Kommentarer i alt: 29 -
| Danmarks bedste Lan igennem tiden :) | 13.02.2006 14:41 |
HEJZA!
Jeg ville bare høre hvilket lan i ville mene der har været Danmarks bedste lan igennem tiden ?
Jeg ved det ikke rigtig selv, ville da mene at BIT #3 var godt :)
kom med jeres bud
ouuuuUTT
Jeg ville bare høre hvilket lan i ville mene der har været Danmarks bedste lan igennem tiden ?
kom med jeres bud
ouuuuUTT
ham du kun ser på hltv
| #1 | 13.02.2006 14:48 |
Hvordan kan du syntes det var godt når du ik selv var til det?
FORDI JEG KAN!
| #7 | 13.02.2006 15:38 |
han siger ikke noget om at han ikke deltog til bit#3, men derimod noget om at han ikke ved hvilket var bedst... vil jeg tro
han siger ikke noget om at han ikke deltog til bit#3, men derimod noget om at han ikke ved hvilket var bedst... vil jeg tro
|
| #2 | 13.02.2006 14:54 |
Umiddelbart ville jeg sige Al-LAN, men det er jo knu pga. jeg selv er host (f9z).
Men da jeg ikke har den store lan-erfaring, håber jeg på at SHG2 bliver det bedste, da jeg selv står og skal afsted på Freitag! Og jeg har jo ikke været til andre. :)
Men da jeg ikke har den store lan-erfaring, håber jeg på at SHG2 bliver det bedste, da jeg selv står og skal afsted på Freitag! Og jeg har jo ikke været til andre. :)
|
| #3 | 13.02.2006 14:57 |
Villegerne spørge om det samme, hvordan kan du sige det er godt , når du ikke selv har været der? :)
I lajk b1g buttz
| #4 | 13.02.2006 14:59 |
Vil også sige at BIT3 er det bedste som har været hidtil.
SUB SUB SUBLIFE
| #26 | 14.02.2006 19:45 |
har desværre kun været til BIT #2 og #3.
Bit 3 var nok det mest fejlfire men synes de bedste oplevelser var fra BIT #2 hvor jeg ikke viste særlig meget om eSport universet og havde knap nok hørt om Titans. Det var virkelig stort for mig.
Desuden ramte jeg den gang som "add_bot 1" :3
Bit 3 var nok det mest fejlfire men synes de bedste oplevelser var fra BIT #2 hvor jeg ikke viste særlig meget om eSport universet og havde knap nok hørt om Titans. Det var virkelig stort for mig.
Desuden ramte jeg den gang som "add_bot 1" :3
Kommentarer i alt: 29 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ESC vs.
Western
NaVI
Wizards
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba