødt en priest som kan spille sin class ordenligt... den er unbeatable!
Veni, vidi, vici
| #201 | 07.02.2007 09:09 |
Alla chars har fordele og ulemper.. Alle ville jo nok sige at deres Char ville ku tæve hvem som helst.. Finder selv Warlocken den mest imba til diverse ting.. Den er meget allround.. Har selv 70 lock, 60 mage og 60 rogue, og må sige at de andre en fun men locken er nu min baby :)
| #217 | 07.02.2007 13:38 |
Its not the char but the skill så L2Play grasshopper :p
For alle classes well... er even, hvis du kan spille Rogue med alle classes og den er unbeatable, så tjek World of Roguecraft videoerne ud, så kan det være du skifter mening når en rogue som er klædt i cloth og 1 Worn Dagger piller folk ^^
Samme findes med andre classes... så det viser bare L2Play before you whine...
Og ja med TBC er man IMBAAH og alt det shizzle...
Men hva nytter det når du ikk fatter at spille.
Så imo, til dig som har startet det thread.
Prøv at spille det du ikke har prøvet spil til 10-20 lvls og se hvad du synes. Tjek talent trees ud osv.
Det er sådan jeg har gjort, jeg mangler kun 1 class at spille op til 60 :) og det er en Imbadin som jeg er igang med.
Anyways håber du finder det du søger og GL HF :)
For alle classes well... er even, hvis du kan spille Rogue med alle classes og den er unbeatable, så tjek World of Roguecraft videoerne ud, så kan det være du skifter mening når en rogue som er klædt i cloth og 1 Worn Dagger piller folk ^^
Samme findes med andre classes... så det viser bare L2Play before you whine...
Og ja med TBC er man IMBAAH og alt det shizzle...
Men hva nytter det når du ikk fatter at spille.
Så imo, til dig som har startet det thread.
Prøv at spille det du ikke har prøvet spil til 10-20 lvls og se hvad du synes. Tjek talent trees ud osv.
Det er sådan jeg har gjort, jeg mangler kun 1 class at spille op til 60 :) og det er en Imbadin som jeg er igang med.
Anyways håber du finder det du søger og GL HF :)
|
| #221 | 07.02.2007 15:49 |
Lad nu være med at spille guru! Du er jo ikke hidsigere end mig til wow, bare fordi du har dedikeret dit liv til det, vel?
| #223 | 07.02.2007 15:58 |
Dedikeret mit liv til det... haha...
Guru... nej kun i sengen, og er heller ingen wiseguy.
btw af det jeg ved er det et forum hvor man kan lukke lort / sin mening ud, jeg sagde blot min mening.
Så tag en steso, fald til ro og tag en papirhat på dit æggehoved.
Guru... nej kun i sengen, og er heller ingen wiseguy.
btw af det jeg ved er det et forum hvor man kan lukke lort / sin mening ud, jeg sagde blot min mening.
Så tag en steso, fald til ro og tag en papirhat på dit æggehoved.
|
| #289 | 14.02.2007 12:30 |
Det passer så ikke helt.... Hvis vi 2 mødtes udenfor if (mig mage) og vi skulle duallere none stop i 1 time så ville jeg vinde stort. Men hvis vi skulle tage 1 duel og vi havde begge fulde cds så havde du vundet. Eneste grund det kan lade sig gøre er at en rogues cds er baseret på at man bruger dem lidt af gangen og ikke bare bruger dem alle på en gang.. Hvis du forstår hvad jeg mener... Dvs en rouge med fulde cds kan vinde over alle, intet skill i det..
|
| #290 | 14.02.2007 13:03 |
Ved jeg skam ikke helt, men jo helt klart CDS skal være nede osv.
Men man kan sagtens uden, men det kommer an på hvem man spiller mod osv.
Men jeg vil nemlig ikke mene at classes er imbalanced, det er bare well... skill hvis man tager folk ud uden CDS nnede.
Men man kan sagtens uden, men det kommer an på hvem man spiller mod osv.
Men jeg vil nemlig ikke mene at classes er imbalanced, det er bare well... skill hvis man tager folk ud uden CDS nnede.
|
| #337 | 30.05.2007 07:44 |
well der er jo en grund til at der er ret stor enstemmighed om hvilken class der generelt går under navnet trinketnoobs. Hvis nogle er afhængige af CDs i duels så er det da vist mages. Cold Snap, Iceblock, Water Elemental, Presence of Mind, Dmg trinkets, you name it.
| #338 | 30.05.2007 13:33 |
Det er så HELT forkert.. I min tid der brugte jeg næsten aldrig cds i dueller, kun hvis jeg så at modstanderen begyndte så gjorde jeg det også... Bare jeg havde min absorb dmg på så kunne jeg tage næsten alt :)
|
| #340 | 30.05.2007 16:10 |
right. Der er meget få mages jeg ikke river midt over at least. Men ja selvfølgelig er I da meget fine mod melee.
| #341 | 30.05.2007 16:55 |
Du mener du kan nakke mig hvis jeg ikke bruger cds og du hellere ikke?
|
| #345 | 30.05.2007 18:15 |
well nu er jeg ikke rigtig afhængig af CDs, så ja det skulle jeg mene :)
| #348 | 31.05.2007 08:17 |
Jeg antager du er rogue ikke også? Og hvad skulle du lige gøre mod mig hvis jeg må spørge. Jeg venter venter venter du angriber, jeg blinker, du får slowment på, jeg sheeper, du kommer ud af sheep, jeg sheeper igen, og så nuker jeg dig. Hvad har du lige at gøre?
|
| #351 | 31.05.2007 12:05 |
Det er så noget helt. Jeg antager du er shadow? Og hvor mange cds har du lige som shadow, jeg vil gætte 2. Shadow Fiend og Desperate Prayer.. Priest er en class som er gennemsnitlig god, dvs en priest der møder en mage uden cds burde også kunne tage ham eller hende.
|
| #352 | 31.05.2007 16:04 |
Nu er desperate prayer jo kun tilgængelig som human og dwarf og shadowfiend er sjældent brugt i duels :) Så er der måske en trinket eller to, Inner Focus og så er det vist det. Vil nok raide shadowpriests over gennemsnitlig god da det så absolut er en af de bedste 1v1 classes. Men det er jo bare min mening. Silence og Fear plejer dog at være nok tid til at tage de fleste mages ned.
| #353 | 31.05.2007 16:10 |
Plejer ikke være nok for mig ihvertfald, men nu er jeg også lidt mere en gennemsnitlig god :). Har ikke spillet så meget i TBC, men da jeg var 60 og spillede mod en priest krævede det ikke mere end trinket og så bare counterspell og nuke frostbolts. :).
|
| #333 | 29.05.2007 23:30 |
nu de personer han nakker i den film, må nok være spillest mest ringe personer hvis de lader sig beate af en rogue med lvl 1 dagger og cloth, det har ikke noget med at gøre at rogues er syge eller noget, har ngoet at gøre med selv en warrior i cloth og lvl 1 dagger ville ku beate de der
| #283 | 12.02.2007 18:46 |
Med denne kommentar, viser du hele XplayN, at du er en fed nab. Gz. :)
|
| #287 | 14.02.2007 10:54 |
hvorfor skriver du ikke bare du er newb?
Jikte o høvvis emfsoh fivvi lufi
| #5 | 18.01.2007 18:46 |
Har i forvejen en 60 mage og 60 rogue, så hvis jeg skulle rolle en ny char skulle det nok være en healer, enten priest/druid/paladin, valget ville nok falde på en paladin ved første sigt, men det er jo fotm for horde nu med TBC, så der vil være en overflod af dem på pågældende servere.
Priest er hardcore healer hvis man selfølgelig speccer efter det, men også meget lette at levele som shadow, tror også druid ville være meget sjovt at spille, et mix af feral blandet med lidt healing ville være fedt nok i group/worldpvp :)
Priest! pga hvor let det er at level som shadow :]
Priest er hardcore healer hvis man selfølgelig speccer efter det, men også meget lette at levele som shadow, tror også druid ville være meget sjovt at spille, et mix af feral blandet med lidt healing ville være fedt nok i group/worldpvp :)
Priest! pga hvor let det er at level som shadow :]
on the path to enlightenment
| #42 | 22.01.2007 12:56 |
Mange af mine venner har faktisk også været tilbøjelige til at rolle priest, efter 2-3 dps class'es! :D Tror bare man bliver træt af det samme! Jeg startede som healer, men kunne bare ikke leve med at jeg skulle bruge så lang tid på noget jeg i princippet kun kunne bruge til at hjælpe andre med! Har en huntard nu dog! :D
Mr. Seriousity
| #151 | 31.01.2007 05:25 |
Der er så 20 gange mere udfordring i at raide som priest end som hunter. Også efter de har modificeret standard rotation. Troede hunter ville være sjovt, men hold da op hvor blev det hurtigt kedeligt.
| #150 | 31.01.2007 05:23 |
paladins basker priests noget så grusomt i healing nu. Før TBC var det nogenlunde even, nu er det bare helt til grin. Priests har stort set intet relevant fået i Holy hvorimod både druids og paladins er blevet buffed. Thank god for et fornuftigt shadow tree :)
| #172 | 04.02.2007 01:15 |
ævl og bævl, ja paladins er blevet buffet, men de stinker stadig i group healing ;)
synes selv alle healing classes nu er jævnt fordelt på healing, jeg kunne ikke finde på at tage en healer frem for en anden hvis det ikke var pga buffs "næsten"
synes selv alle healing classes nu er jævnt fordelt på healing, jeg kunne ikke finde på at tage en healer frem for en anden hvis det ikke var pga buffs "næsten"
''Paper is fine, nerf rock''
| #177 | 04.02.2007 06:06 |
Priests har nogle ting som hverken paladins eller druids har. F.eks. har paladins ikke noget hot og druids har ikke noget hurtigt heal. Desuden kommer druids og paladins heller ikke i nærheden af priests når det kommer til at regenne/spare på mana dels fordi at priests får mere regen fra spirit og dels pga. clearcasting og shadowfiend. Derudover er prayer of mending også ekstremt godt i mange situationer - hverken druids eller paladins har et healing spell der kan måle sig med dette.
Omvendt har druids og paladins selvfølgelig også ting som priests ikke har - hvilket er grunden til at man har flere af alle classes med. Men generelt vil jeg stadig mene at priests er de bedste healers.
Omvendt har druids og paladins selvfølgelig også ting som priests ikke har - hvilket er grunden til at man har flere af alle classes med. Men generelt vil jeg stadig mene at priests er de bedste healers.
| #178 | 04.02.2007 12:33 |
paladins regenerer mana hver gang de bliver healet, samtidig causer deres heals mindre threat og koster det halve af hvad druids og priests gør. Når man så smider det kæmpenerf som 3piece Trans og SR har fået i TBC så er vi ved at være rimelig jævne på regen-modellen. Desuden vil jeg til hver en tid foretrække innervate fremfor shadowfiend. Ja priests får mere regen af spirit, så er det bare ærgeligt at det stortset kun er tiers der har bare en nogenlunde mændge af det. Alt hvad der hedder randoms er pretty much kun stam/int måske med mp5 oveni.
| #189 | 06.02.2007 20:40 |
Eftersom paladins ikke har noget talent der giver dem noget som helst regen fra spirit mens de kaster kan de ikke regenne ligeså meget som priests, nej - dog får de mana tilbage hvis de crithealer. Jeg er også godt klar over de får mana når de bliver healed af andre, men i grupper hvor de selv står og healer sker det ikke så tit igen.
Som du nok ved at innervates desuden ikke self-only cast, så det bliver ofte brugt til priests eftersom de har højere spirit og derfor får mere ud af det - det har i hvert fald altid været tilfældet i den guild jeg er i.
Desuden er der en hel del healing gear med spirit i TBC både random items og set dele - pt. har jeg 436 unbuffed og har en masse dele hvor jeg kan få mere.
Som du nok ved at innervates desuden ikke self-only cast, så det bliver ofte brugt til priests eftersom de har højere spirit og derfor får mere ud af det - det har i hvert fald altid været tilfældet i den guild jeg er i.
