Kommentarer i alt: 116 -
Side:: [1] 2
| CD-key problemer. | 28.10.2006 13:40 |
Hej .. Ville høre om der var en der kunne hjælpe mig..
Jeg var inde i boomtown og købte Counter-Strike 1 Anthology da min gamle account blev stjålet!
Da jeg så trykker activate product on steam indtaster jeg cd-key'en og venter. Den beder mig installere CZ og source fra cd'en hvilket jeg gør. Bagefter sker der ingenting! Absolut INGENTING! Og hold kæft hvor synes jeg det sucks! Hvis der er andre der har haft samme problem eller kender en løsning så hjælp venligst! Det driver mig til vanvid!
Jeg var inde i boomtown og købte Counter-Strike 1 Anthology da min gamle account blev stjålet!
Da jeg så trykker activate product on steam indtaster jeg cd-key'en og venter. Den beder mig installere CZ og source fra cd'en hvilket jeg gør. Bagefter sker der ingenting! Absolut INGENTING! Og hold kæft hvor synes jeg det sucks! Hvis der er andre der har haft samme problem eller kender en løsning så hjælp venligst! Det driver mig til vanvid!
|
| #1 | 29.10.2006 21:21 |
Ja det samme skete ved mig og hvis du finder fejlen må du meget gerne skrive hvad du har gjort fordi jeg har gået ned og brokket mig og fik mine penge igen ,efter en lang samtale med ekspedientos, !
|
| #94 | 19.11.2006 17:24 |
I burde have fået afvidedet EA der har lavet en fejl, og at Anthology pakkerne, har fået CS:S koder, og omvendt.
Ring til EA Costumer Support, og få en ny key. :)
Ring til EA Costumer Support, og få en ny key. :)
| #2 | 29.10.2006 21:24 |
stjålet?
hvordan er den sådan lige blevet stjålet? Du cheater vel ikke?
hvordan er den sådan lige blevet stjålet? Du cheater vel ikke?
| #3 | 29.10.2006 21:28 |
jeg blev banned fra vac2, så nakkede jeg bare en steamaccount, med hl2 osv fra en klub ;-))
flyyyyying hiiiiiiigh <3333
| #4 | 29.10.2006 21:32 |
forstår det stadig ikke, den kan jo ikke stjæles uden dem der stjæler den har dit Secret Keyword ting til at få dit password tilbage hvis nogen har "lånt din account og undladt at levere tilbage og keychange"
| #14 | 31.10.2006 20:44 |
Lad mig sige det sådan her.. min bedste mate er en af de højeste rankede i myg0t..
| #17 | 01.11.2006 15:40 |
og myg0t er begyndt at stjæle CS accounts > LOL! tror jeg sq ikke. Men så spørg din "ven" hvordan man gør.
| #71 | 02.11.2006 19:23 |
jeg har nu ikke trykket noget. :)
men jeg ligger ud igen.
"
En omgang cheatere :)
For det andet har jeg på intet tidspunkt sagt han kan hacke en account.. som du gerne vil have bevist..
Jeg har sagt de har fået accounts via mails.. som de har hacked
Du modsiger dig selv.
Det du forsøger at få bevist er om de kan hacke din account.. og det ved jeg intet om
Kan de hacke eller kan de ikke hacke, nu må du bestemme dig.
Det har jeg tilbudt at bevise dig ved at give dig en tilfældig account og et password. men igen vælger du ikke at tro på det.. (Men nååå jo.. jeg købte lige 5 random cs accounts så vi kunne fake i odc.. det jo kun 500kr jeg skal af med det np) Gu fanden gjore jeg da ej.. fixede accountsne fra h4x^^
Jamen det skal da ikke være det, send mig lige 5 styks på xplayn mail.
Men vi kan også prøve noget andet.. nu han i sverige lige nu.. så han er nok ikke på.. men jeg kan give dig hans msn.. så kan han jo lige foreklare dig hvordan og hvorledes :)
Send gerne hans MSN med.
Du har tydeligvis fundet mit svage punkt.. jeg formulere mig af lort, og staver ikke godt så du vil til enhver tid kunne overlempe mig med dine finde texter.. ..
Tro ikke så meget det er mine tekster som overlemper dig, tror mere det er dig selv.
Du virker ikke særlig klog af din alder når du blander din mor med i samtalen.. men hun er tydligvis en vigtig del af dit liv endnu.. putter hun dig også om aften?..
Det var godt nok din mor, jeg snakkede om.
"
men jeg ligger ud igen.
"
En omgang cheatere :)
For det andet har jeg på intet tidspunkt sagt han kan hacke en account.. som du gerne vil have bevist..
Jeg har sagt de har fået accounts via mails.. som de har hacked
Du modsiger dig selv.
Det du forsøger at få bevist er om de kan hacke din account.. og det ved jeg intet om
Kan de hacke eller kan de ikke hacke, nu må du bestemme dig.
Det har jeg tilbudt at bevise dig ved at give dig en tilfældig account og et password. men igen vælger du ikke at tro på det.. (Men nååå jo.. jeg købte lige 5 random cs accounts så vi kunne fake i odc.. det jo kun 500kr jeg skal af med det np) Gu fanden gjore jeg da ej.. fixede accountsne fra h4x^^
Jamen det skal da ikke være det, send mig lige 5 styks på xplayn mail.
Men vi kan også prøve noget andet.. nu han i sverige lige nu.. så han er nok ikke på.. men jeg kan give dig hans msn.. så kan han jo lige foreklare dig hvordan og hvorledes :)
Send gerne hans MSN med.
Du har tydeligvis fundet mit svage punkt.. jeg formulere mig af lort, og staver ikke godt så du vil til enhver tid kunne overlempe mig med dine finde texter.. ..
Tro ikke så meget det er mine tekster som overlemper dig, tror mere det er dig selv.
Du virker ikke særlig klog af din alder når du blander din mor med i samtalen.. men hun er tydligvis en vigtig del af dit liv endnu.. putter hun dig også om aften?..
Det var godt nok din mor, jeg snakkede om.
"
Edited: 02.11.2006 19:24
| #72 | 03.11.2006 00:45 |
Jeg har på intet tidspunkt sagt de kan hacke en steam account....
Jeg ved bare de har fået deres accounts via mails de har hacked :-)
Kan sende dig 1 nu.. det faktisk det eneste jeg har.. resten er givet ud..
Den er med hl2 og source :)
Jeg ved bare de har fået deres accounts via mails de har hacked :-)
Kan sende dig 1 nu.. det faktisk det eneste jeg har.. resten er givet ud..
Den er med hl2 og source :)
| #99 | 19.11.2006 22:21 |
har du nogen sinde hørt om en key logger ? man kan ligge den ind på div, computer caffer og få den til at sende info´en om account osv, at din ven er meget HØJT inde i myg0t, tillykke. et 12 årigt barn kan gøre det som du sidder og snakker om så lige han kan finde ud af at trykke på en .exe fil og logge ind på sin mail bruger. papand herfra :) !
SOA? soldiers of allah
| #6 | 31.10.2006 18:04 |
Nej jeg cheater ikke. Men når mit password går hen og bliver ændret bare sådan uden noget - så er den højest sandsynlig stjålet. Og jeg har ikke lånt min account ud til nogen.
|
| #7 | 31.10.2006 18:06 |
så må du ind og besvare dit "secret password" på Steams hp, så får du et nyt password til din account :)
| #8 | 31.10.2006 18:08 |
Jeg fik en mail tilsendt hvor jeg skulle skrive et "secret answer" - i hvilken by jeg var født i. Det skrev jeg så og den meldte fejl. Skal have den nye account til at virke! Det kan ikke passe at man får sig ny cd-key og laver en ny account at den ikke vil virke..
|
| #22 | 01.11.2006 16:39 |
man kan ændre det hele ved en account bare man har brugernavn og password
|
| #25 | 01.11.2006 17:18 |
Øhm når du nu siger du kender en fra myg0t hvorfor får du så ikke ham/dem til at nakke en til dig?
|
| #5 | 31.10.2006 17:14 |
Hey, jeg har samme problem!!!!
Gik ned og fik byttet mit cs til et nyt CS, der stadig ikke virker.
Gik ned og fik byttet mit cs til et nyt CS, der stadig ikke virker.
|
Kommentarer i alt: 116 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba