| Din XplayN.com holding | 26.06.2006 17:55 |
Dette er ikke et spørgsmål til jer admins som sådan - men til alle(bare flyt den hvis i mener, at det er forkert placeret).
Lad os komme igang. Som overskriften lyder, hvad er så din holdning til XplayN.com?
Her er dine valgmuligheder(begrund endelig):
1) Dårligt site
2) Kedeligt site
3) Udemærket site
4) Super site
5) TOP SITE!!!!!
Selv synes jeg at det er 5, pga. alle de ting man kan, alt det der sker, og så lærer man jo også lidt af de forskellige topics ;).
Lad os komme igang. Som overskriften lyder, hvad er så din holdning til XplayN.com?
Her er dine valgmuligheder(begrund endelig):
1) Dårligt site
2) Kedeligt site
3) Udemærket site
4) Super site
5) TOP SITE!!!!!
Selv synes jeg at det er 5, pga. alle de ting man kan, alt det der sker, og så lærer man jo også lidt af de forskellige topics ;).
|
| #3 | 26.06.2006 18:08 |
Det kommer vel også lidt an på, hvor meget man bruger det, og om man forstår det hele. Dog tror jeg, at du har styr på den slags ;).
|
| #9 | 26.06.2006 18:13 |
3 tror jeg.. Synes der er nogle småfejl rundt omkring.. Kan selvf ikk lige komme i tanke om dem nu :/
|
| #13 | 26.06.2006 18:18 |
F.eks. at jeg stadig er XplayN club member, selvom jeg kun købte en måned for laaang tid siden.
4.
4.
| #17 | 26.06.2006 18:25 |
4 - uden tvivl.
Brugerne er med til at forme xplayn.com - men hvis det fortsætter i denne retning går det helt galt. Folk bliver rakket ned. De eneste positive personer der snart florere herinde er Moni & fiNke - men de bliver også rakket ned. Det er en skam at udviklingen går i den forkerte retning :-(
Brugerne er med til at forme xplayn.com - men hvis det fortsætter i denne retning går det helt galt. Folk bliver rakket ned. De eneste positive personer der snart florere herinde er Moni & fiNke - men de bliver også rakket ned. Det er en skam at udviklingen går i den forkerte retning :-(
| #18 | 26.06.2006 18:28 |
Jeg vil nu mene, at ZiptiR gør et godt stykke arbejde for at holde sitet på ret køl :D.
|
| #27 | 26.06.2006 18:37 |
klasse comment :D tak men hvorfor :D?
Stærk i medgang, Loyal i Modgang
| #19 | 26.06.2006 18:29 |
2œ.
Det mangler en del nogen steder. Og så er der en masse der ikke hører hjemme her.
Ellers holder jeg meget af at logge ind, og på gode dage kan det nemt snige sig op på et 4 tal.
Det mangler en del nogen steder. Og så er der en masse der ikke hører hjemme her.
Ellers holder jeg meget af at logge ind, og på gode dage kan det nemt snige sig op på et 4 tal.
|
| #22 | 26.06.2006 18:31 |
2/3 - det er et meget brugervenligt site, som bringer de informationer folk gerne vil have om de forskellige events.
men synes ikke der er så mange nyheder, der er langt mellem dem, det kunne være fedt med nogle flere interviews med de helt store spillere rundt om i verden, samtidig synes jeg også at størstedelen af brugerne burde gøre noget ved deres sprog.
i alt for stort omfang bliver folk svinet til over den mindste kommentar eller ytring af holdninger, og det er jo trods alt et frit land vi lever i.
men synes ikke der er så mange nyheder, der er langt mellem dem, det kunne være fedt med nogle flere interviews med de helt store spillere rundt om i verden, samtidig synes jeg også at størstedelen af brugerne burde gøre noget ved deres sprog.
i alt for stort omfang bliver folk svinet til over den mindste kommentar eller ytring af holdninger, og det er jo trods alt et frit land vi lever i.
| #29 | 26.06.2006 18:40 |
det er vel rigtigt nok, er det ikke? :D
der blev jeg f.eks. lige svinet. fuck dig Anders! :(
der blev jeg f.eks. lige svinet. fuck dig Anders! :(
| #32 | 26.06.2006 18:41 |
Haha, undskyld.
Jeg kunne bare ikke lade være :-DDDD
Men jo, det er faktisk rigtigt. :(
Jeg kunne bare ikke lade være :-DDDD
Men jo, det er faktisk rigtigt. :(
Mad?
| #24 | 26.06.2006 18:32 |
4 -
Rigtig godt site at være på - Men, brugerne her på xplayn er alt for negative, og hvis nogle laver en fejl skal der straks flames personen der har lavet topic, f.eks hvis en person på 13 skal lave et topic om han søger klan, og ikke uddyber det så meget, så bliver han flamet, med "HAHAHA" osv.
Rigtig godt site at være på - Men, brugerne her på xplayn er alt for negative, og hvis nogle laver en fejl skal der straks flames personen der har lavet topic, f.eks hvis en person på 13 skal lave et topic om han søger klan, og ikke uddyber det så meget, så bliver han flamet, med "HAHAHA" osv.
|
| #35 | 26.06.2006 18:42 |
elsker xpn :]!
klart 5! men damn der er mange personer der elsker at spille smart på den latterlige måde:[! men kan man vel ikke undgå når der er så mange der skriver sammen osv. på et site :]!
klart 5! men damn der er mange personer der elsker at spille smart på den latterlige måde:[! men kan man vel ikke undgå når der er så mange der skriver sammen osv. på et site :]!
| #104 | 26.06.2006 22:22 |
jamen undskyld, men jeg har bare svært ved at se dine grænser for hvad som er at spille smart på den latterlige måde og dem som gør det på den coole måde er, så det var bare for at jeg var sikker på hvordan du stod. Dog er jeg ikke rigtig blevet klogere efter dit sidste svar.
| #130 | 27.06.2006 00:13 |
fordi han vil vise et ordentligt sprog på sitet tror jeg :)
Stærk i medgang, Loyal i Modgang
| #37 | 26.06.2006 18:42 |
2.. efter dette topic blev lavet. Ej du må undskylde - jeg kunne forstå, hvis en admin spurgte om dette, men seriøst - hvad skal du bruge det til?
Btw. ville det nok være omkring 3, hvis jeg skulle give et svar.
Btw. ville det nok være omkring 3, hvis jeg skulle give et svar.
Edited: 26.06.2006 18:44
o_O O_O O_o
| #41 | 26.06.2006 18:47 |
Kunne bare godt tænke mig at høre andre af sitets brugeres meninger om sitet. Måske kunne man lære et eller andet af det(?).
|
| #39 | 26.06.2006 18:43 |
3.
XplayN.com er et fint nok site, men jeg tror i takt med at admins bliver ældre og bliver mere og mere inaktive, er sitet blevet kedeligt
XplayN.com er et fint nok site, men jeg tror i takt med at admins bliver ældre og bliver mere og mere inaktive, er sitet blevet kedeligt
|
| #42 | 26.06.2006 18:47 |
4. Som nogle andre også nævner, taler folk så uftatteligt grimt til hinanden, så hvis det forsætter ja så ender det jo nok helt galt. Udover det, synes jeg XplayN er et rigtig fedt site :) F.eks. plejer dækningen af store events at være helt i top, hvilket er virkelig dejligt. De forskellige nyheder har også en god standard, men til tider er der bare for få af dem, desværre :/
Edited: 26.06.2006 19:05
jeg er sejere end gennemsnittet
| #50 | 26.06.2006 19:10 |
Jeg syntes sitet er fantastisk :)
hack, crack, download spil
| #51 | 26.06.2006 19:12 |
Gælder det hvad sites staff gør for at sitet er tiltalende eller gælder det også de folk der bruger sitet?
4 - Hvis det er set på selve sitet. Altså ideen med det og det arbejde der bliver lagt i det.
2/3 - Hvis det også gælder de folk der er her. Der er selvfølgelig altid en mængde spader på et site som dette og det er heller ikke det jeg har noget imod. Jeg har mere imod alle de lorte forums om fuldstændig ligegyldige ting, som ikke på nogen måde interressere mig. Da forummet er der hvor jeg opholder mig mest (Gider ikke læse om cs, spiller det bare) irretere det mig at forummet er blevet så umådeligt kedeligt og ligegyldigt. Det sker efterhånden rimelig ofte at et forum ikke fylder mere en 2 linje.
4 - Hvis det er set på selve sitet. Altså ideen med det og det arbejde der bliver lagt i det.
2/3 - Hvis det også gælder de folk der er her. Der er selvfølgelig altid en mængde spader på et site som dette og det er heller ikke det jeg har noget imod. Jeg har mere imod alle de lorte forums om fuldstændig ligegyldige ting, som ikke på nogen måde interressere mig. Da forummet er der hvor jeg opholder mig mest (Gider ikke læse om cs, spiller det bare) irretere det mig at forummet er blevet så umådeligt kedeligt og ligegyldigt. Det sker efterhånden rimelig ofte at et forum ikke fylder mere en 2 linje.
Too Much Pork For Just 1 Fork, l
| #55 | 26.06.2006 19:19 |
Det eneste jeg følger med i på xplayn, er debatten og der må jeg give dem et 5-tal. Jeg har endnu ikke set et forum, som er bedre indrettet end dette. Funktionerne er som de skal være, og fungerer efter hensigten.
Xplayn som debatsite: 5.
Xplayn som debatsite: 5.
essif
| #151 | 27.06.2006 10:09 |
men indholdsmæssigt er det nok noget af det laveste - så kan det tekniske være nok så fint og velfungerende. der findes mange andre sider der har langt bedre debatter kørende.
| #224 | 03.07.2006 22:13 |
På det tekniske plan er jeg enig. Jeg har endnu ikke set et site der er bedre indrettet til diskussioner. Hvad angår kvaliteten af dem er det nok mere svingende ;-)
|
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY