Kommentarer i alt: 124 -
Side:: [1] 2
| Husker i ham her? | 07.08.2006 02:42 |
Jeg kan huske nogle har posted en film med en lille irriterende tysker der smadrer sit tastatur og går helt amok over noget inde i hans skærm (indsæt mega neder skrig).
Jeg har så været så heldig at finde den samme film med ham + undertekster :D
Så hvis der er nogen der har været nysgerrige efter hvad det er han råber og skriger om så er det her jeres chance :D
ps. husk at skrug ned for lyden
** Ups glemte helt at poste linket :D
http://www.filecabi.net/video/angry-german-subti...
Edited: 07.08.2006 02:49
Jeg har så været så heldig at finde den samme film med ham + undertekster :D
Så hvis der er nogen der har været nysgerrige efter hvad det er han råber og skriger om så er det her jeres chance :D
ps. husk at skrug ned for lyden
** Ups glemte helt at poste linket :D
http://www.filecabi.net/video/angry-german-subti...
Edited: 07.08.2006 02:49
| #3 | 07.08.2006 02:50 |
hv ad med at poste linket evt. så kan man kigge hvis man har lyst :D
Amity = hAAnk
| #5 | 07.08.2006 02:55 |
Har virkelig lyst til at knalde ham en. Har aldrig set det sjove i at gå amok med vilje, imens man optager det. Det er jo ik sjovt.
| #6 | 07.08.2006 03:00 |
Jeg kan ikke tro det er for real, det må simpelthen være iscenesat. Men god damn syg møgunge ham der.
| #9 | 07.08.2006 03:15 |
jeg kan godt huske ham, dog synes jeg det er sjovere paa tysk end engelsk :D
I R MOVIE MAKER
| #10 | 07.08.2006 03:17 |
han whiner jo stadig på tysk, nu kan du jo så bare læse hvad fanden han har gang i :D
| #11 | 07.08.2006 03:18 |
Jeg kan godt huske den, men jeg synes ikke det er fedt at gå amok med vilje.
|
| #18 | 07.08.2006 05:56 |
jeg syns helt seriøst det er for optur, at han råber så meget at han bliver forpustet - imponerende kondi han har.
Uanset om det er faket eller ej, så har han seriøst nogle problemer - hvis det er faket, er det bare sørgeligt at man vil udstille sig sådan, og hvis det er rigtigt, ja, så tror jeg faktisk at suicide is the easy way out :-)
Uanset om det er faket eller ej, så har han seriøst nogle problemer - hvis det er faket, er det bare sørgeligt at man vil udstille sig sådan, og hvis det er rigtigt, ja, så tror jeg faktisk at suicide is the easy way out :-)
iTamar.Antwan
| #19 | 07.08.2006 06:11 |
Det er ikke et unormalt syndrom. Dette er faktisk en sygdom som en del foraeldre maa slaebes med fordi deres barn pludseligt gaar amok over intet, og jeg mener INTET.
|
| #69 | 07.08.2006 20:03 |
Jeg kan ikke huske hvad det hedder, jeg er ikke laege desvaere :S
Jeg har set et par dokumentar programmer om det baade i DK og UK. Jeg skal gerne proeve og finde ud af det og smide det post igen til dig ;)!
Jeg har set et par dokumentar programmer om det baade i DK og UK. Jeg skal gerne proeve og finde ud af det og smide det post igen til dig ;)!
|
| #116 | 11.08.2006 22:28 |
Det hedder Tourettes syndrom, men altså det tror jeg bestemt ikke det der er.
og nej, Tourette er ikke kun "det der hvor man bander hist og her" - der findes mange udgaver. Det er en fejl i forbindelsen mellem pandelappen og resten af hjernen - dette resulterer i et generelt tab af selvkontrol. Nogle oplever så dette ved at bande, andre ved "ticks" af forskellig grad, andre igen ved deciderede kramper o.s.v.
og nej, Tourette er ikke kun "det der hvor man bander hist og her" - der findes mange udgaver. Det er en fejl i forbindelsen mellem pandelappen og resten af hjernen - dette resulterer i et generelt tab af selvkontrol. Nogle oplever så dette ved at bande, andre ved "ticks" af forskellig grad, andre igen ved deciderede kramper o.s.v.
iTamar.Antwan
| #32 | 07.08.2006 10:56 |
Jeg ved det ... jeg mener han bruger speakers..
cmon - det kan bare ikke tilgives...
cmon - det kan bare ikke tilgives...
| #31 | 07.08.2006 10:11 |
Han er lidt tossed :9
Er 100 % sikker på det er noget han selv har optaget for en anden video på google med ham hvor tilsidst han siger noget med "plz smid den her video ud over hele nettet" eller sådan noget i den stil
Er 100 % sikker på det er noget han selv har optaget for en anden video på google med ham hvor tilsidst han siger noget med "plz smid den her video ud over hele nettet" eller sådan noget i den stil
|
| #34 | 07.08.2006 11:48 |
http://www.filecabi.net/t/hotlink7ncuntv6:)sj/an...
Hvis man ligefrem vil downloade - eller har samme problemer som mig med at se wmv filer på nettet.
Hvis man ligefrem vil downloade - eller har samme problemer som mig med at se wmv filer på nettet.
Hvad skal man skrive her? :s
| #36 | 07.08.2006 12:03 |
Think positive, just positive its starts soon yeah !
HAHAHAHAHAHHAHAHA ;D
HAHAHAHAHAHHAHAHA ;D
|
| #39 | 07.08.2006 12:18 |
Jeg tror virkelig den der knægt har et problem. Det er også ham der har optaget sig selv mens han sidder og siger han er gangsta og så æder han chips imens han snakker sort i tysk... Han har altså fået nogle seriøse tæsk med et bat kan jeg forestille mig.. Der er bare ikke mange celler tilbage i hovedet på ham.. :/
|
| #40 | 07.08.2006 12:24 |
det er også ham der lavede den der crazy frog sang med hans bror :s , kæft hvor har de intet liv .
C20H25N3O
| #45 | 07.08.2006 12:43 |
Tror skaberne af Unreal Tournament skulle tage og kigge denne film igennem, og deraf finde ud af hvordan de kan sælge flere spil. Ventetiden skal sættes ned.
|
| #48 | 07.08.2006 13:00 |
Hmmm, først var den oversat med counter strike, så med football manager også nu med unreal tournament ;D
|
| #50 | 07.08.2006 13:32 |
Hvis det der ikke er med vilje så ville jeg som forældre sørge for at knægten aldrig kommer til at se en computer igen han kan jo tydeligvis ikke tåle at spille et så freaking soke spil som UT :S :)
|
| #55 | 07.08.2006 16:49 |
det er jo for fake, du kan høre index sangen i ut når han skulle forstille at game
rasta should be deeper
| #56 | 07.08.2006 16:50 |
Slet ikke sjovt. Dog får jeg altid griner når min makker til bootc. smadrer sit tastatur adskillige gange og slet ikke kan forstå hvordan man kan dø i midt på d2.
|
| #79 | 08.08.2006 03:37 |
Drengen har tydeligvis brug for professionel hjælp ....
Et ord, på fire bogstaver: T**D
Et ord, på fire bogstaver: T**D
Edited: 08.08.2006 03:38
Hvis i tvivl, antag sarkasme
| #82 | 08.08.2006 11:38 |
Han burde bare spærres inde og så torteres med varme pærer fra små læselamper :)
Lead by example.
| #103 | 09.08.2006 15:42 |
Haha ! :D . Så tvinger vi ham til at spille et barbie spil med ekstreme Loade tider! :D
Lead by example.
Kommentarer i alt: 124 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ESC vs.
Western
NaVI
Wizards
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba