Kommentarer i alt: 0 -
| Regler for Køb/Salg | 30.08.2006 12:24 |
Som daglig moderator af Køb/Salg er det min primære opgave at holde styr på dette forum. Derfor er det også mig du først skal henvende dig til hvis du har spørgsmål til dette forum.
Køb/Salg er underlagt nogle få og simple ekstra-regler ifht. resten af sitet,
I Køb&Salg gælder følgende retningslinjer:
- XplayN.com påtager sig intet ansvar for nogen som helst af de transaktioner, der foregår i dette forum. Hvis du bliver scammet, snydt, bedraget osv. så er det for egen regning.
- Lad være med at starte tråde, hvor du sælger ting for dine venner.
- Vi kan ikke og vil ikke blande os i sager, hvor person A er blevet snydt af person B. Forummet er udelukkende en opslagstavle til fri afbenyttelse.
- Opdatér tråden, når din ting er blevet solgt. Også selvom du ikke har solgt den til nogen på forummet.
- Du skal naturligvis ikke sælge stoffer, våben, tæskehold, hælervarer, warez eller andres mødom.
- Lad være med at "bump" din tråd mere end 2 gange.
- Det er strengt forbudt at sælge World of Warcraft characters samt oprette topics med mindste relatering til køb/salg heraf.
Topics skal laves i formatet:
"S: Vand" - Hvis du vil sælge vand
"K: Vand" - Hvis du vil købe vand
Andre topics, såsom "Hvor køber jeg *?", oprettes i andre foraer
- Reply's der ikke har noget med at købe/sælge/spørgsmål at gøre, vil blive slettet
- Lad være med at poste links til steder, hvor man kan finde det, personen sælger, billigere. Hvis han vil have meget for det, så er det hans problem.
Har du spørgsmål, så kontakt mig i en mail over sitet.
Lad handlen flyde!
Edited: 05.06.2008 00:46
Køb/Salg er underlagt nogle få og simple ekstra-regler ifht. resten af sitet,
I Køb&Salg gælder følgende retningslinjer:
- XplayN.com påtager sig intet ansvar for nogen som helst af de transaktioner, der foregår i dette forum. Hvis du bliver scammet, snydt, bedraget osv. så er det for egen regning.
- Lad være med at starte tråde, hvor du sælger ting for dine venner.
- Vi kan ikke og vil ikke blande os i sager, hvor person A er blevet snydt af person B. Forummet er udelukkende en opslagstavle til fri afbenyttelse.
- Opdatér tråden, når din ting er blevet solgt. Også selvom du ikke har solgt den til nogen på forummet.
- Du skal naturligvis ikke sælge stoffer, våben, tæskehold, hælervarer, warez eller andres mødom.
- Lad være med at "bump" din tråd mere end 2 gange.
- Det er strengt forbudt at sælge World of Warcraft characters samt oprette topics med mindste relatering til køb/salg heraf.
Topics skal laves i formatet:
"S: Vand" - Hvis du vil sælge vand
"K: Vand" - Hvis du vil købe vand
Andre topics, såsom "Hvor køber jeg *?", oprettes i andre foraer
- Reply's der ikke har noget med at købe/sælge/spørgsmål at gøre, vil blive slettet
- Lad være med at poste links til steder, hvor man kan finde det, personen sælger, billigere. Hvis han vil have meget for det, så er det hans problem.
Har du spørgsmål, så kontakt mig i en mail over sitet.
Lad handlen flyde!
Edited: 05.06.2008 00:46
Speak in perfect silence
Kommentarer i alt: 0 -

SK vs.
ATS
PZ (0-8)
Dig vs.
SoH (0-1)
VP vs.
jp (0-1)
emL