Kommentarer i alt: 45 -
| Quake3 movie? | 03.01.2007 03:11 |
Heysan
Jeg leder efter en quake3 fragmovie jeg engang havde, som jeg utrolig gerne vil ha' igen..
Det eneste jeg sådan set kan huske er at det var om en enkelt person .. og så at sangen der kørte var "The Roots & BT - Tao Of The Machine" :/
Nogen der ved hvilken jeg snakker om ?
Jeg leder efter en quake3 fragmovie jeg engang havde, som jeg utrolig gerne vil ha' igen..
Det eneste jeg sådan set kan huske er at det var om en enkelt person .. og så at sangen der kørte var "The Roots & BT - Tao Of The Machine" :/
Nogen der ved hvilken jeg snakker om ?
| #1 | 03.01.2007 11:44 |
Du må give lidt flere ledetråde før det er muligt :/
Var det en kendt spiller eller bare en random dude, og kan du huske hvor han var fra, måske?
Var det en kendt spiller eller bare en random dude, og kan du huske hvor han var fra, måske?
Quake-redaktør på XplayN.com
| #3 | 03.01.2007 18:22 |
jamen det er det.. kan sgu ikke rigtig huske andet end det der :/
Det er vel en 2-3 år siden jeg havde den.. men altså, har sgu aldrig rigtig fulgt med på quake-scenen - så ved ikke engang om det er en unknown spiller eller en kendt..
Men synes da jeg mindes han brugte en del railgun og meget af det var på Q3DM6 mappet.. men det er der vel også i mange andre film..
Det er vel en 2-3 år siden jeg havde den.. men altså, har sgu aldrig rigtig fulgt med på quake-scenen - så ved ikke engang om det er en unknown spiller eller en kendt..
Men synes da jeg mindes han brugte en del railgun og meget af det var på Q3DM6 mappet.. men det er der vel også i mange andre film..
| #2 | 03.01.2007 13:26 |
Kunne det være med: lofwyr?
Jeg kan hvertfald selv huske at jeg har været ganske imponeret over hans film dengang jeg startede på ra3.
Der er vidst 2 film:
lof.ra3.fnu
lof.ra3.fnu²
Jeg kan hvertfald selv huske at jeg har været ganske imponeret over hans film dengang jeg startede på ra3.
Der er vidst 2 film:
lof.ra3.fnu
lof.ra3.fnu²
<Skriv en personlig meddelelse>
| #5 | 04.01.2007 23:41 |
Nå, men hvis der ikke er nogen der ved det... kan I så ikke bare anbefale en kickass q3 movie?
| #8 | 07.01.2007 11:26 |
http://img207.imageshack.us/img207/7425/quakemov...
her kan du se de quake film jeg har, alle sammen de bedste imo! self skal du ikke hente alle, så kan lige fremhæve et par som jeg synes du SKAL have
Frag movies:
Q3: Get Quaked 3
Q3: Q6 bei bei 2
Q4: Bloobshed 1.3
Q2: Bubkez frag collection
Q3: Mecurial
Tricking movies:
Q3: Unity
Q3: Tricking iT 2
Q3: Cattuthaj Jhana
Machinima movies:
Q3: Anti-conformist
Q3: Requim For Demos
ps, filmen du leder efter hedder: AnnihilatioN (det er en klassiker blandt quake movies, MEN iforhold til dagens standader er den ringe, da den kom ud var den evolutionerende)
Alle disse film kan findes ved at bruge search boxen i øverst til højre på http://www.own-age.com/.
her kan du se de quake film jeg har, alle sammen de bedste imo! self skal du ikke hente alle, så kan lige fremhæve et par som jeg synes du SKAL have
Frag movies:
Q3: Get Quaked 3
Q3: Q6 bei bei 2
Q4: Bloobshed 1.3
Q2: Bubkez frag collection
Q3: Mecurial
Tricking movies:
Q3: Unity
Q3: Tricking iT 2
Q3: Cattuthaj Jhana
Machinima movies:
Q3: Anti-conformist
Q3: Requim For Demos
ps, filmen du leder efter hedder: AnnihilatioN (det er en klassiker blandt quake movies, MEN iforhold til dagens standader er den ringe, da den kom ud var den evolutionerende)
Alle disse film kan findes ved at bruge search boxen i øverst til højre på http://www.own-age.com/.
| #10 | 07.01.2007 16:23 |
Er du gal der ruller hoveder i Get Quaked 3..
men det var desværre ikke AnnihilatioN jeg ledte efter, for der var ikke "The Roots & BT - Tao Of The Machine" med i ^^
men det var desværre ikke AnnihilatioN jeg ledte efter, for der var ikke "The Roots & BT - Tao Of The Machine" med i ^^
| #11 | 08.01.2007 09:17 |
ow, huskede forkert så, beklager.
Machinima movies er primært 3d film med historie, tror wiki kan forklare det bedre end mig ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Machinima
Machinima movies er primært 3d film med historie, tror wiki kan forklare det bedre end mig ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Machinima
| #14 | 11.01.2007 16:23 |
har også lige fået set Unity nu, gal de laver nogle vilde ting med timing og kombination :o
Men hvad hedder de maps der? dem der ligner quake-udgaven af kz-maps, og som sikkert også er det :)?
Men hvad hedder de maps der? dem der ligner quake-udgaven af kz-maps, og som sikkert også er det :)?
| #12 | 11.01.2007 11:42 |
Jeg vil gerne anbefale Just Quake, udover dem tewic allerede har nævnt :) Grafisk er den ikke noget særligt, men der er bare så mange gode spillere og så mange sindssyge frags med - det er en must see ;)
| #15 | 11.01.2007 16:39 |
mange tak.. har også lige fået den set..
Der er nogle vilde nok ting med i, men fuck hvor er det gay den måde de bare laver prefire på, inden de overhovedet spawner :D
Der er nogle vilde nok ting med i, men fuck hvor er det gay den måde de bare laver prefire på, inden de overhovedet spawner :D
| #16 | 11.01.2007 17:02 |
Haha, det er jo det der er så herligt :D
Noget af det sindssygeste i den film er helt klar uNkinds rail, hvor han hopper igennem teleporten og slynger musen til højre. Han dræber godt nok ikke sin modstander, men han rammer :D Det er den hvor man ser den i slo-mo først, og så rigtig hastighed bagefter ;)
9.20 eller sådan noget :D
Noget af det sindssygeste i den film er helt klar uNkinds rail, hvor han hopper igennem teleporten og slynger musen til højre. Han dræber godt nok ikke sin modstander, men han rammer :D Det er den hvor man ser den i slo-mo først, og så rigtig hastighed bagefter ;)
9.20 eller sådan noget :D
| #17 | 11.01.2007 18:42 |
Forresten, jeg befaler dig at hente Quake III Fuel og Quake III Fuel 2 (ESWC 2005 Highlights) - ellers går du glip af noget :)
| #19 | 12.01.2007 06:56 |
Har set den, slettede den med det samme, ikke lige en film der tiltalte mig.
| #20 | 12.01.2007 12:28 |
Må man spørge hvorfor? Jeg synes godt nok den topper min quake movie rangliste.
Edited: 12.01.2007 12:28
Frogs go qwek!
| #21 | 12.01.2007 21:57 |
puh, lang tid siden jeg så den ;) har næsten glemt hvorfor.
men kan sige at jeg normalt sletter film hvis de generelt har for fårlig editing, dvs sync / billede kvalitet / originalitet / "ren stil" osv er i fokus for mig. Ja frags er en stor del, men quake frags imponere mig ikke meget mere, mest pga efter nogle timers spil opdagede jeg hvor nemt det var at lave forholdvis "good-looking" frags :( (er klar over der er noget sygt noget ind i mellem, men det har ikke samme wow effekt på mig mere desværre)
Film er meget ang smag og behag, så jeg kan synes den er ringe, mens det er din favorit ;)
håber det var forklaring nok.
men kan sige at jeg normalt sletter film hvis de generelt har for fårlig editing, dvs sync / billede kvalitet / originalitet / "ren stil" osv er i fokus for mig. Ja frags er en stor del, men quake frags imponere mig ikke meget mere, mest pga efter nogle timers spil opdagede jeg hvor nemt det var at lave forholdvis "good-looking" frags :( (er klar over der er noget sygt noget ind i mellem, men det har ikke samme wow effekt på mig mere desværre)
Film er meget ang smag og behag, så jeg kan synes den er ringe, mens det er din favorit ;)
håber det var forklaring nok.
| #22 | 12.01.2007 22:04 |
Det er helt fint :)
Men jeg lader mig måske også nemt imponere.
Men jeg lader mig måske også nemt imponere.
Frogs go qwek!
| #27 | 13.01.2007 01:27 |
Halløjsa! Det er The Unkind som, sjovt nok, har uNkind i hovedrollen. Alle frags er fra WCG 2002, som han vandt. Og det er Polosatiy der har lavet den. Jeg vil gerne uploade den til dig, den fylder 50 mb's, men det må lige blive efter weekenden.
Edited: 13.01.2007 01:28
Gonna be dumb? Gotta be tough
| #29 | 13.01.2007 13:50 |
uhh lyder nice! Jamen hvis du gider uploade ja, ville jeg være mucho grateful!
| #33 | 16.01.2007 21:23 |
Hej igen, jeg fandt den på cyberfight:
http://cyberfight.org/offline/movie/f/605/
There we iz teh goes
http://cyberfight.org/offline/movie/f/605/
There we iz teh goes
Gonna be dumb? Gotta be tough
| #30 | 14.01.2007 19:06 |
Whatup, hvorfor har jeg aldrig set den? :<<<<<<
Upload hurtigt, please! Min samling er ufuldendt :( uNkind er så nice.
Upload hurtigt, please! Min samling er ufuldendt :( uNkind er så nice.
| #36 | 16.01.2007 22:35 |
Downloading - thank you. Burde selvfølgelig have vidst CF havde den :)
| #39 | 17.01.2007 14:42 |
Okay Get Quaked 3 er fuldstændig sindsyg.
Anyway mit spørgmål er: Er der cheat til quake? Ikke fordi jeg er interesseret i at få fingrene i det, hvis jeg ville kunne jeg selv google, men fordi nogle af de rail shots er fuldstændig sindsyge :)
Anyway mit spørgmål er: Er der cheat til quake? Ikke fordi jeg er interesseret i at få fingrene i det, hvis jeg ville kunne jeg selv google, men fordi nogle af de rail shots er fuldstændig sindsyge :)
| #41 | 17.01.2007 15:01 |
Ja, der findes cheat til Q3, men jeg garanterer dig for, at de rails er ganske menneskeligt fremstillede ;)
Det er bare en kombination af skills og held, simple as that :p
Det er bare en kombination af skills og held, simple as that :p
Kommentarer i alt: 45 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SoH vs.
MeS
hrai vs.
Dig (0-1)
fna vs.
ATS
GP
xlo (0-1)
led (0-1)
emL vs. 
iF (0-1)
Vir vs.