| OMG!!! "SLAP HJÆLP!!!" | 20.12.2006 20:21 |
Dav.
Jeg må lige af med lidt whinen, og kan jo passende gøre det her :D
Jeg lavede et indlæg på Slap’s forum, da jeg ikke fik nogen respons fra Admins på mine mails, og dette indlæg blev slettet efter at folk begyndte at skrive til min fordel i indlægget.
Syntes det er lidt lamt med sådan en censur, når man bare prøver at blive renset for cheat.
Smider lige mit indlæg her, så i kan se hvad det er der blev slettet.
Indlægget:
"Jeg er her først på ugen blevet dømt for at bruge WH af SLAP, og har prøvet at kontakte jer pr. mail, men har ikke fået noget svar, så nu prøver jeg her..
Dette vil jeg meget gerne protestere imod, da jeg ikke bruger cheat programmer for at fremme mit spil, og da jeg mener at SLAP her har lavet en meget meget GROV fejl.
Hvis grundlaget for bannet er sket på udsagn af killerhawk fra anti-cheat.dk, som hvad jeg kan forstå er SLAPs nye anti-cheat-demo-team (og hvilken reference har den mand / de overhovedet for at se demo??? Ja jeg spørger bare. ), så kan jeg da godt forstå at jeg er blevet bannet, da man skal lede længe efter en mand, der som ham bærer nag imod folk, som ikke er enige med ham, og som syntes han har ret til kommentarer som denne ”sjovt som du er gået fra standard spiller til CPL på 3 uger”, og det bare fordi man spiller godt en enkelt Fredag..
Nå, men som sagt så protestere jeg imod den dom som der er blevet afsagt over mig, også vil jeg godt bede SLAP om at tjekke den demo endnu engang, og evt. få nogle folk til det som også virkelig har forstand på det, for dem som har dømt mig har da vist ikke.
Hvis andre brugere af dette forum er interesseret i, hvad det er sagen her går ud på, så tjek nyheden på dette link. http://www.clan-brb.dk/news.php?readmore=157
Det kunne også være nice, hvis i evt. hentede demoen inde i nyheden og lavede jeres egen bedømmelse, også smed en kommentar her på forumet af hvad i så i den.
Det vil jeg blive meget glad for!
Ps. I demoen hedder jeg ”The CopyCat”, og demoen blev optaget på [KH], Killerhawks FFA Server 2.
Med venlig hilsen AnXiouS^ som er meget skuffet og meget ulykkelig over SLAP’s håndtering af denne sag."
Jeg må lige af med lidt whinen, og kan jo passende gøre det her :D
Jeg lavede et indlæg på Slap’s forum, da jeg ikke fik nogen respons fra Admins på mine mails, og dette indlæg blev slettet efter at folk begyndte at skrive til min fordel i indlægget.
Syntes det er lidt lamt med sådan en censur, når man bare prøver at blive renset for cheat.
Smider lige mit indlæg her, så i kan se hvad det er der blev slettet.
Indlægget:
"Jeg er her først på ugen blevet dømt for at bruge WH af SLAP, og har prøvet at kontakte jer pr. mail, men har ikke fået noget svar, så nu prøver jeg her..
Dette vil jeg meget gerne protestere imod, da jeg ikke bruger cheat programmer for at fremme mit spil, og da jeg mener at SLAP her har lavet en meget meget GROV fejl.
Hvis grundlaget for bannet er sket på udsagn af killerhawk fra anti-cheat.dk, som hvad jeg kan forstå er SLAPs nye anti-cheat-demo-team (og hvilken reference har den mand / de overhovedet for at se demo??? Ja jeg spørger bare. ), så kan jeg da godt forstå at jeg er blevet bannet, da man skal lede længe efter en mand, der som ham bærer nag imod folk, som ikke er enige med ham, og som syntes han har ret til kommentarer som denne ”sjovt som du er gået fra standard spiller til CPL på 3 uger”, og det bare fordi man spiller godt en enkelt Fredag..
Nå, men som sagt så protestere jeg imod den dom som der er blevet afsagt over mig, også vil jeg godt bede SLAP om at tjekke den demo endnu engang, og evt. få nogle folk til det som også virkelig har forstand på det, for dem som har dømt mig har da vist ikke.
Hvis andre brugere af dette forum er interesseret i, hvad det er sagen her går ud på, så tjek nyheden på dette link. http://www.clan-brb.dk/news.php?readmore=157
Det kunne også være nice, hvis i evt. hentede demoen inde i nyheden og lavede jeres egen bedømmelse, også smed en kommentar her på forumet af hvad i så i den.
Det vil jeg blive meget glad for!
Ps. I demoen hedder jeg ”The CopyCat”, og demoen blev optaget på [KH], Killerhawks FFA Server 2.
Med venlig hilsen AnXiouS^ som er meget skuffet og meget ulykkelig over SLAP’s håndtering af denne sag."
| #1 | 20.12.2006 20:27 |
Jeg er så én af dem der havde skrevet at støttende indlæg i samme tråd, og mit indlæg er også forsvundet.
Jeg gjorde opmærksom på, at jeg, efter kontakt fra Br.B, fik sat demogennemgang igennem af 4 uafhængige folk, som alle, stadig uafhængigt af hinanden sagde det samme, nemlig at der ikke var grundlag for at dømme cheat i den omtalte sag.
Jeg er selv indædt modstander af cheat, og mener at alle som cheater skal udelukkes fra alt, da de i den grad er medvirkende til at ødelægge spillet for andre, men jeg er samtidig af den opfattelse, at laves der evt. fejl i bedømmelse af cheatsager, så skal de korrigeres, da det er yderst graverende at få sat et cheat tag på sig som person/spiller.
Jeg gjorde opmærksom på, at jeg, efter kontakt fra Br.B, fik sat demogennemgang igennem af 4 uafhængige folk, som alle, stadig uafhængigt af hinanden sagde det samme, nemlig at der ikke var grundlag for at dømme cheat i den omtalte sag.
Jeg er selv indædt modstander af cheat, og mener at alle som cheater skal udelukkes fra alt, da de i den grad er medvirkende til at ødelægge spillet for andre, men jeg er samtidig af den opfattelse, at laves der evt. fejl i bedømmelse af cheatsager, så skal de korrigeres, da det er yderst graverende at få sat et cheat tag på sig som person/spiller.
www.fpgliga.dk/#FPG.dk @ qnet
| #47 | 21.12.2006 09:23 |
Sry lige for at komme i toppen for at hjælpe de dovne..
http://www.clan-brb.dk/news.php?readmore=157
http://www.clan-brb.dk/news.php?readmore=157
|
| #2 | 20.12.2006 20:27 |
Bannet fra slap pga. en ffa demo...?
Nu når de da bunden.
Nu når de da bunden.
Still not loving police.
| #181 | 24.12.2006 12:53 |
Synes egentlig det er fair nok. Hvis man cheater i ffa kan man vel også i cw.
Men så skal man jo også være 100% sikker. Demoen skal VIRKELIG have tydelige beviser. Jeg har ikke selv set demoen (gad ikke lige :D), men det kunne da godt tyde på, at det ikke er tilfældet.
Men så skal man jo også være 100% sikker. Demoen skal VIRKELIG have tydelige beviser. Jeg har ikke selv set demoen (gad ikke lige :D), men det kunne da godt tyde på, at det ikke er tilfældet.
/aggeh!
| #12 | 20.12.2006 20:59 |
Jeg ser intet forkert i at banne på grundlag af en ffa demo. Hvis en person haxor med følger for andre online, så er jeg personligt ligeglad med, om han gør det i cw, eller pcw eller endda ffa. Brug af cheat, er brug af cheat, uanset hvor det sker, og jeg er personligt at den opfattelse, at bruger man cheat på ffa, hvad skulle så afholde én fra at gøre det i cw, og man har under alle omstændigheder vist sin vilje til at snyde andre bevidst.
Det er så min personlige opfattelse at det ikke er oki, og derfor synes jeg også det er helt oki at banne på grundlag af en FFA demo.
Dog mener jeg stadig at grundlaget man dømmer på, skal 100% korrekt, og er man i tvivl så må man lede dybere, og kan man stadig ikke endegyldigt sige det, så må man lade være.
Det er så min personlige opfattelse at det ikke er oki, og derfor synes jeg også det er helt oki at banne på grundlag af en FFA demo.
Dog mener jeg stadig at grundlaget man dømmer på, skal 100% korrekt, og er man i tvivl så må man lede dybere, og kan man stadig ikke endegyldigt sige det, så må man lade være.
| #29 | 20.12.2006 22:22 |
Så hvis du får et rødt kort af målmanden nede til fodbold hvor man spiller 5 mand, så skal man også sidde ude den næste fodbold kamp? Helt sikkert!
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #32 | 20.12.2006 22:37 |
Nej jeg tror du misforstår mig, eller også misforstår jeg dig.
Jeg siger, at det faktum at man dømmer ud fra en ffa demo er oki. Men det kræver naturligvis at man har haft egne folk til at se det hele igennem, og der ingen tvivl er. Jeg siger derimod ikke, at man skal "tage 3 mands ord for gode vare".......
Det var selve det faktum at nogle ikke mener man kan dømme ud fra en ffa demo jeg er uenig i, da jeg er ligeglad hvor folk snyder, sålænge de snyder andre uvidende folk. Om det så er pcw eller cw eller ffa er mig ligemeget, - snyd er snyd.
Jeg siger, at det faktum at man dømmer ud fra en ffa demo er oki. Men det kræver naturligvis at man har haft egne folk til at se det hele igennem, og der ingen tvivl er. Jeg siger derimod ikke, at man skal "tage 3 mands ord for gode vare".......
Det var selve det faktum at nogle ikke mener man kan dømme ud fra en ffa demo jeg er uenig i, da jeg er ligeglad hvor folk snyder, sålænge de snyder andre uvidende folk. Om det så er pcw eller cw eller ffa er mig ligemeget, - snyd er snyd.
| #35 | 20.12.2006 23:06 |
Ja jeg forstår godt din holdning, og det er derfor jeg kommer med min sammenligning.
Fordi man slagter en åp en fodbold bane hvor man spille 3 mod 3 for sjov, så skal man jo heller ikke sidde over næste kamp med klubben.
Fordi man slagter en åp en fodbold bane hvor man spille 3 mod 3 for sjov, så skal man jo heller ikke sidde over næste kamp med klubben.
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #83 | 21.12.2006 23:31 |
Nej men anden sammenligning kan være, at hvis du bliver taget for brug af doping til træning, får du stadig karantæne for alt andet:)
...
| #107 | 22.12.2006 04:04 |
Den mest idiotiske sammenligning jeg har set :> Det er jo så usammenligneligt som noget overhovedet kan være!
|
| #117 | 22.12.2006 16:02 |
Skal vi forstå at du synes det ok at cheate, bare det sker på ffa?
Det hedder "masser"!
| #118 | 22.12.2006 16:30 |
Nej syntes aldrig det er iorden at cheate, men vi kan ikke komme udenom at det kan være utrolig sjovt at sidde til lan, og så joine en tysk server og have det sjovt.
Det er jo heller ikke sundt at drikke øl, men vi gør det alligevel, fordi det er 'sjovt' og det ofte er med til at skabe en god stemning :)
Det er jo heller ikke sundt at drikke øl, men vi gør det alligevel, fordi det er 'sjovt' og det ofte er med til at skabe en god stemning :)
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #119 | 22.12.2006 17:12 |
De tyske servere er crowded med cheaters, men er det f.eks. også ok for dig på Boomtowns servere eller andre danske ffa-servere? Hvis vi f.eks. åbnede en XplayN.ffa-server (gør vi ikke) ville du så synes det var ok at have det "sjovt" der?
Det hedder "masser"!
| #177 | 22.12.2006 20:33 |
Som sagt syntes jeg ikke at det er iorden at cheate på nogen måde, dog kan jeg ikke sige det aldrig ville ske. Jeg kan ikke sige at jeg syntes det ville være iorden at have det sjovt det, fordi det syntes jeg af princip ikke det er, men jeg kan ikke sige at situationer nogle gange tager overhånd, for ung såvel som for garvede cs spillere :)
Dog ville min hjerne dog råbe og skrige på at jeg fandt en server der ikke var sikret af vac ;)
Dog ville min hjerne dog råbe og skrige på at jeg fandt en server der ikke var sikret af vac ;)
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #192 | 26.12.2006 19:55 |
Angående boomtown lizzard - ved du hvor lang tid man er bannet for at ens 8-årige lillebror spiller på ens computer, og camper runder ud/er fraværende?
Hvis du kan svare må jeg skylde dig en øl/sodavand/hotdog. Og du må ikke svare skyldig.
Og kan man appelere? :D
Hvis du kan svare må jeg skylde dig en øl/sodavand/hotdog. Og du må ikke svare skyldig.
Og kan man appelere? :D
Kender i salt?
| #198 | 27.12.2006 00:23 |
Det har jeg ikke den fjerneste idé om, jeg har jo ikke tid til at lege :)
Men jeg er sikker på at cha0z[x] ved det, da han vist nok er admin derinde.
Men jeg er sikker på at cha0z[x] ved det, da han vist nok er admin derinde.
Det hedder "masser"!
| #191 | 26.12.2006 19:51 |
Nej Nej suk dog..
Et rødkort giver en til fem spilledageskarentæne
En doping dom giver 2år til livstid
Rødkort = Flashbug/Bug
Doping = Cheat
Et rødkort giver en til fem spilledageskarentæne
En doping dom giver 2år til livstid
Rødkort = Flashbug/Bug
Doping = Cheat
Edited: 26.12.2006 19:51
|
| #5 | 20.12.2006 20:40 |
Overhovedet at overveje at stole på de debile fjolser hos anti-cheat.dk er da fuldstændig vanvittigt.
EDIT
Link til det der spectatorcheat?
EDIT
Link til det der spectatorcheat?
Edited: 20.12.2006 20:46
| #9 | 20.12.2006 20:46 |
Haha, ja. Jeg glemmer ikke der var den diskussion her på XpN for nogle måneder siden. Med ham GF4EVER eller hvad fanden han kaldte sig, hvor alle der kom ind på deres channel blev scannet med deres supah hAx buZteR... Alle blev scannet positiv for cheat, og jeg ved fandme ikke hvad. :D
Edited: 20.12.2006 20:46
http://www.last.fm/user/uhl/
| #10 | 20.12.2006 20:49 |
Ikke alle :), men mange gjorde, og alle som blev scannet med cheat på deres maskiner, havde vitterligt også lort liggende :D
|
| #13 | 20.12.2006 20:59 |
Men man kan ikke slette der når man ikke ved hvor det ligger, og i vil jo ikke fortælle det.
I R MOVIE MAKER
| #14 | 20.12.2006 21:02 |
Nu skal du ikke sige i, for jeg er ikke med i scanner projektet mere.
Men det er vel i bund og grund også dit ansvar hvad du har af shit på din maskine, og kan du ikke selv holde orden, så er det jo dit problem :D
Men det er vel i bund og grund også dit ansvar hvad du har af shit på din maskine, og kan du ikke selv holde orden, så er det jo dit problem :D
|
| #22 | 20.12.2006 21:28 |
Hvis man har, lad os sige, gammel cheat til at ligge, så er det vel også lidt 50/50? Men alligevel banner de en for cheat? Selvom det rent faktisk KAN være at det bare ligger et sted man ikke helt ved hvor er, som z0rgan også skriver. Og på det tidspunkt, at man rent faktisk ikke snyder mere, kan godt lyde dumt, men der skal da nok være folk der stopper på et eller andet tidspunkt, og stadig har det liggende af grundet, man ikke ved hvor det er, så man kan slette det helt og undgå at blive banned alle mulige steder. =)
Ja jeg er træt, alt jeg skriver er sikkert.... ja :D
Ja jeg er træt, alt jeg skriver er sikkert.... ja :D
Edited: 20.12.2006 21:31
Laugh Now, Cry Later
| #168 | 22.12.2006 19:24 |
Der er imo intet galt i at ha' cheat liggende paa sin computer, saa lang tid at man er ansvarlig nok moralsk til ikke at benytte det i onlinespil.
| #176 | 22.12.2006 20:28 |
Det er et udemaerket redskab til morsomheder med bots og langames :)
| #190 | 26.12.2006 19:38 |
Det er en god opinion, du har. Jeg er helt enig.
Men hvis det er af den grund, man har cheats, så kan man jo ikke udnævne ham til en snyder, vel? :-)
Men hvis det er af den grund, man har cheats, så kan man jo ikke udnævne ham til en snyder, vel? :-)
Mine comments er fajlfrie.
| #194 | 26.12.2006 20:55 |
Jeg gad ikke ha' noget cheat liggende, om end for at se en demo. Det kommer bare ikke i nærheden af min comp.
|
| #85 | 22.12.2006 01:01 |
Problemet er jo, at jeres scanner, bannede folk der bare havde en txt-fil som hed aimbot.
ja
| #87 | 22.12.2006 01:26 |
Nu banner scanneren ingen som helst, det er der admins til, og nej...ingen er blevet bannet pga. en txt fil
Og jeg har ikke noget med scanneren at gøre idag :D
Og jeg har ikke noget med scanneren at gøre idag :D
|
| #93 | 22.12.2006 02:06 |
Yup, og jeg forklarer dig bare, at INGEN er blevet bannet ud fra en txt fil :D
Og dem som bestyrer scanneren, tager ikke stilling til om den scannede person cheater eller ej, men udelukkende om der ligger noget, og gør der det, så vil de ikke se ham på deres servere mere, hvilket jo er deres rat, da de selv betaler for deres servere.
Og igen...jeg har idag ikke noget med scanneren at gøre :D
Og dem som bestyrer scanneren, tager ikke stilling til om den scannede person cheater eller ej, men udelukkende om der ligger noget, og gør der det, så vil de ikke se ham på deres servere mere, hvilket jo er deres rat, da de selv betaler for deres servere.
Og igen...jeg har idag ikke noget med scanneren at gøre :D
|
| #113 | 22.12.2006 13:03 |
Jeg har fattet du ikke har noget med scanneren at gøre, den dag i dag. Men det er jo latterligt at scanneren "detecter" folk, hvis de har noget, der indeholder ordet aimbot, wallhack, cheat osv.
ja
| #182 | 24.12.2006 13:02 |
Nu er jeg ikke så meget inde i den her sag. Men hvis scanneren f.eks. fandt en fil der hed aimbot.cfg går jeg da ud fra at admins bad om at se filen så de kunne se hvad det var.
/aggeh!
| #7 | 20.12.2006 20:45 |
Nu er en demo fra en FFA da et udmærket ban grundlag, hvis ellers det 100% viser at personen cheater, og syntes da også at SLAP.dk skal banne personer ud fra sådan en demo....LANGT NED I HELVEDE :D
Problemet er bare, at med lige netop denne her omtalte demo (som jeg nu har set 10 gange tror jeg), så viser den intet snyd efter min mening, og jeg må derfor give Anxious ret i, at det er for tyndt med et ban.
|Br.B|Abel
Problemet er bare, at med lige netop denne her omtalte demo (som jeg nu har set 10 gange tror jeg), så viser den intet snyd efter min mening, og jeg må derfor give Anxious ret i, at det er for tyndt med et ban.
|Br.B|Abel
|
| #21 | 20.12.2006 21:16 |
Nej, fyha. Man kan ikke banne på grundlag af den demo. Men når personer har snyd installeret på deres computere, uden I har nogen som helst mulighed for at vide, hvad folk bruger dette snyd til, så, ja, så kan man banne dem langt ned i helvede!
I cna tpye 300 wrods pre mnitue.
| #30 | 20.12.2006 22:25 |
Du kan _aldrig_ banne en person som spiller iafhængig på en ofentlig server.
Ville svare til at en person der fælede eller opførste sig uanstændigt til et for sjov stævne i lille sdr. bjert, aldrig måtte spille seriøs fodbold igen.
Hvis folk virkelig gider sidde og bruge tid på at cheate på ffa så lad dem da det, det er når vi snakke en officiel CW vi kan snakke om udelukkelse.
Ville svare til at en person der fælede eller opførste sig uanstændigt til et for sjov stævne i lille sdr. bjert, aldrig måtte spille seriøs fodbold igen.
Hvis folk virkelig gider sidde og bruge tid på at cheate på ffa så lad dem da det, det er når vi snakke en officiel CW vi kan snakke om udelukkelse.
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #34 | 20.12.2006 23:02 |
Det er da en gang sludder du fyrer af.
Cheat er cheat, og ved at bruge det så snyder du dine modspillere, og så er det sku da fuldstændigt ligegyldigt om det er i CW eller på en FFA.
I SLAP ved ALLE, at bliver de buster med cheat på en random FFA, så er det også udelukkelse fra Ligaen, og det er helt fint imo.
Men beviserne skal så også være 100% sikre, og det mener jeg ikke de er i dette tilfælde.
Cheat er cheat, og ved at bruge det så snyder du dine modspillere, og så er det sku da fuldstændigt ligegyldigt om det er i CW eller på en FFA.
I SLAP ved ALLE, at bliver de buster med cheat på en random FFA, så er det også udelukkelse fra Ligaen, og det er helt fint imo.
Men beviserne skal så også være 100% sikre, og det mener jeg ikke de er i dette tilfælde.
|
| #38 | 20.12.2006 23:08 |
Jamen det kan du jo for helvede ikke sige?!?!
Hvis jeg sidder til lan og har fået et par øller, så kan jeg sku godt hente noget h4c 4tw og så ellers sidde og wallbange på nuke og høre alle dem der siger 'OHHH WALKHACK' fordi det kan faktisk være utroligt underholdene i den givende sitiation.
Dermed mener du også jeg cheater HVER GANG JEG STARTER CS eller hvad?
Det er jo en debil og dum holdning at have til tingene.
Alt er sku ikke sort og hvidt.
Hvis jeg sidder til lan og har fået et par øller, så kan jeg sku godt hente noget h4c 4tw og så ellers sidde og wallbange på nuke og høre alle dem der siger 'OHHH WALKHACK' fordi det kan faktisk være utroligt underholdene i den givende sitiation.
Dermed mener du også jeg cheater HVER GANG JEG STARTER CS eller hvad?
Det er jo en debil og dum holdning at have til tingene.
Alt er sku ikke sort og hvidt.
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #40 | 21.12.2006 04:39 |
Hvis man gør det så bør man heller ikke være med i en klan eller SLAP for den sags skyld..
Gudevåbnet = AK47 -> Lær recoil
| #42 | 21.12.2006 05:20 |
Ja fordi du mener jo alt er så sort og hvidt?
Jeg er 100% enig i at den dag man bruger cheat til at fremme sit spil i en officiel kamp hvor der er penge på spil, der bør man modtage en straf og en evt. bøde.
Og hvis folk vil sidde og cheate i mix's og pcw's jamen så lad dem da, der skal også være plads til mrtn og jayton clanen, men så længe jeg slipper for at spille med dem eller imod dem, ja så er det såmen deres sag.
Cheater de i en officiel kamp skal de straffes, men cheater de i en pcw mod et random hold, så skal de ikke straffes i den turnering de deltager i.
Eller du mener måske at, fordi du tager ned på de tyske landeveje og køre for hurtigt der, og bliver taget, jamen så skal du have en ekstra bøde, og måske have frateget kørekortet, når du kommer over grænsen igen?
Jeg er 100% enig i at den dag man bruger cheat til at fremme sit spil i en officiel kamp hvor der er penge på spil, der bør man modtage en straf og en evt. bøde.
Og hvis folk vil sidde og cheate i mix's og pcw's jamen så lad dem da, der skal også være plads til mrtn og jayton clanen, men så længe jeg slipper for at spille med dem eller imod dem, ja så er det såmen deres sag.
Cheater de i en officiel kamp skal de straffes, men cheater de i en pcw mod et random hold, så skal de ikke straffes i den turnering de deltager i.
Eller du mener måske at, fordi du tager ned på de tyske landeveje og køre for hurtigt der, og bliver taget, jamen så skal du have en ekstra bøde, og måske have frateget kørekortet, når du kommer over grænsen igen?
Edited: 21.12.2006 05:22
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #44 | 21.12.2006 06:06 |
Det kan da aldrig være i orden at cheate. Om det er FFA, mix/pcw eller officielle kampe. Det kan da på ingen måde retfærdiggøres, uanset hvad, så bliver spillet da ødelagt/mindre sjovt for dem det blive brugt imod. Fordelen ved cheat bliver da ikke anerledes afhængigt af hvor det bliver brugt.
Hvorfor skal man ikke opføre sig ordenligt, uanset hvad man deltager i? Eller gælder det kun når det er officielt, og når det bare er træning eller FFA, så er det helt i orden at spray-skide folk ned af ryggen?
Hvorfor skal man ikke opføre sig ordenligt, uanset hvad man deltager i? Eller gælder det kun når det er officielt, og når det bare er træning eller FFA, så er det helt i orden at spray-skide folk ned af ryggen?
| #51 | 21.12.2006 14:34 |
Fordelen ved cheat bliver da ikke anerledes afhængigt af hvor det bliver brugt.
Nu må du da lige spænde buen.... det giver da en god fordel at cheate et sted hvor du kan vinde penge, fremfor på en random ffa server, hvis man sidder nogle gutter og vil have det sjovt...
Nu må du da lige spænde buen.... det giver da en god fordel at cheate et sted hvor du kan vinde penge, fremfor på en random ffa server, hvis man sidder nogle gutter og vil have det sjovt...
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #75 | 21.12.2006 21:36 |
Ok, jeg spænder lige. Jeg troede WH gjorde det samme, uanset i hvilken sammenhæng det blev brugt. Men så blev jeg så klog.
Du skriver længere nede, at du er modstander af cheat, men samtidig mener du at det er hel fint at cheat, så længe det ikke er officielt.
Du skriver længere nede, at du er modstander af cheat, men samtidig mener du at det er hel fint at cheat, så længe det ikke er officielt.
| #95 | 22.12.2006 02:38 |
Nej jeg mener ikke det er helt fint at cheate, men hvis folk vil cheate, og sætte deres ry på spil, så er det deres sag.
Jeg går ikke ind for cheat, jeg er stor modstander af det, da intet kan pisse mig mere af en folk der udnytter externe programmer til at vinde kampe, specielt officielle kampe.
Men deres ignorance overfor mig og andre spillere er deres sag, det er ikke noget jeg kan lave om på. Og da SLET ikke ved at støtte op omkring anti-cheat.dk :)
Jeg går ikke ind for cheat, jeg er stor modstander af det, da intet kan pisse mig mere af en folk der udnytter externe programmer til at vinde kampe, specielt officielle kampe.
Men deres ignorance overfor mig og andre spillere er deres sag, det er ikke noget jeg kan lave om på. Og da SLET ikke ved at støtte op omkring anti-cheat.dk :)
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #45 | 21.12.2006 09:05 |
Der er vi så uenige, og det er fair nok. Jeg har bare den tanke, at hvis man viser sig villig til at snyde andre, og uvidende mennesker, med de følger at man udelægger spillet for dem, så skal er det ikke i orden.
Herudover er der det helt generelle problem, at hvem er det så der skal vurdere hvornår det er oki og ikke oki ? Nogle arrangere jo direkte pcw´s med andre klaner for at træne, og hvis det er oki der også, så er vi da på rø...
Endelig er der problemstilling med, at hvis folk viser (i mine øjne) mangel på pli, ved at snyde andre og uvidende folk for at have det sjovt og på andre menneskers bekostning, så er det slet ikke folk jeg ønsker at spille mod nogen som helst steder.
Herudover er der det helt generelle problem, at hvem er det så der skal vurdere hvornår det er oki og ikke oki ? Nogle arrangere jo direkte pcw´s med andre klaner for at træne, og hvis det er oki der også, så er vi da på rø...
Endelig er der problemstilling med, at hvis folk viser (i mine øjne) mangel på pli, ved at snyde andre og uvidende folk for at have det sjovt og på andre menneskers bekostning, så er det slet ikke folk jeg ønsker at spille mod nogen som helst steder.
| #52 | 21.12.2006 14:43 |
Ja der er vi uden tvivl uenige :)
Jeg siger også at folk må sådan set cheate alt det de vil i en PCW, men de bliver automatisk på et tidspunkt stemplet som cheatere, og derfor vil folk ikke spille imod dem.
Det er deres valg, men jeg kan kun sige at jeg tager stor afstand fra cheat, og finder jeg ud af at folk jeg spiller med eller imod bruger det, jamen så er det ikke dem jeg skal træne med eller imod.
Nogle folk vælger den nemme vej, sådan er det bare, sådan ses det i alle sportsgrene, og i cs bliver det straffet hvis det bliver opdaget.
Jeg siger også at folk må sådan set cheate alt det de vil i en PCW, men de bliver automatisk på et tidspunkt stemplet som cheatere, og derfor vil folk ikke spille imod dem.
Det er deres valg, men jeg kan kun sige at jeg tager stor afstand fra cheat, og finder jeg ud af at folk jeg spiller med eller imod bruger det, jamen så er det ikke dem jeg skal træne med eller imod.
Nogle folk vælger den nemme vej, sådan er det bare, sådan ses det i alle sportsgrene, og i cs bliver det straffet hvis det bliver opdaget.
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #63 | 21.12.2006 17:46 |
Du forstår det åbenbart ikke..
Du sammenligner med alt muligt, men laver forkerte sammenligninger..
F.eks. Én gang snyder, altid snyder..
Hvis man har prøvet at køre for stærkt, så gør man det jo oz sikkert igen osv uanset om det er på en lukket vej eller ikke!
Du sammenligner med alt muligt, men laver forkerte sammenligninger..
F.eks. Én gang snyder, altid snyder..
Hvis man har prøvet at køre for stærkt, så gør man det jo oz sikkert igen osv uanset om det er på en lukket vej eller ikke!
Gudevåbnet = AK47 -> Lær recoil
| #108 | 22.12.2006 04:13 |
Med den holdning får man aldrig CS 100% cheatfrit, det er en vattet og slap holdning imo. En typisk dansker holdning. Imo. har man cheatet 1 gang, lige meget om man var pangende stiv og 12 år, og det var på en FFA server med 0 spillere - samt at det ca. var i 5 sekunder - så skal man bannes for lifetime (hvis dette ellers var muligt). Dog bliver cs aldrig 100% cheatfrit, desværre.
Edited: 22.12.2006 04:14
|
| #89 | 22.12.2006 01:38 |
Svenne - jeg har engang haft en ven som var lidt langfingret og han var da enorm flink og vi sås tit i en periode. Én dag havde han en ny jakke på og jeg spurgte hvor han havde købt den - han svarede stolt, at den havde han stjålet til fodbold træning i omklædningsrummet.
En dag på vej hjem fra skole kunne jeg ikke finde min helt nye og smarte lommeregner og hvem tror du jeg først tænkte på havde nuppet den? Tja min ellers gode ven og nej jeg sagde det aldrig til ham gudskelov, for jeg fandt den næste dag derhjemme, men derefter så vi ikke hinanden - for nej jeg kan ikke have venner jeg ikke kan stole på.
Derfor synes jeg ikke det er ok at cheate på FFA eller til lan. Det ødelægger spillet for alle andre og hvis man er så egoistisk, så må man betale med et ban eller udelukkelse.
Er det nogen gode venner du har, som du spiller fodbold for sjov med og får røde kort eller hvad? Eller var det bare et dårligt eksempel.
En dag på vej hjem fra skole kunne jeg ikke finde min helt nye og smarte lommeregner og hvem tror du jeg først tænkte på havde nuppet den? Tja min ellers gode ven og nej jeg sagde det aldrig til ham gudskelov, for jeg fandt den næste dag derhjemme, men derefter så vi ikke hinanden - for nej jeg kan ikke have venner jeg ikke kan stole på.
Derfor synes jeg ikke det er ok at cheate på FFA eller til lan. Det ødelægger spillet for alle andre og hvis man er så egoistisk, så må man betale med et ban eller udelukkelse.
Er det nogen gode venner du har, som du spiller fodbold for sjov med og får røde kort eller hvad? Eller var det bare et dårligt eksempel.
| #100 | 22.12.2006 02:45 |
Du kommer med et eksempel som netop understøtter det jeg siger.
Han stjæler nede i butikken, men det er netop ikke ham der stjæler fra sine venner. Og nej, han burde ind og rykkes rundt i fængsel, fordi der er fanme langt fra at bryde loven i danmark, og så bryde loven på en FFA server i et fiktivt spil.
Og lad os sige det sådan her, hvis du vælger at takle en spiller MEGET hårdt i en kamp, gør det dig så også til en voldelig person gennerelt? Nej, fordi verden er ikke så sort på hvid.
Det jeg vil frem til er ikke 'en gang cheater, altid cheater'.
Når du en gang har cheatet og følt at det fremmer dit spil i en officiel kamp eller en trænings kamp og du bliver fanget af succes, og fortsætter, jamen så tror jeg gerne at 'en gang cheater, altid cheater' kan holde mere eller mindre stik.
Men du skal fanme ikke komme og bilde mig ind at fordi mje til et lan går ind og cheater på en FFA server, at han så også cheater i alle NoA's kampe.
Han stjæler nede i butikken, men det er netop ikke ham der stjæler fra sine venner. Og nej, han burde ind og rykkes rundt i fængsel, fordi der er fanme langt fra at bryde loven i danmark, og så bryde loven på en FFA server i et fiktivt spil.
Og lad os sige det sådan her, hvis du vælger at takle en spiller MEGET hårdt i en kamp, gør det dig så også til en voldelig person gennerelt? Nej, fordi verden er ikke så sort på hvid.
Det jeg vil frem til er ikke 'en gang cheater, altid cheater'.
Når du en gang har cheatet og følt at det fremmer dit spil i en officiel kamp eller en trænings kamp og du bliver fanget af succes, og fortsætter, jamen så tror jeg gerne at 'en gang cheater, altid cheater' kan holde mere eller mindre stik.
Men du skal fanme ikke komme og bilde mig ind at fordi mje til et lan går ind og cheater på en FFA server, at han så også cheater i alle NoA's kampe.
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
| #111 | 22.12.2006 08:48 |
Tror jeg heller ikke der er nogen der siger. Vi siger bare: Er man bustet med cheat, så er mistanken der altid, og mange turneringer gider ikke se sådanne folk, hvilket jeg personligt mener er både en fair og også rimelig beslutning.
Dels fordi turneringer ikke behøver skabe flere potentielle problemer for sig selv, og dels fordi arbejdsmængderne ville ende med at blive enorme hvis man gjorde.
Herudover endelig fordi, hvis én allerede har vist sin (i mine øjne svækkede moral" ved at benytte cheat, så ønsker jeg slet ikke at spille mod modkommende, for vil faktisk gerne nyde et spil, uden at behøve at mistænkeliggøre alle.
Dels fordi turneringer ikke behøver skabe flere potentielle problemer for sig selv, og dels fordi arbejdsmængderne ville ende med at blive enorme hvis man gjorde.
Herudover endelig fordi, hvis én allerede har vist sin (i mine øjne svækkede moral" ved at benytte cheat, så ønsker jeg slet ikke at spille mod modkommende, for vil faktisk gerne nyde et spil, uden at behøve at mistænkeliggøre alle.
| #8 | 20.12.2006 20:45 |
anti-cheat.dk er til grin imo. Spillede en cup den anden dag, sammen med itzo shjarp og deuce. Vi laver walkover igennem hele cuppen og ender i semifinalen mod beef.dk som åbenbart har en ven fra det såkaldte anti-cheat.dk - Well de beder os sende ALLE 5 demoer, til clanbeef? ( what the fuck, skal man nu sende sin demo til modstanderen? ) Nå men det gør vi så, og de skal sjovt nok vurdere om vi snyder. Udover det kommer ham fra anti-cheat.dk og siger vi ALLE 5 skal scanne vores computer i deres scanner program???? Wtf hvad er nu det? De andre gider ikke, men jeg sagde fuck det og scannede min computer. Sjovt nok scannede den mit C drev? Mit cs ligger på D ? - Nå men jeg sidder der og venter på jeg ville få et svar på "prøven" Men næ, den modtager kun ham fra anti-cheat.dk. Han siger jeg er dirty og paster mig ngoet lignende = FINGERPRINT MATCH * SADi:;900l00.exe - Så jeg blev også busted for cheat!?!? :)
Fuck dem de fatter ingenting alligevel :)
Fuck dem de fatter ingenting alligevel :)
|
| #43 | 21.12.2006 05:34 |
Scanneren scanner alle drev igennem, eller det burde den. Selvfølgelig er den ikke perfekt (selvom dem der har med det at gøre, bliver ved med at påstå at den tager 100% af al cheat :D). Når den skriver Fingerprint match, så har den fundet noget, der ifølge den er noget cheat (eller rester deraf).
Men det hjælper jo heller ikke at det er en flok kødhoveder der står for den, og hvis man kommer med noget kritik eller andet, så skal man bare lukke røven.
Det er nu heller ikke svært at få scanneren til at slå ud, og få det til at se ud som om den finder noget suspekt.
Et eller andet sted er scanneren fin nok, men man kan jo diskutere om det er i orden, at den ikke kan se om evt. cheat har været brugt, men igen, hvorfor overhovedet have det liggende?
Men det hjælper jo heller ikke at det er en flok kødhoveder der står for den, og hvis man kommer med noget kritik eller andet, så skal man bare lukke røven.
Det er nu heller ikke svært at få scanneren til at slå ud, og få det til at se ud som om den finder noget suspekt.
Et eller andet sted er scanneren fin nok, men man kan jo diskutere om det er i orden, at den ikke kan se om evt. cheat har været brugt, men igen, hvorfor overhovedet have det liggende?
| #16 | 20.12.2006 21:09 |
Ærgeligt at folk har travlt med alt andet end forholde sig til mandens reelle problem.
Han mener selv han bør cleares for cheat beskyldningerne, og det han har oprettet sin tråd for. Måske man skulle forholde sig til den del istedet for alt det andet
Han mener selv han bør cleares for cheat beskyldningerne, og det han har oprettet sin tråd for. Måske man skulle forholde sig til den del istedet for alt det andet
| #18 | 20.12.2006 21:13 |
Så vidt jeg kan tyde, kan jeg ikke se noget cheat.. bare lo2 et par gange.. andet er der ikke ..
|
| #20 | 20.12.2006 21:14 |
Kan ikke se den demo :( Hvad skal jeg afspille den med ?
www.nobrain.dk
| #23 | 20.12.2006 21:35 |
Jeg har set den demo igennem 3 gange. Der er intet på den der tyder på cheat.
Kan på ingen måde se hvordan at Slap har kunne se dette som cheat.
Kan på ingen måde se hvordan at Slap har kunne se dette som cheat.
| #24 | 20.12.2006 21:49 |
well, kan ku give folk ret.. en af mine venner er også blevet banned fra deres(killerhawks) ffa server ud fra en demo og en lille latterlig indebrændt admin. han har aldrig rørt cheat og har langt fra brug for det for at wh00pe deres små røde pariser popoer.
| #66 | 21.12.2006 20:23 |
Det sjoveste er Hr. Killerhawk himself ... men istedet for at forklare vil jeg smide et link til vores lille diskussion... :)
http://killerhawks.dk/forum/viewthread.php?forum...
http://killerhawks.dk/forum/viewthread.php?forum...
~TT
| #25 | 20.12.2006 21:58 |
:D KILLERHAWKS
Magen til noobs finder du aldrig på denne planet!
Jeg er sgu oxo blevet banned derinde fra laaang tid siden.. de mener ALLE har wh... helt til grin... mig og friends, har altid haft det pisse skæft med dem.. "vi skal ha det sjovt?..... KILLERHAWKS FFA SERVER!
og så bare ind og lege spasser.. og "snakke" med dem.:
glem dem..
Magen til noobs finder du aldrig på denne planet!
Jeg er sgu oxo blevet banned derinde fra laaang tid siden.. de mener ALLE har wh... helt til grin... mig og friends, har altid haft det pisse skæft med dem.. "vi skal ha det sjovt?..... KILLERHAWKS FFA SERVER!
og så bare ind og lege spasser.. og "snakke" med dem.:
glem dem..
|
| #77 | 21.12.2006 23:04 |
jeg synes det er meget sjovt du siger DE og derved mener alle members. hvordan kan du vide at alle er af samme mening og samme afstøbning? den holdning kommer du ikke langt med.
| #180 | 23.12.2006 18:19 |
okay mor, prøv at være mere moralsk....
Men det "Gen" jeg snakker om ved KH.. ligger ved omtrent 90% af dem....
altså.. c'mon.... tynd kommentar der... DUDE
Men det "Gen" jeg snakker om ved KH.. ligger ved omtrent 90% af dem....
altså.. c'mon.... tynd kommentar der... DUDE
|
| #26 | 20.12.2006 22:09 |
Jeg kan ikke se denne spiller cheater.. Hvordan kan man banne på baggrund af en sådan demo der ikke har 100% beviser...
couldn't care less ..
| #28 | 20.12.2006 22:21 |
Synd for dig - til grin fra slaps side... håber de kommer med en indrømmelse..
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX