Kommentarer i alt: 24 -
| SLKS | 15.09.2006 19:31 |
Hey, xplayn bruger :).
Vi er 2 personer på 18 & 17 år, spillet sammen i næsten 4 år nu.
Vi kommer fra Kbh, & Struer ( midt-jylland ).
Vi søger 3 personer ,som er klar på slks #10 og evt shgopen07 ,hvis vi stadig spiller sammen til den tid.
Vi leder efter folk som er seriøse når vi spiller og prioterer holdspil og backup frem for frags og køren solo, du skal kunne grine og være seriøs når tiden er til en af delene, vi tager afsted for at vinde men også for at have det sjovt.
Folk skal følge taktikkerne der bliver lagt for ørene og hele tiden huske at kommunikation er en af vejene til sejr spillet.
Vi mener vi selv rammer over niveau og vores taktiske forståelse er også i orden. Vi søger folk, som rammer over niveauet (seekcw "SKILLED")
Hvis der evt er et hold som står og mangler 2 må i også gerne kontakte os.
Ser gerne når du kontakter mig, at du skriver lidt info omkring dig selv(SÆLG DIG SELV:P) formers osv vil være godt.
Vi har det en clan skal bruge.
Mere info omkring klanen osv så fang mig på #aceBy .
Vi er 2 personer på 18 & 17 år, spillet sammen i næsten 4 år nu.
Vi kommer fra Kbh, & Struer ( midt-jylland ).
Vi søger 3 personer ,som er klar på slks #10 og evt shgopen07 ,hvis vi stadig spiller sammen til den tid.
Vi leder efter folk som er seriøse når vi spiller og prioterer holdspil og backup frem for frags og køren solo, du skal kunne grine og være seriøs når tiden er til en af delene, vi tager afsted for at vinde men også for at have det sjovt.
Folk skal følge taktikkerne der bliver lagt for ørene og hele tiden huske at kommunikation er en af vejene til sejr spillet.
Vi mener vi selv rammer over niveau og vores taktiske forståelse er også i orden. Vi søger folk, som rammer over niveauet (seekcw "SKILLED")
Hvis der evt er et hold som står og mangler 2 må i også gerne kontakte os.
Ser gerne når du kontakter mig, at du skriver lidt info omkring dig selv(SÆLG DIG SELV:P) formers osv vil være godt.
Vi har det en clan skal bruge.
Mere info omkring klanen osv så fang mig på #aceBy .
| #3 | 15.09.2006 19:42 |
vi kan muligvis være interesseret :)
Alt jeg siger er korrekt og jeg
| #19 | 21.09.2006 19:01 |
det har jeg heller ikke skrevet. Vi kunne MULIGVIS være interesseret.
*præcis dagen, eller dagen derefter jeg skrev det på siden. Spillede vi os mod hinanden i en kamp. Og over skilled niveau på seekcw virkede aa nu heller ikke :) ganske tilpas og ramte fint.
*præcis dagen, eller dagen derefter jeg skrev det på siden. Spillede vi os mod hinanden i en kamp. Og over skilled niveau på seekcw virkede aa nu heller ikke :) ganske tilpas og ramte fint.
Edited: 21.09.2006 19:03
Alt jeg siger er korrekt og jeg
| #5 | 15.09.2006 20:36 |
Held og lykke ali- og angelbabz!
soren, briz og mig søger 2 hvis det er :P
soren, briz og mig søger 2 hvis det er :P
Edited: 15.09.2006 20:37
Stærk i medgang, Loyal i Modgang
| #12 | 19.09.2006 11:46 |
vil da ikke mene at i er bedre en "SKILLED" på seekcw niveau de gange vi har spillet mod jer, men gl da :)
yes yes! Here we go!
| #13 | 19.09.2006 12:12 |
tror ikke rigtigt der er nogle der kan sige de er over niceaut på seekcw :D!? da der er mange forskellige slags "skillede" mennesker der :D
Why so serrrrrius!?!
| #14 | 19.09.2006 12:38 |
Held og lykke mates :D
(Du for tyk angelo o.O)
(Du for tyk angelo o.O)
toast = 5kr
| #21 | 21.09.2006 20:17 |
Hmm, fandt godt nok ud af hvem den anden person var, ved at læse forum svar. Men altså når du har skrevet en ansøgning. Så læs den nu igennem før du poster, derved vil du undgå mange "små fejl". Såsom at glemme navnene på personer eller den anden person. :)
I LOVE CHEERLEADERS OG VICTOR!
Kommentarer i alt: 24 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY