Kommentarer i alt: 46 -
| Nyt guild på Wildhammer baseret på TBC | 16.12.2006 23:21 |
Hej til alle jer som læser dette.
Mig og en hel masse andre flytter vores nuværende alliance Chars over på Serveren Wildhammer. Guildet kommer itl at hedde: Divine Guardians. Vi er alliance.
Vi flytter ind på serveren nu på lørdag og starter guildet op og sådan.
Vi er udelukket et PVE guild. Men vil da blive kørt noget pvp ude for raid tiden.
Vi er/bliver mest baseret på TBC, men vil dog køre noget zg, aq20, mc og mere hvis dette er muligt, som vi vil starte på så snart vi har nok members til det. Vi søger derfor members til at joine os.
Der er små krav til at joine:
Du skal være lvl 60
Skal have din Molten Core prequest klaret og meget gerne onyxia og Bwl prequests klaret.
Skal have Mindst MC experience.
Du skal være minimum 15år.
Være i stand til at kunne komme på Evt. Teamspeak eller ventrilo
Have Gear så kan komme med os på MC runs. Det vil sige, zg, aq20, tier1 items required.
Classes vi søger:
Warrior 2
Warlock 3
Preist 2
Druid 3
Mage 3
Hunter 1
Paladin 4
Rogue 0
Hvis vi er fuld på netop din class kan du jo altid prøve alligevel.
Ting vi ikke acceptere:
Ninja'er
Umodenhed
Mangel på respekt overfor de andre i guilden.
Tror det var alt, Vil takke for jeres opmærksomhed og håber da på nogen fornuftige mennesker vil joine os i løbet af den næste tid.
Skriv til mig hvis du er intresseret og vi ser på om du lever op til de krav vi sætter dig.
Mig og en hel masse andre flytter vores nuværende alliance Chars over på Serveren Wildhammer. Guildet kommer itl at hedde: Divine Guardians. Vi er alliance.
Vi flytter ind på serveren nu på lørdag og starter guildet op og sådan.
Vi er udelukket et PVE guild. Men vil da blive kørt noget pvp ude for raid tiden.
Vi er/bliver mest baseret på TBC, men vil dog køre noget zg, aq20, mc og mere hvis dette er muligt, som vi vil starte på så snart vi har nok members til det. Vi søger derfor members til at joine os.
Der er små krav til at joine:
Du skal være lvl 60
Skal have din Molten Core prequest klaret og meget gerne onyxia og Bwl prequests klaret.
Skal have Mindst MC experience.
Du skal være minimum 15år.
Være i stand til at kunne komme på Evt. Teamspeak eller ventrilo
Have Gear så kan komme med os på MC runs. Det vil sige, zg, aq20, tier1 items required.
Classes vi søger:
Warrior 2
Warlock 3
Preist 2
Druid 3
Mage 3
Hunter 1
Paladin 4
Rogue 0
Hvis vi er fuld på netop din class kan du jo altid prøve alligevel.
Ting vi ikke acceptere:
Ninja'er
Umodenhed
Mangel på respekt overfor de andre i guilden.
Tror det var alt, Vil takke for jeres opmærksomhed og håber da på nogen fornuftige mennesker vil joine os i løbet af den næste tid.
Skriv til mig hvis du er intresseret og vi ser på om du lever op til de krav vi sætter dig.
| #2 | 16.12.2006 23:30 |
Hov igen igen :). Glemte lige at sige at du selfølgelig skal kunnet respecce hvis din Classleader beder dig om det.
F.eks hvis du er pala skal du være specced healer og ikke være pvp specced.
Når TBC kommer ud tager vi en snak om hvad vi gør med specs osv.
F.eks hvis du er pala skal du være specced healer og ikke være pvp specced.
Når TBC kommer ud tager vi en snak om hvad vi gør med specs osv.
| #5 | 17.12.2006 14:21 |
Hvorfor løbe MC og BWL? Når næsten alt pvp gearet er bedre end det, der dropper i de instances. Det er kun Naxxramas der har noget godt, at byde på.
http://www.last.fm/user/uhl/
| #8 | 17.12.2006 14:41 |
Ja, PVP våbene, shoulders og leggings smadrer sgu da alt hvad der er i BWL og MC. Men det ved du jo åbenbart ikke, da du stensikkert ikke har prøvet nogle af delene. -_-
| #34 | 18.12.2006 00:07 |
Render nu selv rundt og hapser encounters i naxx :- )
Men vil ikke just sige våbene og de items du ka få i PvP, hamrer alt hva der er i BWL etc.
Og lige et hint mere: De gamle R14 våben er blevet nerfed :-)
Men vil ikke just sige våbene og de items du ka få i PvP, hamrer alt hva der er i BWL etc.
Og lige et hint mere: De gamle R14 våben er blevet nerfed :-)
o_O | oO
| #35 | 18.12.2006 00:19 |
Nej de er ej. Og for warriors smadrer leggings, shoulders, + hwl onehand axes alt. :)
| #36 | 18.12.2006 07:40 |
Hvis du finder shoulders der slår Drake Talon etc.
Onehanded axes/swords med mere, som slår Cruel'Shorukh eller Chromaticly tempered sword, så synes jeg gerne du må sige til :)
Onehanded axes/swords med mere, som slår Cruel'Shorukh eller Chromaticly tempered sword, så synes jeg gerne du må sige til :)
o_O | oO
| #39 | 18.12.2006 10:03 |
Drake Talon giver 1% dodge, HWL shoulders give 1% hit, uunværligt for fury.
Crul'Shorukh og CTS har kun ca. 189 i enddamage, mens alle HWL 1hand har 207.
Og man burde kun have en ms specced warrior i raided, alt andet er spild. -_-
Crul'Shorukh og CTS har kun ca. 189 i enddamage, mens alle HWL 1hand har 207.
Og man burde kun have en ms specced warrior i raided, alt andet er spild. -_-
Edited: 18.12.2006 10:07
| #37 | 18.12.2006 08:09 |
nu har jeg ikke spillet i meget lang tid, men som det var dengang ga rank set jo bare en helveds masse hp :P
våben du kan få er okay, men feks et sværd som maladath er jo genialt pve wise for en rogue pga +våben skill, totalt guf mod boss encounters
også er der jo så mange trinkets og ringe der er fine nok at få i bwl
våben du kan få er okay, men feks et sværd som maladath er jo genialt pve wise for en rogue pga +våben skill, totalt guf mod boss encounters
også er der jo så mange trinkets og ringe der er fine nok at få i bwl
|
| #7 | 17.12.2006 14:32 |
Jeg må siger jeg er enig med uhl, hvad i alverden vil i med mc og bwl? 1-2 aftener i premade og du kan få items der er bedre end stortset alt man vil kunne få i bwl. Og så endda på kortere tid, men ja ok det er jeres guild, jeres valg.
Gl hf med det
Gl hf med det
A can of chillin' water
| #10 | 17.12.2006 15:17 |
Det er mere med at have det sjovt, lære hinanden at kende og så gør det jo ikke noget at få bedre gear, det hjælper alligevel en del med bedre gear
| #11 | 17.12.2006 15:24 |
Og man får ikke sammenhold af at PvP sammen eller hvordan blev landet ombygget?
| #18 | 17.12.2006 17:31 |
Nej, men altså PvE handler jo om at der er en leder der siger hvad folk skal gøre, og så gør det det.
I PvP der er det alle der skal have inputs og gøre deres til det, sådan er i det hvert fald i mit guild, at i PvE der slacker man og gør lige lidt ind i mellem, mens PvP der arbejder vi sammen som et hold.
At du længere nede skriver at det ikke bliver useriøst fordi alle kommer fra end-game guilds. Nu ved jeg ikke hvor langt det er, men jeg har været med i naxx, og jeg ville da slet ikke kunne tage det seriøst at skulle til at arbejde for at klare mc igen :) Men sådan er vi jo forskellige, og gl hf med det skal i have :)
I PvP der er det alle der skal have inputs og gøre deres til det, sådan er i det hvert fald i mit guild, at i PvE der slacker man og gør lige lidt ind i mellem, mens PvP der arbejder vi sammen som et hold.
At du længere nede skriver at det ikke bliver useriøst fordi alle kommer fra end-game guilds. Nu ved jeg ikke hvor langt det er, men jeg har været med i naxx, og jeg ville da slet ikke kunne tage det seriøst at skulle til at arbejde for at klare mc igen :) Men sådan er vi jo forskellige, og gl hf med det skal i have :)
A can of chillin' water
| #20 | 17.12.2006 18:22 |
jeg har været igennem en del naxx, men vil gerne være med til dette her da jeg synes det lyder sjovt og når vi gør det med en masse andre.
Og det er der også andre der vil.
Det jo godt vi ikke har samme meninger :).
Men hvis i er så ligeglade så forstår jeg ikke i bliver ved med at vende tilbage hertil.
Og det er der også andre der vil.
Det jo godt vi ikke har samme meninger :).
Men hvis i er så ligeglade så forstår jeg ikke i bliver ved med at vende tilbage hertil.
| #24 | 17.12.2006 18:28 |
Jeg har skam intet sted skrevet jeg er ligeglad, selvom jeg egentlig ligeså godt kunne være det, da det ingen relevans har for mig. Men alligevel jeg ville bare høre hvorfor i mente det var en god ide at køre mc/zg whatever. Og det er sådan set ganske urelevant for mig, da jeg aldrig kommer til at være i jeres guild af forskellige årsager.
Men altså hvis i kan få et seriøst guild op og gøre så skal i da have alt held med på vejen, er altid godt at danskere kan gøre noget, selvom i er alliance....
Så ja, igen gl hf med det, vi er ikke enige og sådan skal det jo nok bare være :)
Men altså hvis i kan få et seriøst guild op og gøre så skal i da have alt held med på vejen, er altid godt at danskere kan gøre noget, selvom i er alliance....
Så ja, igen gl hf med det, vi er ikke enige og sådan skal det jo nok bare være :)
A can of chillin' water
| #12 | 17.12.2006 15:29 |
eftersom vores guild bliver baseret på pve bliver vi nok best styrket i pve.
| #17 | 17.12.2006 17:08 |
Jeg tror de folk som skrev at vi sku heller lave pvp fremfro mc og bwl osv , de bør læse basque Post *engang til *
Der står tydelig og klart at vi er en PvE guild
Grunden til at vi laver/kommer til at lave de instances *inden* TBC er at lærer hinanden at kende og styrke sammenholdet inden TBC udkommer.
Håber at der kommer lidt mere seriøse svar
Guild master of Divine Guardinas
Der står tydelig og klart at vi er en PvE guild
Grunden til at vi laver/kommer til at lave de instances *inden* TBC er at lærer hinanden at kende og styrke sammenholdet inden TBC udkommer.
Håber at der kommer lidt mere seriøse svar
Guild master of Divine Guardinas
| #19 | 17.12.2006 18:17 |
Det var sgu da også et seriøst svar. Det er da spild af tid, når I stadig lærer hinanden at kende igennem PvP også. PvE er tidsspilde nu, næsten. Hvis I alligevel begynder på bwl, så står den kun på pengeloss, og nok ikke så meget lærelse, da Razor jo er en cockblock.
Men det gør den ikke i PvP, hvor I kan sidde på vt sammen, kommunikere og whatever. :P
Men det gør den ikke i PvP, hvor I kan sidde på vt sammen, kommunikere og whatever. :P
| #22 | 17.12.2006 18:24 |
Igen vil jeg også som uhl pointere sige at mit svar var ganske seriøst.
Det eneste jeg skriver er bare at i vil få mere ud af PvP. For der står intet sted i den oprindelige post at i vil lave PvE for at lære hinanden at kende, der står bare i skal have gear til at kunne klare det, og så står der at i vil fokusere på PvE.
Men jeg gider egentlig ikke diskutere det med dig, når jeg ikke er seriøs nok til til dig, hvis jeg ikke mener man lærer hinanden bedre at kende gennem slack PvE i zg/mc end PvP. Dermed ikke sagt at man ikke lærer hinanden at kende gennem PvE, men jeg tror bare der er mange andre måder at lære hinanden bedre at kende før tbc.
Det eneste jeg skriver er bare at i vil få mere ud af PvP. For der står intet sted i den oprindelige post at i vil lave PvE for at lære hinanden at kende, der står bare i skal have gear til at kunne klare det, og så står der at i vil fokusere på PvE.
Men jeg gider egentlig ikke diskutere det med dig, når jeg ikke er seriøs nok til til dig, hvis jeg ikke mener man lærer hinanden bedre at kende gennem slack PvE i zg/mc end PvP. Dermed ikke sagt at man ikke lærer hinanden at kende gennem PvE, men jeg tror bare der er mange andre måder at lære hinanden bedre at kende før tbc.
A can of chillin' water
| #26 | 17.12.2006 18:34 |
jeg har aldrig sagt du var useriøst. Men ja igen, vi har jo hver vores mening og holdning til det. Vi har valgt og køre Pve med lidt raids før bc. Det skal da også siges at vi nok også kommer til at køre pvp . det bliver bare ude for raid tid.
Vores pve kommer også til at fungere sådan at folk lige kan få lov at prøve diverse spec ud for at finde ud a hvad der passer godt til guilden og en selv.
Vores pve kommer også til at fungere sådan at folk lige kan få lov at prøve diverse spec ud for at finde ud a hvad der passer godt til guilden og en selv.
| #27 | 17.12.2006 19:33 |
Var også til Aurors, Håber at der kommer lidt mere seriøse svar, kommentar.
:)
:)
A can of chillin' water
| #28 | 17.12.2006 20:56 |
Okay, men hvis du ser det fra vores vinkel kan vi jo ikke rigtigt bruge det i skriver til ret meget :). Læser det og det er også interresant, og måske er noget a det rigtigt. Men vi har taget et valg og sådan er det =)
| #29 | 17.12.2006 20:58 |
Ja kan sagtens se at i ikke kan bruge det til noget, nu. Men det vidste jeg jo egentlig ikke da jeg skrev, da der ingen steder stod at i ville gå i mc/zg for at få sammenhold i PvE. Så da jeg skrev den oprindelige kommentar var det jo seriøst til jer, at man, i mine øjne kan få et ligeså godt sammenhold gennem PvP.
Men den diskussion har vi taget, og det lyder da som et fin projekt, selvom i er alliance.... :D
Men den diskussion har vi taget, og det lyder da som et fin projekt, selvom i er alliance.... :D
A can of chillin' water
| #30 | 17.12.2006 21:08 |
hehe :). Du kan jo altid rerolle shaman til TBC og joine os :). Dem kommer vi jo også til at mangle. Men hver ting til sin tid :)
| #31 | 17.12.2006 21:12 |
Tvivler jeg på, jeg er i det mest useriøse guild jeg nogensinde har været i, og alligevel har vi haft noget der ligner serverens bedste progress. Så det smutter jeg ikke lige fra :) Og hvis jeg endeligt smutter er det også på tide jeg smutter helt fra wow, men det ser vi.
Men ja, tror ikke på det, jeg vil aldrig "join the darkside"! :D
Men ja, tror ikke på det, jeg vil aldrig "join the darkside"! :D
A can of chillin' water
| #33 | 17.12.2006 21:34 |
Haha, jo tak og i lige måde da, er fedt for jer hvis det kommer op og køre :)
A can of chillin' water
| #38 | 18.12.2006 08:14 |
hallo, må jeg gerne spille med suicide squad, som holy paladin, med stærke stuns!
|
Kommentarer i alt: 46 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ESC vs.
Western
NaVI
Wizards
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba