| Hvor metroseksuel er du? | 15.01.2007 15:46 |
Ja som topic siger, hvor meget gør du ud af dig selv? - Føler du dig tilpas med dette hype omkring metroseksualitet, eller har vi mænd fået trukket en lang række af pigernes problemer ned over hovedet? Er det kun bøsser og piger der går med deo? Hvilken creme? Tricks og tips, flame, hate - Alt er tilladt!
Selv bruger jeg da lidt creme og kan endda finde på at tage solarie, (Lige så meget fordi det er nice at få varmen på en skummel regnvejr dag).
Bruger også forholdsvis mange penge på tøj, der skal helst stå fred perry, carhart, nike eller levis på det.
Let it fly!
Selv bruger jeg da lidt creme og kan endda finde på at tage solarie, (Lige så meget fordi det er nice at få varmen på en skummel regnvejr dag).
Bruger også forholdsvis mange penge på tøj, der skal helst stå fred perry, carhart, nike eller levis på det.
Let it fly!
|
| #1 | 15.01.2007 15:54 |
bare lige en lille heads up, der findes i hundrede vis af foras og sider derude, som kun berører emner som dette. Hvis jeg var det ville jeg tjekke dem igennem, og måske endda oprette posten der...
Jeg har i hvert fald ikke brug for at læse om, hvordan folk prøver at overgå hinanden i at være mest sej og modebevist på site om gaming.
Til topic:
Tror det er naturligt, at alle vil gøre sig så godt ud som muligt, det en hel naturlig udvikling...
Jeg har i hvert fald ikke brug for at læse om, hvordan folk prøver at overgå hinanden i at være mest sej og modebevist på site om gaming.
Til topic:
Tror det er naturligt, at alle vil gøre sig så godt ud som muligt, det en hel naturlig udvikling...
Edited: 15.01.2007 15:57
Your Mama's Hotline
| #9 | 15.01.2007 16:34 |
Der er så meget andet som ikke er gaming relateret, dette er offtopic (Livsstil) udfra din kritik forstår jeg ikke hvad du laver i denne del af forumet.
|
| #72 | 15.01.2007 19:14 |
Fucc-d1q-** (cencur!) :D ????
alt under dette ses som idioti.
| #374 | 06.02.2007 14:26 |
Jeg undrer mig lidt over hvrofor du får det at vide?
Tal pænt - eller dø!
| #395 | 22.02.2007 01:24 |
Så kan du meget passende lige svare mig på et spørgsmål der simpelthen har naget mig så længe...
Hvis I ikke bruger kontaktlim eller harpiks til det hår der, hva i alverden bruger I så??
Hvis I ikke bruger kontaktlim eller harpiks til det hår der, hva i alverden bruger I så??
VH1 > MTV
| #400 | 22.02.2007 01:34 |
sæd..!!
det er sådan at hvis ikke jeg kan om morgnen, eller bare ikke kommer nok. så ringer jeg til min gode ven kim, der lig giver en hånd med!
ej ok.. =)
altså enten bruger jeg fudge hair shaper eller dax.. kommer an på hvordan økonomien står :P også bare en god gang got2be: glued :D
det er sådan at hvis ikke jeg kan om morgnen, eller bare ikke kommer nok. så ringer jeg til min gode ven kim, der lig giver en hånd med!
ej ok.. =)
altså enten bruger jeg fudge hair shaper eller dax.. kommer an på hvordan økonomien står :P også bare en god gang got2be: glued :D
Amity = hAAnk
| #3 | 15.01.2007 16:00 |
Jeg sætter hår hver morgen, dog så det ligner morgenhår... Ellers bruger jeg det der ansigtssæt fra Matas. Matas Men, tror jeg nok det hedder.
Jeg går aldrig solarie.
Mærketøj rager mig en fjer! :D
Jeg går aldrig solarie.
Mærketøj rager mig en fjer! :D
~((((: << bæltedyr!
| #278 | 17.01.2007 17:12 |
Nice nok :) Det giver i hvert fald huden er nice glow. Det virker ikke ligefrem mod bumser, der må man bare spise sundt...
I hvert fald på mig. Ikke fordi jeg har mange, men er ikke 100% bumsefri. :DD
I hvert fald på mig. Ikke fordi jeg har mange, men er ikke 100% bumsefri. :DD
~((((: << bæltedyr!
| #4 | 15.01.2007 16:07 |
Jeg har aldrig været i solarie og jeg kunne heller ikke tænke mig det. Når jeg engang imellem skal have sol, så får den squ hele armen uden solcreme i det fri og det går altid galt så jeg ligner en krebs - metrosexuel, neeej vel :D
Jeg bruger ingen cremer osv., men lidt deo/parfume skal der jo til! Mht. mærketøj eller ej, så er jeg stortset ligeglad hvilket mærke det er, eller om det er noget ukendt kinakluns - men jeg køber selvfølgeligt det tøj jeg nu kan li' at gå i.
Jeg bruger ingen cremer osv., men lidt deo/parfume skal der jo til! Mht. mærketøj eller ej, så er jeg stortset ligeglad hvilket mærke det er, eller om det er noget ukendt kinakluns - men jeg køber selvfølgeligt det tøj jeg nu kan li' at gå i.
Tænk, tast, post!
| #5 | 15.01.2007 16:18 |
Sætter mit hår, uanset hvor jeg skal hen.
Går dog aldrig i solaire.
Bruger parfume.
Bruger creme fra matas osv...
Går dog aldrig i solaire.
Bruger parfume.
Bruger creme fra matas osv...
whispers: Hun var kun 12..
| #6 | 15.01.2007 16:25 |
- Bruger deo (Gør alle sku da vel forhåbentlig? :O )
- Går i sol en gang imellem
- Mærketøj er vejen frem :)
- Bruger ingen cremer medmindre jeg ligefrem har udslet af tørhed i ansigtet eller på hænderne :)
1½% Metroseksuel ..
- Går i sol en gang imellem
- Mærketøj er vejen frem :)
- Bruger ingen cremer medmindre jeg ligefrem har udslet af tørhed i ansigtet eller på hænderne :)
1½% Metroseksuel ..
og så din mor, lige bagefter!
| #31 | 15.01.2007 17:31 |
Tror det er mere end 1½ pct. dude... :D
Men jeg siger det samme som dig.
Men jeg barberer ikke mine hår på brystet væk, så måske er det så lavt som 1½ %.
Men jeg siger det samme som dig.
Men jeg barberer ikke mine hår på brystet væk, så måske er det så lavt som 1½ %.
Kender i salt?
| #163 | 16.01.2007 12:59 |
Intim barbering hører også til min hverdag, glemte at tilføje (: . Altså , kun på penis og omkring den ..
| #179 | 16.01.2007 14:56 |
På penis? Jeg er glad for at det er ét af de steder jeg ikke har hårvækst dude... ;)
Desuden, du intimbarberer dig vel næppe hver dag.
Desuden, du intimbarberer dig vel næppe hver dag.
Kender i salt?
| #188 | 16.01.2007 16:16 |
Hahahaha :D:D . PÅ penis, skal ses som de ca. 2-3 mm. hvor der lige gror en smule hår ud af :p . Kunne ellers være über med en pels omkring den, da den fryser her til vinter :(
| #8 | 15.01.2007 16:33 |
- Sætter hår hver morgen, og eftermiddag hvis jeg skal noget senere på dagen.
- Tager sol 2-3 gange ugeligt
- Bruger hele Lancômes hudpleje serie
- Bruger parfume
- Tøj er min lidenskab
- Tager sol 2-3 gange ugeligt
- Bruger hele Lancômes hudpleje serie
- Bruger parfume
- Tøj er min lidenskab