Desuden er der en hel del healing gear med spirit i TBC både random items og set dele - pt. har jeg 436 unbuffed og har en masse dele hvor jeg kan få mere.
| #190 | 07.02.2007 00:24 |
til gengæld koster deres heal markant mindre, samtidig med de +580 healing de får via BoL. Så kan man jo vælge, som vi har gjort, at smide en shadowpriest i gruppe med en healadin. VT giver mana, VE giver mana og sørger samtidig for at toppe dmg af hele gruppen så healeren stortset kan nøjes med at fokusere på MT. På den måde løber palas meget langsomt tør og det giver alle en fordel. Så skal vi slet ikke komme ind på den bonus det er for casters i både raid og gruppe. Men på den anden side, vi bruger også en pala som MT, så der er nok mange ting vi gør anerledes end så mange andre. Men det virker i det mindste.
Jeg ved ikke hvor meget jeg er for at stacke spirit efter de gav Trans med nerf-battet. Foretrækker ærlig talt mp5 og især nu hvor downranking også lige har fået en tur så ender vi stort set kun med flash heals hvilket gør det næsten umuligt for FSR at kicke in. Så kan du selvfølgelig få noget +heal via spiritual guidance men der er nu stadig andre ting jeg vil prioritere højere. Det ærgrer mig at Blizz på den måde lukker ned for alternative healingways og pretty much forcer alle til udelukkende at lege med GH og FH.
Jeg ved ikke hvor meget jeg er for at stacke spirit efter de gav Trans med nerf-battet. Foretrækker ærlig talt mp5 og især nu hvor downranking også lige har fået en tur så ender vi stort set kun med flash heals hvilket gør det næsten umuligt for FSR at kicke in. Så kan du selvfølgelig få noget +heal via spiritual guidance men der er nu stadig andre ting jeg vil prioritere højere. Det ærgrer mig at Blizz på den måde lukker ned for alternative healingways og pretty much forcer alle til udelukkende at lege med GH og FH.
| #191 | 07.02.2007 00:45 |
BoL giver ikke paladiner 580 +healing. Den giver paladiner 580 +healing til Holy Light (vores store heal) og 185 til Flash of Light (vores lille). Der er en betydelig forskel. Udover det, så har paladiner altid været dårligt stillede når det kommer til spread healing. Priests har PoH, Holy Nova og Circle of Healing. Hvorvidt du kan lide dem som skills er underordnet, I har dem og priests er de bedste til multi target healing.
Palaers Flash Heal spell healer desuden langt fra ligeså meget som Priests'.
Og hvad er det palaer har fået af nye healing spells i TBC?
Det med at Paladiner basker priests i healing nu hvor det før var nogenlunde even er jo noget pis. Ærlig talt. Hvis en priest ikke kunne slå en pala (equally geared ofc) så var han sgu ikke den bedste.
Palaers Flash Heal spell healer desuden langt fra ligeså meget som Priests'.
Og hvad er det palaer har fået af nye healing spells i TBC?
Det med at Paladiner basker priests i healing nu hvor det før var nogenlunde even er jo noget pis. Ærlig talt. Hvis en priest ikke kunne slå en pala (equally geared ofc) så var han sgu ikke den bedste.
| #193 | 07.02.2007 02:31 |
ja vi har jo fået brugbare spells som binding heal og som du selv nævner CoH. Ja lad os endelig få endnu flere spells der kan terminate den smule mana vi har at lege med i forhold til spellcosts. Hvis ikke jeg tager meget fejl er Holy Light jeres mest brugte spell til MT healing, i hvert fald i KZ hvor de 580 uden tvivl kommer til udtryk. Pala heals cause less aggro, koster mindre og får et stort plus fra BoL. Nu ved jeg ikke om du ser Trans som equal til JM, men hvis de stod med samme amount of +heal så vil det af mana og aggromæssige årsager være pænt vanskeligt for en priest at keep up.
| #194 | 07.02.2007 03:29 |
Hold da party en round danglish.
Anyway, binding heal stinker, ja - har ikke prøvet circle of da jeg altid har haft spirit buff og da jeg ikke synes det ser specielt godt ud på papiret. Men som sagt har vi fået prayer of mending hvilket er et ekstremt godt spell i visse situationer og har en meget lav mana cost i forhold til hvor meget det kan heale.
Spirit versus mana/5 er smag og behag langt hen af vejen - efter transcendence nerf er spirit da så afgjort blevet mindre værd, men dog er der en trinket der kan procce de 15% mana regen mens man kaster med en ganske stor procrate. Igen kommer det også an på hvordan ens guild spiller - forventer folk konstant healing selvom de har tid og plads til at bandage sig selv eller bandager de og giver nogle healers et par sekunders regen.
Nu spiller jeg horde, så jeg har indtil videre kun raidet med en paladin og det jeg har oplevet indtil nu er at hans oftest får mana problemet før mig selvom jeg har healet for mere end ham - og der er ikke en vilde gear forskel. Desuden skal du ikke glemme renew.
Anyway, binding heal stinker, ja - har ikke prøvet circle of da jeg altid har haft spirit buff og da jeg ikke synes det ser specielt godt ud på papiret. Men som sagt har vi fået prayer of mending hvilket er et ekstremt godt spell i visse situationer og har en meget lav mana cost i forhold til hvor meget det kan heale.
Spirit versus mana/5 er smag og behag langt hen af vejen - efter transcendence nerf er spirit da så afgjort blevet mindre værd, men dog er der en trinket der kan procce de 15% mana regen mens man kaster med en ganske stor procrate. Igen kommer det også an på hvordan ens guild spiller - forventer folk konstant healing selvom de har tid og plads til at bandage sig selv eller bandager de og giver nogle healers et par sekunders regen.
Nu spiller jeg horde, så jeg har indtil videre kun raidet med en paladin og det jeg har oplevet indtil nu er at hans oftest får mana problemet før mig selvom jeg har healet for mere end ham - og der er ikke en vilde gear forskel. Desuden skal du ikke glemme renew.
| #195 | 07.02.2007 03:31 |
Forresten - nu har du to gange snakket om at paladin heals giver mindre threat. Nu har jeg ikke kigget så meget på paladins så det gør noget men jeg har ikke hørt om dette før - og desuden er det også ret begrænset hvor meget det betyder. Hvis en healer får aggro kan vi vel godt blive enige om at alt ikke er som det skal være. ;)
| #200 | 07.02.2007 08:01 |
tjoo hvis man kigger på det overordnede aggro koncept burde det ikke ske, men ikke desto mindre i et instance som karazhan hvor der er meget få healers, kræves der en stor mængde heals fra hver enkelt hvilket automatisk smider en rigtig højt op på threat. Har man så lige et par (u)heldige crits på nogle af de tunge heals så er det altså ikke sjovt. Synes måske Ushers er nogle af de bedste til at illustrere dette. I hvert fald koster det som regel en healer at pille dem :)
Er den trinket ikke kun på 5% regen while casting eller husker jeg forkert ?
PoM er helt sikkert en brugbar spell (den første vi har fået i lang tid på healing siden), der er bare så mange ting i hele det tree der ikke stemmer overens med den måde jeg hoppede gennem WoW på preTBC. Renew koster stadig _kassen_ i mana hvis du bare skal smide den på et par targets, og selv med Faith bonus så giver den altså et godt hug i din pool.
Beklager sproget btw, når man bliver vant til at benytte de engelske termer fra spillet og så skal skifte over bliver det ind i mellem lidt for meget frem og tilbage :P
Er den trinket ikke kun på 5% regen while casting eller husker jeg forkert ?
PoM er helt sikkert en brugbar spell (den første vi har fået i lang tid på healing siden), der er bare så mange ting i hele det tree der ikke stemmer overens med den måde jeg hoppede gennem WoW på preTBC. Renew koster stadig _kassen_ i mana hvis du bare skal smide den på et par targets, og selv med Faith bonus så giver den altså et godt hug i din pool.
Beklager sproget btw, når man bliver vant til at benytte de engelske termer fra spillet og så skal skifte over bliver det ind i mellem lidt for meget frem og tilbage :P
| #240 | 07.02.2007 22:23 |
Nu skal du huske at overheal ingen threat giver (i hvert fald efter hvad jeg har set folk der her testet dette har skrevet) og mht. Ushers burde man måske overveje en anden tank-strategi hvis man altid mister nogle healers. ;) Jeg har endnu ikke haft problemer med healing aggro i Karazhan efter at have revurderet taktikker o.lign. selvom vi kun er 3, af og til 4, healers der.
Trinket er 15% - http://www.wowhead.com/?item=28370. Dens use effect er også ret nice - specielt hvis den bruges i forbindelse med innervate. =)
Nu har jeg talent i discipline (mental agility mener jeg det hedder) som giver 10% mindre mana cost på instant casts og 2-parts faith bonus, men jeg synes ikke at renew er specielt dyrt - igen set i forhold til hvor meget healing det kan give. Jeg er godt klar over at alle ticks ikke healer/giver fuld healing - men det gør alle flash/greater heals jo heller ikke.
Trinket er 15% - http://www.wowhead.com/?item=28370. Dens use effect er også ret nice - specielt hvis den bruges i forbindelse med innervate. =)
Nu har jeg talent i discipline (mental agility mener jeg det hedder) som giver 10% mindre mana cost på instant casts og 2-parts faith bonus, men jeg synes ikke at renew er specielt dyrt - igen set i forhold til hvor meget healing det kan give. Jeg er godt klar over at alle ticks ikke healer/giver fuld healing - men det gør alle flash/greater heals jo heller ikke.
| #224 | 07.02.2007 16:55 |
Der er enkelte dele i dine udtalelser der ikke stemmer overens.
Holy Light, vores "store heal" er ikke så god som jeres Greater Heal. Faktisk kun på et enkelt punkt som er lidt ligegyldigt.
Men for at komme med direkte beviser vil jeg sammenligne:
1) Sammeligning: http://img259.imageshack.us/my.php?image=holylig...
Ud fra denne sammenligning er Priest's Greater Heal bedre på alle måder (Med Divine Fury). Og det med at den koster mindre mana passer altså ikke.
2) Flash of Light koster en del mindre end Flash Heal, men healer også langt mindre. Og det er i øvrigt den vi bruger for det meste, da Holy Light er ALT for dyr og langsom at bruge. Det gælder vel også for Priests?
3) Desuden er det med Aggro lidt ligegyldigt. Hvis alt går som det skal burde I slet ikke få aggro. Og hvis uheldet endelig skulle ske, så kan I altid poppe Fade.
Edit:
I Skemaet skal der selvfølgelig ikke står der Average det forkerte sted, men denne fejl er ret ligegyldig for selve sammenligningen så jeg gider ærligt talt ikke rette det.
Holy Light, vores "store heal" er ikke så god som jeres Greater Heal. Faktisk kun på et enkelt punkt som er lidt ligegyldigt.
Men for at komme med direkte beviser vil jeg sammenligne:
1) Sammeligning: http://img259.imageshack.us/my.php?image=holylig...
Ud fra denne sammenligning er Priest's Greater Heal bedre på alle måder (Med Divine Fury). Og det med at den koster mindre mana passer altså ikke.
2) Flash of Light koster en del mindre end Flash Heal, men healer også langt mindre. Og det er i øvrigt den vi bruger for det meste, da Holy Light er ALT for dyr og langsom at bruge. Det gælder vel også for Priests?
3) Desuden er det med Aggro lidt ligegyldigt. Hvis alt går som det skal burde I slet ikke få aggro. Og hvis uheldet endelig skulle ske, så kan I altid poppe Fade.
Edit:
I Skemaet skal der selvfølgelig ikke står der Average det forkerte sted, men denne fejl er ret ligegyldig for selve sammenligningen så jeg gider ærligt talt ikke rette det.
Edited: 07.02.2007 16:58
| #227 | 07.02.2007 17:02 |
Fade er ikke meget bevendt mod mobs der resetter aggro :)
Desuden er din Holy Light kalkulation uden BoL hvis ikke jeg tager fejl ? Derudover kan paladins opnå langt mere +heal siden de kan benytte alle slags armortypes. Jeg ville sq ikke have noget i mod at bytte Fade for Bubble tbh. FoL healer dog umiddelbart for lidt til at counter 5k hits hvilket ville gøre det naturligt at hoppe over på HL i hvert fald til tider. Ligesom vi kan være nødsaget til at benytte GH (thx blizzard) til trods for den latterlige cost :S
Desuden er din Holy Light kalkulation uden BoL hvis ikke jeg tager fejl ? Derudover kan paladins opnå langt mere +heal siden de kan benytte alle slags armortypes. Jeg ville sq ikke have noget i mod at bytte Fade for Bubble tbh. FoL healer dog umiddelbart for lidt til at counter 5k hits hvilket ville gøre det naturligt at hoppe over på HL i hvert fald til tider. Ligesom vi kan være nødsaget til at benytte GH (thx blizzard) til trods for den latterlige cost :S
| #229 | 07.02.2007 17:16 |
BoL var ikke inkluderet. Jeg tænke ikke lige over det, men med spell coefficient gør det dem cirka equal. Den bliver desuden kun brugt på Tank.
FoL er stadig vores mest brugt heal. Jeres Greater Heal er vel heller ikke jeres mest brugte heal?
Paladiner er nødt til at gå efter meget plus heal og derfor ofre noget mp5. Ellers kan vi helt enkelt ikke følge med.
Det håber jeg du er enig med mig i denne her gang. :)
FoL er stadig vores mest brugt heal. Jeres Greater Heal er vel heller ikke jeres mest brugte heal?
Paladiner er nødt til at gå efter meget plus heal og derfor ofre noget mp5. Ellers kan vi helt enkelt ikke følge med.
Det håber jeg du er enig med mig i denne her gang. :)
| #248 | 08.02.2007 09:49 |
Sidste gang blev jeg ellers flamed to bits da jeg sagde at paladiner skulle næsten skide på mp5 og udelukkende gå efter +heal. Kan godt være det ikke var dig så.. :)
| #284 | 12.02.2007 18:50 |
"Omvendt har druids og paladins selvfølgelig også ting som priests ikke har - hvilket er grunden til at man har flere af alle classes med. Men generelt vil jeg stadig mene at priests er de bedste healers." - Uden tvivl, der er vel også en årsag til, at netop de, kun kan bruge cloth. :)
|
| #6 | 18.01.2007 18:51 |
Jeg spiller ikke mere, men hvis jeg gjorde ville jeg starte på en af de nye realms;
Hvis jeg ville være horde valgte jeg en af disse classes: warrior, shaman eller druid
Hvis jeg ville være alliance valgte jeg en af disse classes: rogue, warlock eller druid
Det er de classes som hhv Draenei og Blood elves ikke kan være, og jeg tror derfor der vil være et begrænset antal af dem. Hvis man endelig reroller på en ny realm er det i de fleste tilfælde for at prøve de nye races, og du kan måske blive high demand på et tidspunkt :)
Hvis jeg ville være horde valgte jeg en af disse classes: warrior, shaman eller druid
Hvis jeg ville være alliance valgte jeg en af disse classes: rogue, warlock eller druid
Det er de classes som hhv Draenei og Blood elves ikke kan være, og jeg tror derfor der vil være et begrænset antal af dem. Hvis man endelig reroller på en ny realm er det i de fleste tilfælde for at prøve de nye races, og du kan måske blive high demand på et tidspunkt :)
badass ^
| #230 | 07.02.2007 17:18 |
Tror ikke man skal være så bange for at rerolle nogle af de nye racer. Selvfølgelig vil alle rerolle for at ha' en af dem, men jeg tror nu et stort antal vil falde fra i løbet af levelling-perioden. :)
| #235 | 07.02.2007 19:37 |
Nja, men hvis de falder fra på den nye race tror jeg snarere de vender tilbage til deres gamle character på en gammel realm end at rerolle en gammel race på en af de nye, og derfor vil der stadig være underskud i netop de classes.
Kan man ikke tjekke på en af de sider der hvor mange der er af hver classes på de nye realms, for at se om min formodning holder? :)
Kan man ikke tjekke på en af de sider der hvor mange der er af hver classes på de nye realms, for at se om min formodning holder? :)
badass ^
| #9 | 18.01.2007 19:17 |
shammy eller mage... mage er mega syge når de får +400,500,600 dmg... damn nogen syge crits =)
|
| #12 | 18.01.2007 21:30 |
Fordi det er det class i hele spillet det kræves at kunne vide hvad du gør. De er næsten 100% baseret på skills. Når man så har styr på sin mand eller kvinde ja så owner man :).
|
| #13 | 18.01.2007 21:38 |
Hvorfor er det det?
Har fået at vide, at meget er baseret på WF procs PvP wise. Om man er heldig at critte eller ej..
Har fået at vide, at meget er baseret på WF procs PvP wise. Om man er heldig at critte eller ej..
| #15 | 18.01.2007 22:02 |
Altså alle classes er man heldig med hvis man critter. Men ved shammy er der så meget mere i det, hvornår man skal heale, sætte totoms, mm. Man kna ikke forklare det... prøv det
jeg vil ikke anbefale warlocks.. ingen skills i dem what so ever... shadows priest er også oki...
jeg vil ikke anbefale warlocks.. ingen skills i dem what so ever... shadows priest er også oki...
Edited: 18.01.2007 22:03
|
| #23 | 22.01.2007 01:23 |
Kan ikke forstå hvorfor du ikke vil anbefale en warlock, warlocks er da umiddelbart nogle af de sværreste class'es at spille hvis du skal være syg? :)
shaman er ikke svær overhoved, den skal bruge ca. 1 totem, et par heals og shocks, der er absolut ingen timing i det, én hver idiot kan trykke på en knap og nedsætte ens grounding totem, også er der måske lige earthbind én gang i mellem, ellers vil jeg sige alle de andre totems er useless, i hvert fald i duels.
èn class der kan være svær at spille er en rogue, hvor du virkelig skal time dine stunlockets, ellers er man død. Det er en class baseret på skillz, hvor i mod mange af de andre bare er 1 buttom-heros.
Jeg ville anbefale dig at sætte dig lidt mere ind i spillet inden du sidder og fører dig frem om noget som du tydeligvis ikke aner noget om, what so ever.
shaman er ikke svær overhoved, den skal bruge ca. 1 totem, et par heals og shocks, der er absolut ingen timing i det, én hver idiot kan trykke på en knap og nedsætte ens grounding totem, også er der måske lige earthbind én gang i mellem, ellers vil jeg sige alle de andre totems er useless, i hvert fald i duels.
èn class der kan være svær at spille er en rogue, hvor du virkelig skal time dine stunlockets, ellers er man død. Det er en class baseret på skillz, hvor i mod mange af de andre bare er 1 buttom-heros.
Jeg ville anbefale dig at sætte dig lidt mere ind i spillet inden du sidder og fører dig frem om noget som du tydeligvis ikke aner noget om, what so ever.
DOit
| #24 | 22.01.2007 01:33 |
stagep tror vist det er dig der intet aner om noget som helst. Tror samtlige af brugere her på xplayn som spiller på ravencrest kender mig, og vil vædde 1 mia at ikke en eneste af dem vil vove at påstå at jeg ikke har styr på spillet. tror du ikke på mig så join #ravencrest på irc og spørg efter Tesnjak.
I a med at du siger det kræver skills at spille en warlock, det er nok til at få mig til at lade være med at skrive et svar på dine spørgsmål og kommentar.
I a med at du siger det kræver skills at spille en warlock, det er nok til at få mig til at lade være med at skrive et svar på dine spørgsmål og kommentar.
Edited: 22.01.2007 01:37
|
| #25 | 22.01.2007 01:36 |
Jeg siger ikke det kræver skillz som sådan, men det kræver mere end at spille en shaman, så kan du sige hvad du vil ivan :)
Desuden så er jeg lige glad med hvem du er og hvor du kommer fra. Du bliver ikke større af den grund.
I stedet for at sidde og føre dig frem, så kom med en ordenligt begrundelse for hvorfor du mener det er svært at spille shaman? :-)
Desuden så er jeg lige glad med hvem du er og hvor du kommer fra. Du bliver ikke større af den grund.
I stedet for at sidde og føre dig frem, så kom med en ordenligt begrundelse for hvorfor du mener det er svært at spille shaman? :-)
DOit
| #26 | 22.01.2007 01:41 |
Jeg har aldrig sagt det skulle være svært. Jeg mener det er et class som man virkeligt skal have timing i orden. man skal kunne time sine heals, man skal kunne time sine totems (nej man kan ikke bare smide 1 mia totems, for bliver man rørt så går de væk) man skal kunne time sine choke waves specielt på casters og så er der også i det at man kan køre meale og caster dvs at bliver man træt af at køre melee hele tiden så kan man skifte til caster.
Warlocks er mega overpowered, i a med de er overpowered og i a med at de er mega nemme at spille, (trykke på 4 knapper og bruge sine pets abilitys) ja så er de ikke spændende at spille.
Med warlock skal man bare tage 4-5 duels mod forskellige classes og lære de taktiker så er det det :).
Warlocks er mega overpowered, i a med de er overpowered og i a med at de er mega nemme at spille, (trykke på 4 knapper og bruge sine pets abilitys) ja så er de ikke spændende at spille.
Med warlock skal man bare tage 4-5 duels mod forskellige classes og lære de taktiker så er det det :).
Edited: 22.01.2007 01:44
|
| #27 | 22.01.2007 01:48 |
Det kommer så sandelig an på hvad du sammenligner med, og hvorfor.
Det med timing er der jo for alle class'es på et eller andet punkt, det kommer bare an på hvad man er til. Hvis du vil have en multi-class som kan bruges til det hele, så er shaman det bedste valg ja.
Det med timing er der jo for alle class'es på et eller andet punkt, det kommer bare an på hvad man er til. Hvis du vil have en multi-class som kan bruges til det hele, så er shaman det bedste valg ja.
DOit
| #28 | 22.01.2007 01:50 |
Vil ikke mene at en warlock skulle kunne have timings i orden. F.eks som shaman ved man at der er 3 classes som kan counterspelle en, så er det så man skal have det timed til at modstanderen skal lige præcist counterspelle et bestemt type af spellbook. Ved warlock der skal man jo bare fear/charm/dc og dmg, der er som sådan ikke mere i det.. Og så har wock alt for mange idiot abilitys f.eks. en pet der kan fjerne magic og alt det crap, og soulstone og alt det crap.
Jeg siger ikke wocks er dårlige for det er de ikke, de er monster syge, det er bare træls at få hele tiden at vide at man er ikke skilled pga ens evner og forståelse for spillet men pga de abilitys man har.
Jeg siger ikke wocks er dårlige for det er de ikke, de er monster syge, det er bare træls at få hele tiden at vide at man er ikke skilled pga ens evner og forståelse for spillet men pga de abilitys man har.
Edited: 22.01.2007 01:54
|
| #173 | 04.02.2007 04:56 |
"idiot abilitys". Den må du hellere lige uddybe, især når du nævner soulstone og devour magic..
Umiddelbart lyder det som om du ikke aner en klap om warlocks.
Umiddelbart lyder det som om du ikke aner en klap om warlocks.
| #180 | 04.02.2007 13:22 |
Det er abilitys der ikke giver mening at en warlock skal have og skal kunne bruge når det class allerede har nok af alt mulige mærkelige ting.
|
| #275 | 12.02.2007 08:51 |
kræver nok ikke skills at kunne nappe en enkelt eller to med en warlock, men kræver stadig skills at kunne master den class - hvilket langt de færreste desværre har :p
cba tbh - k.
| #276 | 12.02.2007 09:01 |
Ahhh, det vil jeg sku ikke sige :).. Synes nu der er mange der har styr på det fordi taktikerne er meget simple.. Selv mod en crap geared mage med pet kan jeg have det lidt svært med :).
|
| #32 | 22.01.2007 08:32 |
Du har åbentlys aldrig prøvet warlock, suk altså. 4-knapper? Du er da dum at høre på.
Warlocks kræver skills, hvilket alle characters næsten gør, hvis man skal være god til den. Den eneste forskel er, at du som warlock i bund og grund "næsten" bare kan dotte folk og løbe, hvilket jo i ingen skills kræver.
Nævn mig lige de 4 knapper du mener de skulle have.
Warlocks kræver skills, hvilket alle characters næsten gør, hvis man skal være god til den. Den eneste forskel er, at du som warlock i bund og grund "næsten" bare kan dotte folk og løbe, hvilket jo i ingen skills kræver.
Nævn mig lige de 4 knapper du mener de skulle have.
Edited: 22.01.2007 08:33
Eat my shorts
| #39 | 22.01.2007 12:34 |
det kræver ingen skills what so ever fordi du har så mange idiot sikre abilitys. DC/Fear/Charm/Soulstone/Silence/Remove Magic (både på modstanderen og dig selv)/ instant cast. Altså nu må i lige holde. Hvis det kræver skills at spille en wock hva fanden kræver det så en mage.
Det du snakker om er ikke SKILLS, men taktiker. Alle classes har da en taktik mod en anden class, men taktiker er baseret på dine abilitys og der har i for mange, dvs det gør jeres taktiker nemmere og dvs jeres skill niveau bliver forringet :). I bund grund = Loveable Blizzard Class, alle hader wocks på min server, og alle dem der hader en wock vil aldrig drømme om at starte en wock. Nerf dem og så kan vi snakke om skills min ven.
Det du snakker om er ikke SKILLS, men taktiker. Alle classes har da en taktik mod en anden class, men taktiker er baseret på dine abilitys og der har i for mange, dvs det gør jeres taktiker nemmere og dvs jeres skill niveau bliver forringet :). I bund grund = Loveable Blizzard Class, alle hader wocks på min server, og alle dem der hader en wock vil aldrig drømme om at starte en wock. Nerf dem og så kan vi snakke om skills min ven.
Edited: 22.01.2007 12:42
|
| #174 | 04.02.2007 05:00 |
Idiotsikre abilities? Yesh sir, for der er jo på ingen måde dimishing returns på både fear og seduce, og der er jo absolut ingen chance for at dit target resister.
Og nåh ja, enhver warlock kan jo både seduce, devour magic, lege imp gatling gun samt intercepte med felguard. På en gang.
Gab. Hop om bagest i køen af useless warlock whiners..
Og nåh ja, enhver warlock kan jo både seduce, devour magic, lege imp gatling gun samt intercepte med felguard. På en gang.
Gab. Hop om bagest i køen af useless warlock whiners..
| #179 | 04.02.2007 13:21 |
Nå er det kun warlocks der har copyright på at en anden target kan resiste deres spells. Nej men bare at de har chancen for at gøre det er allerede nok crap...
|
| #243 | 08.02.2007 09:34 |
Du nævner en masse warlock spells.. Har du overvejet at vi kun kan bruge nogle få af gangen.. Og jow locks kræver skills at spille godt. En hver idiot kan fear/dot et target ihjel. Men det kræver timing og skills at nakke en 72 elite quest boss uden af bruge fear.. Mange af de nye quest elites er immune to fear, så der skal man spænde hjelmen..
| #252 | 08.02.2007 12:28 |
Sure, men så la være med at nævne mange warlock abilities når du ikke aner hvad du snakker om.
| #54 | 22.01.2007 20:13 |
ok skills ? fear dot dot dot fear deathcoil = død
hvis du nu er en warlock som bare ik fatter lidt og ikke vil owne alle så nemt.. ku man jo spec efter CF så du bare har det lidt svært :)
druid i pvp er det der kræver mest mest skill no matter what :) og ja det mener ikke flag druids ^^
hvis du nu er en warlock som bare ik fatter lidt og ikke vil owne alle så nemt.. ku man jo spec efter CF så du bare har det lidt svært :)
druid i pvp er det der kræver mest mest skill no matter what :) og ja det mener ikke flag druids ^^
| #68 | 23.01.2007 00:48 |
Er destruction, tro mig, det er nemlig ikke dot dot dot.
Og fear? Bruger 1 ud af 20 gange i PvP
Og fear? Bruger 1 ud af 20 gange i PvP
Eat my shorts
| #71 | 23.01.2007 01:08 |
ja hvis du et det spec så er man jo osse nice.. men de warlocks som ingen pik har og bare user dot og fear all the time.. det er jo så latterligt.. hvis du har CF spec som du sikkert har. er det idet mindste lidt sjov ved det ;)
| #78 | 23.01.2007 14:13 |
Gider heller ikke se folk dø af dots, shadowbolt crit 2.5k conflag 2k crits er noget jeg kan li!
Eat my shorts
| #37 | 22.01.2007 10:06 |
hold nu kæft - nu var jeg selv high-end raider med min lock, og har pvp'et en masse, og du aner tydeligvis ikke en skid om hvordan du spiller en lock, og heller ikke mod de forskellige classes..
og hva fan er det for noget bull**** med pet? ja det holder måske i en duel, men i BG eller worldpvp har du ingen mulighed for at bruge det, medmindre den rigtige class kommer.
og hvad hentyder du til? at spamme SB? kom nu lige ind i det - der er så meget mere i det end det, kan godt være de locks du kender er så pisse newbs, for at sige det ligeud, at de ikke bruger andet, men det holder bare ikke.
med henblik på pve, så er locks også 2easy? du har alligevel mange ting du skal holde øje med hvis du er en lock der bare har lidt skill. selvfølgelig varierer dette fra instance til instance, hva ens primære opgaver er, men vil dog give dig ret i at bwl er utrolig nem for en lock :)
jeg har haft en 60 lock ,60 shammy, 60 priest, 60 rogue og 60 warrior - og de sværeste classes har nok været warrior og lock - så kom nu ikke med det der..
og hva fan er det for noget bull**** med pet? ja det holder måske i en duel, men i BG eller worldpvp har du ingen mulighed for at bruge det, medmindre den rigtige class kommer.
og hvad hentyder du til? at spamme SB? kom nu lige ind i det - der er så meget mere i det end det, kan godt være de locks du kender er så pisse newbs, for at sige det ligeud, at de ikke bruger andet, men det holder bare ikke.
med henblik på pve, så er locks også 2easy? du har alligevel mange ting du skal holde øje med hvis du er en lock der bare har lidt skill. selvfølgelig varierer dette fra instance til instance, hva ens primære opgaver er, men vil dog give dig ret i at bwl er utrolig nem for en lock :)
jeg har haft en 60 lock ,60 shammy, 60 priest, 60 rogue og 60 warrior - og de sværeste classes har nok været warrior og lock - så kom nu ikke med det der..
Edited: 22.01.2007 10:08
| #38 | 22.01.2007 12:31 |
har prøvet dem alle skat.. Og jeg snakker kun om duel og pvp her siden det er det spørgsmålet går ud på. Og hvis du siger det kræver skills at spille en wock hva fanden kræver det så at spille en mage.
På min server er der mangle på wock, eneste grund der er det det er fordi wocks er idiot sikre, de har så mange syge abilitys at de kan til enhver tid vinde en duel / world pvp kamp. Og folk de gider ikke blive spammet hver anden sec med blizzards love class. De er har så mange idiot sikre abilitys at du faktisk ikke kan tabe uanset gear.
På min server er der mangle på wock, eneste grund der er det det er fordi wocks er idiot sikre, de har så mange syge abilitys at de kan til enhver tid vinde en duel / world pvp kamp. Og folk de gider ikke blive spammet hver anden sec med blizzards love class. De er har så mange idiot sikre abilitys at du faktisk ikke kan tabe uanset gear.
|
| #45 | 22.01.2007 14:17 |
uden dit pet, så har du ikke meget at gøre mod en warrior eller f.eks. shadowpriest eller mage bare for at tage nogle eksempler.. du kan ikke time hvad opponent du møder, og så må du klare dig med det pet du nu en gang har med.
syge abillities? dots? hvilke tænker du på om jeg må spørge? fordi man skal sådan set tænke sig om hvilke du bruger på forskellige classes, også med henblik på hvilket pet du har med - og så har vi locks shadowbolt, ja gu' er den imba - men der er mange opponents som har lige så store fordele, også pvp-wise..
syge abillities? dots? hvilke tænker du på om jeg må spørge? fordi man skal sådan set tænke sig om hvilke du bruger på forskellige classes, også med henblik på hvilket pet du har med - og så har vi locks shadowbolt, ja gu' er den imba - men der er mange opponents som har lige så store fordele, også pvp-wise..
| #46 | 22.01.2007 14:21 |
det kræver ingen skills what so ever fordi wocks har så mange idiot sikre abilitys. DC/Fear/Charm/Soulstone/Silence/Remove Magic (både på modstanderen og dig selv)/ instant cast.
Det du snakker om er ikke SKILLS, men taktiker. Alle classes har da en taktik mod en anden class, men taktiker er baseret på dine abilitys og der har i for mange, dvs det gør jeres taktiker nemmere og dvs jeres skill niveau bliver forringet :). I bund grund = Loveable Blizzard Class, alle hader wocks på min server, og alle dem der hader en wock vil aldrig drømme om at starte en wock.
Man er ikke skilled bare fordi man kan trykke på 4-5-6-7-8-9-10 knapper, man er skilled hvis man kan begrænse sine abilitys og have overblik over det hele. Eneste 4 syge abilitys f.eks. jeg har (mage) det er iceblock freeze og blink. Og det skal jeg kunne klare ALLE andre classes med.
Det du snakker om er ikke SKILLS, men taktiker. Alle classes har da en taktik mod en anden class, men taktiker er baseret på dine abilitys og der har i for mange, dvs det gør jeres taktiker nemmere og dvs jeres skill niveau bliver forringet :). I bund grund = Loveable Blizzard Class, alle hader wocks på min server, og alle dem der hader en wock vil aldrig drømme om at starte en wock.
Man er ikke skilled bare fordi man kan trykke på 4-5-6-7-8-9-10 knapper, man er skilled hvis man kan begrænse sine abilitys og have overblik over det hele. Eneste 4 syge abilitys f.eks. jeg har (mage) det er iceblock freeze og blink. Og det skal jeg kunne klare ALLE andre classes med.
|
| #49 | 22.01.2007 15:35 |
nu er charm og silence pet abilities og som nævnt før kan du ikke time hvilken opponent du møder. soulstone brugte jeg heller aldrig i pvp?
nu har jeg selv spillet på ravencrest for nogle år siden, som alliance - men rerollede horde på al'akir - og der var locks da om nogen respekterede, hvor man mere kiggede skævt til f.eks. hunters..(?)
synes på ingen måde at en lock er så nem, som du gør den, måske skulle du overveje at give den en chance.
jeg vil da mene, at så snart du har et 'grib' på hvilken som helst char, er den jo altid forholdsvis nem, men til sammenligning med de andre classes jeg har spillet, så kan jeg slet ikke relatere til det du siger.. desværre.. og det kan dem jeg gamer med nu heller ikke..
har du overvejet at specce fire? sheep, fireball 100% crit, fireball instant og din opponent er nede.. de mener jeg er nemme.. men ak, vi kunne jo blive ved forevigt..
edit: hvis vi skal finde en class, skill wise som er den absolut sværeste, så vil jeg meget gerne høre dit bud :)
og nu må du endelig ikke sige mage, da jeg slet, slet ikke kan relatere til dét. :)
nu har jeg selv spillet på ravencrest for nogle år siden, som alliance - men rerollede horde på al'akir - og der var locks da om nogen respekterede, hvor man mere kiggede skævt til f.eks. hunters..(?)
synes på ingen måde at en lock er så nem, som du gør den, måske skulle du overveje at give den en chance.
jeg vil da mene, at så snart du har et 'grib' på hvilken som helst char, er den jo altid forholdsvis nem, men til sammenligning med de andre classes jeg har spillet, så kan jeg slet ikke relatere til det du siger.. desværre.. og det kan dem jeg gamer med nu heller ikke..
har du overvejet at specce fire? sheep, fireball 100% crit, fireball instant og din opponent er nede.. de mener jeg er nemme.. men ak, vi kunne jo blive ved forevigt..
edit: hvis vi skal finde en class, skill wise som er den absolut sværeste, så vil jeg meget gerne høre dit bud :)
og nu må du endelig ikke sige mage, da jeg slet, slet ikke kan relatere til dét. :)
Edited: 22.01.2007 15:37
| #56 | 22.01.2007 21:05 |
I forhold til hvilken abilitys du har så må det nok være paladin. Kan ikke lige komme i tanke om en mere skod class. Hvis du kan owne mig med en pala så er det PURE SKILLS. Det er derfor jeg har aller mest respekt for folk der spiller en paladin og er skilled.
Edited: 22.01.2007 21:05
|
| #60 | 22.01.2007 23:07 |
en sygt geared pala kan knække stort set alle :o
men som sagt, vi kunne fortsætte i en evighed..
mener godt nok alle classes er skillbaserede på sin vis, og alle har deres styrker og svagheder, så det handler i den grad om hvilken opponent du møder, om du vinder en duel eller ej.
ingen class kan tage alle andre, hvis man kan, så er man skilled, no matter the class :)
men som sagt, vi kunne fortsætte i en evighed..
mener godt nok alle classes er skillbaserede på sin vis, og alle har deres styrker og svagheder, så det handler i den grad om hvilken opponent du møder, om du vinder en duel eller ej.
ingen class kan tage alle andre, hvis man kan, så er man skilled, no matter the class :)
| #61 | 22.01.2007 23:08 |
Det er rigtigt nok. Men har aldrig været udsat for at dø til en paladin :). Det er en umulighed....
|
| #175 | 04.02.2007 05:09 |
DC/Fear/Charm/devour magic/etc
Igen, en warlock kan ikke have mere end ET pet ude af gangen.
Seduce er blevet nerfet pga whinere som dig, så hejhej, endnu et useless pet - seduce kan bruges til EN ting nu, at kopiere mages sheep/pyroblast vha seduce/soulfire. Intet andet.
DC og fear er ikke så imba som i whinere gør det til. En warrior i serker er pænt ligeglad, det samme er undeads og enhver pvp gruppe der indeholder 1) en dwarf priest og 2) mere hjerne end en gammel ost.
Idiotsikre? Kom ind i kampen tak.
Blizzard har ca en million gange sagt at spillet ikke er balanceret omkring 1on1 pvp, så duels kan bruges til en eneste ting: brændstof til tudefranse. Intet andet.
Hvis dit team bliver ownet af et par warlocks i PvP er det fordi i er kegler. Såre simpelt.
Warlocks har lige nu 2 (yep, hele TO) ohfuck-spells. Death coil og, hvis man har proppet 41 i destro, shadowfury. Det er de ENESTE escape spells warlocks har.
Behøver jeg remse mage escape spells op?
Gal hvor er jeg træt af at høre på tudefjæs der baserer deres holdninger om en class på noget så hamrende ligegyldigt som duels.
Igen, en warlock kan ikke have mere end ET pet ude af gangen.
Seduce er blevet nerfet pga whinere som dig, så hejhej, endnu et useless pet - seduce kan bruges til EN ting nu, at kopiere mages sheep/pyroblast vha seduce/soulfire. Intet andet.
DC og fear er ikke så imba som i whinere gør det til. En warrior i serker er pænt ligeglad, det samme er undeads og enhver pvp gruppe der indeholder 1) en dwarf priest og 2) mere hjerne end en gammel ost.
Idiotsikre? Kom ind i kampen tak.
Blizzard har ca en million gange sagt at spillet ikke er balanceret omkring 1on1 pvp, så duels kan bruges til en eneste ting: brændstof til tudefranse. Intet andet.
Hvis dit team bliver ownet af et par warlocks i PvP er det fordi i er kegler. Såre simpelt.
Warlocks har lige nu 2 (yep, hele TO) ohfuck-spells. Death coil og, hvis man har proppet 41 i destro, shadowfury. Det er de ENESTE escape spells warlocks har.
Behøver jeg remse mage escape spells op?
Gal hvor er jeg træt af at høre på tudefjæs der baserer deres holdninger om en class på noget så hamrende ligegyldigt som duels.
| #181 | 04.02.2007 13:23 |
Nu ved jeg ikke lige hvilken server du spiller på skat, men hos os der er der noget der hedder World PVP...
|
| #141 | 29.01.2007 18:01 |
I så fald... Kunne jeg godt tænke mig at vide... Hvorledes dette kan ske i en duel.
DC/Fear/Charm/Soulstone/Silence/Remove Magic (både på modstanderen og dig selv)/ instant cast.
- Du starter med at DC
- Du fear
- Du charmer (modstanderen er jo sat ud ved fear?)
- Soulstone? huh?
- Remove Magic (- Må gå ud fra du mener Devour Magic, hvilket for det første virker lidt underligt, da du lige har brugt charm, og den eneste charm effekt en lock besidder, er seduce fra et helt andet pet. For det andet, så fjerner devour magic enten en harmfull effekt fra et friendly target, eller en beneficial effekt fra et unfriendly target)
- Instant cast (går ud fra at du mener DC, som umiddelbart er den eneste instant cast der er at gøre godt med, og med mindre du har trukket en yderst nederen og ærgelig duel mod en pala, så tror jeg den stadig er på cooldown)
Men igen, det understøtter jo alt sammen til at du ikke har den fjerneste anelse om hvad Warlocks er.
Og til en anden god gang, min gode herre, så hedder det "i og med", når du partou skal bruge udtrykket.
DC/Fear/Charm/Soulstone/Silence/Remove Magic (både på modstanderen og dig selv)/ instant cast.
- Du starter med at DC
- Du fear
- Du charmer (modstanderen er jo sat ud ved fear?)
- Soulstone? huh?
- Remove Magic (- Må gå ud fra du mener Devour Magic, hvilket for det første virker lidt underligt, da du lige har brugt charm, og den eneste charm effekt en lock besidder, er seduce fra et helt andet pet. For det andet, så fjerner devour magic enten en harmfull effekt fra et friendly target, eller en beneficial effekt fra et unfriendly target)
- Instant cast (går ud fra at du mener DC, som umiddelbart er den eneste instant cast der er at gøre godt med, og med mindre du har trukket en yderst nederen og ærgelig duel mod en pala, så tror jeg den stadig er på cooldown)
Men igen, det understøtter jo alt sammen til at du ikke har den fjerneste anelse om hvad Warlocks er.
Og til en anden god gang, min gode herre, så hedder det "i og med", når du partou skal bruge udtrykket.
Sigmund Freud (1856-1939)
| #142 | 29.01.2007 18:32 |
Du må være idiot af den største skuffe. Jeg skriver ikke at han kan gøre dette i rækkefølge, skriver hvilken abilitys en warlock har. Og efter min mening så er det alt for mange. Og godt du kender til din Warlock class fucking noob, warlock har 2 abilitys i deres build der hedder Nightfall og Backlash og disse har en vis procent del der kan give warlocken 100% reduced casting time på shadowbolt. Gider du godt smutte hjem til cs verdenen.
|
| #143 | 29.01.2007 21:46 |
Ha, du er sgu ingen tid værd at spilde. For noget helt andet, har jeg aldrig spillet en så usselt spil som CS.
Sigmund Freud (1856-1939)
| #144 | 29.01.2007 21:57 |
Se min careface... Ihvertfald stop med wow, spiller ikke engang warlock og har styr på det...
|
| #176 | 04.02.2007 05:17 |
Warlocks KAN have de to. Mit nuværende build har ingen af dem. At påstå de har begge er det samme som at sige alle mages har clearcasting, pyroblast og water elemental.
Du remser et par spells op hvoraf størstedelen er baseret på at warlocken ENTEN har det rigtige talent build ELLER har det rigtige pet ude - begge to situationer der ikke på nogen måde er garanterede.
/sarcasm
Se mig, jeg kan også remse spells op: Cold Snap, Ice barrier, ice block, sheep, frost nova, water elemental (+bonus ranged frost nova), counterspell, slow, presence of mind, clearcasting..
jamen z0mg magez er jo totalt imba med en mulliard totalt idiotsikre spellz, hvudden kan en mage lissom, nogensinde TABE en duel uden at være totalt ubernoob til WoWzor!..
/end sarcasm.
Du remser et par spells op hvoraf størstedelen er baseret på at warlocken ENTEN har det rigtige talent build ELLER har det rigtige pet ude - begge to situationer der ikke på nogen måde er garanterede.
/sarcasm
Se mig, jeg kan også remse spells op: Cold Snap, Ice barrier, ice block, sheep, frost nova, water elemental (+bonus ranged frost nova), counterspell, slow, presence of mind, clearcasting..
jamen z0mg magez er jo totalt imba med en mulliard totalt idiotsikre spellz, hvudden kan en mage lissom, nogensinde TABE en duel uden at være totalt ubernoob til WoWzor!..
/end sarcasm.
| #182 | 04.02.2007 13:26 |
Cold Snap, Ice barrier, ice block, sheep, frost nova, water elemental (+bonus ranged frost nova), counterspell, slow, presence of mind, clearcasting..
Icebarrier SHIT, Sheep SHIT, frost nova SHIT, presence of mind SHIT (og noob agtigt) clearcasting (hva har det med sagen at gøre, ved du overhovedet hvad det er?) Icebarrier sheep frostnova kan du fjerne med din bøsse pet, hvad er der mere at sige....
Icebarrier SHIT, Sheep SHIT, frost nova SHIT, presence of mind SHIT (og noob agtigt) clearcasting (hva har det med sagen at gøre, ved du overhovedet hvad det er?) Icebarrier sheep frostnova kan du fjerne med din bøsse pet, hvad er der mere at sige....
|
| #48 | 22.01.2007 15:29 |
Elemental shaman. Chainligtning, frostchok, earthshock.
Enhancement Shaman. Windfury totem, Stormstrike, Frostchok.
Det godt nok svært at spille shaman.
Enhancement Shaman. Windfury totem, Stormstrike, Frostchok.
Det godt nok svært at spille shaman.
| #58 | 22.01.2007 22:05 |
jeg har ikke selv en shaman, men har spillet en mates lvl 60 masser af gange. Hold kæft hvor er det nemt at nakke casters. Bare earthshock hele tiden. Mod Melee er det bare at være heldig med wf.
Seriøst, der er ikke rigtig noget med skills i wow. Nogle classes er bare overpowered, så vil for det meste vinde selvom deres modstander har meget bedre gear. F.eks warlock.
Hvis der da skulle være en class hvor der er mest knapper at holde styr på må det da være druid.
Seriøst, der er ikke rigtig noget med skills i wow. Nogle classes er bare overpowered, så vil for det meste vinde selvom deres modstander har meget bedre gear. F.eks warlock.
Hvis der da skulle være en class hvor der er mest knapper at holde styr på må det da være druid.
| #152 | 31.01.2007 05:29 |
ehm hvorfor er det lige at det er sværere at time sine heals som shammy end some alle andre classes ? Og hvor svært er det lige at time shocks når de er instant. Come on. For alle classes handler det jo om timing, intercepts med warriors, counterspell med mages, silence med priests/locks, stuns med rogues etc. Synes godt nok det er nogle tamme argumenter du fyrer af i betragtning af at du tilsyneladende er Kongen af Ravencrest.
| #155 | 31.01.2007 11:43 |
Har prøvet mange classes, mener bare at som shammy skulle man have lidt mere overblik over det hele. Der er mange flere ting man skal time end alle andre classes. Andre classes har oftest 1 ting de skal time (counterspell, silence osv) mens shammys har også totems mm. Nu siger jeg ikke de skulle være overvilde svære at spille. Skriver bare et svar til spørgeren. Han spurgte mig om 4 classes og så skrev jeg en ekstra som jeg mener er lidt svær at spille og som hvis man kan finde ud kan blive rigtig god til. Det er en class som jeg har respekt for hvis han eller hun kan tage min mage, sammen med paladins og warriors. Der er såmen ikke så meget mere der. Og er ikke kongen af Ravencrest, det er stadig Nelle ;).
|
| #93 | 26.01.2007 09:31 |
jeg har spillet på ravencrest (godt nok 6 måneder siden) og jeg genkender ikke lige dit navn? :) men synes da ikke at shamaner er de syge at spille, du ser jo mange noob gearet shamaner owne, simpelthen fordi shamaner er så syge.
Synes at den sygeste pvp class må være rogue, hvis du styrer din rogue rigtigt er den alt for syg, hvor derimod noobs ikke vil kunne få et kill ind :)
Synes at den sygeste pvp class må være rogue, hvis du styrer din rogue rigtigt er den alt for syg, hvor derimod noobs ikke vil kunne få et kill ind :)
Clint
| #94 | 27.01.2007 15:10 |
Hedder ikke blamer derinde. Ja rogues owner worldpvp og ikke battleground, og det er pga at når de møder nogen i world pvp så har de oftest alle cds klar, og når en rogue har alle cds klar så er det svært at tage personen. En rogues cds er ikke baseret på at man bruger alle cds men at man derimod bruger dem lidt af gangen, ligesom man gør i bgs.
|
| #104 | 27.01.2007 18:24 |
jaja ;)
har lige læst nogle af dine andre kommentare og det ser ud somom du har spillet shaman før (hvilket jeg ikke har) og har en kammerat som hele tiden spørger hvad build der er bedst til pvp, enchant eller elemental, da jeg aldrig har spillet shaman har jeg ikke kunnet svare ham på det, men det kan du måske?
har lige læst nogle af dine andre kommentare og det ser ud somom du har spillet shaman før (hvilket jeg ikke har) og har en kammerat som hele tiden spørger hvad build der er bedst til pvp, enchant eller elemental, da jeg aldrig har spillet shaman har jeg ikke kunnet svare ham på det, men det kan du måske?
Clint
| #187 | 04.02.2007 22:12 |
Tesnjak du er/var jo ikke en skid kendt på ravencrest? har spillet 1œ år der og har aldrig lagt mærke til dig i nogen sammenhæng, har da set dig et par gange i if osv men hvor vil du hen med at alle ved du kan spille din class?
|
| #196 | 07.02.2007 06:14 |
forstår ikk du prøver så meget på at få en større e-peen. HALLO SE LIGE MIG MAN, JEG ER BAR DEN BEDSTE ZOMG ALLE KENDER MIG!!!!
husker dig tydeligt fra en anden tråd hvor du sagde at du var den bedste og mage > warlock blabla og man bar sku gå ind på ravencrestforum også se dig under Ravencrests bedste pvp'er så man kunne se at der er så mange som synes det er dig. ja du står der 2 gange under 19 sider med ca 20 besvarelser i hver side. omg faaaack mange som skriver om dig hva?
"Tesnjak for the win :). I heared he deleted his old human female and has start a Pink Female Gnome :) under the same name :D"
"Wow Uchichi like he is good. Hmm best guess would be a try vs Tesnjak.."
HEJ HEJ
husker dig tydeligt fra en anden tråd hvor du sagde at du var den bedste og mage > warlock blabla og man bar sku gå ind på ravencrestforum også se dig under Ravencrests bedste pvp'er så man kunne se at der er så mange som synes det er dig. ja du står der 2 gange under 19 sider med ca 20 besvarelser i hver side. omg faaaack mange som skriver om dig hva?
"Tesnjak for the win :). I heared he deleted his old human female and has start a Pink Female Gnome :) under the same name :D"
"Wow Uchichi like he is good. Hmm best guess would be a try vs Tesnjak.."
HEJ HEJ
| #207 | 07.02.2007 12:24 |
Hmm sådan hænger det ligesom ikke sammen, de der er dårligere end dig hader dig, de du spiller i mod hader dig, og så er der ikke mange der kan skrive hvem er bedst ;).
|
| #211 | 07.02.2007 12:59 |
nå nå, og siden du er den bedste af alle så må hele ravencrest hade dig jo? hvorfor er der så 2 som skriver dit navn, vent, lad mig gætte, det er dine alts?
sikker på folk ikke hader dig pga du sikkert spiller smart ingame og tror du er den bedste til pvp? :)
sikker på folk ikke hader dig pga du sikkert spiller smart ingame og tror du er den bedste til pvp? :)
| #213 | 07.02.2007 13:17 |
Hvis du vil have så kan jeg godt lave en screenshot af min login. Jeg spiller kun mage....
|
| #216 | 07.02.2007 13:37 |
men folk skriver jo ikke om folk som er bedre end dem selv fordi de hader dem som er bedre end dem selv og du er jo den bedste, så er der jo ikk nogen som skal skrive om dig? er det ikke det du siger da :)
| #218 | 07.02.2007 13:44 |
En blanding af min cockyness og skills, det har bare gjort at jeg er hadet :). Og selvom folk ved jeg er en af de bedste så vælger de ikke at skrive det fordi jeg er lidt cocky... Hvis du forstår hvad jeg mener :).
|
| #219 | 07.02.2007 14:36 |
næh egentlig ikke, altså er da også rimelig hadet på min server (af horde) og alligevel vælger da en del at skrive mig under min serverforum. hvis en person er så vild til sin class og man hader ham burde det ikk være en grund til at lade være med at skrive ham på hvis han er den bedste :)
| #222 | 07.02.2007 15:57 |
okay, hvad så med alle hordes? er du også højrøvet over for dem siden de ikke skriver dit navn?
| #231 | 07.02.2007 18:46 |
Ja faktisk... Jeg spiller på begge sider... Hvis du ikke tror på mig så check forum igen :) Jeg ejer følgende 60 mages Skrad, Tesnjak og Tësnjak... ;)
Edited: 07.02.2007 18:47
|
| #309 | 24.05.2007 11:41 |
Hvorfor er du højrøvet? Det lyder som et bevidst valg, så hvorfor er du det?
meh
| #315 | 25.05.2007 13:41 |
Det har jeg været og med go grund fordi jeg var den bedste... Men spiller ikke mere har solgt min account til min lillebror check min wow blog hvis du ikke tror på mig...
|
| #258 | 08.02.2007 17:28 |
Irc snakken, folk der whisper mig ingame efter jeg rerolled til horde, rc forum pages og den respekt jeg får når jeg møder allys der kender mig.
|
| #262 | 10.02.2007 22:16 |
Jeg ved det mateey, kendte folk på ravencrest var Nelle aka morfar, Fs, Dahl, Mahmudin, Rubbit, Aikone, Braveheart osv. Du var ikke kednt, tro mig min ven, det var du ikke.
|
| #263 | 11.02.2007 14:01 |
Sjovt du nævner de folk især mahmudin, han tager nærmest klasse timer hos mig...nej jeg var hellere ikke kendt dengang det var først omkring nov. dec. jeg blev kendt...
|
| #265 | 12.02.2007 04:49 |
Klasse timer hos dig? Gør dig nu selv lidt mere til grin, jeg kender mahmudin har været rigtig gode mates med ham i laang tid og du er ikke blevet kendt, du har aldrig været kendt du er bare en casual gamer der skal sidde og spille smart her på forummet.
Grow up.
Grow up.
|
| #273 | 12.02.2007 08:28 |
Spørg ham hvem jeg er så ;). Kender hans fornavn og efternavn mateeyyy.... jeg siger altså bare sådan som det er.. ingen hoax her da...
|
| #302 | 14.05.2007 22:29 |
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=262396608&sid=1&pageNo=4
du er jo så kendt og ALLE på ravencrest ved du er god...
du er jo så kendt og ALLE på ravencrest ved du er god...
|
| #306 | 19.05.2007 11:40 |
1: Det er min bror der spiller jeg har stoppet med wow
2: En eller anden warrior dræber mig i if sammen med 4 guards laver topic og halv delen siger jeg sux den anden halvdel siger jeg owner. Og 6 sider bliver skrevet om mig, behøves siger mere end jeg er kendt? Jeg spiller ikke engang mere og alligevel er mit navn kendt. Mine alts er mere kendt end jeg ved ikke hvad.
2: En eller anden warrior dræber mig i if sammen med 4 guards laver topic og halv delen siger jeg sux den anden halvdel siger jeg owner. Og 6 sider bliver skrevet om mig, behøves siger mere end jeg er kendt? Jeg spiller ikke engang mere og alligevel er mit navn kendt. Mine alts er mere kendt end jeg ved ikke hvad.
|
| #310 | 24.05.2007 11:43 |
hahaha, der er sku ingen som siger du owner eller noget. ja der er nogen som forsvarer dig, men det er sku da kun 5% af dem som har skrevet. indse det, de hader dig alle og syntes du er en nub.
"det var min bror" HAHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAAH
"det var min bror" HAHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAAH
| #313 | 25.05.2007 13:29 |
Hvis du nu checker min blog så ville du finde ud af jeg ikke spiller mere... Dvs hvis en eller anden spiller på min mage hvem kan det så mon være: http://xplayn.com/1463?userId=12468&blogId=6801
Eneste grund til de laver så stort et nummer ud af det, det er pga da jeg spillede der ownede jeg alt og alle og blærede mig med det, men nu hvor jeg lige pludseligt sux (pga min lillebror spiller på min account fordi jeg har solgt den til ham) ja så undre folk sig lidt...
Eneste grund til de laver så stort et nummer ud af det, det er pga da jeg spillede der ownede jeg alt og alle og blærede mig med det, men nu hvor jeg lige pludseligt sux (pga min lillebror spiller på min account fordi jeg har solgt den til ham) ja så undre folk sig lidt...
Edited: 25.05.2007 13:40
|
| #318 | 25.05.2007 15:57 |
er egentlig rimelig care på om du har stoppet med wow. de ego er rimelig stort og du lyder bare som en person som lyver hele tiden.
"Jeg er den bedste blabla"
"alle kender mig på ravencrest blabla"
"halvedelen siger jeg owner blabla" ja ingen siger du owner, og ja du er måske "kendt", men ihvertfald ikke på en god måde. du er sikkert "kendt" fordi du går rundt og siger du er den beste og kan tage alle, selvom du sikkert er en kæmpe nub.
du er jo et kæmpe tudefjæs.
"Oki that it, since i dont care about my gf anymore and my friends started playin again you can all find me on ally side Tésnjak write for a duel when im 70... And btw from now on im playin on Tesnjak for while... if i own anybody in this post, trust me there will be a topic about it....... "
HAHAHHAHHAHAHAHHAHA
og det din "lillebror skriver lyder jo helt præcis sådan som du skriver, så skulle egentlig ikke undre mig over det faktisk er dig, men at du bare siger "det var min lillebror"
"First thing you all suck, I have never been owned by one without him getting help from other allys. (allys cant fight 1on1, they always needs to be 10 against me, or other horde players)
As long i remember, i have never been owned.. Never ! You ppl suck to much to own me. "
kæmpe ego igen og tror han er den bedste. men hey, det høre jo til familien ;)
"Jeg er den bedste blabla"
"alle kender mig på ravencrest blabla"
"halvedelen siger jeg owner blabla" ja ingen siger du owner, og ja du er måske "kendt", men ihvertfald ikke på en god måde. du er sikkert "kendt" fordi du går rundt og siger du er den beste og kan tage alle, selvom du sikkert er en kæmpe nub.
du er jo et kæmpe tudefjæs.
"Oki that it, since i dont care about my gf anymore and my friends started playin again you can all find me on ally side Tésnjak write for a duel when im 70... And btw from now on im playin on Tesnjak for while... if i own anybody in this post, trust me there will be a topic about it....... "
HAHAHHAHHAHAHAHHAHA
og det din "lillebror skriver lyder jo helt præcis sådan som du skriver, så skulle egentlig ikke undre mig over det faktisk er dig, men at du bare siger "det var min lillebror"
"First thing you all suck, I have never been owned by one without him getting help from other allys. (allys cant fight 1on1, they always needs to be 10 against me, or other horde players)
As long i remember, i have never been owned.. Never ! You ppl suck to much to own me. "
kæmpe ego igen og tror han er den bedste. men hey, det høre jo til familien ;)
Edited: 25.05.2007 15:58
| #320 | 27.05.2007 21:52 |
Det er ikke mig mongolo, det er min 13 årig lillebror som køre på min fame, og jeg er PISSE ligeglad... navnet er vores efternavn så han har ret til at bruge det....
|
| #321 | 27.05.2007 23:07 |
har jeg sagt han ikke ret til at bruge det? og nej du er jo åbenbart ikke ligeglad når du ter dig som en lille unge derinde og prøver at forsvare dig selv. indse det nu bare, du er bar en random nub som tror du er noget.
| #323 | 28.05.2007 00:10 |
Jamen FAT jeg har INTET med det at gøre,, jeg har spillet på alliance og så spilelde jeg lidt på horde læs blog, og så stoppede jeg for 1 år siden eller sådan noget.. Det ham der spiller og det er ham der skriver alt det der.. At folk ikke fatter det ikke er mig er jeg fuldstændig ligeglad med, jeg ved jeg har været god og jeg ved jeg ikke har været flabet i min tid, det er det folk ikke forstår nu, at dem jeg har været venner med sviner jeg til nu, de ved bare ikke det er min lillebror.. jeg har ikke skrevet en post på det forum i 1 år nu.
|
| #324 | 28.05.2007 00:36 |
"You know me irl and you know im not playin yes this is semir writing :)... im considering deleting his charchter he is ###*ing up my rep... "
"This is true story, we are 2 different persons, just check the online status of me on ally and him on horde :).. "
"Dude im ally 31 impossble for me to be in shratt...."
"Serioslly im not lying man, i had a mage on ally, i stopped playin, my brother started on horde, and i just started again... nothing more to say.... and no i cant do that since my account right now is not tbc attunded... :) "
"yea this is sooo funny... i log on my druid spam /Y world pvp at strang vale, and some noob warrior write who are you blabla, im bored so i start a massacre in if, after killing 3 person and 2 guards this noob attacks me... a biiiiiiiig /golfclap.. btw im 40 25 more lvls to go and ill pown his %#!@ing ass out of this universe... than ill make a topic on all the eu server.. i swear to god! :) "
"Well since nobody beleavs me im just telling the story my brother told me, and im still gonna nuke your ass back to stone age"[italic]
"[italic]Access DENIED: http://wow-dominance.dk/forum/viewtopic.php?t=2641&highlight=
Haha den første var 2 lvls inden jeg blev 60 for like 1œ år siden eller sådan noget.. Og den anden der tager jeg pis på dominance.. Selv mål? JA TAK hahahahaha "
det er måske ikke dig der har skrevet noget af det der på ravencrest forum? eller er det måske en bror mere? og du har ikke spillet wow i et år? og det var 1œår siden du lavede apli til dominance, dvs du kun spillede wow i ca 6måneder? var nu ellers ikke særlig meget for en person som er den bedste på Ravencrest lolol.
"Tjaa tjoo, men nu ved du ikke hvor meget højrøvet jeg er :)."
"jeg ved jeg har været god og jeg ved jeg ikke har været flabet i min tid"
"You know me irl and you know im not playin yes this is semir writing :)... im considering deleting his charchter he is ###*ing up my rep... "
"This is true story, we are 2 different persons, just check the online status of me on ally and him on horde :).. "
"Dude im ally 31 impossble for me to be in shratt...."
"Serioslly im not lying man, i had a mage on ally, i stopped playin, my brother started on horde, and i just started again... nothing more to say.... and no i cant do that since my account right now is not tbc attunded... :) "
"yea this is sooo funny... i log on my druid spam /Y world pvp at strang vale, and some noob warrior write who are you blabla, im bored so i start a massacre in if, after killing 3 person and 2 guards this noob attacks me... a biiiiiiiig /golfclap.. btw im 40 25 more lvls to go and ill pown his %#!@ing ass out of this universe... than ill make a topic on all the eu server.. i swear to god! :) "
"Well since nobody beleavs me im just telling the story my brother told me, and im still gonna nuke your ass back to stone age"[italic]
"[italic]Access DENIED: http://wow-dominance.dk/forum/viewtopic.php?t=2641&highlight=
Haha den første var 2 lvls inden jeg blev 60 for like 1œ år siden eller sådan noget.. Og den anden der tager jeg pis på dominance.. Selv mål? JA TAK hahahahaha "
det er måske ikke dig der har skrevet noget af det der på ravencrest forum? eller er det måske en bror mere? og du har ikke spillet wow i et år? og det var 1œår siden du lavede apli til dominance, dvs du kun spillede wow i ca 6måneder? var nu ellers ikke særlig meget for en person som er den bedste på Ravencrest lolol.
"Tjaa tjoo, men nu ved du ikke hvor meget højrøvet jeg er :)."
"jeg ved jeg har været god og jeg ved jeg ikke har været flabet i min tid"
| #326 | 29.05.2007 07:33 |
Forstå JEG HAR IKKE SKREVET noget på den forum i flere måneder/år, alt det pis er skrevet af en 13 årig knægt der bruger et nick som var kendt. Jeg er stoppet med det spil TOTALT.
|
| #328 | 29.05.2007 10:15 |
You know me irl and you know im not playin yes this is semir writing :)... im considering deleting his charchter he is ###*ing up my rep...
ye right
ye right
| #329 | 29.05.2007 21:34 |
Jamen det må du selv om, men tror du seriøst en 20 årig person kunne fyre så meget lort af på et latterligt spil. jeg spiller ikke mere er stoppet. jeg kender ikke engang hans pass altså... det er bare en 13 årig unge der blære sig med at han har haft en grand marshal mage og nu spilller på horde og tror han er sej, der er ikke mere i det...
|
| #330 | 29.05.2007 21:43 |
nej det tror jeg ingen 20årig ville, men igen, jeg ville heller ikke tro at en 20årig ville bevidst være en højrøvet arrogant idiot som tror han er bedre end alle osv. men der beviste du mig bar at folk som dem findes, så hvorfor ikke?
Edited: 29.05.2007 21:46
| #331 | 29.05.2007 22:19 |
Nej jeg har bevist at 13 årige arrogante små børn findes.. Har du nogensinde set mig være sådan her på det her forum? Hvorfor skulle jeg så være det på en anden...
|
| #332 | 29.05.2007 22:59 |
ja du har jo selv sagt på det her forum at du er meget højrøvet, og sådan som du snakker om du er den bedste osv, får dig til at virke som en arrogant idiot, og som mange af fra Ravencrest også siger, at du er en arrogant idiot.
| #339 | 30.05.2007 14:13 |
#220 07.02.2007 15:09
Tjaa tjoo, men nu ved du ikke hvor meget højrøvet jeg er :).
Min svaghed er, at jeg ingen sva
Semir
det har du måske ikke sagt eller hvad? det er måske din bror, din far, din tvillingebror, din søster eller måske din mor som logger på din XplayN bruger og skriver det? eller hvad? kommer med nogle flere und skyldninger plz.
Tjaa tjoo, men nu ved du ikke hvor meget højrøvet jeg er :).
Min svaghed er, at jeg ingen sva
Semir
det har du måske ikke sagt eller hvad? det er måske din bror, din far, din tvillingebror, din søster eller måske din mor som logger på din XplayN bruger og skriver det? eller hvad? kommer med nogle flere und skyldninger plz.
| #342 | 30.05.2007 16:57 |
Læs hvornår det der er skrevet... I Feb og det var faktisk der jeg stoppede... Og ja jeg er/var lidt cocky skal man da være, gider da ikke høre på en sige jeg sux når jeg owner ham, men overhovedet ikke i den skala min lillebror, plus han har intet at være cocky overfor for han sux.
|
| #343 | 30.05.2007 17:11 |
Har du nogensinde set mig være sådan her på det her forum? Hvorfor skulle jeg så være det på en anden...
du spørger om jeg har set dig skrive det her, og ja det har jeg så. om det er 4 måneder siden betyder jo ikke noget. og hvorfor skal man være højrøvet? giver jo ingen mening. havd med at være en flink og venlig person istedet for at være den hadet idiot, som du tydeligvis er.
du spørger om jeg har set dig skrive det her, og ja det har jeg så. om det er 4 måneder siden betyder jo ikke noget. og hvorfor skal man være højrøvet? giver jo ingen mening. havd med at være en flink og venlig person istedet for at være den hadet idiot, som du tydeligvis er.
| #344 | 30.05.2007 18:02 |
Jamen lille skat tro hvad du vil. Jeg spiller ikke mere det bøsse spil. Hvad skal jeg sige. Og hvis jeg ikke spiller det, har ingen account eller pass, hvordan i helvedet kan det være jeg har skrevet det der... Altså SUK.
|
| #346 | 30.05.2007 18:17 |
tror da godt på du ikke spiller mere, men derfor kan du sagtens skrive derinde for at forsvare dit oh så gode ry. du kan jo f.eks låne din lillebrors acc. du kan ikke se hvor urealistik du selv lyder? du siger du ikke har skrevet inde på det wow-forum i et år, men noget af det der bliver skrevet fra "Tesjnak" lyder da som om det er dig som forsvarer dig selv.
Just to make this offical for the 104 time. That is not me, i NEVER play anything else than FROST, ppl that knows me know that. Second of all as i can see there he was just about to own you even with 4 guards. And if you really want a duel vs me, do it with style. Challange me, name place and date. *#!% if i can take Art you should be kekenoob for me...
He is not a friend its my brother!... he called himself Tésnjak from the start, than when i deleted my female mage he took the name Tesnjak because an gm renamed him... Ill log on my alt now Tupperware, if anybody wants a duel vs me (Tesnjak my brothers) ill log on and let !*!# the #%*# out of eachother...
Oki that it, since i dont care about my gf anymore and my friends started playin again you can all find me on ally side Tésnjak write for a duel when im 70... And btw from now on im playin on Tesnjak for while... if i own anybody in this post, trust me there will be a topic about it.......
You know me irl and you know im not playin yes this is semir writing :)... im considering deleting his charchter he is ###*ing up my rep...
det er måske ikke dig som har skrevet noget af det der?
Just to make this offical for the 104 time. That is not me, i NEVER play anything else than FROST, ppl that knows me know that. Second of all as i can see there he was just about to own you even with 4 guards. And if you really want a duel vs me, do it with style. Challange me, name place and date. *#!% if i can take Art you should be kekenoob for me...
He is not a friend its my brother!... he called himself Tésnjak from the start, than when i deleted my female mage he took the name Tesnjak because an gm renamed him... Ill log on my alt now Tupperware, if anybody wants a duel vs me (Tesnjak my brothers) ill log on and let !*!# the #%*# out of eachother...
Oki that it, since i dont care about my gf anymore and my friends started playin again you can all find me on ally side Tésnjak write for a duel when im 70... And btw from now on im playin on Tesnjak for while... if i own anybody in this post, trust me there will be a topic about it.......
det er måske ikke dig som har skrevet noget af det der?
| #349 | 31.05.2007 08:21 |
NEEEJ, han har skrevet ALT det der. Jeg aner ikke hvorfor og jeg er også ligeglad, kan være han er blevet træt af at svinet til så meget, og at folk ikke troede det var ham, at han prøvede at sige at det var hans lillebror som er ham selv der spillede først og at jeg nu er kommet til, efter han har forstået spillet lidt. Desuden så var det også mig der skaffede ham ind i PE og The Opp. så det var ikke særligt smart at folk skulle vide det var ham. Der ligger mange ting i det, men jeg kan sige 110% ærligt jeg ejer ikke den account jeg kender ikke pass og udover 2 gange så har jeg ikke skrevet på den forum i 1 år eller sådan noget.
|
| #308 | 24.05.2007 11:26 |
Jeg spiller på Ravencrest, og jeg har ikke den fjerneste idé om hvem du er.
meh
| #98 | 27.01.2007 17:17 |
Sjovt. Kunne sige det samme til dig.
Sjovt. Kunne sige det samme til dig.
Har ikke nogen signatur linje.
| #192 | 07.02.2007 00:52 |
Jeg mindes ellers at du skrev hvor nemt det var at owne warlocks som mage? Fandt du ud af at du tog fejl?
Shadow Priests kræver skills i PvP? Hvis du mener warlocks kun har 4 knapper i PvP, hvad så med Shadow Priests?
Shadow Priests kræver skills i PvP? Hvis du mener warlocks kun har 4 knapper i PvP, hvad så med Shadow Priests?
| #206 | 07.02.2007 12:23 |
Før update var det faktisk temmeligt nemme. Men efter den nye update er de blevet lidt for meget overpowered hvis du spørger mig. En warlock kan bare sætte en pet på mig, og så løbe væk og så er jeg færdig :).
|
| #228 | 07.02.2007 17:04 |
Det har de jo altid kunne, bare med Feldog tidligere.
Edited: 07.02.2007 17:04
| #204 | 07.02.2007 09:15 |
Tror jeg nu vi er en del der er uenige i :|.. Ingen classes kræver skills at spille bare sådan middelt.. Og jo en god lock kræver skills.. Men sådan er det jo med alle classes
| #210 | 07.02.2007 12:27 |
Altså alle classes kræver skill af en eller anden art... Dog vil jeg sige at warlocks har bare for mange gode abilitys...
|
| #212 | 07.02.2007 13:09 |
Hehe tja, nogen fra guilden sagde at det sikkert var fordi en af de højeste Blizz folk havde en søn der spillede Warlock... Tvivler nu på det :)
| #30 | 22.01.2007 08:01 |
"Jeg har hørt", godt argument. Jeg tror nok godt at du vil føle en forskel på en god, og en ringe paladin i PvP. Og well, enhancement er nødvendigvis ikke vejen frem. Da jeg I sin tid spillede shaman synes jeg nu at et resto specc slet ikke var så slemt igen, da jeg uden problemer kunne voldtage mages. Udelukkende ved at bruge rank1 earthshock,grounding totem og heal, indtil han gik død for mana.
Derudover er elemental også sindsygt burst dmg, 3k chainlight critt, 2k instant earthshock, 2k nature swiftness lightingbolt, bam!
Det handler meget om at spamme purge/grounding/slowing totems, det er ikke bare gå melee->autoattack og satse på et WF procc =)
Derudover er elemental også sindsygt burst dmg, 3k chainlight critt, 2k instant earthshock, 2k nature swiftness lightingbolt, bam!
Det handler meget om at spamme purge/grounding/slowing totems, det er ikke bare gå melee->autoattack og satse på et WF procc =)
|
| #53 | 22.01.2007 19:54 |
har du nogensinde prøvet wow før ? nu har jeg 8 lvl 60s.. og 1 60 shaman og der er ik noget nemmere end at nakke folk med en shaman.. even hvis du er resto ejer du alt og alle (udover rogues)
| #55 | 22.01.2007 21:02 |
dude kom ikke og lære mig om wow plzzz ;). Jeg har aldrig sagt shaman skal være den SVÆRESTE. Jeg forholder mig bare til hvad spørgeren spørger om. Dernæst snakker jeg kun om skilled personer vs skilled personer. Og der er det svært at spille en healer class (pala, druid og shaman). fordi du kan ikke bare smide en heal på dig selv skat for så counterspeller jeg dig. Du skal kunne forudsige og time. Om du så kan owne min nabos søn der er 12 år og har lige nået til lvl 60, jamen tillykke til dig.
Edited: 22.01.2007 21:03
|
| #62 | 23.01.2007 00:08 |
ok har så downed 7 bosser i naxx og har 7 lvl 60s og 1 lvl 70 men ja jeg er jo klart nub kan jeg godt se :) var resto med min shaman så NS ftw :)
| #63 | 23.01.2007 00:10 |
men tror vi begge to kan blive enige om at lock er det nemmeste at owne med i pvp ^^ eller bm spec huntard
| #70 | 23.01.2007 01:06 |
har en huntard på burning steps lvl 70. og har ikke tabt til en mage endnu selvom de bruger 2x iceblock altså >.<
| #72 | 23.01.2007 01:13 |
Jeg bruger aldrig iceblock mod en huntard.. Absorb dmg, mana shield og så min pet som har mass freeze det er mere end rigeligt. plus har blink og min egen freezz. De mages der taber til huntard de må virkelig være dårlige :).
|
| #73 | 23.01.2007 01:17 |
hvis du ikke bruger det så er d jo cake altså.. bare shatter shot dig freeze trap own pet.. 3.7k aimedshot ses mage <.< hvis du altså ikke bruger iceblock :)
| #74 | 23.01.2007 01:21 |
Ja nu er det så duel du snakker om. Normalt så sker aldrig sådan noget i bgs eller world pvp :). Hvis det er duel så bliver jeg nødt til at bruge en iceblock.
|
| #75 | 23.01.2007 01:22 |
bgs der kan huntards jo bare stå og wanke på long range >.< og ja worldpvp der ku en mage nemt ta alt. hvilket en huntard osse kan >.<
| #76 | 23.01.2007 01:30 |
muligvis, men synes nu ikke huntards er så gode.. kan være fordi jeg har blink og 1 mia instants...
|
| #110 | 27.01.2007 20:45 |
Ehm.. Alle klasser kan nakke i wpvp, man skal bare kunne finde ud af at spille sin class.. Du spiller hunter? Hvilken server og lvl ?
| #112 | 27.01.2007 20:53 |
har 7 lvl 60s 1 lvl 70s.. spiller lige pt på min huntard på burning steps :) i wpvp kan alle folk "ganke" hvis de har mobs på sig osv så behøves man jo ikke engang kende sin class >.<
| #114 | 27.01.2007 21:03 |
Ehm... Du forstod ikke hvad jeg sagde, måske også fordi jeg ikke udtrykkede mig ordentligt. Jeg mener, hvis nu du jumper mig, vil jeg sige, at jeg godt kan nakke dig. Og lad os sige at der ikke er nogle mobs i nærheden, så har jeg kæmpe areal til at give din lausy røv nogle smæk.
Alima lvl 70 warrior @ Genjuros.
I<3WARRIOR! :D
Alima lvl 70 warrior @ Genjuros.
I<3WARRIOR! :D
| #119 | 28.01.2007 06:51 |
hvis du er warrior har du nok en chance ja :) kommer nu helt an på mine crits :o
| #125 | 28.01.2007 11:50 |
Kommer ikke an på noget.. Du får smæk af warrior, hvis og kun hvis den warrior kan finde ud af at spille sin owerpowered class.
| #126 | 28.01.2007 11:56 |
vil du ikke mene warrior er så overpowered igen :) tror kun jeg har tabt til 1 warrior på min mage etc :) og han havde så osse kel tulol wep osv
| #268 | 12.02.2007 05:21 |
Du skal da vist til at spille på en anden server. Hvis du render rundt som warrior og rent faktisk ejer folk så er der ikke andet end newbie folk på din server :)
Jeg har selv spillet warrior fra way back og til og med spillet i et af de bedre pve guilds i EU. Jeg har spillet pvp på et ganske højt plan også som warrior og jeg har rerolled en warrior i TBC (skiftede fra alliance til horde) og efter at have leveled den til 65 blev jeg så træt af at spille den class, at jeg valgte at rerolle en ny class; warlock.
In the end har warriors ikke meget at skulle sige, hvis de møder folk i 1on1 der ikke er totalt hjernedøde :)
Jeg har selv spillet warrior fra way back og til og med spillet i et af de bedre pve guilds i EU. Jeg har spillet pvp på et ganske højt plan også som warrior og jeg har rerolled en warrior i TBC (skiftede fra alliance til horde) og efter at have leveled den til 65 blev jeg så træt af at spille den class, at jeg valgte at rerolle en ny class; warlock.
In the end har warriors ikke meget at skulle sige, hvis de møder folk i 1on1 der ikke er totalt hjernedøde :)
You can't iceskate up hill.
| #97 | 27.01.2007 16:57 |
kan godt ta ss hvis du ik tror mig :) lavede 3774 aimedshot på en lvl 70 warlock ved navn envious på burning steps har 1978 rap med trinket / huntard buff
| #106 | 27.01.2007 18:28 |
Vil gerne se et screenshot. Nu har jeg selv spillet beastmaster fra lvl 64-70, og er det stadig i 70, så skal ikke sige det er umuligt, tvivler dog.
| #137 | 29.01.2007 11:47 |
har et ss til dig hvor jeg critter 4232 :) kan upload det til xplayn hvis det er
http://xplayn.com/404?userId=4890&userGalleryId=27784
http://xplayn.com/404?userId=4890&userGalleryId=27784
Edited: 29.01.2007 11:49
| #266 | 12.02.2007 05:13 |
Herregud ... hvad er det du skyder på? En level 1 warrior med ressurection sickness? Det er jo vældigt flot, at du har lyst til at vise et screenshot af et potentielt max crit ...
| #269 | 12.02.2007 05:27 |
han sagde man ikke ku crit over det :) kan godt vise dig et hvor jeg critter 4985 på en lvl 70 rogue :) hvis det er det du vil ha
| #271 | 12.02.2007 05:41 |
done :) kan osse fixe alakalol profil af mit gear if u want to seeeee :))
| #272 | 12.02.2007 05:54 |
http://wow.allakhazam.com/profile.html?2281560
dog uden TSA og hawk :) har ca 24xx / 25xx rap med trinket
gg den fatter så ikke lige at show min helm :/
dog uden TSA og hawk :) har ca 24xx / 25xx rap med trinket
gg den fatter så ikke lige at show min helm :/
Edited: 12.02.2007 05:56
| #277 | 12.02.2007 13:20 |
Det billede er så elendigt så man ikke kan læse hvad der står. Om igen :)
| #66 | 23.01.2007 00:43 |
at du har taget 7 bosser i naxx og har 1000 lvl 60er, gør dig altså ikke god. Jeg blev først mega god efter jeg lvled min 3 mage til 60. og pve har intet med pvp at gøre. Pve er baseret på at 1 mand har styr på taktikerne og kan forklare det til resten og at så resten følger efter.
|
| #69 | 23.01.2007 01:05 |
pvp er jo bare latterlig lamt og borring :) hvertfald min mening efter at ha fået min mage til r13 skal jeg aldrig røre det igen :)
| #267 | 12.02.2007 05:17 |
Du tror seriøst du er guds gave til enhver world of warcraft spiller.
Det sjove er bare, at kendskabet til dig aldrig nogensinde kommer ud over dit eget realm. Folk på andre servere kender ikke til dig og kunne ikke være mere pisse ligeglade med dig (på et personligt plan tror jeg heller ikke folk på dit eget realm kender en skid til dig, medmindre det er for noget negativt som f.eks. fordi du opfører dig som en idiot eller lign.).
Men det har været underholdende at læse det du skriver. Keep it up, det er sundt for mig at grine :)
Det sjove er bare, at kendskabet til dig aldrig nogensinde kommer ud over dit eget realm. Folk på andre servere kender ikke til dig og kunne ikke være mere pisse ligeglade med dig (på et personligt plan tror jeg heller ikke folk på dit eget realm kender en skid til dig, medmindre det er for noget negativt som f.eks. fordi du opfører dig som en idiot eller lign.).
Men det har været underholdende at læse det du skriver. Keep it up, det er sundt for mig at grine :)
| #274 | 12.02.2007 08:29 |
Hva er du jaloux... ved ikke lige hvordan "jeg har den største pik" disskussion er kommet op, men det var ikke helt meningen... ellers alt andet kan jeg ikke se det sjove i.
|
| #203 | 07.02.2007 09:12 |
Spec? Som jeg har forstået det på guildies, så har fire-spec nogle onde crits, mens frost har imba CC.. Min egen mage har dog kun 325 +spelldmg atm.. Har fokuseret på min lock i et stykke tid nu.. Og har da også omkring +900 spelldmg buffed :P
Men igen, med de syge ting vi har fået i tbc så er det jo overhovede ikke umuligt
Men igen, med de syge ting vi har fået i tbc så er det jo overhovede ikke umuligt
Kommentarer i alt: 379 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

NiP vs.
Wolves
Virtus vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
TCM
eSuba