Kommentarer i alt: 124 -
Side:: 1 [2]
| high skilled gamer søger clan | 29.04.2006 10:28 |
Hey,
Jeg hedder WP aka Winnie the Pooh, jeg er 20 år gammel & kommer fra jylland..
jeg har en cw server 12 slots med 2 slots hltv på 24/7 fra gamehotel som vi kan game på
Jeg mener selv jeg er high skilled, men synes det er svært at sige hva er low skilled & hva er high skilled.. Men test mig.
Det jeg søger er en clan jeg kan joine eller et comunity / firma, hvor jeg kan starte et 1.6 cs team op..
Krav til jer:
Krav til Clanen:
I skal være min. 4 - 5 på lineup
I skal være aktive (vær min. på 3 - 4 timer stort set hver hverdags aften & 1 dag i weekenden)
I skal min. være middel skilled
I skal alle være over 15 år gammel
I skal være flinke, seriøse & gå op i clanen (Der mener jeg, folk skal gide at finde kampe & ikke tro "nå ja, det gør de andre")
I skal gå op i tacs & fatte dem
Fat hva spillet går ud på, hvordan det rigtig skal spilles osv.
Krav til Comunity / Firma
ingen nyopstartet ting
i skal have en leder som er over 16
Hvis i mener, i kan bruge mig så kontakt mig på mirc #Winnie.the.Pooh @ Quakenet
mvh WP aka Winnie the Pooh
ps. Lad vær med at døm mig på mine skills via. mit nick TAK
Jeg hedder WP aka Winnie the Pooh, jeg er 20 år gammel & kommer fra jylland..
jeg har en cw server 12 slots med 2 slots hltv på 24/7 fra gamehotel som vi kan game på
Jeg mener selv jeg er high skilled, men synes det er svært at sige hva er low skilled & hva er high skilled.. Men test mig.
Det jeg søger er en clan jeg kan joine eller et comunity / firma, hvor jeg kan starte et 1.6 cs team op..
Krav til jer:
Krav til Clanen:
I skal være min. 4 - 5 på lineup
I skal være aktive (vær min. på 3 - 4 timer stort set hver hverdags aften & 1 dag i weekenden)
I skal min. være middel skilled
I skal alle være over 15 år gammel
I skal være flinke, seriøse & gå op i clanen (Der mener jeg, folk skal gide at finde kampe & ikke tro "nå ja, det gør de andre")
I skal gå op i tacs & fatte dem
Fat hva spillet går ud på, hvordan det rigtig skal spilles osv.
Krav til Comunity / Firma
ingen nyopstartet ting
i skal have en leder som er over 16
Hvis i mener, i kan bruge mig så kontakt mig på mirc #Winnie.the.Pooh @ Quakenet
mvh WP aka Winnie the Pooh
ps. Lad vær med at døm mig på mine skills via. mit nick TAK
| #117 | 21.05.2006 12:46 |
http://img136.imageshack.us/my.php?image=sophion...
- det er kun dig der kan sige sådan noget! :D
- det er kun dig der kan sige sådan noget! :D
(ó_Ò) Sorry !
| #122 | 22.05.2006 09:06 |
Det er aldrig godt at poste noget hvor man dømmer andre på forhånd guys ! Husk dét . Men vigtigere af alt tror alle de er bedre en kære WP her men jeg vil sige at man ku ha spurgt 99 % af dem der skriver de vil se formers, om deres og man ville ikke kende en eneste ! Men det er vel bare min mening :) Good luck
Denied!
| #124 | 22.05.2006 17:00 |
High skilled med det nick ?!?! LooolLllLololol :ppPppPp
Er det ikk lige offensivt nok?
Kommentarer i alt: 124 -
Side:: 1 [2]
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY