Kommentarer i alt: 131 -
Side:: [1] 2
| En counter strike liga | 11.11.2006 17:41 |
hARJ!.. !! o_0
Er det bare mig eller mangler der ligesom ikke en official Counter strike Liga. SLAP er den eneste, og det begrænset syge claner der er derinde (:P)
Det ville være nice med en liga lidt lige som i cs-manager.. Lave 4-5 divisioner, alt efter tilmeldelse, med cirka 10 hold i hver, og derefter random putte folk ind i de divisioner. Spille cirka 2 kampe om ugen, hvor man har 4 forskellige dage at vælge imellem. Dele divisioner op efter sk1llZ^ som f.eks.
1337 (skillol)
1. div.
2. div.
3. div
taber div.
de 2 bedste rykker op, og de 2 dårligste rykker ned.
Spille med et pointsystem lige som i superligaen, 3 point for vundet, 1 for uafgjort, og 0 for at tabe..
Og self med flere detaljer, men har jeg sku da ikke tid til nu for satan..
Ûber nice forum-indlæg ! :D
Er det bare mig eller mangler der ligesom ikke en official Counter strike Liga. SLAP er den eneste, og det begrænset syge claner der er derinde (:P)
Det ville være nice med en liga lidt lige som i cs-manager.. Lave 4-5 divisioner, alt efter tilmeldelse, med cirka 10 hold i hver, og derefter random putte folk ind i de divisioner. Spille cirka 2 kampe om ugen, hvor man har 4 forskellige dage at vælge imellem. Dele divisioner op efter sk1llZ^ som f.eks.
1337 (skillol)
1. div.
2. div.
3. div
taber div.
de 2 bedste rykker op, og de 2 dårligste rykker ned.
Spille med et pointsystem lige som i superligaen, 3 point for vundet, 1 for uafgjort, og 0 for at tabe..
Og self med flere detaljer, men har jeg sku da ikke tid til nu for satan..
Ûber nice forum-indlæg ! :D
IM BEAUTIFUL! :(
| #2 | 11.11.2006 17:49 |
Kunne være nice :D
evt. xplayn liga (:D)
evt. xplayn liga (:D)
Havaber, hele lortet...
| #65 | 13.11.2006 14:11 |
hvorfor ladder?
Topic er jo omkring en liga..
Så derfor skriver jeg evt. xplayn liga , i håb om at de vil tage det op som en idé
Topic er jo omkring en liga..
Så derfor skriver jeg evt. xplayn liga , i håb om at de vil tage det op som en idé
Havaber, hele lortet...
| #79 | 14.11.2006 10:15 |
Fra et år eller tre siden var der noget der hed Xplayn Ladder... Derfor jeg skriver det :)
Tror bare man tilmeldte sit team, og så kom der automatisk kampe - der var enmasse klaner. & Man kunne se resultaterne ude ved den side hvor Wiseguys er nu..
Tror bare man tilmeldte sit team, og så kom der automatisk kampe - der var enmasse klaner. & Man kunne se resultaterne ude ved den side hvor Wiseguys er nu..
| #5 | 11.11.2006 17:56 |
Ej okay, den diskussion gider jeg slet ikke tage med dig.
:D;:D;D;:D:D:D:D;D;:_D
| #75 | 14.11.2006 08:45 |
det er ikk en dum kommentar, denne liga du foreslår minder jo til forveksling om enhver anden liga. Altså div opdelt efter skill, pointsystem, de gode rykker op og de dårlige rykker ned...
kan du pege på forskellen mellem din og slap ?
kan du pege på forskellen mellem din og slap ?
| #105 | 20.11.2006 14:45 |
At i slap er der ingen præmier..
At i slap er holdene helt simpelt for ringe
At i slap har de et regelsæt der er vildt plat
At i slap koster det penge for hver season
At i slap .......
Ved ikk om du kan se forskellen, den er ikke så svær at spotte..
At i slap er holdene helt simpelt for ringe
At i slap har de et regelsæt der er vildt plat
At i slap koster det penge for hver season
At i slap .......
Ved ikk om du kan se forskellen, den er ikke så svær at spotte..
| #7 | 11.11.2006 18:05 |
Det er jo det han siger, der er ikke gode nok hold i SLAP...
Still not loving police.
| #8 | 11.11.2006 18:12 |
Jaehh joeehh... Men mon ikke det jo netop skyldes at de bedste hold ikke er interesseret i en liga?
:D;:D;D;:D:D:D:D;D;:_D
| #10 | 11.11.2006 18:14 |
Det gik da meget godt dengang DEL var oppe med Titans, demise, evermore og alle de andre :b
Still not loving police.
| #23 | 11.11.2006 20:41 |
Altså, det kan jo godt bleve en realitet, hvis man bare tillader mixhold, og skaffer nogle fine sponsorer.
Dog tror jeg aldrig nogensinde "Molypot" kommer til at spille deri, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor de alle brokker sig :)
Dog tror jeg aldrig nogensinde "Molypot" kommer til at spille deri, så jeg forstår virkelig ikke hvorfor de alle brokker sig :)
Mad?
| #28 | 11.11.2006 21:36 |
Tillade mixhold i en liga, hvordan fungerer det :D?
Still not loving police.
| #44 | 12.11.2006 13:45 |
Goooodt så.. 1on1 aim map.. Er du klar.. først til 20.. GG
| #66 | 13.11.2006 14:23 |
tag dig sammen ..
edit: som sagt tidligere, nej du kommer ikke til at spille i en evt. 1337 - league
edit: som sagt tidligere, nej du kommer ikke til at spille i en evt. 1337 - league
Edited: 13.11.2006 14:24
| #81 | 14.11.2006 10:29 |
HAHHAHAHA...
Du føler dig selv ret god lige nu ik?
Fordi du kan udfordre folk på aim_map. Det vildt.
Ej, nok om dine skills.
Din idé til en liga, vil være ligesom DEL.
Dog mangler der sponserer, og grunden til at ingen af de rigtig gode hold gider spille SLAP er at der ingen præmier er i det, og så er mange af holdende simpelthen for ringe.
Så hvis du kan skaffe dig en penge stærk sponsor. Så burde det være muligt at få en liga op og køre.
Du føler dig selv ret god lige nu ik?
Fordi du kan udfordre folk på aim_map. Det vildt.
Ej, nok om dine skills.
Din idé til en liga, vil være ligesom DEL.
Dog mangler der sponserer, og grunden til at ingen af de rigtig gode hold gider spille SLAP er at der ingen præmier er i det, og så er mange af holdende simpelthen for ringe.
Så hvis du kan skaffe dig en penge stærk sponsor. Så burde det være muligt at få en liga op og køre.
www.KK07.dk
| #104 | 20.11.2006 14:42 |
Hej mr. dum kommentar
det har INTET med mig at gøre.. Det er en idé og ikke noget som helst andet..
Hvorfor kan folk misforstå den her debat, og begynde at flame mig.. det har _INTET_ med mig at gøre.. hvad fanden sker der man..
det har INTET med mig at gøre.. Det er en idé og ikke noget som helst andet..
Hvorfor kan folk misforstå den her debat, og begynde at flame mig.. det har _INTET_ med mig at gøre.. hvad fanden sker der man..
| #108 | 20.11.2006 15:27 |
Fordi du får det til at lyde som om SLAP gør noget forkert.
SLAP har bare ikke pengene eller sponsorene til at trække de store hold til.
Og så får du det til at lyde igennem dine andre comments at SLAP ligaen er for ringe.
Derfor er mit svar på sin plads.....
eod.
SLAP har bare ikke pengene eller sponsorene til at trække de store hold til.
Og så får du det til at lyde igennem dine andre comments at SLAP ligaen er for ringe.
Derfor er mit svar på sin plads.....
eod.
www.KK07.dk
| #27 | 11.11.2006 21:20 |
Skyldes formentlig at pro-hold ikke gider spille for sjov. Eftersom der ikke er præmier garanteret i SLAP, så gider de gode hold ikke deltage. Samt de store hold, skifter spillere, en gang hver 3 måned, hvor man lige ryster posen med CS-spillere, og smider dem ud på et par hold. Der er ikke mange stabile klaner efterhånden, udover nogen stykker på den danske scene.
Freak13
Freak13
http://www.CoolSlips.dk
| #76 | 14.11.2006 09:05 |
omg lol -_-
Første er hans hans underskrift som jeg ved han sætter ved alt han skriver. Det er sådan han er og det er det.
Næste er den lille signatur som man kan lave.
Sidste er hans brugernavn som er aktivt link.
hvor dumt har man lov at spørge?
Første er hans hans underskrift som jeg ved han sætter ved alt han skriver. Det er sådan han er og det er det.
Næste er den lille signatur som man kan lave.
Sidste er hans brugernavn som er aktivt link.
hvor dumt har man lov at spørge?
|
| #80 | 14.11.2006 10:20 |
Hvor dum har du lov at være?! ... Omg tsk!
Jeg ved godt hvad de diverse ting er/hedder - men ser ikke ideen i at han vil skrive det tre gange... Det er jo for åndsvagt og prøver bare på at få hans navn til at blive set. tsk
nuub
Jeg ved godt hvad de diverse ting er/hedder - men ser ikke ideen i at han vil skrive det tre gange... Det er jo for åndsvagt og prøver bare på at få hans navn til at blive set. tsk
nuub
| #92 | 15.11.2006 10:53 |
Du er jo tilsyneladende meget moden.... host "LOL eller NOT!" ...
duelskeratlegespellerkmeddine14årigeklassekammerater
duelskeratlegespellerkmeddine14årigeklassekammerater
| #93 | 16.11.2006 17:37 |
kan du tælle fra 1989 og op (hvis du altså har lært at tælle endnu).
Nårh nej, sorry, man kan vel ikke forlange mere af en børnehaveklasse elev
Nårh nej, sorry, man kan vel ikke forlange mere af en børnehaveklasse elev
|
| #94 | 16.11.2006 17:39 |
Du er jo også så moden og kan da lige sætte dit mest modne billede public:
http://82.143.199.189/community//images/12/12175...
http://82.143.199.189/community//images/12/12175...
|
| #98 | 17.11.2006 08:22 |
også jeg. du kan slå 15-03-1989 op i et register og lige skimte om Morten Quaade ikke står der
|
| #37 | 12.11.2006 01:41 |
DEL blev da til noget. Den var de da interesseret i. Hvad der er sket med denne liga, ved jeg ikke noget om.
Signatur linie
| #51 | 12.11.2006 14:06 |
xplayn opsagde deres samarbejde, fordi de selv ville lave noget :)
Mad?
| #17 | 11.11.2006 19:04 |
Hvis de er så elendige i SLAP, hvorfor tilmelder du dig så ikke bare og vinder 1. division, som KoK også skriver nedenfor?
Ikke sagt at I ikke kan klare jer, men at sige at de er elendige tror jeg ikke du har ret i. Har du nogle erfaringer fra ligaen siden du kan sige at de er så elendige?, for umiddelbart kender jeg dig ikke her på scenen.
Ikke sagt at I ikke kan klare jer, men at sige at de er elendige tror jeg ikke du har ret i. Har du nogle erfaringer fra ligaen siden du kan sige at de er så elendige?, for umiddelbart kender jeg dig ikke her på scenen.
Tænk, tast, post!
| #14 | 11.11.2006 18:42 |
Well, jeg tror ikke det ville være noget problem med tilslutning, fra de lidt bedre.
Problemet ville lægge i tilslutning af stabile teams, som desværre er det evindelige problem:(
Dengang DEL kørte, kan jeg da huske, at det var rart, med en bare lidt systematiseret ugegang - De sørgede for os møgunger, havde lidt hold i hanke, med virklighedens koncept omkring aftaler, og overholdelsen af samme^^
Problemet ville lægge i tilslutning af stabile teams, som desværre er det evindelige problem:(
Dengang DEL kørte, kan jeg da huske, at det var rart, med en bare lidt systematiseret ugegang - De sørgede for os møgunger, havde lidt hold i hanke, med virklighedens koncept omkring aftaler, og overholdelsen af samme^^
Gone irl
| #18 | 11.11.2006 19:06 |
Kom du bare i slap's 1. division og gi den gas der! :) Der er ikke kun noobs i SLAP ligaen :P
| #20 | 11.11.2006 19:29 |
Det er ikke muligt at lave sådan en liga da alle topholdene lukker indenfor et par måneder. Og det ændre sig nok ikke før der er spillerlicenser og transfer regler :)
|
| #31 | 11.11.2006 21:43 |
Slap er bestemt ikke nemt og det er ikke kun noobs, som tilmelder sig, da det også koster. Hvis du er utrilfreds, så bliv endelig tyskere og join ESL! :)
Men du skal ikke regne med at top klanerne gider, da de har så meget andet at lave.
Men du skal ikke regne med at top klanerne gider, da de har så meget andet at lave.
|
| #33 | 12.11.2006 00:29 |
3 point for en vunden kamp? Det giver jo ingen mening. En kamp er 2 point værd, og i tilfælde af uafgjort, så er der 1 point til hver. 3 points reglen blev opfundet i fodbold for at forhindre hold der stod til nedrykning i at smide alle deres folk i defensive mode for at sikre sig 1 point i hver kamp. Det er heldigvis irrelevant i CS :)
tast, post, tænk, edit, repost
| #41 | 12.11.2006 13:38 |
nu var det jo heller ikk for at gå i detaljer, men mere om folk ville synes om idéen bag at lave en liga.. og jeg synes nu det med 3 point er meget nice. Så er det ligesom lidt sejere at vinde :D
| #46 | 12.11.2006 13:48 |
Jeg forstår slet ikke at folk har den holdning :|
Faktisk burde der slet ikke være noget der hedder uafgjort i CS. Det er også en dårlig vane vi har fået fra fodbold, fordi der er langt imellem målene. I CS kan det jo afgøres på 10 minutter.
Faktisk burde der slet ikke være noget der hedder uafgjort i CS. Det er også en dårlig vane vi har fået fra fodbold, fordi der er langt imellem målene. I CS kan det jo afgøres på 10 minutter.
tast, post, tænk, edit, repost
| #40 | 12.11.2006 13:35 |
Har også tænkt på det, men ville lige se hvad folk synes om det :)
| #59 | 12.11.2006 15:02 |
Det kræver liige lidt mere end bare lige at lave en liga. Der skal jo være admins som evt ser kampene, fikse resultater, en ordentlig hjemmeside og sådan.
Og hvis du vil have 5 divisioner, af 10 hold, så skal du ud og finde 50 hold, som vil spille uden at vinde noget, og du skal nok ikke regne med top5 hold i Danmark gider pga de har så mange andre ting, og 10-6 ca, de nok heller ikke vil da de ikke får nok modstand der.
Men du kan vel altid starte det op, og se hvor det fører dig hen
edit
Og ud over det, kræver det vel også at de hold er stabile og de møder op til deres kampe etc..
Og hvis du vil have 5 divisioner, af 10 hold, så skal du ud og finde 50 hold, som vil spille uden at vinde noget, og du skal nok ikke regne med top5 hold i Danmark gider pga de har så mange andre ting, og 10-6 ca, de nok heller ikke vil da de ikke får nok modstand der.
Men du kan vel altid starte det op, og se hvor det fører dig hen
edit
Og ud over det, kræver det vel også at de hold er stabile og de møder op til deres kampe etc..
Edited: 12.11.2006 15:03
Jeg må godt..
| #60 | 12.11.2006 17:58 |
Jeg ved det godt mate, det ikke så meget af det er 5 divisioner, men bare princippet i det.. :D det kunne da være nice.. og hvem siger at der ikke kan komme præmier :=)
| #69 | 13.11.2006 14:36 |
For netop at få stabile hold kunne man jo gøre som Slap og indføre betaling for tilmeldese af dit hold
|
Kommentarer i alt: 131 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY