Kommentarer i alt: 50 -
| cs går amok | 25.05.2006 01:36 |
Hej drenge og piger!
Når jeg joiner CS og har spillet i 1-2 minutter går skærmfarverne fuldstændig amok, ved ikke hvad der er årsagen. Hvis jeg tabber ud, er mit CS normalt igen, og så efter lidt tid går den tilbage til amokstyle igen.
Jeg har prøvet at skifte driver, men det hjalp ikke rigtig. I kan se 2 SS's jeg har taget i mit galleri (kunne ikke finde nogle steder at uploade dem :S). Hjælp please!
Når jeg joiner CS og har spillet i 1-2 minutter går skærmfarverne fuldstændig amok, ved ikke hvad der er årsagen. Hvis jeg tabber ud, er mit CS normalt igen, og så efter lidt tid går den tilbage til amokstyle igen.
Jeg har prøvet at skifte driver, men det hjalp ikke rigtig. I kan se 2 SS's jeg har taget i mit galleri (kunne ikke finde nogle steder at uploade dem :S). Hjælp please!
º¿º
| #1 | 25.05.2006 02:17 |
Det er så meget hax det der, pilene peger jo direkte på ham???????? FØJ!!!!!!!!!!!
|
| #3 | 25.05.2006 02:19 |
hvilke drivere bruger du krusty det ligner meget en videreudvikling af det jeg havde - det skulle vel ikke være omega driver?
Ride The big One
| #4 | 25.05.2006 02:20 |
hmm først brugte jeg en gammel nvidia driver, der skete det, men dog ikke specielt ofte, og nu valgte jeg så at downloade en ny i troen om det skulle blive bedre, men det blev bare langt værre. Ved sgu ikke om det er omega eller noget downloadede den bare på www.nvidia.com :S
Men hvad gjorde du for at løse dit problem?
Men hvad gjorde du for at løse dit problem?
Edited: 25.05.2006 02:20
º¿º
| #5 | 25.05.2006 03:19 |
Det ligner dit gfx kort er ved at brænde af din n000s oO.
Jeg er bedst.
| #7 | 25.05.2006 08:41 |
jamen det er helt nyt, og omkring 50 grader varmt, så det burde vel ikke være problemet?
º¿º
| #12 | 25.05.2006 11:58 |
Det kan det alstå godt :)
Prøv det der "driver cleaner" og installer en driver fra www.nvidia.com / www.ati.com (nu har jeg ikke set hvilket gfx kort du har) - Virker det ikke, så burde du prøve med et andet grafik kort :)
Prøv det der "driver cleaner" og installer en driver fra www.nvidia.com / www.ati.com (nu har jeg ikke set hvilket gfx kort du har) - Virker det ikke, så burde du prøve med et andet grafik kort :)
| #14 | 25.05.2006 11:59 |
ja okay, jeg oplever det bare ikke i fx hitman contracts, det er udelukkende i CS, derfor jeg også finder det lidt mærkværdigt.
º¿º
| #6 | 25.05.2006 05:44 |
altså jeg havde de der omega drivers - også efter som mit cs fuckede lidt gik jeg lidt i panik og blev ved med at installere driver oven i hinanden uden egentlig at få fjernet de gamle drivers, det blev noget værre rod - så fik jeg fat i sådan en drivercleaner - og tog bare de næst nyeste drivers - så virkede det - men det var også efter en masse forsøg og fik afinstalleret en sørens masse - det er det bedste råd jeg kan give dig.
Ride The big One
| #11 | 25.05.2006 11:57 |
Kunne det muligvis have noget med din cfg, der gør, at du får grafikfejl?
| #19 | 25.05.2006 19:37 |
prøv at køre direct3d istedet for opengl og se om det virker bedre... Ved godt det ikke er en optimal løsning, men bedre end ingenting hvis den virer :)
u look like I need another drink
| #21 | 26.05.2006 14:36 |
update:
Jeg har ikke problemet i direct3d, var det til nogen hjælp for nogle venlige sjæle? :P
Jeg har ikke problemet i direct3d, var det til nogen hjælp for nogle venlige sjæle? :P
º¿º
| #43 | 27.05.2006 15:23 |
Tja så er det ihvertfald et driver problem... Så prøv det driver cleaner nogen har anbefalet og installer den nyeste driver :)
| #46 | 27.05.2006 16:34 |
Hmm... lyder næsten som om en formatering er eneste løsning... har du mulighed for at prøve dit grafikkort i en anden computer og se om problemet så stadig er der? Du kan også prøve at geninstallere CS, selvom jeg tvivler på det vil hjælpe.
| #29 | 26.05.2006 17:20 |
jeg har prøvet noget der ligner det samme som dit.. skiftede grafikkortet ud og så virkede det fint igen, men om det virker hos dig skal jeg ikke kunne svare på
Free The Weed
Kommentarer i alt: 50 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY