| #1 | 27.10.2006 00:31 |
Hvorfor går køer med klokker ?
fordi deres horn er gået i stykker.
Hvad kalder man gruppesex på et plejehjem?
Blandet saft fra rynkeby.
Den ene fladfisk spurgte den anden "Må jeg ikke låne en 50`er?", så svarede den anden "NEJ desværre, jeg er helt flad :("
fordi deres horn er gået i stykker.
Hvad kalder man gruppesex på et plejehjem?
Blandet saft fra rynkeby.
Den ene fladfisk spurgte den anden "Må jeg ikke låne en 50`er?", så svarede den anden "NEJ desværre, jeg er helt flad :("
|
| #2 | 27.10.2006 00:49 |
Alle børnene så ind i ovnen
Undtagen Tage, det var ham de skulle bage.(øhh lol)
Hvad hedder det når bøsser har sex?
- Pølse mix!
Undtagen Tage, det var ham de skulle bage.(øhh lol)
Hvad hedder det når bøsser har sex?
- Pølse mix!
Edited: 27.10.2006 00:51
| #3 | 27.10.2006 00:53 |
Hvad er forskellen på en and og et franskbrød?
- De kan begge to flyve... Undtagen franskbrødet.
- De kan begge to flyve... Undtagen franskbrødet.
| #4 | 27.10.2006 00:56 |
Det er nok den ringeste joke jeg har læst LÆNGE
For nylig åbenede et "ægtemands-supermarked" hvor kvinder frit kunne vælge deres egen ægtemand.
Det bestod af 5 etager, og mændenes positive egenskaber steg for hver etage, den eneste regel:
Åbnede en kvinde døren til en etage, skulle hun vælge en mand der, og gik hun en etage op, kunne hun ikke komme ned igen, på nær at forlade supermarkedet og aldrig vende tilbage.
Et par kvinder gik på indkøb en dag.
Første etage, skiltet på døren lød: "Disse mænd har arbejde og elsker børn"
Kvinderne læste skiltet: "Tja, det er bedre end ingen job, men hvad er der længere oppe?" Så de gik videre...
Anden etage, skiltet på døren lød: "Disse mænd har højt betalte job, elsker børn og ser ekstremt godt ud"
Kvinderne: "Hmm.. hvad er der længere oppe?"
Tredje etage, skiltet på døren lød: "Disse mænd har højt betalte job, ser ekstremt godt ud, elsker børn og elsker husarbejde"
Kvinderne: "uhh, ydeste fristende, med der er flere etager endnu" Så de tog videre op
Fjerde etage, skiltet på døren lød: "Disse mænd har højt betalte job, ser ekstremt godt ud, elsker børn, elsker husarbejde og er yderst romantiske"
Kvinderne: "Gud bevare mig.. tænk bare, hvad der venter på os på femte etage" Så de gik videre op.
Femte etage, skiltet på døren lød: "Denne etage er tom og eksistere udelukkende for at bevise, at kvinder er umulige at gøre tilfredse.
Udgangen er til venste!!
Statistikkerne siger at 1 ud af 3 kvinder bliver slået i deres parforhold, betyder det så at 2 ud af 3 mænd ikke kan ramme?
For nylig åbenede et "ægtemands-supermarked" hvor kvinder frit kunne vælge deres egen ægtemand.
Det bestod af 5 etager, og mændenes positive egenskaber steg for hver etage, den eneste regel:
Åbnede en kvinde døren til en etage, skulle hun vælge en mand der, og gik hun en etage op, kunne hun ikke komme ned igen, på nær at forlade supermarkedet og aldrig vende tilbage.
Et par kvinder gik på indkøb en dag.
Første etage, skiltet på døren lød: "Disse mænd har arbejde og elsker børn"
Kvinderne læste skiltet: "Tja, det er bedre end ingen job, men hvad er der længere oppe?" Så de gik videre...
Anden etage, skiltet på døren lød: "Disse mænd har højt betalte job, elsker børn og ser ekstremt godt ud"
Kvinderne: "Hmm.. hvad er der længere oppe?"
Tredje etage, skiltet på døren lød: "Disse mænd har højt betalte job, ser ekstremt godt ud, elsker børn og elsker husarbejde"
Kvinderne: "uhh, ydeste fristende, med der er flere etager endnu" Så de tog videre op
Fjerde etage, skiltet på døren lød: "Disse mænd har højt betalte job, ser ekstremt godt ud, elsker børn, elsker husarbejde og er yderst romantiske"
Kvinderne: "Gud bevare mig.. tænk bare, hvad der venter på os på femte etage" Så de gik videre op.
Femte etage, skiltet på døren lød: "Denne etage er tom og eksistere udelukkende for at bevise, at kvinder er umulige at gøre tilfredse.
Udgangen er til venste!!
Statistikkerne siger at 1 ud af 3 kvinder bliver slået i deres parforhold, betyder det så at 2 ud af 3 mænd ikke kan ramme?
dild?
| #5 | 27.10.2006 01:06 |
gaal du behøvede ikke svare mig med alle de jokes - men det ændrer ikke på at jeg har holdt mig til topic ;))
| #17 | 27.10.2006 13:20 |
Du har så dårlig humor, hold dig nu til "dinmor"-jokesne!
Edited: 13.37.1337 13:37
| #25 | 27.10.2006 14:40 |
HAHA den hørte jeg i børnetimen engang for laaang tid siden :D
| #27 | 27.10.2006 14:43 |
Jeg fik den af vide af min bror for 10 år siden og den har bare hængt ved lige siden!
| #51 | 27.10.2006 21:54 |
Jeg kan en der er lige så lam!
Hvad er forskellen på et vandfald?
Jo højere jo plask.
Hvad er forskellen på et vandfald?
Jo højere jo plask.
Gonna be dumb? Gotta be tough
| #8 | 27.10.2006 01:25 |
Q: Hvad er forskellen på en løve og en elefant?
A: En elefant kan "løve" men en løve kan ikke elefante.
A: En elefant kan "løve" men en løve kan ikke elefante.
| #10 | 27.10.2006 06:37 |
En ung fyr kommer ind på apoteket og går hen til disken.
Apotekeren spørger: ?Og hvad kan jeg så hjælpe med?
Fyren: ?Jeg vil gerne bede om en pakke kondomer med riller, creme og hele svineriet...nej ved du hvad...vi siger sgu to pakker. Jeg skal nemlig ud med en rigtig frækkert i aften, og du kan bide dig selv i måsen på, at hun skal have
raketten.?
Samme aften sidder den unge fyr ved middagsbordet hjemme hos pigen og hendes forældre. Der bliver bedt bordbøn, og den
unge fyr sidder med ansigtet helt nede ved de foldede hænder.
Pigen hvisker til fyren: ?Jeg vidste da ikke, at du var så Religiøs??.
Fyren svarer: ?Nej, og jeg vidste ikke, at din far var apoteker !?.
Kommer lige fra Arto's nr. 1 jokedatabase :D
Apotekeren spørger: ?Og hvad kan jeg så hjælpe med?
Fyren: ?Jeg vil gerne bede om en pakke kondomer med riller, creme og hele svineriet...nej ved du hvad...vi siger sgu to pakker. Jeg skal nemlig ud med en rigtig frækkert i aften, og du kan bide dig selv i måsen på, at hun skal have
raketten.?
Samme aften sidder den unge fyr ved middagsbordet hjemme hos pigen og hendes forældre. Der bliver bedt bordbøn, og den
unge fyr sidder med ansigtet helt nede ved de foldede hænder.
Pigen hvisker til fyren: ?Jeg vidste da ikke, at du var så Religiøs??.
Fyren svarer: ?Nej, og jeg vidste ikke, at din far var apoteker !?.
Kommer lige fra Arto's nr. 1 jokedatabase :D
Go mow some yards, bitch.
| #16 | 27.10.2006 13:19 |
Den er griner nok, har også set den før :D!
Edited: 13.37.1337 13:37
| #50 | 27.10.2006 21:47 |
hehe fandt lidt ved et tilfælde var jævnt færdig af grin bagefter :P
| #128 | 28.10.2006 19:21 |
hehe bruger ikk arto ;) - men kunne huske da min x-kæreste brugte det at der var jokes...dem sad jeg altid og gloede igennem. Så tænkte tar lige deres bedst rated joke til alle jer xplayn brugere =]
| #19 | 27.10.2006 13:39 |
Bjarne, Finn og Finn går en tur sammen. Pludselig bliver den ene Finn væk. Bjarne kigger på den anden Finn og siger: "Find Finn, Finn." Finn kigger på Bjarne og siger: "Bjarne, Bjarne, Bjarne
Den er go nok!
| #40 | 27.10.2006 16:35 |
Du har skrevet den forkert :( "Finn, find, Finn" skal der stå :(
Jeg er faktisk en lille Kaninmis
| #79 | 28.10.2006 15:16 |
haha, det er sgu da ligegyldigt :D Betydningen og og udtalelsen er jo den samme.
Den er go nok!
| #80 | 28.10.2006 15:22 |
betydningen er jo netop ikke den samme, det er sguda hele joken :DD
n.ethz.ch/student/stadleja/