Kommentarer i alt: 85 -
| Faction class crossover | 21.07.2006 19:16 |
Tjaeh.. så ser det ud til at blizzard giver alliance mulighed for at rolle shamans og horde mulighed for paladins.
http://www.gamespot.com/news/6154421.html
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN...
Synes selv det er en god idé. Vil også spare blizzard for en masse balance problemer osv.
http://www.gamespot.com/news/6154421.html
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN...
Synes selv det er en god idé. Vil også spare blizzard for en masse balance problemer osv.
| #14 | 24.07.2006 16:33 |
var det et forsøg på at flashe det gear som du åbenbart får uber e-peen af ? Det virkede i hvert fald jævnt sørgelig at du var nødt til på en eller anden måde at linke din char...
| #22 | 25.07.2006 04:26 |
tja var nu ik så meget derfor.. mere for at vise hvor meget tid jeg havde brugt på min char som jeg vil droppe for en paladin.
mages er ret kedelige at spille i raids i længere tid, langt de fleste kampe handler om at healers og tanke skal finde ud af hvad de skal gøre og så kan dps ellers bare gå igang, derfor tror jeg det ville være sjovere for mig at skifte til healer og være med til at lære et encounter, istedet for vente på de andre har lært det.
mages er ret kedelige at spille i raids i længere tid, langt de fleste kampe handler om at healers og tanke skal finde ud af hvad de skal gøre og så kan dps ellers bare gå igang, derfor tror jeg det ville være sjovere for mig at skifte til healer og være med til at lære et encounter, istedet for vente på de andre har lært det.
| #23 | 25.07.2006 09:40 |
tror de fleste classes bliver rimelig trivielle at spille i raids i længden. Du siger det handler om at finde ud af hvad healers skal gøre, vi skal jo bare holde folk i live. Umiddelbart tror jeg at en warrior er mest underholdende i endgame da man i de fleste tilfælde er nødt til at gi den gas for at holde aggro når dps kicker in. Jeg finder i hvert fald ikke min flash heal specielt underholdende lige for tiden. Har dog meget god griner over at tanke Razuvious :)
| #30 | 25.07.2006 17:27 |
kan godt være det ikke så sjovt bare at spamme flash heal.. men i det mindste gør det en forskel mens man lære et encounter.. fx på Razuvious kan dps lige så godt gå afk en time eller så noget ind til priests har lært at tanke.
| #70 | 17.08.2006 08:20 |
Det er sku det samme for healers, vi skal sidde og vente på at DPS har lært at holde deres naller fra keyboardet så vi ikke skal vold heale deres sorry asses fordi de "åååhh så gerne vil ligge nr. 1 på damagemeteret" fordi så bliver deres pik jo mindst 10m længere.. :x
| #76 | 17.08.2006 17:51 |
det er jeg slet ikke enig i.. eneste kamp i naxx jeg kan huske det har været sådan mens vi var igang med at lære det var Noth og der var det lige så tit healers der fik agro når han blinkede.. alt andet har været healers os tanks der skulle lære encountede og så dps der tævede bossen når der var styr på det.
| #29 | 25.07.2006 17:08 |
Haehae janteloven længe leve!
Gud forbyde at han viser sin character med super godt gear, så er det sku tid til at have ondt i røven og svine ham lidt, han skal sku ikke tro han er noget!
Gud forbyde at han viser sin character med super godt gear, så er det sku tid til at have ondt i røven og svine ham lidt, han skal sku ikke tro han er noget!
| #31 | 25.07.2006 20:37 |
Det er fint at vise sin char hvis det er relevant. Janteloven træder som regel i kraft når folk er misundelige, det er absolut ikke tilfældet her, da mit gear ligger på næsten samme niveau. Umiddelbart virker det bare som om han virkelig har ledt efter en mulighed for at flashe sin char i toppen af topic, selvom det på ingen måde har relevans til emnet.
| #36 | 25.07.2006 22:19 |
Samtidig virker det umiddelbart som at du har ventet på en der linkede til sin character så du kunne overfalde vedkommende.
Janteloven træder _som regel_ i kraft når folk er misundelige - ja, eller også gør den samme øjeblik du ser en der viser sin character uden at have noget du mener er en gyldig grund.
Janteloven træder _som regel_ i kraft når folk er misundelige - ja, eller også gør den samme øjeblik du ser en der viser sin character uden at have noget du mener er en gyldig grund.
| #40 | 26.07.2006 13:40 |
Du mener ikke det giver mening at dit overfald af ham var jantelov for fuld knald, uanset om du var misundelig eller ej?
| #56 | 10.08.2006 07:06 |
Det var det ikke nej. Janteloven er "du skal ikke tro du er bedre end os" - den indstilling er der intet af i hans reply, ergo var det ikke jantelov.
| #7 | 23.07.2006 01:11 |
Damn, ikke nok med at man bliver owned af shamans, nu skal man også til at /cry over paladins? ffs!
|
| #16 | 24.07.2006 18:11 |
l2p.. begge classes kan få røvfuld af alle.. specielt raiding palas der kun har talents til at improve deres healing og raidet (det samme gælder sikkert for shamans, har ikke selv en)
| #17 | 24.07.2006 23:58 |
Når det handler om items er der egentlig ikke en kæmpe forskel på pala's og shamans. Deres endgame items er stortset allesammen fokuseret på healing og mana conserve. Jeg tror egentlig grunden til folk er så sure over det her, er fordi der nu bliver færre pladser i 40mans raids. Tror godt det kan gå hårdt udover enkelte classes.
| #9 | 23.07.2006 01:50 |
Jeg lugter en stor joke.
Grundet:
- De vælger at offentligtgøre dette den samme dag deres nye forums bliver lanceret. På forsiden stod der: "Come and test our new forums".
Den perfekte test! Folk går amok, skriver hist og her og opretter konstant nye tråde.
- Nyheden kom ikke op på US sitet, kun i en uofficiel tråd hvor Eyonix valgte at skrive en comment.
- Du kan ikke komme ind på sitet uden at bruge det direkte link.
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/inde...
Der står intet
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/town...
Der står intet
- US sitet viser ikke nyheden korrekt, den står som browser nyhed.
http://www.worldofwarcraft.com/index.xml;jsessio... Fed test side? Where is the menu...
Grundet:
- De vælger at offentligtgøre dette den samme dag deres nye forums bliver lanceret. På forsiden stod der: "Come and test our new forums".
Den perfekte test! Folk går amok, skriver hist og her og opretter konstant nye tråde.
- Nyheden kom ikke op på US sitet, kun i en uofficiel tråd hvor Eyonix valgte at skrive en comment.
- Du kan ikke komme ind på sitet uden at bruge det direkte link.
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/inde...
Der står intet
http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/town...
Der står intet
- US sitet viser ikke nyheden korrekt, den står som browser nyhed.
http://www.worldofwarcraft.com/index.xml;jsessio... Fed test side? Where is the menu...
Edited: 23.07.2006 01:52
<Skriv en personlig meddelelse>
| #11 | 23.07.2006 15:28 |
Tror sgu der bliver skrevet nok tråde aligevel, men man må jo håbe du har ret.
Da jeg der skal være flere faction only classes... Ikke mindre.
Det er næsten en ligeså stor skuffelse som world pvp i 1.12.
Da jeg der skal være flere faction only classes... Ikke mindre.
Det er næsten en ligeså stor skuffelse som world pvp i 1.12.
Edited: 23.07.2006 15:28
('c',)
| #12 | 23.07.2006 19:06 |
Stor skuffelse? World PvP er hvad vi alle har drømt om! Og de har da ikke offentlig gjort noget specielt ind til videre.
| #13 | 24.07.2006 14:16 |
Well jeg havde håbede på noget andet end 5 tårne spredt rundt i EP. Og at samle støv op i Sillithus. Og nogle bedre rewards.
Ved at mange andre deler mening med mig.
Tror ikke det holder mere end to uger når patchen udkommer.
https://www.wow-europe.com/en/ptr/
Ved at mange andre deler mening med mig.
Tror ikke det holder mere end to uger når patchen udkommer.
https://www.wow-europe.com/en/ptr/
Edited: 24.07.2006 14:22
('c',)
| #48 | 28.07.2006 19:45 |
World PvP og rewards (?!) hænger nitte sammen. Mange folk har åbenbart forskellige meninger om hvordan det såkaldte udtryk "World PvP" bruges.
Og desuden er det stadig PvE. Fordi det er objekter der er er PvE baseret.
Næh du, den eneste World PvP der eksisterer er hvor man giver hinanden sultansmadder, hvor den som har flest frags, er helten.
Og desuden er det stadig PvE. Fordi det er objekter der er er PvE baseret.
Næh du, den eneste World PvP der eksisterer er hvor man giver hinanden sultansmadder, hvor den som har flest frags, er helten.
- stupiditet burde straffes
| #49 | 29.07.2006 09:33 |
Well nu hentyder jeg til det nye der kommer i både Sillithus og EP, og det troede jeg der var tydeligt nok.
Bruger også "World pvp" som du gør men, nu bliver de nye obj. i Sillithus og EP jo omtalt som world pvp så det gør jeg også.
Bruger også "World pvp" som du gør men, nu bliver de nye obj. i Sillithus og EP jo omtalt som world pvp så det gør jeg også.
('c',)
| #51 | 29.07.2006 14:06 |
Det er jo Blizzard der kalder det World PvP :P Bare fordi det foregår "out in the world".
Nej, hvis man endelig skulle lave opsat World PvP, så skulle der være et land (som eventuelt skifter hver uge), hvor den som har flest HKs/Killing-blows (evt. killing streak?) vinder. Ikke al det crap med baser, flag eller wtf-sand fra Silithus..
Nej, hvis man endelig skulle lave opsat World PvP, så skulle der være et land (som eventuelt skifter hver uge), hvor den som har flest HKs/Killing-blows (evt. killing streak?) vinder. Ikke al det crap med baser, flag eller wtf-sand fra Silithus..
- stupiditet burde straffes
| #41 | 26.07.2006 13:52 |
Jeg håber for gudsskyld at du har ret.
Har ikke nogen signatur linje.
| #71 | 17.08.2006 08:27 |
| #18 | 25.07.2006 00:49 |
Jeg håber det er en joke, ligesom dengang de sagde at WISPS var den nye alliance race!
Jeg synes det stinker langt væk af numse hvis det er rigtigt...
Jeg synes det der er det fede ved tildels alliancen og horden, er at man kan vælge enten eller. Det er ligesom hver factions "specialitet". En rogue med plate, og en slags druide med mail armor.
Jeg synes det er virkelig neder hvis det kommer, men sådan er det jo.. Jeg vil altid blive ved med at spille min beloved priest ;)
Jeg synes det stinker langt væk af numse hvis det er rigtigt...
Jeg synes det der er det fede ved tildels alliancen og horden, er at man kan vælge enten eller. Det er ligesom hver factions "specialitet". En rogue med plate, og en slags druide med mail armor.
Jeg synes det er virkelig neder hvis det kommer, men sådan er det jo.. Jeg vil altid blive ved med at spille min beloved priest ;)
| #21 | 25.07.2006 03:29 |
en rogue med plate ? Hvordan kan du sammenligne en pala og en rogue ? Hvis de er noget, er det vel priests i plate :)
| #25 | 25.07.2006 14:41 |
Jo jo. For jeg synes rogues er overpowered, og jeg synes palas er overpowered (: resten af class er ret balanced synes jeg.
| #27 | 25.07.2006 15:44 |
synes ikke nogle af dem er OP. Den eneste class der er above andre er vist warlocks.
| #57 | 10.08.2006 07:08 |
Yeah right - for vi er jo den suverænt mest ønskede class i raids.
| #59 | 10.08.2006 11:07 |
når du siger raids regner jeg med du tænker raids. Ingen class er OP i PvE imo, der er brug for alle på forskellige tidspunkter, og da det handler om teamwork er det jo pænt pointeløst at kaste sig ud en sådan diskussion. Når folk snakker OP er vi som regel i PvP-delen, og der ER locks overpowered. At man kan rive 3 mand fra hinanden bare fordi der er kein cd på seduction og fear og jo bare tamt. At man så smider i.win.coil oveni gør det jo bare helt til grin. Heldigvis spiller jeg en class som i det mindste har en fornuftig chance mod en locks, eller ville jeg da brække mig over hvor let det må være :S
| #65 | 11.08.2006 07:34 |
Nu pvper jeg ikke, men jeg har dog hørt om vores overlegenhed i den del af spillet.
Jeg siger såmænd blot at vi til gengæld har mistet en hel del af vores nytte i PvE. Javist, vi er vigtige i MC, og det er rart at have et par locks med til hver en tid. Men står man og skal vælge mellem en mage eller priest eller lock, tja, så taber locken hver gang =)
Jeg siger såmænd blot at vi til gengæld har mistet en hel del af vores nytte i PvE. Javist, vi er vigtige i MC, og det er rart at have et par locks med til hver en tid. Men står man og skal vælge mellem en mage eller priest eller lock, tja, så taber locken hver gang =)
| #66 | 11.08.2006 20:03 |
well water og healing er svært at konkurrere med :P Når I så også halter på DPS/AoE så er det jo svært
| #68 | 16.08.2006 07:58 |
Tja, problemet er at et par små rettelser ville gøre warlocks langt mere brugbare igen.
Tag vores DoT's - vores egentlige specialitet. Har du 4 locks med i et raid så kan de alene uden problemer fylde de 16 debuff slots mobs har. Hvis dots stackede eller debuff limit var højere, så ville locks pludselig kunne konkurrere mht DPS.
Som det ser ud nu er vi tvunget til at smide den curse vi skal (som regel CoE for at give mages mere dps) og så ellers shadowbolt-spamme/lifetappe.
Tag vores DoT's - vores egentlige specialitet. Har du 4 locks med i et raid så kan de alene uden problemer fylde de 16 debuff slots mobs har. Hvis dots stackede eller debuff limit var højere, så ville locks pludselig kunne konkurrere mht DPS.
Som det ser ud nu er vi tvunget til at smide den curse vi skal (som regel CoE for at give mages mere dps) og så ellers shadowbolt-spamme/lifetappe.
| #69 | 16.08.2006 13:15 |
Det bliver jo ændret i TBC, hvor de 16 bliver udvidet til 40. Bliver interessant at se hvor meget det påvirker jeres dps :) Og hvis i så får en shadowpriest med også som måske samtidig shielder en succu og sacrificer den, så sker der jo ting og sager :D
| #75 | 17.08.2006 17:43 |
Wow - Den har de tænkt godt igennem. Ændre Max Raid limit til 25 og DEREFTER lave cap increase på debuff slott.
gj big blue!
gj big blue!
"I'm not the one in the cage..
| #79 | 18.08.2006 07:13 |
Lille ven - jeg kan tage 5-6 debuff slots _alene_.
Bare rolig, de 40 debuff slots skal nok blive optaget selv i et 25-mands raid. Den eneste forskel er at vi locks nu lige pludselig kan bruge alle vores spells og talents i stedet for bare at være wipe protection og curse-caster/shadowbolt spammer.
Bare rolig, de 40 debuff slots skal nok blive optaget selv i et 25-mands raid. Den eneste forskel er at vi locks nu lige pludselig kan bruge alle vores spells og talents i stedet for bare at være wipe protection og curse-caster/shadowbolt spammer.
| #82 | 18.08.2006 20:56 |
Men du mener ikke at det er en improvement vi skulle have have set for mange måneder siden?
Og lad venligst være med at tale ned til mig, Tak.
Og lad venligst være med at tale ned til mig, Tak.
| #83 | 20.08.2006 09:29 |
Den skulle have været 40-50 siden release hvis du spørger mig. Men det står der intet om i din post.
| #84 | 20.08.2006 11:07 |
Det er min fejl. Havde fuldstændig glemt alt om majoriteten af XplayN's brugeres manglende evne til at tænke selv.
| #85 | 20.08.2006 14:03 |
Jeg kender dig ikke, ergo kan jeg ikke gå ud fra at du har en skjult mening i din post - som du selv siger, langt størstedelen herinde tænker ikke længere end til det de skriver.
Jeg orker virkelig ikke bruge min tid på at overveje hvorvidt et indlæg her har en "skjult" betydning - det er spildtid i og med 90% af indlæggene herinde ikke har en sådan.
Såre simpelt, jeg forholder mig til det der står - ikke hvad du muligvis kunne vide, mene eller forholde dig til ved IKKE at skrive det.
Jeg orker virkelig ikke bruge min tid på at overveje hvorvidt et indlæg her har en "skjult" betydning - det er spildtid i og med 90% af indlæggene herinde ikke har en sådan.
Såre simpelt, jeg forholder mig til det der står - ikke hvad du muligvis kunne vide, mene eller forholde dig til ved IKKE at skrive det.
| #80 | 18.08.2006 07:15 |
Aye, det bliver dejligt med den forøgelse af debuff slots. Bliver nu også spændende at se de nye talents etc.
Anyhow, succy saccing er yt fra 1.12 allerede. Den snigerting der gjorde at man kunne sacce og så resse gør formentlig at det ikke længere er interessant - naturligvis, for de locks der ikke er på imp-duty er det stadig en mulighed, men jeg plejer altid at ende med opgaven som stam buffer :p
Anyhow, succy saccing er yt fra 1.12 allerede. Den snigerting der gjorde at man kunne sacce og så resse gør formentlig at det ikke længere er interessant - naturligvis, for de locks der ikke er på imp-duty er det stadig en mulighed, men jeg plejer altid at ende med opgaven som stam buffer :p
| #35 | 25.07.2006 21:43 |
De stinker tro mig... jeg brækker mig over min pala ^^
Edited: 25.07.2006 21:43
| #42 | 26.07.2006 14:54 |
nej, jeg har også en mage, og forskellen er ENORM. Både på hvad angår DPS, og stoppe fjender =)
| #50 | 29.07.2006 10:11 |
Kuriz - Det med wisps, var jo bare en stor joke?
Det sagde de også efter ..
Det sagde de også efter ..
| #60 | 10.08.2006 13:18 |
Ja ja, men hvad forhindrer dem i at sige det "efter" BC er kommet ud, at det ikke bliver til noget? Jeg synes det er noget lort - stille og roligt... Det er Fuldstændig latterligt, det ødelægger spillet, og updateren der fandt på det, har godt nok ikke sit arbejde kært hvis jeg havde været leder :) det er helt sikkert
| #52 | 29.07.2006 21:42 |
pephers.org
| #53 | 29.07.2006 21:47 |
Ja, den SER ud til at være god nok. Men hvorfor står der intet om dette på forsiden til BC?
| #54 | 09.08.2006 18:05 |
http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/to...
og
'nuff said. :<
og
'nuff said. :<
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
Kommentarer i alt: 85 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY