| Cs - tiderne | 09.03.2006 11:17 |
Kun mig der savner tiden, hvor den danske scene var noget større?
Hvor der bla. var:'
Boomtown.Cph
Team.Gamelaunch
SK.DK
Ex-Inferis
Clan-it
mym.cs
Boomtown.Aarhus
og alle de der?-
Men når man tænker over det, var der egentlig så mange flere topteams end der er idag?
Nu er der jo bla. :
Dignitas
Team-Fatcap
AllTheRage
SpiritOfAmiga
Ins-Gaming
WizziWizziWauw(nej har ikke vist nok, men kan godt)
Team.Gamehotel
evermore
Mordokuli
m.f.
altså self. var der flere og niveauet var højere, men altså vi har jo nogle temmelig store hold, som godt kan blande sig med de store ( dignitas, AllTheRage og SoA )
Hvad er din mening om scenen idag, og scenen før? - er niveauet sunket, er clanerne for useriøse, hvordan er det? - er der så stor forskel end fra dengang?
- Ja det blev lidt rodet, håber i kan finde rundt i det!
Edited: 09.03.2006 15:36
Hvor der bla. var:'
Boomtown.Cph
Team.Gamelaunch
SK.DK
Ex-Inferis
Clan-it
mym.cs
Boomtown.Aarhus
og alle de der?-
Men når man tænker over det, var der egentlig så mange flere topteams end der er idag?
Nu er der jo bla. :
Dignitas
Team-Fatcap
AllTheRage
SpiritOfAmiga
Ins-Gaming
WizziWizziWauw(nej har ikke vist nok, men kan godt)
Team.Gamehotel
evermore
Mordokuli
m.f.
altså self. var der flere og niveauet var højere, men altså vi har jo nogle temmelig store hold, som godt kan blande sig med de store ( dignitas, AllTheRage og SoA )
Hvad er din mening om scenen idag, og scenen før? - er niveauet sunket, er clanerne for useriøse, hvordan er det? - er der så stor forskel end fra dengang?
- Ja det blev lidt rodet, håber i kan finde rundt i det!
Edited: 09.03.2006 15:36
Stærk i medgang, Loyal i Modgang
| #1 | 09.03.2006 13:07 |
Boomtown.Århus er her stadig.
Mht til niveauet: Selvfølgelig er det ikke sunket, holdene er blevet bedre, dog har vi ikke flere hold, som kan blande sig i toppen, som man så det før i tiden.
Dog synes jeg stadig vi er godt med international, såsom ClanBase EuroCup og CSCL. Vi har jo også fået sendt SoA til New York.
Synes scenen er lidt mere død end tidligere, da der er ikke er så mange hold som før. Dog synes jeg det er blevet mere spændende at følge nu til dags.
De hold du har nævnt er jeg så ikke enig med dig i. Dignitas, atr og SoA er de eneste, der overhovedet har vist noget. Fatcap har spillet udemærket, men hvor har vi set dem internationalt? Det kan godt være de ikke er inviteret, men så har de jo hellere ikke niveauet. Dem og Ins-Gaming holder jo bare til i den sædvanlige OneDayCup, Arena-Cup etc. WizziWizziWauw, tror jeg ikke bliver noget stort, men det er jo nogle gamle kendinge, så mon ikke de kan lidt. Som sagt tror jeg bare det bliver et hyggehold, men nu kender jeg jo ikke J&J's planer :)
Mht til niveauet: Selvfølgelig er det ikke sunket, holdene er blevet bedre, dog har vi ikke flere hold, som kan blande sig i toppen, som man så det før i tiden.
Dog synes jeg stadig vi er godt med international, såsom ClanBase EuroCup og CSCL. Vi har jo også fået sendt SoA til New York.
Synes scenen er lidt mere død end tidligere, da der er ikke er så mange hold som før. Dog synes jeg det er blevet mere spændende at følge nu til dags.
De hold du har nævnt er jeg så ikke enig med dig i. Dignitas, atr og SoA er de eneste, der overhovedet har vist noget. Fatcap har spillet udemærket, men hvor har vi set dem internationalt? Det kan godt være de ikke er inviteret, men så har de jo hellere ikke niveauet. Dem og Ins-Gaming holder jo bare til i den sædvanlige OneDayCup, Arena-Cup etc. WizziWizziWauw, tror jeg ikke bliver noget stort, men det er jo nogle gamle kendinge, så mon ikke de kan lidt. Som sagt tror jeg bare det bliver et hyggehold, men nu kender jeg jo ikke J&J's planer :)
|
| #2 | 09.03.2006 13:23 |
fatcap har jo vist noget , men altså.. det fortæller jo også bare lidt hvad toppen af cs er i dansk cs :)?
Stærk i medgang, Loyal i Modgang
| #6 | 09.03.2006 14:31 |
fatcap har jo netop ikke vist noget internationalt, og derfor vil jeg ikke mene man kan sige de har 'vist' noget. fatcap er absolut et udemærket hold, talenter eller ej (:D).
Det viser jo slet ikke hvordan toppen er. Der er bare ikke flere gode hold, som kan spille med på det niveau internationalt.
Det viser jo slet ikke hvordan toppen er. Der er bare ikke flere gode hold, som kan spille med på det niveau internationalt.
|
| #19 | 09.03.2006 22:57 |
Vil ikke give dig ret i at holdene er blevet bedere, syntes den gang titans var på deres højeste niveau, var det en fryd at følge med i dansk CS, dengang var der også mere gang i den f.eks IRC er ved at gå dødt der er kun få tophold tilbage, det er synd for dansk cs.
Men ellers er det ellers rigtigt danske spillere er ved at blive opdaget internationalt f.eks zonic og hpx joiner NoA som må siges at være meget flot, håber der kommer flere af den slags eller omvendt hvor udlandske spillere kommer til danmark for at spille.
Men ellers er det ellers rigtigt danske spillere er ved at blive opdaget internationalt f.eks zonic og hpx joiner NoA som må siges at være meget flot, håber der kommer flere af den slags eller omvendt hvor udlandske spillere kommer til danmark for at spille.
protected by the power of god!
| #157 | 16.03.2006 14:55 |
det er os rigtigt at vi var gode dengang med Titans.. men du sådan er det jo.. CS er ikke ligesom fodbold eller håndbold hvor et land kan være de bedste i flere år. på CS scenen ændre tiderne sig heletiden. du kan se i 2003 var SK store 2004 var Titans, 2005 CoL og ja hvad med 2006.. ?
jeg siger ikke at SK og CoL er dårlige nu men de var på et højere plan i 2003 og 2005 (deres storhedstider) så tror nok danmark skal få rejst fanen igen og vist vi godt kan flytte musen, det tager bare tid før det bliver vores tur igen, hvis man kan sige det sådan..
jeg siger ikke at SK og CoL er dårlige nu men de var på et højere plan i 2003 og 2005 (deres storhedstider) så tror nok danmark skal få rejst fanen igen og vist vi godt kan flytte musen, det tager bare tid før det bliver vores tur igen, hvis man kan sige det sådan..
er sej
| #24 | 10.03.2006 13:00 |
hvad mener du med, at vi ikke har flere teams, som kan blande sig med toppen???
- mener du de teams der er der nu?
- eller mener du bare, at ligemeget hvad, så vil det kun blive gamere, som er på toppen vi ser i de forskellige topclaner
- mener du de teams der er der nu?
- eller mener du bare, at ligemeget hvad, så vil det kun blive gamere, som er på toppen vi ser i de forskellige topclaner
(^_^X)
| #29 | 10.03.2006 14:34 |
Vi har jo kun 2 hold som kan blande sig i toppen international, som jeg skriver.
|
| #49 | 11.03.2006 16:19 |
Nu kan det så diskuteres, men jeg vil mene at vi ikke har set eneste.
Godt nok skal SoA til NY, men de har jo ikke et fuldt lineup. dignitas har kun 3 spillere, og jeg hører rygter rundt omkring. Og atr vil være inaktive i mindst 3 mdr, eftersom hverken Xci eller MoRf vil være hjemme.
Så er der ? tilbage.
Godt nok skal SoA til NY, men de har jo ikke et fuldt lineup. dignitas har kun 3 spillere, og jeg hører rygter rundt omkring. Og atr vil være inaktive i mindst 3 mdr, eftersom hverken Xci eller MoRf vil være hjemme.
Så er der ? tilbage.
| #55 | 11.03.2006 16:26 |
Det er selvfølgelig rigtig nok, men jeg tror at i hvert fald et af holdene formår at samle et helt hold til sidst.
|
| #137 | 12.03.2006 22:39 |
problemet er at toppen er en lukket afdeling. du kommer ikke ind med mindre du er god, og du er ikke god med mindre du er inde. der bliver simpelt hen ikke taget nye ansigter ind på samme måde, som fx med calc der jo var totalt spontan handling (set ud fra et synspunkt der ikke er baseret på insider viden), da calc jo både var lidt mere end meget ukendt og rimlig nab i forhold til det hold han kom ind på. han har dog klaret sig udemærket, hvilket jeg sagtens tror folk kan, selvom de ikke er kendte, der har vundet lans osv.
så det jeg siger er sådan set at så længe det er så begrænset med hvor mange nye ansigter der kommer i dansk top cs, så kommer vi sgu ingen vejne, hverken her eller internationalt, og der sker det som vi allerede ser nu. halvdelen af pro spillerne stopper cs og begynder på deres liv, eller også finder de et internationalt hold. og så er der altså pludselig ikke mange top spillere tilbage på danske hold.
der sidder jo 100% i hvert fald 20-30 ukendte der ude et sted, som egentlig har talenterne, tiden, lysten og mulighederne for pracce og blive blandt de bedste, men som sagt så kræver det jo et godt hold at træne en person op til det niveau, og så længe scenen er så lukket som den er, så sker det bare ikke.
så det jeg siger er sådan set at så længe det er så begrænset med hvor mange nye ansigter der kommer i dansk top cs, så kommer vi sgu ingen vejne, hverken her eller internationalt, og der sker det som vi allerede ser nu. halvdelen af pro spillerne stopper cs og begynder på deres liv, eller også finder de et internationalt hold. og så er der altså pludselig ikke mange top spillere tilbage på danske hold.
der sidder jo 100% i hvert fald 20-30 ukendte der ude et sted, som egentlig har talenterne, tiden, lysten og mulighederne for pracce og blive blandt de bedste, men som sagt så kræver det jo et godt hold at træne en person op til det niveau, og så længe scenen er så lukket som den er, så sker det bare ikke.
Edited: 12.03.2006 22:41
There is no cow level
| #184 | 17.03.2006 23:30 |
calcer var vist en rimelig god rogue spear spiller, og så havde han nogle prominente venner indenfor cs, så da han startede var det altså mix' med gode spillere. så det handler i den grad også om at kende de rigtige mennesker.
edit: det samme er tilfældet med syvhaar - som også kom fra rogue spear (mener jeg) og han gik også ind på et godt hold fra starten af.
edit: det samme er tilfældet med syvhaar - som også kom fra rogue spear (mener jeg) og han gik også ind på et godt hold fra starten af.
Edited: 17.03.2006 23:32
| #3 | 09.03.2006 13:39 |
Vi har pt kun 3-4 hold i danmark som kan klare sig nogenlunde uden for den danske grænse,
Dignitas
atr.dk
SoA
Team-Gamehotel (Kan så diskuteres. Men kan de nu holder fast lineup i mere end 2måneder, tror jeg godt de kan spille pænt i udlandet)
Men en helt anden ting er, at vi har mange som kan komme rigtig langt hvis de vælger at smide cs øverst på skemaet, og finde 5 som har samme ønske.
Der findes bare for mange på denne scene som har det med at tale sig selv over, og sige de vil så meget, men jeg har nogle bud på klaner som kan nå langt hvis de bruger tiden fornuftigt og har tålmodigheden til det.
Cognito(tror jeg ikke har langt igen, hvis blot de gad være aktive!)
Team-fatcap
is99
BT.århus
InsG
nVy
evermore
MdK
Jeg vil ikke nævne fler. Selv om jeg godt kan finde andre, Men idag er det ikke lovligt at snakke længere ned end hvad jeg har skreven overen over.
Medmindre jeg skal over flames selvfølgelige.
Dignitas
atr.dk
SoA
Team-Gamehotel (Kan så diskuteres. Men kan de nu holder fast lineup i mere end 2måneder, tror jeg godt de kan spille pænt i udlandet)
Men en helt anden ting er, at vi har mange som kan komme rigtig langt hvis de vælger at smide cs øverst på skemaet, og finde 5 som har samme ønske.
Der findes bare for mange på denne scene som har det med at tale sig selv over, og sige de vil så meget, men jeg har nogle bud på klaner som kan nå langt hvis de bruger tiden fornuftigt og har tålmodigheden til det.
Cognito(tror jeg ikke har langt igen, hvis blot de gad være aktive!)
Team-fatcap
is99
BT.århus
InsG
nVy
evermore
MdK
Jeg vil ikke nævne fler. Selv om jeg godt kan finde andre, Men idag er det ikke lovligt at snakke længere ned end hvad jeg har skreven overen over.
Medmindre jeg skal over flames selvfølgelige.
Edited: 11.03.2006 16:43
| #4 | 09.03.2006 14:19 |
Altså du siger det jo selv, niveauet var højere, og det var det helt ned til klaner i bunden af top 15-20 i den tid der.
Problemet er at holdene i toppen godt kan følge med top20 i verden, men de kan ikke længere følge med top10.
ja niveauet er sunket, sådan er det når en del spillere stopper med at være aktive. hvis du skruer tiden længere tilbage var det hårdere at komme i top10, men nu laver en flok randoms en klan, og så tager folk dem givet for at kunne ligge sig i bunden af top10. Se nu bare på da ESL Pro series Denmark kørte, der var 16 hold med fra start med rimeligt potentiale, samt nogle klaner lige udenfor.
http://www.esl-europe.net/dk/pro-series/season1/...
Problemet er at holdene i toppen godt kan følge med top20 i verden, men de kan ikke længere følge med top10.
ja niveauet er sunket, sådan er det når en del spillere stopper med at være aktive. hvis du skruer tiden længere tilbage var det hårdere at komme i top10, men nu laver en flok randoms en klan, og så tager folk dem givet for at kunne ligge sig i bunden af top10. Se nu bare på da ESL Pro series Denmark kørte, der var 16 hold med fra start med rimeligt potentiale, samt nogle klaner lige udenfor.
http://www.esl-europe.net/dk/pro-series/season1/...
| #51 | 11.03.2006 16:21 |
Tror bestemt ikke niveauet er blevet lavere, nærmere tværtimod. Det ville være underligt hvis 'evolutionen' gik baglæns.
| #62 | 11.03.2006 16:34 |
niveau'et er ikke ment som værende den individuelle eller taktiske side af det, men nærmere at hvor andre lande stadig har en god brede, har danmark næsten intet i forhold til tidligere, det er sgu ligefør Norge kan følge med Danmark - hvad angår top10 klaner og det er jo helt uhørt.
| #64 | 11.03.2006 16:35 |
men ja, jeg burde nok sige at niveau'et ikke er steget nok, i forhold til i andre lande.
| #8 | 09.03.2006 18:08 |
Niveauet er ikke sunket det store, folk er bare begyndt er priotere anderledes. De gamle pro gamers, blir ældre - og har andre værdier, de talenter der er, spilder det tit . This is my story.
År 2001, jeg var talentet indenfor fodbold, jeg var til KB Cup med FCM's store talenthold. Vi kom på en 6 plads, og røg ud til KB, lorte kamp :D
Men whatever, efter det har jeg ikke gidet fodbold på samme niveau, jeg vil gerne spille - vil gerne være på 1 holdet i min klub, men vil ikke være så seriøs, at jeg ikke kan drikke i week, og spise hvad jeg har lyst til.
Måske sker det samme med Cs ? Folk prøver at spille med de bedste af de bedste, og finder ud af de ikke gider bruge så meget tid på det - og så ryger de ned på hygge plan, og gamer som de har lyst :) - Problemet er jo ofte, at man skal finde noget at spille med, som man også kan socialt med, da det er mange timer man skal bruge sammen, og så går det ikke heeelt så godt, hvis man hele tiden skændes, og ikke kan udstå hinanden. Derfor tror jeg scenen bliver mere og mere smal, og det vil den måske blive ved med - måske ikke. Det kommer an på talenterne :)
År 2001, jeg var talentet indenfor fodbold, jeg var til KB Cup med FCM's store talenthold. Vi kom på en 6 plads, og røg ud til KB, lorte kamp :D
Men whatever, efter det har jeg ikke gidet fodbold på samme niveau, jeg vil gerne spille - vil gerne være på 1 holdet i min klub, men vil ikke være så seriøs, at jeg ikke kan drikke i week, og spise hvad jeg har lyst til.
Måske sker det samme med Cs ? Folk prøver at spille med de bedste af de bedste, og finder ud af de ikke gider bruge så meget tid på det - og så ryger de ned på hygge plan, og gamer som de har lyst :) - Problemet er jo ofte, at man skal finde noget at spille med, som man også kan socialt med, da det er mange timer man skal bruge sammen, og så går det ikke heeelt så godt, hvis man hele tiden skændes, og ikke kan udstå hinanden. Derfor tror jeg scenen bliver mere og mere smal, og det vil den måske blive ved med - måske ikke. Det kommer an på talenterne :)
| #13 | 09.03.2006 22:03 |
da ex inferis var: longbow muffe energy stagep, da boomtown.cph, århus, odense var oppe, og da titans ownede europe!!
|
| #14 | 09.03.2006 22:04 |
ahh, søde ven, tror du skal noget længere tilbage i tiden før du kan kalde det oldschool :)
| #15 | 09.03.2006 22:06 |
ha, det var da oldschool for det var ca der _jeg_ begyndte at spille odc osv :D
|
| #79 | 11.03.2006 19:37 |
hehe.. ja, og elskede panikken, der spredte sig på mirc, når won lagde sig på ryggen fra tid til anden :D
argh ffs.. sry der :/
| #31 | 11.03.2006 11:37 |
Oldschool er da SoA havde Majestic og VicoN på holdet, da Animus og ECT var de store udfordrere til SoAs ultradominans - og da RiZZereN og AoG ownede ALT på FFA.
| #82 | 11.03.2006 22:18 |
Sønderskov familien bl.a. så vidt jeg husker.
Jeg mindes at Bitch, Nituz og Lymf skiftede fra ECT til SoA - hvilket var en KÆMPE nyhed i den tid.
Jeg er dog ikke 100% på det, kan godt være hukommelsen fejler lidt, men jeg er satme næsten sikker på det var ECT de skiftede fra.
Jeg mindes at Bitch, Nituz og Lymf skiftede fra ECT til SoA - hvilket var en KÆMPE nyhed i den tid.
Jeg er dog ikke 100% på det, kan godt være hukommelsen fejler lidt, men jeg er satme næsten sikker på det var ECT de skiftede fra.
| #87 | 11.03.2006 23:48 |
Ka kun huske B|tch var med.. De var os rigtig syge dengang
ELITE COMBAT TEAM! mest geniale tag ;D
ELITE COMBAT TEAM! mest geniale tag ;D
Edited: 11.03.2006 23:49
kk
| #92 | 12.03.2006 00:06 |
Det er helt forkert - det var ikke Sønderskoverne - de kom fra X-S.
ECT kan jeg ikke helt huske hvem egentlig var, kan bare huske de var et tophold i en periode.
ECT kan jeg ikke helt huske hvem egentlig var, kan bare huske de var et tophold i en periode.
| #225 | 20.03.2006 02:01 |
ECT var WarBlade bla. Men jeg mener at kunne huske de var kendt som nogle rigtig onlinere.
| #239 | 23.03.2006 02:24 |
HEY jeg var sq på try du! Men så kom der noget andet......^^
Politi er noget man leger!
| #242 | 23.03.2006 15:02 |
Jeg kan huske at Outlaw, Askiller, JaWS, Reptile, StrangeR, Bandit og Warblade spillede for ECT dengang de var på toppen (jeg har sikkert glemt nogen).
Derudover vil jeg godt lige kommentere på din kommentar lidt længere nede, hvor du skriver at Juggernaut var onlinere.. Ja, vi blev kaldt det, men det blev vi kaldt selvom vi spillede fra BT på Axeltorv, så folk kunne jo bare have kommet ind og se/spille mod os der :o) (ved godt du skrev en smiley efter din kommentar, men ville lige skrive tilbage alligevel :))
Derudover vil jeg godt lige kommentere på din kommentar lidt længere nede, hvor du skriver at Juggernaut var onlinere.. Ja, vi blev kaldt det, men det blev vi kaldt selvom vi spillede fra BT på Axeltorv, så folk kunne jo bare have kommet ind og se/spille mod os der :o) (ved godt du skrev en smiley efter din kommentar, men ville lige skrive tilbage alligevel :))
| #243 | 23.03.2006 15:06 |
Hihi - det er bare fordi jeg er miljøskadet af at alle de folk jeg kendte blev ved med at kalde jer Juggerhax :)
Jeg vidste faktisk ikke i altid spillede fra BT, virker underligt at folk stadig kaldte jer onlinere then.
Jeg vidste faktisk ikke i altid spillede fra BT, virker underligt at folk stadig kaldte jer onlinere then.
| #86 | 11.03.2006 23:38 |
Det var fandme vildt hvad AoG^ kunne.. Lige indtil folk fik at vide at han var cheater, så var det egentlig ikke så skidevildt længere.
| #258 | 28.03.2006 21:32 |
Kom nu ind i kampen. Jeg sad på Nethouse på Jagtvej med AoG dengang vi havde rate 4 på JG og +2000 kills på en statsrunde. Hvis der nogensinde har været tale om snyd, har det været i en anden forbindelse.
| #261 | 28.03.2006 23:38 |
Jeg mindes bare en historie om at han blev taget med cheat kort før han stoppede med CS og flyttede udenlands.
| #88 | 11.03.2006 23:49 |
Ja mange har whinet over . på de gamle JG servere :D
Edited: 11.03.2006 23:50
kk
| #218 | 20.03.2006 00:40 |
Thunder hold nu op, Oldschool var den gang EON, Wierd Silence , Capital (som vidst bare mest var W-S) og WW styrede, og docks var klart den fortrukne bane. og derefter kan jeg måske gå med til ECT, MEAN (min gamle klan! Ubesejret igennem gruppespillet i cs-league!) SOA, animus, x-s osv =).
Ka du så forstå det marianna!
| #244 | 23.03.2006 15:07 |
WW, det var Wasteland Warriors, var det ikke? Synes jeg kan huske holdet..
Husker også Weird Science - men docks var godt nok før min tid må jeg indrømme :)
Husker også Weird Science - men docks var godt nok før min tid må jeg indrømme :)
| #36 | 11.03.2006 11:45 |
Yea, dengang man kunne bruge sit rigtige nick på FFA og det rent faktisk var sjovt.
| #25 | 10.03.2006 13:01 |
Scenen bliver smallere, fordi spillet bliver nerfed hele tiden. Dengang cs havde fart, tempo, attitude, sværhed og nøgne damer - der var det værd at spille.
|
| #32 | 11.03.2006 11:38 |
Heheh - det har folk sagt de sidste 5 år - "scenen er død" er formentlig den mest slidte kommentar efterhånden :|
| #33 | 11.03.2006 11:40 |
Scenen er gået i stå, sjælen er her ikke længere, den er kedelig og død..
| #30 | 11.03.2006 11:36 |
Siden hvornår har Ex Inferis, Gamelaunch og SK.dk været oldschool?
Næh nej, giv mig de her hold tilbage:
Animus
ECT
Ulv
SoA
Allstars
Clan Z (ingen scene uden hax.fi)
Næh nej, giv mig de her hold tilbage:
Animus
ECT
Ulv
SoA
Allstars
Clan Z (ingen scene uden hax.fi)
| #81 | 11.03.2006 22:15 |
Genuz btw! Nu jeg har fat i dag - hvad var Ulv's lineup egentlig.
Snakkede med Stanis om det forleden, og ingen af os ku fandme huske andre end dig og king_cain :D
Snakkede med Stanis om det forleden, og ingen af os ku fandme huske andre end dig og king_cain :D
| #109 | 12.03.2006 14:44 |
Ærgeligt han blev busted med noget gammelt spectator wallhack, han havde brugt som admin. Han var vist den første "cheater" der blev statueret som et eksempel. Han var ellers ikke typen der brugte det til at spille med :(
|
| #121 | 12.03.2006 17:06 |
Yeah, jeg kan tydeligt huske sagen - mig og FoxMulder gamede rigtig meget med ham, og vi forsvarede ham begge.
| #108 | 12.03.2006 14:42 |
Det første lineup var:
Endbringer (clanleder og gammel Quake2 spiller i Ulv)
Loadstar (Aner ikke hvorfor han var med :)
Dark (Syg spiller dengang)
Weezer (ham med counter-strike.dk)
RiZZereN (spillede før med mig i TeGo)
Pornstar (os med fra TeGo. En af de sygeste aimere jeg har set, var 27 år dengang, så spiller ikke cs længere)
genuz (spillede også i TeGo, som var en skodclan :)
Vi gik vist officielle i Juli 2000 (hæng mig ikke op på det).
Senere var spillere som KeyZer, Snappy, Smus inde at vende. Jeg blev hentet ind i Animus på et tidspunkt, hvor Ulv ikke kørte så godt.
Endbringer (clanleder og gammel Quake2 spiller i Ulv)
Loadstar (Aner ikke hvorfor han var med :)
Dark (Syg spiller dengang)
Weezer (ham med counter-strike.dk)
RiZZereN (spillede før med mig i TeGo)
Pornstar (os med fra TeGo. En af de sygeste aimere jeg har set, var 27 år dengang, så spiller ikke cs længere)
genuz (spillede også i TeGo, som var en skodclan :)
Vi gik vist officielle i Juli 2000 (hæng mig ikke op på det).
Senere var spillere som KeyZer, Snappy, Smus inde at vende. Jeg blev hentet ind i Animus på et tidspunkt, hvor Ulv ikke kørte så godt.
|
| #60 | 11.03.2006 16:30 |
Synes du mangler Level :-p
Hehe, det var ærgeligt de aldrig kom videre end det danske! - Tror Level ville blive det største inden for dansk succes! - Hej Bluefox! :-p
Men kanon liste ! :-D
Hehe, det var ærgeligt de aldrig kom videre end det danske! - Tror Level ville blive det største inden for dansk succes! - Hej Bluefox! :-p
Men kanon liste ! :-D
|
| #70 | 11.03.2006 17:10 |
Var level ikke en del efter Animustiden?
Mad_Lee is not gonna be pleased!
| #77 | 11.03.2006 19:01 |
jo, det var det vel egentlig nok :-p hehe, min fejl! - Men ser dem stadig som oldschool :-p
|
| #74 | 11.03.2006 17:52 |
like lokkeduen is saying, level was far, far after animus and those clans. Before Level we had f.x. OneWay, GK and DsB :)
To reflect is to regret
| #76 | 11.03.2006 19:00 |
Nej det er rigtigt, men vil stadig kalde Level Oldshool, at jeg godt nok sætter dem i relation til de andre ældre hold må være min fejl :-) My bad ! hehe
|
| #73 | 11.03.2006 17:51 |
uhhh..... those times make my cs fingers itch so much. Back in the day when it was one of the coolest things ever to even be on the same FFA server as a SoA player, and they all real nicked. amazing.
To reflect is to regret
| #80 | 11.03.2006 22:12 |
Yeah - I especially remember the first time I fell victim to the, at that time, infamous "knifed by CJ"-frag.
He was a GOD with knife @ FFA.
But it's true tho - everybody realnicked at that time, and it was so fun playing FFA with the best of the best since you could really see how good you were, aimwise.
Now it's just "okok" and ":D!" owning you, and you have no idea if it's Zonic, hpx or some random haxernewbie owning you :/
He was a GOD with knife @ FFA.
But it's true tho - everybody realnicked at that time, and it was so fun playing FFA with the best of the best since you could really see how good you were, aimwise.
Now it's just "okok" and ":D!" owning you, and you have no idea if it's Zonic, hpx or some random haxernewbie owning you :/
| #119 | 12.03.2006 17:00 |
Ja, det var tider dengang.
Hvis man så tilføjer claner som MAD( eller var det M@D?), SPIR, TNB, MR og FF til listen, synes jeg den er nogenlunde komplet.
Hvis man så tilføjer claner som MAD( eller var det M@D?), SPIR, TNB, MR og FF til listen, synes jeg den er nogenlunde komplet.
| #122 | 12.03.2006 17:07 |
Ah ye, TNB og FragFest, dem havde jeg helt glemt. SPiR var også vilde ja - var det ikke MAD der blev til CS@.sca og senere, sort of til iddqd og erratic? Lance, AnA og de fætre der..?
| #125 | 12.03.2006 17:18 |
Jo, jeg mener det var sådan det hang sammen. Det er nok også fra CS@ jeg har fået @'en fra.
| #150 | 14.03.2006 02:47 |
Husk *DARKSIDEBROTHERS* ;D
Fuck det var tider.. Var det ik i DSB hvor StaN stod helt alene og sku bygge endnu et dsb hold op efter alle havde leavet ? Og hvor HELE den danske cs scene stod bag ham og støttede ham..
Eller var det SoA ?
Vi skal da også huske |The Agency|
Fuck det var tider.. Var det ik i DSB hvor StaN stod helt alene og sku bygge endnu et dsb hold op efter alle havde leavet ? Og hvor HELE den danske cs scene stod bag ham og støttede ham..
Eller var det SoA ?
Vi skal da også huske |The Agency|
Edited: 14.03.2006 02:49
JR1V1LDCSGMR :D
| #220 | 20.03.2006 00:48 |
Hvis man kedet sig tilpas OG havde mistet lysten til alt andet tidsfordriv, burde man lave et "stamtræ" med klaner og store spiller rokader gennem tiden - lige et job for en gammel-skoler som dig thunder! :P
| #229 | 20.03.2006 14:08 |
Jesus da. Sindssyg opgave at sætte sig for :D
Og nej, tror bare jeg opgiver fra start, kan ikke engang huske SoA's oprindelige lineup (var der ikke en bollemælk med i starten egentlig)
Og nej, tror bare jeg opgiver fra start, kan ikke engang huske SoA's oprindelige lineup (var der ikke en bollemælk med i starten egentlig)
| #231 | 20.03.2006 15:34 |
det må jeg indrømme jeg også efterhånden har svedt ud.. Plus at folk skiftede nick, der var også en tuborg med som skiftede nick til .. zargon? ERROR MEMORY CRITICAL FAILER. hehe.. kan også huske noget med en manga-noget.. Men ja, nok en håbløs opgave :P
| #223 | 20.03.2006 01:25 |
Skal vi længere tilbage så er der teams som MAD - csa.sca - team fortuna - actionfaggots - northern conspicary (ncon) etc :p
You can't iceskate up hill.
| #233 | 20.03.2006 15:42 |
Var alle de hold ikke med ca. det samme lineup, med små justeringer hen af vejen?
dog mindes jeg ikke lige fortuna, var det efter csa?
dog mindes jeg ikke lige fortuna, var det efter csa?
| #248 | 23.03.2006 15:46 |
kan man huske team fortuna er man oldschool imo :P
de spillede kun 6on6 på deres egen server, sådan var deres regler 8)
de spillede kun 6on6 på deres egen server, sådan var deres regler 8)
| #256 | 25.03.2006 04:13 |
Ja og claner som Team-Tuborg og MacD. Var det første eller anden omgang du var med i BlindSpot? Var det ikke anden med Abel Lynx Rottweiler osv?
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX