Kommentarer i alt: 103 -
Side:: 1 [2]
| Diablo2 exp ladder | 16.08.2006 12:37 |
hejsa, vi er nogle gutter der lige er begyndt at spille SCL igen. For lang tid siden spillede vi det også og rendte rundt med enigmas botd's og hele svineriet... nu er jeg så gået hen og blevet en anelse deprimeret over et par ting.
1: jeg kan ikke huske navnet på den Irc channel hvor man kan se hvilke servers der bliver solgt sojs på
2: omg mit gear sucks, og der ser ikke ud til at være nogle forbedringer på vej, for mit hell hf gav mig en vældig "ko" rune :S
well hvis der er nogen der er stoppet med at spille SCL og synes de vil give mig nogle af deres items, ville jeg blive rigtig glad... hvis nogen kan navnet på den tidligere omtalte channel vil jeg også blive glad :P
1: jeg kan ikke huske navnet på den Irc channel hvor man kan se hvilke servers der bliver solgt sojs på
2: omg mit gear sucks, og der ser ikke ud til at være nogle forbedringer på vej, for mit hell hf gav mig en vældig "ko" rune :S
well hvis der er nogen der er stoppet med at spille SCL og synes de vil give mig nogle af deres items, ville jeg blive rigtig glad... hvis nogen kan navnet på den tidligere omtalte channel vil jeg også blive glad :P
|
Kommentarer i alt: 103 -
Side:: 1 [2]
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY