| Bedste char. | 16.12.2005 17:17 |
hvilken char er bedst? og hvorfor..
altså, hunter,rogue,warlock osv.
altså, hunter,rogue,warlock osv.
|
| #1 | 16.12.2005 17:31 |
Hvad mener du? Der er ikke rigtig nogen classes der er bedst. Hvis det er PvE du snakker om, så er rogues gode imod Vaelastrasz, hunters mod Broodlord, warlocks imod Firemaw osv.
Hvis det er PvP er det vel forskelligt. Men der er ingen "bedste" class. En tank kan ikke tanke uden en healer feks.
Hvis det er PvP er det vel forskelligt. Men der er ingen "bedste" class. En tank kan ikke tanke uden en healer feks.
|
| #36 | 17.12.2005 04:44 |
Hvordan er det du deler classes ind i, som er godt mod hvilke bosses i BWL?
Ja rogue får ikke BA ved Vael (undtagen hvis de tager aggro fra MT) og derved kan de blive ved med at lave dmg.
Mages/lock er ikke meget værd der, kun hvis det er at de skal få BA før healers, og så de kan instant cast alle deres spells med BA.
Ellers vil jeg mene at hunters er ligeså gode. Hvis de er specced rigtig, kan de godt outdamage en rogue (dog ikke smart at stjæle aggro)
Ved Broodlord står vores mages bedst, sammen med hunters. Dog pga alt melee får knockback og range kan blive ved.
Firemaw.. warlocks? hvor får du det fra? Deres dots? Der vil jeg nok mene at hunters kommer ind foran.
Det handler alt om aggro kontrol og healing i BWL, så kommer damage senere.
(ja nu nævner jeg hunter hele vejen igennem og er faktisk ikke selv en hunter, spiller selv priest. Jeg ser dog gang på gang at vores hunters ligger i toppen af vores damage report, vi har dog en rogue der er lidt vild, men hvad hjælper det at han wiper os i BWL pga han stjæler aggro?)
Dog alt dette er kun hvordan man speccer sin character.
Intet raid uden, warriors, priest, druid, paladin/shaman. Alt andet er jo bare ren damage, men hvad med alle de buffs der gør dem så stærke?
PVP, spec rigtig, lær din class og own alt.
Uha shamans er overpowered? Jamen hvad hjælper det at en mage kan slå ham ihjel med 2 instant spell (1 sek?)
Shadow priest er helt vilde.. hmm ja, indtil de bliver stunlock og er død på et par sekunder.
Rogues er helt vilde pga stun og stealth. Og det hjælper en plate user på?
Mages er så vilde. Jamen det handler om hvem der får det første træk.
I det lange løb handler det om hvem der kan finde ud af sin class, equip og held.
Der er ingen "bedste" class i dette spil. Det handler om samarbejde og evne.
Ja rogue får ikke BA ved Vael (undtagen hvis de tager aggro fra MT) og derved kan de blive ved med at lave dmg.
Mages/lock er ikke meget værd der, kun hvis det er at de skal få BA før healers, og så de kan instant cast alle deres spells med BA.
Ellers vil jeg mene at hunters er ligeså gode. Hvis de er specced rigtig, kan de godt outdamage en rogue (dog ikke smart at stjæle aggro)
Ved Broodlord står vores mages bedst, sammen med hunters. Dog pga alt melee får knockback og range kan blive ved.
Firemaw.. warlocks? hvor får du det fra? Deres dots? Der vil jeg nok mene at hunters kommer ind foran.
Det handler alt om aggro kontrol og healing i BWL, så kommer damage senere.
(ja nu nævner jeg hunter hele vejen igennem og er faktisk ikke selv en hunter, spiller selv priest. Jeg ser dog gang på gang at vores hunters ligger i toppen af vores damage report, vi har dog en rogue der er lidt vild, men hvad hjælper det at han wiper os i BWL pga han stjæler aggro?)
Dog alt dette er kun hvordan man speccer sin character.
Intet raid uden, warriors, priest, druid, paladin/shaman. Alt andet er jo bare ren damage, men hvad med alle de buffs der gør dem så stærke?
PVP, spec rigtig, lær din class og own alt.
Uha shamans er overpowered? Jamen hvad hjælper det at en mage kan slå ham ihjel med 2 instant spell (1 sek?)
Shadow priest er helt vilde.. hmm ja, indtil de bliver stunlock og er død på et par sekunder.
Rogues er helt vilde pga stun og stealth. Og det hjælper en plate user på?
Mages er så vilde. Jamen det handler om hvem der får det første træk.
I det lange løb handler det om hvem der kan finde ud af sin class, equip og held.
Der er ingen "bedste" class i dette spil. Det handler om samarbejde og evne.
Det er min skyld!
| #77 | 17.12.2005 16:39 |
Arh, en mage kan nu ikke tage en shaman på 1 sec, medmindre magen har AP og +dmg trinkets..
Og vil du også mene at en warlock generelt klart er den bedste pvp class, hvis de er demonology. De har jo et modtræk til hver eneste class, men er derfor også noget sværer og spille :)
Min main er ikke en lock, men kender nogen stykker, og er selv igang med at køre en op :)
Og vil du også mene at en warlock generelt klart er den bedste pvp class, hvis de er demonology. De har jo et modtræk til hver eneste class, men er derfor også noget sværer og spille :)
Min main er ikke en lock, men kender nogen stykker, og er selv igang med at køre en op :)
| #79 | 17.12.2005 16:43 |
Dejlig at du selv siger hvordan en mage gør det, men med 2000-3000 per frostball hit, bør en mage hurtig kun tage en shaman ud, med presence og nogen instant spells :P hehe
Det er min skyld!
| #152 | 18.12.2005 13:44 |
som ranon også siger, så er AP lige til at lukke op og skide i når man er mod shaman, for den bliver purged lige så hurtigt som den kommer frem, og de tager somregel den første spell med deres grounding totem, også kan de jo altid interrupte med deres earth shock, må nok sige jeg har aldrig haft problemer med mages, med mindre man er i AB og 8 af modstanderens hold består af dem og man møder dem 5-6 af gangen hehe, så er der bare noget lort hehe :D men generalt er de walk over, og vil nu også sige at har ikke set en mage der banker 2000-3000 dmg af med sin frost bolt hver gang, den er endnu ikke lige sket, ja de kan critte mig for en del, og ja self er de frost specced og har AP og dmg trinkets kan de nå højt op, men sgu ikke 2000 til 3000 dmg
| #159 | 18.12.2005 17:37 |
Hvad vil du gøre med en masse instant spells? vil du interrupt dem?
Det er min skyld!
| #160 | 18.12.2005 17:52 |
nu er der jo begræsninger for hvor mange insta spells en mage har, og jeg har stadig min grounding totem til at tage fra med
| #163 | 18.12.2005 18:02 |
Ja, men der er også cooldown på hvor meget du kan nå at interrupt en mages spells.
Tror efter 2 interrupt at du ligger død, hvis en mage skader 2-3000 per hit.
Tror efter 2 interrupt at du ligger død, hvis en mage skader 2-3000 per hit.
Det er min skyld!
| #167 | 18.12.2005 18:18 |
gør han heller ikke med sin instant, og det vil blive de eneste han for af, og jeg kan stadig bruge min grounding totem hvert 6 sec og earth shock hvert 6 sec, så gjort ordenligt er det hvert 3 sec han mister en spell, og hver gang jeg bruger earth kan han ikke kaste i 2 sec plus han mister cast time hver gang jeg slår på ham
| #210 | 22.12.2005 00:45 |
Nu er det heller ikke instant spells jeg hentyder til
Det er min skyld!
| #217 | 22.12.2005 03:34 |
Det lyder ellers som om du snakker instant spells hvis man skal kunne dræbe på 1 sek?
Og det kan de jo i øvrigt ikke.
Shamaner har resistance totems, purge (på AP), grounding totem og med det rette talent build, en instant spell (hvor man kan bruge healing wave og få ca. 1,5k hp).
Hvis en mage kunne dræbe en shaman på så kort tid hvad skulle så forhindre ham i at gøre det ved alle andre classes (udover bubble boys)?
Og det kan de jo i øvrigt ikke.
Shamaner har resistance totems, purge (på AP), grounding totem og med det rette talent build, en instant spell (hvor man kan bruge healing wave og få ca. 1,5k hp).
Hvis en mage kunne dræbe en shaman på så kort tid hvad skulle så forhindre ham i at gøre det ved alle andre classes (udover bubble boys)?
| #223 | 22.12.2005 04:34 |
Ja selvfølgelig, da mages har spells der kan gøre deres almindelig spells instant og set bonus der kan gøre dem instant. Det vil sige at efter en normal cast, kan man faktisk få 2 instant cast af selv samme spell (faktisk flere, men lad os ikke overdrive). så hvis man er heldig med 3x crit per 2500 (sådan lidt imellem med frostbolt) så står en shaman altså ikke oppe i lang tid, da mage så har nogen andre almindelig instant spells.
Det er min skyld!
| #228 | 22.12.2005 12:33 |
du skal bare lige huske at minimum 2 af de spells kan vi stopp med totem og earth shock, self skal de instant tages med totem, men det er slet ikke umuligt, og som han siger så kan vi insta heale os selv også. og magens dmg falder en del når vi purger hans AP, ved ikke helt om hans trinkets kan purges, ville jeg dog tro da det er et buff som alle andre, og uden de buffs skader han langt fra de der 2-3k du mente de sagtens kunne, hvilket han ikke engang kan med dem på, med mindre det er crits, for jeg så ikke et eneste normal hit over 2k i den video
| #249 | 22.12.2005 17:47 |
Ja de kan godt purges, det hele handler om hvem gør hvad først.
Det går det ind med at spille sin class ordenlig. Hvis en mage er rigtig god, kan han undgå alt det en shaman kan gøre mod sig.
Hvis en shaman er rigtig god, kan han nu at stoppe det mage vil gøre.
Hvem er bedst? Vi kan blive ved med at sige dette, for vi kan blive ved at at sige hvad den bedste af den bedste vil gøre og kan.
Og vi begge har jo ret. Hmm sådan en pvp diskution kan ende i hvad som helst :)
Det går det ind med at spille sin class ordenlig. Hvis en mage er rigtig god, kan han undgå alt det en shaman kan gøre mod sig.
Hvis en shaman er rigtig god, kan han nu at stoppe det mage vil gøre.
Hvem er bedst? Vi kan blive ved med at sige dette, for vi kan blive ved at at sige hvad den bedste af den bedste vil gøre og kan.
Og vi begge har jo ret. Hmm sådan en pvp diskution kan ende i hvad som helst :)
Det er min skyld!
| #161 | 18.12.2005 17:53 |
og ps. har nu aldrig været ud for der var en mage der har taget mig med rent fire blast, CC og arcane explosion eller frost nova
| #364 | 15.01.2006 13:40 |
Har du aldrig hørt om pom eller tier2 final bonus? 2x frostbolts gør ondt ;)
| #365 | 15.01.2006 14:58 |
jeg kan nå at heale mig nogen lunde lige så hurtigt som han kan bruge sin POM og Pyro eller hvad han nu vælger og den skal critte godt før den når op på det jeg kan heale
| #392 | 17.01.2006 20:59 |
Det tager min. 1.5sek at heale dig selv + du lige skal nå at trykke på knapperne. Hvis han nu får dig sheepet, bruger en normal frostbolt, POM + frostbolt og så han får instant cast fra nw set, så er du altså færdig, for du kan ikke nå at heale dig på den tid. (Han har også counterspell, så hvis han bare fatter en smule, så kan han SAGTENS nakke dig uden du når at gøre noget som helst, og det må man gå ud fra, hvis han har fuldt nw sæt)
Ved godt det kræver en rimelig sygt geared mage til dette, men der er altså flere og flere der får fuldt tier2 sæt efterhånden.. ;)
Ved godt det kræver en rimelig sygt geared mage til dette, men der er altså flere og flere der får fuldt tier2 sæt efterhånden.. ;)
| #393 | 17.01.2006 21:17 |
nu siger det jo ikke at en person er total nice til sin char, fordi han nu har det fulde tier 2 set til hans class. og jeg går altid mod en mage og ser hvad han vil først, og jeg smider somregel en grounding totem hvis jeg kan se han kaster noget og jeg ikke kan nå hen og interrupte med min shock spell. og for at nå at sheepe mig skal han enten bruge sin POM på det eller være ret heldig, da jeg somregel enten kan interrupte eller kaste min grounding, og inden han når at kaste igen er jeg tæt nok til at kaste shock. men vi kan blive ved, for self hvis du er overbevist om at en mage kan tage alle, så kan jeg jo sige hvad jeg vil, for man kan altid sige det på en måde der for det til at lyde som om modtanderen ikke har noget som helst at gøre. og ja jeg indrømmer jeg kan da godt mærke når jeg møder en mage der kan finde ud af det, for de kan godt tage en del liv, men taber bare uber sjællendt til en mage, og hvis jeg gør, er der som regel mere end en modstander indblandet. også vil du så sikkert sige at så er der bare ingen gode mages på min server, men det har jeg bare svært ved at tro :D
| #229 | 22.12.2005 12:42 |
Nu siger du at du selv spiller priest og at mage er imba mod shaman, vil så sige at en priest der ved hvad han gær nemt kan tage en shaman :D et spørgsmål om mana og bruge sine talents rigtigt
| #242 | 22.12.2005 17:33 |
Siger intet er imba nogen steder. Alle kan tage alle.
Som det har kørt rundt så har mange sagt at shamans er imba og de eneste der kan tage dem er shadow priests.
Dog handler det da kun om hvor godt man forstår spillet og sin class, samt held og equipment :)
Ellers er der det som Blizzard selv har sagt.
Plate > mail/leather
Mail/leather > cloth
Cloth > plate
Det passe okay sammen, så er der altid de diverse ting som forståelse osv osv der ændre det :)
Som det har kørt rundt så har mange sagt at shamans er imba og de eneste der kan tage dem er shadow priests.
Dog handler det da kun om hvor godt man forstår spillet og sin class, samt held og equipment :)
Ellers er der det som Blizzard selv har sagt.
Plate > mail/leather
Mail/leather > cloth
Cloth > plate
Det passe okay sammen, så er der altid de diverse ting som forståelse osv osv der ændre det :)
Det er min skyld!
| #336 | 12.01.2006 01:14 |
Ye desværre, men vil så sige at spillere der ved hvad de laver generelt kan owne alt, bare et spørgsmål om skillz - og så engang imellem en del held :D
| #130 | 17.12.2005 21:41 |
Helt enig, har en demonology specced lock, og det er stort set umuligt at slå en. Vi snakker altså måske 10% af rene duels, hvor det er 1vs1, hvor man taber. At det så er den sværeste class, er så en anden ting (hvilket dog gør den fed), og at der er mange faktorer i BG osv, er en tredje. Men alt i alt, tror jeg generelt lock'en er den bedste PVP class.
:(?
| #248 | 22.12.2005 17:45 |
Ser ud til du ved hvad du snakker om, men jeg spiller shaman og jeg har altid ownet mages noget så grusomt pga. min earth shock.
| #251 | 22.12.2005 17:50 |
Kun pga. dit earthshocks? Er du lvl 29 og de er lvl 21?
Er du virkelig så hurtig at du kan nå at purge på det rigtig tidspunkt, før en mage når at fyrer alt afsted, samtidig at bruge dit earthshock perfekt hver gang, så du stopper hans cast, eller misser du nogen gange og dør?
Må jeg se din rank High Warlord?
Er du virkelig så hurtig at du kan nå at purge på det rigtig tidspunkt, før en mage når at fyrer alt afsted, samtidig at bruge dit earthshock perfekt hver gang, så du stopper hans cast, eller misser du nogen gange og dør?
Må jeg se din rank High Warlord?
Det er min skyld!
| #307 | 23.12.2005 05:05 |
er ikk high warlord og er lvl 60. Men ja pleger at kunne se hvornår de fyrre en spell af pga. de laver noget sjovt med armene, og jeg rammer sjælent ved siden af.
Så når jeg laver min eart shock, og gir dem en go dps, så pleger de at dø.
Så når jeg laver min eart shock, og gir dem en go dps, så pleger de at dø.
| #313 | 23.12.2005 18:51 |
men hvad gør du mod instant spells ? kan du ikke nå at interrupt og med lidt held (som jeg har hentyder til hele dette topic igennem og vigtig for pvp) så kan du cast 1 normal spell og smide 6 instant spells afsted.
Det er min skyld!
| #324 | 23.12.2005 23:41 |
Ja de self rigtigt.
Men altså når jeg dueler en, ved jeg jo han vil lave en instant spell til at starte med, så lige når jeg begynder smider jeg earth shock, og gir en go dps, så earth shocker jeg igen, laver stump og dræber ham. Det har ikk slået fejl indtil nu.
Men altså når jeg dueler en, ved jeg jo han vil lave en instant spell til at starte med, så lige når jeg begynder smider jeg earth shock, og gir en go dps, så earth shocker jeg igen, laver stump og dræber ham. Det har ikk slået fejl indtil nu.
| #308 | 23.12.2005 06:06 |
Helt ærlig, det er dig som ligger ud med at spille "High Warlord", med at sige du kan tage en Shaman på 2 sek, for det ved vi jo begge det IKKE sker, grounding totem og earthshock er en stor hjælp mod mages, men det handler bare om hvem der spiller rigtig og hvem der resister hvad.
Du kan ikke tage en Shaman på 2 sek som du selv siger, uden nogen form for AB buff, trinket, osv, og hvis du endelig har dem, så er det stadig umuligt på 2 sek, med mindre den shaman har 0 stamina gear.
Du kan ikke tage en Shaman på 2 sek som du selv siger, uden nogen form for AB buff, trinket, osv, og hvis du endelig har dem, så er det stadig umuligt på 2 sek, med mindre den shaman har 0 stamina gear.
| #312 | 23.12.2005 18:50 |
Du ved hvis ikke meget om hvad for noget gear der findes til en mage.
At cast den første frostbolt på 2.5 sec, at kunne crit op til 5300 med frostbolt, få Netherwind focus, en instant cast spell (tager frostbolt) , Presence of Mind endnu et instant cast spell (tager frostbolt).
Blast wave, Cone of cold, frost nova og fire blast.
Ja tager mere end 2 sekunder. At få lov til at fyrer 6 instant cast spells af. Dog se på den skade der kan gives.
Der hjælper din earthshock ikke meget, nå ja du kan måske udsætter din død fra det første cast, men du kan ikke interrupt instant spells, ja du kan purge noget ved første bolt. Dog er det hele kun en udsættelse på hvad der sker.
Og at tage en shaman på 2 sekunder er mulig. Dog hvis du tager det som en duel 1on1 så er det selvfølgelig ikke. Har jeg aldrig nogensinde hentyder til. For Battle Ground er en helt anden leg.
At cast den første frostbolt på 2.5 sec, at kunne crit op til 5300 med frostbolt, få Netherwind focus, en instant cast spell (tager frostbolt) , Presence of Mind endnu et instant cast spell (tager frostbolt).
Blast wave, Cone of cold, frost nova og fire blast.
Ja tager mere end 2 sekunder. At få lov til at fyrer 6 instant cast spells af. Dog se på den skade der kan gives.
Der hjælper din earthshock ikke meget, nå ja du kan måske udsætter din død fra det første cast, men du kan ikke interrupt instant spells, ja du kan purge noget ved første bolt. Dog er det hele kun en udsættelse på hvad der sker.
Og at tage en shaman på 2 sekunder er mulig. Dog hvis du tager det som en duel 1on1 så er det selvfølgelig ikke. Har jeg aldrig nogensinde hentyder til. For Battle Ground er en helt anden leg.
Det er min skyld!
| #316 | 23.12.2005 20:20 |
Hvis du gerne vil være så venlig at vise mig din 2-3k standard dmg og en 5300 crit, så vil jeg gerne se det, skriv til mig hvilken server jeg kan finde dig på, og hvis du ikke kan bevise dette er det kun rent teori, husk din global re-use time gør at du ikke kan knalde 4 instant af på 2 sek alligevel, men giv mig et navn, server og bevis det.
(ved godt din kommentar er blevet kørt lidt langt ud af folk her inde)
(ved godt din kommentar er blevet kørt lidt langt ud af folk her inde)
| #394 | 17.01.2006 21:32 |
Der er lavet en movie med en der render og critter 3-4k med sine frostbolts
| #2 | 16.12.2005 17:46 |
hvis vi snakker PvP er warlocks klart overpowered :)
Edited: 16.12.2005 17:46
|
| #4 | 16.12.2005 18:19 |
Det er da klart Hunter og rogue der er overpowered i PvP ;p
Eat my shorts
| #5 | 16.12.2005 18:36 |
Det kommer jo an på hvordan du spiller? Mages er f.eks. også vold syge i pvp, + en godt geared warrior i lvl 60 kan flække alt i pvp. Altså, der er ikke nogen svage classes i pvp udover folk, der ikke er specced til det.
| #37 | 17.12.2005 04:45 |
Lol en super geared warrior kan intet mod en ordenlig geared mage. Det er bare 2-3 hits med frostbolt og han er død.
Så er der også de instant spells, spell der giver instant cast der gør folks død meget hurtiger ;)
Så er der også de instant spells, spell der giver instant cast der gør folks død meget hurtiger ;)
Det er min skyld!
| #43 | 17.12.2005 05:27 |
2-3 hits med frostbolt ? Det kommer vist an på resistances og hp hos den warrior. Derudover bør en mage ikke få lov at kaste 2-3 stykker for warrior'en står helt oppe i hovedet på ham...
| #73 | 17.12.2005 16:34 |
frost nova eller sheep.
frostball og presence mind + endnu en frostball .. meget nemt og hurtig klaret.
Samt at skade normal 2-3000 per hit og 5000 crit i pvp ;)
frostball og presence mind + endnu en frostball .. meget nemt og hurtig klaret.
Samt at skade normal 2-3000 per hit og 5000 crit i pvp ;)
Det er min skyld!
| #197 | 20.12.2005 11:31 |
Hvad helvede er det du fabler om? Hold dig til din egen class.
Prying open my third eye.
| #212 | 22.12.2005 00:46 |
Jeg udtaler mig om noget jeg ved, så tag at flet og kom videre.
Det er min skyld!
| #213 | 22.12.2005 01:24 |
Du taler jo tydeligvis om noget, som du intet aner om.
"4000-5000 crit er nemt nok med frostbolt i pvp ;)" - Siden hvornår er det blevet let at critte med 4-5K på en frostbolt? 8/8 Netherwind, AP, de 2 dmg trinkets, og GM/HW Staff udgør så vidt jeg ved ikke crits på 5K - Og gjorde de, hvordan kan du så sige det er let?
"2000-3000 per hit er standard med ordenlig gear" - Du mener simpelthen at en mage med ordenligt gear, skader 3K på en standard frosbolt? Hvor har du lige det fra?
"4000-5000 crit er nemt nok med frostbolt i pvp ;)" - Siden hvornår er det blevet let at critte med 4-5K på en frostbolt? 8/8 Netherwind, AP, de 2 dmg trinkets, og GM/HW Staff udgør så vidt jeg ved ikke crits på 5K - Og gjorde de, hvordan kan du så sige det er let?
"2000-3000 per hit er standard med ordenlig gear" - Du mener simpelthen at en mage med ordenligt gear, skader 3K på en standard frosbolt? Hvor har du lige det fra?
| #219 | 22.12.2005 04:04 |
Nej såvidt du ved, så bare drop det. DU er jo alt for konservativ
Det er min skyld!
| #255 | 22.12.2005 18:51 |
Jo .. lad os starte fra bunden.
463 almindelig frost bolt
280 hero charm
175 Unphemeral
20 Cold snap
70 mage blade + spell damage
23 Cloak of Consumption
148 Netherwind set
66 2x Ring of Spell Power
34 Chocker fire lord
33 Therazane's Touch
=849 extra damage
Og da frostbolt tager 3 sek at cast, gælder alt spell damage ikke, derfor virker kun 81,4% af det
=691 extra damage til frost bolt.
100 Trueshot aura, da jeg ikke er 100% sikker på fuld effekt her (har jeg læst) så tager jeg alligevel 81% af det.
=1235 damage ialt med frost bolt
Ice shards= 6% extra cold damage
Arcane power= 35% extra damage
=1741 damage ialt med frostbolt uden crit.
Piercing ice = 100% extra crit damage
Crit double skade, men med Piercing så ganger vi med 3
5223 crit skade med frost bolt. Der er blevet rundet ned ved alle udregninger, hvis der har været 324.91 så er der blevet rundet ned.
Er det godt nok?
463 almindelig frost bolt
280 hero charm
175 Unphemeral
20 Cold snap
70 mage blade + spell damage
23 Cloak of Consumption
148 Netherwind set
66 2x Ring of Spell Power
34 Chocker fire lord
33 Therazane's Touch
=849 extra damage
Og da frostbolt tager 3 sek at cast, gælder alt spell damage ikke, derfor virker kun 81,4% af det
=691 extra damage til frost bolt.
100 Trueshot aura, da jeg ikke er 100% sikker på fuld effekt her (har jeg læst) så tager jeg alligevel 81% af det.
=1235 damage ialt med frost bolt
=1741 damage ialt med frostbolt uden crit.
5223 crit skade med frost bolt. Der er blevet rundet ned ved alle udregninger, hvis der har været 324.91 så er der blevet rundet ned.
Er det godt nok?
Det er min skyld!
| #302 | 23.12.2005 00:54 |
Har bare læst deres range aura skulle kunne virke på spells.
Jeg er dog ikke sikker. Jeg indrømmer gerne at jeg ikke er sikker, bare noget jeg har læst et eller andet sted. Og i en strategy mod Vael at man skulle have en hunter i hver gruppe pga. deres range aura.
Og mener at crit er mere end double, men har ikke kunne finde et sted hvor crit er forklaret, derfor jeg tager det mindste jeg kan, for at hvis der er noget der skulle være forkert, kan det faktisk kun blive mere i skade.
Jeg er dog ikke sikker. Jeg indrømmer gerne at jeg ikke er sikker, bare noget jeg har læst et eller andet sted. Og i en strategy mod Vael at man skulle have en hunter i hver gruppe pga. deres range aura.
Og mener at crit er mere end double, men har ikke kunne finde et sted hvor crit er forklaret, derfor jeg tager det mindste jeg kan, for at hvis der er noget der skulle være forkert, kan det faktisk kun blive mere i skade.
Det er min skyld!
| #303 | 23.12.2005 01:22 |
Tvivler på der er særlig mange hunters i BWL guilds, som har 31 points i marksmanship.
| #304 | 23.12.2005 02:04 |
Noget jeg læste da vi var ved Vael. Eneste grund til jeg tilføjede det.
Og spiller ikke selv hunter (eller har en lvl 23, tæller vidst ikke :P) så tør ikke sige hvordan vores hunters er specced :=)
Dog tog jeg med Netherwind setter som gir 148 bonus damage, tror måske der findes 8 andre ting som gir lidt mere +spell damage, har ikke ledt og vil heller ikke.
Hvis det med trueshot passer, så passer mine udregninger. (som et minimum
Og spiller ikke selv hunter (eller har en lvl 23, tæller vidst ikke :P) så tør ikke sige hvordan vores hunters er specced :=)
Dog tog jeg med Netherwind setter som gir 148 bonus damage, tror måske der findes 8 andre ting som gir lidt mere +spell damage, har ikke ledt og vil heller ikke.
Hvis det med trueshot passer, så passer mine udregninger. (som et minimum
Det er min skyld!
| #306 | 23.12.2005 04:15 |
OKay .. vi fjerner de 100 atk power fra Trueshot og vil nu erstatte Netherwind settet med andre ting, da set bonus ikke giver ekstra damage.
Armor: Jade Inlaid Vestments 44 +spell (25 mere end Netherwind)
Head: The Hexxer's Cover 41 +spell (15 mere end Netherwind)
Shoulder: Mantle of the Blackwing Cabal 34 +spell (20 mere end Netherwind)
Bracer: Black Bark Wristbands 25 +spell (14 mere end Netherwind)
Belt: Firemaw's Clutch 32 +spell (18 mere end Netherwind)
Pants: Flarecore Leggings 43 +spell (13 mere end Netherwind)
Gloves: Marshal's/General's Silk Gloves 30 +spell (15 mere end Netherwind)
Boots: Snowblind Shoes 32 +spell (13 mere end Netherwind)
Det giver 133 mere end Netherwind, som så betyder at crit damage kommer over 5000 med frostbolt. Håber dette var bevis nok, nu hvor jeg sad og keder mig midt nat og gad finde det :P
Jeg kan godt regne det ud for at få den rigtige skade.
(springer alle tingene over og hopper dertil hvor jeg havde sat trueshot ind og tager selvfølgelig kun 81.4% af +spell damage med)
=1262 damage ialt med frost bolt
=1779 damage ialt med frostbolt uden crit.
5337 crit skade med frost bolt.
Sådan. Max skade som jeg kan finde lige pt. med frostbolt :D
edit: stavede trueshot forkert :P hehe
og admins, kom til at trykke spam, undskyld :D
Armor: Jade Inlaid Vestments 44 +spell (25 mere end Netherwind)
Head: The Hexxer's Cover 41 +spell (15 mere end Netherwind)
Shoulder: Mantle of the Blackwing Cabal 34 +spell (20 mere end Netherwind)
Bracer: Black Bark Wristbands 25 +spell (14 mere end Netherwind)
Belt: Firemaw's Clutch 32 +spell (18 mere end Netherwind)
Pants: Flarecore Leggings 43 +spell (13 mere end Netherwind)
Gloves: Marshal's/General's Silk Gloves 30 +spell (15 mere end Netherwind)
Boots: Snowblind Shoes 32 +spell (13 mere end Netherwind)
Det giver 133 mere end Netherwind, som så betyder at crit damage kommer over 5000 med frostbolt. Håber dette var bevis nok, nu hvor jeg sad og keder mig midt nat og gad finde det :P
Jeg kan godt regne det ud for at få den rigtige skade.
(springer alle tingene over og hopper dertil hvor jeg havde sat trueshot ind og tager selvfølgelig kun 81.4% af +spell damage med)
=1262 damage ialt med frost bolt
=1779 damage ialt med frostbolt uden crit.
5337 crit skade med frost bolt.
Sådan. Max skade som jeg kan finde lige pt. med frostbolt :D
edit: stavede trueshot forkert :P hehe
og admins, kom til at trykke spam, undskyld :D
Edited: 23.12.2005 04:16
Det er min skyld!
| #309 | 23.12.2005 12:30 |
Har du set filmen midget?
Han har:
8/8 NW
Talisman of Ephemeral Power
Zandalarian Hero Charm
Choker of the Fire Lord
Sapphiron Drape
SoD
Osv. - Han critter ikke med mere end 4100 på noget tidspunkt. Jeg tvivler på, 2 ring og spellpower, og lidt andet damge gear istedet for NW, kan udgøre de sidste 900+ dmg
Han har:
8/8 NW
Talisman of Ephemeral Power
Zandalarian Hero Charm
Choker of the Fire Lord
Sapphiron Drape
SoD
Osv. - Han critter ikke med mere end 4100 på noget tidspunkt. Jeg tvivler på, 2 ring og spellpower, og lidt andet damge gear istedet for NW, kan udgøre de sidste 900+ dmg
| #314 | 23.12.2005 19:06 |
Ja har jeg set, men er det noget ved mine udregninger som du ikke tror på?
For det er tørre facts og du vil nu til at forsvare dig med at hentyde til en wow movie, som jeg først så muligheden i + lidt extra equipment, men har så blevet nød til at erstatte hans set og give en masse ekstra damage.
2 min 30 sek (4411 damage) 3 min 1 sek (4466 damage)
(Dog med mine udregninger er det stadig 900 ekstra skade)
Dog kan jeg ikke se hvad der er galt. Du spurgte om hvordan jeg vil crit med 5000 damage, kom med et forslag, da vi begge to var usikker på den ene måde at få extra damage på, kom jeg med endnu et forslag.
Vil gerne høre om der er noget galt med mine udregninger eller hvad der får dig til at tro det ikke kan lade sig gøre?
For det er tørre facts og du vil nu til at forsvare dig med at hentyde til en wow movie, som jeg først så muligheden i + lidt extra equipment, men har så blevet nød til at erstatte hans set og give en masse ekstra damage.
2 min 30 sek (4411 damage) 3 min 1 sek (4466 damage)
(Dog med mine udregninger er det stadig 900 ekstra skade)
Dog kan jeg ikke se hvad der er galt. Du spurgte om hvordan jeg vil crit med 5000 damage, kom med et forslag, da vi begge to var usikker på den ene måde at få extra damage på, kom jeg med endnu et forslag.
Vil gerne høre om der er noget galt med mine udregninger eller hvad der får dig til at tro det ikke kan lade sig gøre?
Det er min skyld!
| #315 | 23.12.2005 19:11 |
Jeg gider ikke til at sidde og tjekke dine udregninger igennem, da jeg ved du tager fejl. Fortæl mig, hvordan du kan få +900 damage på en frostbolt, ved at udskifte midget's items - Skriv evt. hvilke items?
| #318 | 23.12.2005 21:38 |
Du ved vel godt det er dig der tager fejl?
Tjek de udregninger og sig du har tabt.
Jeg har sagt hvordan man gør, du siger du vil have beviser, har jeg allerede, du gider bare ikke se.
Det er blevet udregnet med at alt +spell damage kun virker 81,4% af det med frostbolt, så har endda taget meget af den ekstra skade væk, for at få det mere præsist, men alligevel gider du ikke engang at se på de facts og beviser jeg har skrevet til dig og indrømme det kan lade sig gøre.
Hvorfor er Midgets wow movie lige pludselig aktuel?
Så vil jeg tage det helt fra bunden, kun fordi det er dig.
Frostbolt skader max. 463 damage uden noget hjælp.
Så har vi equipment der vil hjælpe med at gøre vores frostbolt mere kraftig:
Head: The Hexxer's Cover
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 41.
Neck:Choker of the Fire Lord
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 34.
Shoulder: Mantle of the Blackwing Cabal
Armor: Jade Inlaid Vestments
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 44.
Bracer: Black Bark Wristbands
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 25.
Gloves: Marshal's/General's Silk Gloves
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 30.
Belt: Firemaw's Clutch
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 35.
Pants: Flarecore Leggings
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 43.
Boots: Snowblind Shoes
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 32.
Ring1: Ring of Spell Power
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 33.
Ring2: Ring of Spell Power
Trinket1: Zandalarian Hero Charm
Use: Increases your spell damage by up to 280
Trinket2: Talisman of Ephemeral Power
Use: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 175 for 15 sec.
Weapon: Claw of Chromaggus
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 64.
Enchant: Enchant Weapon - Spell Power
Teaches you how to permanently enchant a weapon to add up to 30 damage to spells.
Off hand: Therazane's Touch
Wand: Cold Snap
Increases damage done by Frost spells and effects by up to 20.
966 extra spell damage
20 extra frost damage
= 986 extra damage til frostbolt.
Da frostbolt tager mindre end 3.5 skunder at cast, gælder kun 81,4% af vores extra damage.
Så vi har kun 802 extra damage til frostbolt.
Så er vi oppe på 1265 damage med frostbolt.
Så har vi talents.
Arcane Power
When activated, your spells deal 35% more damage while costing 35% more mana to cast. This effect lasts 15 sec.
Piercing Ice (Rank 3)
Increases the damage done by your Frost spells by 6%.
Ice Shards (Rank 5)
Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.
Så tager vi lige talents med extra damage. 35+6 er jo 41%
518 extra damage
Nu er vi på 1783 damage med frostbolt uden crit.
Nu tager vi med crit. Da vi har Ice Shards (Rank 5) er det et double crit, altså 3x den normale skade.
Altså vi når op på 5349 damage med frostbolt.
(Jeg har stadig rundet ned i hver eneste udregning, når jeg fik et komma tal. Dette gør at tallet faktisk er mindre end det burde være)
(jeg har byttet weapon ud siden sidste udregning, derfor blev tallet højer)
Nu har jeg fortalt dig hvordan jeg vil få 5349 damage med frostbolt. Så er der jo ikke mere at diskutere her. Hvis du ikke tror på mine udregninger, så prøv at regn dem ud selv.
Og at tage udfra Midgets item kan jo ikke bruges til noget, det er ikke sikkert at han har fået optaget sit højste crit, ingen ved det.
Her er det rene facts omkring hvordan du kommer over 5000 damage med frostbolt.
Held og lykke.
Tjek de udregninger og sig du har tabt.
Jeg har sagt hvordan man gør, du siger du vil have beviser, har jeg allerede, du gider bare ikke se.
Det er blevet udregnet med at alt +spell damage kun virker 81,4% af det med frostbolt, så har endda taget meget af den ekstra skade væk, for at få det mere præsist, men alligevel gider du ikke engang at se på de facts og beviser jeg har skrevet til dig og indrømme det kan lade sig gøre.
Hvorfor er Midgets wow movie lige pludselig aktuel?
Så vil jeg tage det helt fra bunden, kun fordi det er dig.
Frostbolt skader max. 463 damage uden noget hjælp.
Så har vi equipment der vil hjælpe med at gøre vores frostbolt mere kraftig:
Head: The Hexxer's Cover
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 41.
Neck:Choker of the Fire Lord
Shoulder: Mantle of the Blackwing Cabal
Armor: Jade Inlaid Vestments
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 44.
Bracer: Black Bark Wristbands
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 25.
Gloves: Marshal's/General's Silk Gloves
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 30.
Belt: Firemaw's Clutch
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 35.
Pants: Flarecore Leggings
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 43.
Boots: Snowblind Shoes
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 32.
Ring1: Ring of Spell Power
Ring2: Ring of Spell Power
Trinket1: Zandalarian Hero Charm
Use: Increases your spell damage by up to 280
Trinket2: Talisman of Ephemeral Power
Use: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 175 for 15 sec.
Weapon: Claw of Chromaggus
Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 64.
Enchant: Enchant Weapon - Spell Power
Teaches you how to permanently enchant a weapon to add up to 30 damage to spells.
Off hand: Therazane's Touch
Wand: Cold Snap
Increases damage done by Frost spells and effects by up to 20.
966 extra spell damage
20 extra frost damage
= 986 extra damage til frostbolt.
Da frostbolt tager mindre end 3.5 skunder at cast, gælder kun 81,4% af vores extra damage.
Så vi har kun 802 extra damage til frostbolt.
Så er vi oppe på 1265 damage med frostbolt.
Så har vi talents.
Arcane Power
When activated, your spells deal 35% more damage while costing 35% more mana to cast. This effect lasts 15 sec.
Piercing Ice (Rank 3)
Increases the damage done by your Frost spells by 6%.
Ice Shards (Rank 5)
Increases the critical strike damage bonus of your Frost spells by 100%.
Så tager vi lige talents med extra damage. 35+6 er jo 41%
518 extra damage
Nu er vi på 1783 damage med frostbolt uden crit.
Nu tager vi med crit. Da vi har Ice Shards (Rank 5) er det et double crit, altså 3x den normale skade.
Altså vi når op på 5349 damage med frostbolt.
(Jeg har stadig rundet ned i hver eneste udregning, når jeg fik et komma tal. Dette gør at tallet faktisk er mindre end det burde være)
(jeg har byttet weapon ud siden sidste udregning, derfor blev tallet højer)
Nu har jeg fortalt dig hvordan jeg vil få 5349 damage med frostbolt. Så er der jo ikke mere at diskutere her. Hvis du ikke tror på mine udregninger, så prøv at regn dem ud selv.
Og at tage udfra Midgets item kan jo ikke bruges til noget, det er ikke sikkert at han har fået optaget sit højste crit, ingen ved det.
Her er det rene facts omkring hvordan du kommer over 5000 damage med frostbolt.
Held og lykke.
Det er min skyld!
| #319 | 23.12.2005 21:48 |
Nu går du ud fra de bedste items du kan finde til en frostbolt går jeg ud fra, så hvis vi nu sammensatte en warrior med det bedste gear til en eventuel situation mod din fine frostmage der, så kunne vi sikkert meget nemt få en MEGET lige kamp. min pointe er, at det der ikke kan bruges til en skid, da vi nok kan sammensætte en warrior der, hvis han critter lige efter sit charge, flækker røven må din mage med et 6k crit. som du selv så nydeligt skrev, det handler om eq og held.
Helt sikkert!
| #322 | 23.12.2005 23:09 |
Som den post der du laver et reply til, er for at komme frem med et bevis på at det er muligt at lave over 5000 crit med frostbolt.
Og ja det er det bedste equipment, og ja en warrior med det bedste vil også være ret vild.
Dog din comment har ingen reference til min comment.
Og ja det er det bedste equipment, og ja en warrior med det bedste vil også være ret vild.
Dog din comment har ingen reference til min comment.
Det er min skyld!
| #320 | 23.12.2005 21:57 |
"Og at tage udfra Midgets item kan jo ikke bruges til noget, det er ikke sikkert at han har fået optaget sit højste crit, ingen ved det." - Så du tror simpelthen der er mulighed for at hans crit's kan gå fra 41xx-53xx?
Kan ikke se hvor du vil hen? Det kan være du kan skade 5xxx på en level 1, uden items, men hvad kan du bruge det til - ikke en skid.
Jeg har da også set hunters der critter med 3800, på level 1, da de ikke har noget armor, defense, og resistance, men de er jo ikke i nærheden af den dmg, når først modstanderen får smidt lidt ordenligt equipment på sig selv.
Kan ikke se hvor du vil hen? Det kan være du kan skade 5xxx på en level 1, uden items, men hvad kan du bruge det til - ikke en skid.
Jeg har da også set hunters der critter med 3800, på level 1, da de ikke har noget armor, defense, og resistance, men de er jo ikke i nærheden af den dmg, når først modstanderen får smidt lidt ordenligt equipment på sig selv.
| #224 | 22.12.2005 09:57 |
Nej mester. Det der sker ikke, og lad være med at tro du ved noget om det, for det gør du tydeligvis ikke.
Prying open my third eye.
| #263 | 22.12.2005 19:24 |
ja, for en mage skader nemlig 2-3k normalt? og 5k i crit?
Du er vidst retarderet. Ellers vil jeg godt se en film med de "mages".
Du er vidst retarderet. Ellers vil jeg godt se en film med de "mages".
| #267 | 22.12.2005 19:29 |
Læs alt det jeg har skrevet herinde og du vil kun finde mange post som giver dig svar på dit reply.
Uden alt infomation, kan du ikke dømme udfra 1 post.
Så kom tilbage når du får tid,
Uden alt infomation, kan du ikke dømme udfra 1 post.
Så kom tilbage når du får tid,
Det er min skyld!
| #273 | 22.12.2005 19:41 |
Hvis du har læst dem alle, så vil du også kunne forstå det hele.
Dog hvis du har læst dem, så har du svært ved at kunne forstå en tekst.
Prøv læs dem igennem igen og tænk bagefter. Så vil du kunne se hvad jeg siger og mener. Som du også vil kunne forstå og ikke se som en løgn.
Dog hvis du har læst dem, så har du svært ved at kunne forstå en tekst.
Prøv læs dem igennem igen og tænk bagefter. Så vil du kunne se hvad jeg siger og mener. Som du også vil kunne forstå og ikke se som en løgn.
Det er min skyld!
| #277 | 22.12.2005 19:46 |
Du er da for dum. Smid nu nogle beviser, billeder hvor en mage skader omkring 2k på 5 frostbolts i træk, eller noget andet.
| #282 | 22.12.2005 19:51 |
Prøv kig lige lidt over disse post, der vil du kunne finde et bevis på det. Det har du jo ikke set, for du har ikke læst det hele.
Ved ikke om man skal forsætte en diskution, med en som ikke fortæller sandheden.
Har xct lige bedt dig om at gå herind og svine mig til? For ser godt nok sådan ud. Dog dejlig at se 1 person ikke kan holde en diskution ud.
Tak for det små børn
Ved ikke om man skal forsætte en diskution, med en som ikke fortæller sandheden.
Har xct lige bedt dig om at gå herind og svine mig til? For ser godt nok sådan ud. Dog dejlig at se 1 person ikke kan holde en diskution ud.
Tak for det små børn
Det er min skyld!
| #285 | 22.12.2005 19:57 |
Det er jo ikke en skid bevis. Ja, self har xct bedt mig om at komme herind, nej. Det klarer han vidst udemærket selv, jeg skriver herinde fordi jeg er uenig, og dine beviser ikke er tilstrækkelige, så tak for det Mr. Megamoden.
| #294 | 22.12.2005 20:07 |
Ikke for dig, fordi xct har bedt dig kommer herind for at flame. Så du er så blind overfor alt hvad der er herinde af beviser, facts osv.
Du finder på ting som ikke passer og siger ikke sandheden.
Det er nok for mig at vide at jeg ikke behøves at hører på dig mere.
Du finder på ting som ikke passer og siger ikke sandheden.
Det er nok for mig at vide at jeg ikke behøves at hører på dig mere.
Det er min skyld!
| #218 | 22.12.2005 03:49 |
Det er fact at warriors får w00pass af mages i 1on1's :)
Dog bærer det ikke præg af at han selv har en mage.
I så fald vil jeg gerne se hans profil.
2-3000 normal skade på frostbolts?
Jeg går ud fra at det skal læses præcis som det står, altså at det også kan være 2.
Dog bærer det ikke præg af at han selv har en mage.
I så fald vil jeg gerne se hans profil.
2-3000 normal skade på frostbolts?
Jeg går ud fra at det skal læses præcis som det står, altså at det også kan være 2.
| #225 | 22.12.2005 10:20 |
Vil nu mene at en warrior med fuldt wrath mod en mage med fuldt netherwind har en pæn chance. Snakker vi BG PvP så er det selvfølgelig hvem der får kick'et, i duels vil det formentlig være magen der har størst fordel. Men en warrior kan jo stadig hugge de fleste mages over i et slag :)
| #233 | 22.12.2005 15:44 |
Et slag er måske i lige overkanten.
Jeg kender i hvert fald en mage der har 5-6 epics, hvoraf 2 er fra netherwind, og han tog en warrior der havde PvP-settet (i duel vel at mærke).
Jeg kender i hvert fald en mage der har 5-6 epics, hvoraf 2 er fra netherwind, og han tog en warrior der havde PvP-settet (i duel vel at mærke).
| #64 | 17.12.2005 15:34 |
Du aner ikke hvad du taler om...2-3 Frostbolts?
Fint hvis dine frostbolts skader for 2-3000 per hit men hvis ikke så få dine facts straight før du taler.
Fint hvis dine frostbolts skader for 2-3000 per hit men hvis ikke så få dine facts straight før du taler.
"I'm not the one in the cage..
| #72 | 17.12.2005 16:32 |
4000-5000 crit er nemt nok med frostbolt i pvp ;)
og 2000-3000 per hit er standard med ordenlig gear
og 2000-3000 per hit er standard med ordenlig gear
Edited: 17.12.2005 16:41
Det er min skyld!
| #83 | 17.12.2005 16:46 |
Fuld Netherwind set og du ser 5000 crit i pvp, dog med resistant er de nok lidt lavere.
Nu er det en godt geared mage ;)
Nu er det en godt geared mage ;)
Det er min skyld!
| #85 | 17.12.2005 16:48 |
Ja du mener bedst geared mage, med fuld netherwind, hvor nogle dele vist dropper fra nefarion med 8% drop chance.. Det er der vel ikke over 10 mages i verden der har..
| #86 | 17.12.2005 16:52 |
Nej, men staidgvæk ;) Neffie dropper 8 forskellige set(ja der er 9 class, men ved horde dropper Judgemen ikke), 2 ved hvert kill. Det er 25% chance for at den robe dropper fra Neffie ;)
At så få alle tingene er så lidt sværer.
Der findes nogen med fuld gear, så hvorfor ikke mulig?
At så få alle tingene er så lidt sværer.
Der findes nogen med fuld gear, så hvorfor ikke mulig?
Det er min skyld!
| #88 | 17.12.2005 16:58 |
Har ikke sagt det ikke er muligt, men du kan jo ikke sige at mages kan tage shamans på 1 sec. Så skal du sige at mages med fuld netherwind+AP kan tage shamans der ikke har en grounding totem, eller insta heal på 1 sec..
| #99 | 17.12.2005 19:04 |
Er det et held man sætter sin grounding totem op når man høre pom?
Er det et held at man har fuld netherwind?
Er det et held at man har fuld netherwind?
| #107 | 17.12.2005 19:33 |
Er det held man laver et 5000 crit. 1shot, 1 kill. BOOM HEADSHOT.
Go play with your alt.
Get my point? Gad godt se dig reagere med instant heal med at få 5000 i skade og med mages andre instant spells. Der bare flyver afsted.
Go play with your alt.
Get my point? Gad godt se dig reagere med instant heal med at få 5000 i skade og med mages andre instant spells. Der bare flyver afsted.
Det er min skyld!
| #122 | 17.12.2005 20:13 |
Der bare flyver afsted siger du? Hvis en warrior flyver hen til dig med charge, så er du stunned og han kan nemt holde et OK stun på dig, og med godt gear dør du jo for du kommer aldrig igennem alt hans armor og hp.
| #126 | 17.12.2005 20:20 |
Jamen hvis den mage bare får låst den warrior fast og kommer væk, så ser det jo lidt sort ud hva?
Ja en warrior kan godt slå hårdt, men hjælper ikke at få smidt 10000 damage i hovedet fordi man sidder fast i en frost nova eller er sheep.
Med rigtig equip ser man crit på 5000 i pvp og så forsætter man bare med presence og andre instant cast spells og en warrior kan ligge sig ned, før du kan nå at sige WTF
Ja en warrior kan godt slå hårdt, men hjælper ikke at få smidt 10000 damage i hovedet fordi man sidder fast i en frost nova eller er sheep.
Med rigtig equip ser man crit på 5000 i pvp og så forsætter man bare med presence og andre instant cast spells og en warrior kan ligge sig ned, før du kan nå at sige WTF
Det er min skyld!
| #153 | 18.12.2005 13:55 |
altså må nok sige jeg har i al min tid ikke set en mage der kan ligge med en normal dmg på 2-3k med sin frostbolt i PvP lige meget hvor syge items han har, heller ikke i alle de mage film jeg har set, men okay hvis du har en mage der kan det, vil jeg gerne se dine video af det, kan altid smide dem op på www.warcraftmovies.com jeg er sikker på jeg er ikke den eneste der vil være imponeret af den damage. men og nu siger du godt nok også at hvad vil han gøre når magen blæser 10k af på ingen tid(heller ikke set før i pvp) men er det en Shaman du er oppe i mod og han kommer tæt på, for det gør han, med mindre han er spillet dårligt, og han self også har gode items så kan han jo også sagtens tage magen med sin WF, der kan man godt nok sige det kræver self lidt held at den skal gå af med det samme, men syntes nu altid min WF er tiltrukket af mages :D men så ligger magen sig med det samme. men stadig vil godt se dine film med den der base dmg på 2-3k i pvp
| #157 | 18.12.2005 15:45 |
Har en film der hedder Midget med en gnomemage i full netherwind set der laver det skade næsten hele vejen igennem filmen.
Hentede xfire automatisk til mig, så hop derind ;) før jeg så den, tænkte jeg også kun at sådan noget skade så man kun i BWL, men nope. Han gører rundt med alt og alle og skal kun bruge et almindelig cast og så alt sit instant cast, så ligger modstanderen ned.
Hentede xfire automatisk til mig, så hop derind ;) før jeg så den, tænkte jeg også kun at sådan noget skade så man kun i BWL, men nope. Han gører rundt med alt og alle og skal kun bruge et almindelig cast og så alt sit instant cast, så ligger modstanderen ned.
Det er min skyld!
| #166 | 18.12.2005 18:07 |
ja okay, kender godt den film, og har set den før, men der skader han jo ikke 2-3 hele tiden, den eneste grund til du regner med han gør det er fordi han kun har vist når han critter, du ser ham aldrig lave et eneste Frostbolt hvor han ikke critter hvor hans skade er oppe på 2k eller over også glemmer du også lige en anden ting, den skade der har han kun når begge hans trinkets er klar og hans AP er oppe, også kan jo dog alligevel purge en ret stor del af hans skade væk, for det største dmg boost for han fra AP og det kan purges og det bliver det også, så nej hans skade ligger heller ikke hele tiden på 2-3k det er crist og kun når han bruger hans trinkets og AP. ja han kan godt ramme måske 1.5k eller lidt over uden crit, men det er også kun med de trinkets og AP.
| #147 | 18.12.2005 11:01 |
Forstå nu at det er 1/10000 mages der MÅSKE kan lave et crit på 5k..
| #158 | 18.12.2005 17:31 |
Det er stadig mange.
Dog hvorfor blive ved med at diskutere, når du siger det kan lade sig gøre? :P
Dog hvorfor blive ved med at diskutere, når du siger det kan lade sig gøre? :P
Det er min skyld!
| #171 | 18.12.2005 18:45 |
1/10k er jo ikke mange, og jeg har heller aldrig set et crit på 5k, siger at det MÅSKE er muligt.
| #180 | 18.12.2005 19:38 |
Har så set crit på 12000, men hey der er forskel.
Det er min skyld!
| #181 | 18.12.2005 19:46 |
I pvp eller på et mob?
For på mobs har jeg set højere, men det er fordi de mobs er specielt vulnareble til den school, men aldrig set det på en almindelig player..
Og 1/10k er stadig ikke nok til at classen kan betegnes som genrelt bedre eller noget i den stil, imo :)
EDIT: Typos
For på mobs har jeg set højere, men det er fordi de mobs er specielt vulnareble til den school, men aldrig set det på en almindelig player..
Og 1/10k er stadig ikke nok til at classen kan betegnes som genrelt bedre eller noget i den stil, imo :)
EDIT: Typos
Edited: 18.12.2005 21:10
| #186 | 18.12.2005 21:07 |
Hehe var ved at blive usikker på om du forsatte med at snakke om pvp ;)
For ja, 13000 er vidst det højste jeg har set en lave i BWL på et mob
For ja, 13000 er vidst det højste jeg har set en lave i BWL på et mob
Det er min skyld!
| #230 | 22.12.2005 12:46 |
har set op til 19k mod mobs .. men har så set et mob critte for over 27k :D - men som der også bliver sagt så er mobs meget random med resist, og bugs kan også spille ind
| #240 | 22.12.2005 17:30 |
Nice :)
Vi klarer os kun med at kunne critte lidt over 10.000.
Det 13.000 så jeg som et screenshot. DOg er det sjovt at critt for 1000 med sin lorte wand og med sw:p :D
Vi klarer os kun med at kunne critte lidt over 10.000.
Det 13.000 så jeg som et screenshot. DOg er det sjovt at critt for 1000 med sin lorte wand og med sw:p :D
Det er min skyld!
| #236 | 22.12.2005 16:52 |
Løgn og latin.
Netherwind giver +148 spell damage, for HELE sættet. Så kan du have en briarwood reed fra Upper med +29 spelldmg, og nethalions tear med 44.
Vi er nu oppe på 221. Med 2xFreezing band får du oven i det 21 frost damage. Vi rammer 263 damage.
Vi tager også en Claw of Chrommaggus, 64 spell damage, plus 30 fra enchant og 34 fra Tome of the ice Lord i offhand, det er 128 i alt plus de 263 vi havde fra før: 391.
Du kan så også få mage librams, 2x18 damage, en på head, en på legs, vi er nu på 427 damage til frostbolts.
34 mere kommer fra choker of the firelord, necken fra rag. Nu 461 +dam.
En frostbolt laver base 429-463. Selv hvis vi regner med at alt +damage vi har bliver lagt til, den MAXIMALT mulige damage på base, ender vi på 924 hit. Og frostbolt modtager ikke engang 1:1 af +dam pga diminishing returns fra chill.
Hvis du skal over det jeg har skrevet skal du bruge zg trinket/talisman/arcane power e.l.
Netherwind giver +148 spell damage, for HELE sættet. Så kan du have en briarwood reed fra Upper med +29 spelldmg, og nethalions tear med 44.
Vi er nu oppe på 221. Med 2xFreezing band får du oven i det 21 frost damage. Vi rammer 263 damage.
Vi tager også en Claw of Chrommaggus, 64 spell damage, plus 30 fra enchant og 34 fra Tome of the ice Lord i offhand, det er 128 i alt plus de 263 vi havde fra før: 391.
Du kan så også få mage librams, 2x18 damage, en på head, en på legs, vi er nu på 427 damage til frostbolts.
34 mere kommer fra choker of the firelord, necken fra rag. Nu 461 +dam.
En frostbolt laver base 429-463. Selv hvis vi regner med at alt +damage vi har bliver lagt til, den MAXIMALT mulige damage på base, ender vi på 924 hit. Og frostbolt modtager ikke engang 1:1 af +dam pga diminishing returns fra chill.
Hvis du skal over det jeg har skrevet skal du bruge zg trinket/talisman/arcane power e.l.
You fucking robots.
|
| #339 | 12.01.2006 14:02 |
Hvis den warrior du er imod når at få charged + hamstring på dig som mage, er du færdig. Medmindre han er prot warrior, og bruger 1h'er + shield imod dig, og ikke kan finde ud af at spille sin class.
Brug kloge ord når du skriver
| #341 | 12.01.2006 14:52 |
Ja, tjek selv din post. "NÅR" hvis han når det. Der kommer held ind i billedet.
Det er min skyld!
| #343 | 12.01.2006 15:36 |
Held? Man skal satme være fucking uheldig for at misse charge. Warrioren skal jo bare ind i range, så det har intet at gøre med held.
| #344 | 12.01.2006 15:39 |
Hvis han når at bruge den.
Det er det som jeg omtaler omkring held.
At charge så intet har med at held at bruge er en anden sag, men at han når det ;)
Det er det som jeg omtaler omkring held.
At charge så intet har med at held at bruge er en anden sag, men at han når det ;)
Det er min skyld!
| #345 | 12.01.2006 15:52 |
Det er altså ikke skiiide svært at nå at hamstringe :)
| #347 | 12.01.2006 16:08 |
Altså, jeg ved godt at det er lettere at charge i en duel, og pvp handler om hvem der reagere hurtigst, men stadig.
| #348 | 12.01.2006 16:34 |
Ja det er stadig nemt at lave, men man skal have heldet med sig for at kunne nå at charge og hamstring :)
Det er min skyld!
| #349 | 12.01.2006 16:53 |
Det skal man altså ikke. Det er bare det første man skal gøre når man charger. Charge > hamstring.
| #351 | 12.01.2006 17:50 |
Pvp .. kig på det.
Mange slås, du er ved a fight med en, du har brugt charge, cooldown, en mage kommer. Hov kan ikke charge. Bang død.
Nej det er ikke svært at lave et charge og så hamstring, men det er svært at kunne gøre det hele tiden og kunne nå at gøre det hver eneste gang i pvp. Handler meget om held. Samt er mages faktisk ret gode mod warriors. Eneste warriors had det nemmest mod er rogues, men selv rogues kan slå warriors.
Mange slås, du er ved a fight med en, du har brugt charge, cooldown, en mage kommer. Hov kan ikke charge. Bang død.
Nej det er ikke svært at lave et charge og så hamstring, men det er svært at kunne gøre det hele tiden og kunne nå at gøre det hver eneste gang i pvp. Handler meget om held. Samt er mages faktisk ret gode mod warriors. Eneste warriors had det nemmest mod er rogues, men selv rogues kan slå warriors.
Det er min skyld!
| #352 | 12.01.2006 18:40 |
Hvis det er i en BG har warrioren forhåbentlig healers, så han ikke dør, og hvis det er world pvp er der jo højst sandsyneligt ikke mere end 1 modstander. Jeg er lidt modstander af det, men jeg er næsten nød til at sige "l2p", bare for at være irriterende..
| #51 | 17.12.2005 12:59 |
giver dig ret i at en ordenlig gearet warrior godt kan tage en warlock. men altså generelt er der ikke meget at gøre mod charm uden CD, Fear også lige en instant deathcoil. også lige hvis de critter med deres skide shadowbolts for 4k så lægger de fleste sig :)
og hvis vi nu snakker warlock mod mage bliver magen bare counterspellet of doom og charmed, og dør af en Shadowbolt T_T
ps. ikke at forglemme at locks har så skide meget liv. de har vel omkring 5k hp
og hvis vi nu snakker warlock mod mage bliver magen bare counterspellet of doom og charmed, og dør af en Shadowbolt T_T
ps. ikke at forglemme at locks har så skide meget liv. de har vel omkring 5k hp
Edited: 17.12.2005 13:26
|
| #84 | 17.12.2005 16:47 |
Ja og med souloink 30% dmg migration på al dmg, og med felhunteren, +60 resistance til alle shcools, med talents altså :)
| #123 | 17.12.2005 20:15 |
jaja, men hvis du først har en epic warrior oppe i face, så er der ikke en skid at gøre...
| #129 | 17.12.2005 21:23 |
jov det er der :) tror ikke du har været nok i fielden ^^
du har vel bare downloaded en WoW film med en high-warlord warrior og så er der stiv på over de kills han laver. Altså det nummer laver de langt fra hvergang :)
du har vel bare downloaded en WoW film med en high-warlord warrior og så er der stiv på over de kills han laver. Altså det nummer laver de langt fra hvergang :)
Edited: 17.12.2005 21:29
|
| #139 | 18.12.2005 01:58 |
Nu er jeg forholdsvis erfaren i WoW. Og jo, du kan ikke engang stunlocke en warrior me full might, og Destroyer of worlds. Man får bare penis på 4 slag...
| #143 | 18.12.2005 02:50 |
Ej nej nej. tror bare vi stopper her. Destroyer of worlds pftt ha.
btw. hvad har et full might set at gøre med at man ikke kan stunlocke?
og btwbtw. Så vil en Warrior med full might sansynligvis været Prot specced, og dermed ikke slå en ihjel på "4 penis slag"
btw. hvad har et full might set at gøre med at man ikke kan stunlocke?
og btwbtw. Så vil en Warrior med full might sansynligvis været Prot specced, og dermed ikke slå en ihjel på "4 penis slag"
Edited: 18.12.2005 03:03
|
| #150 | 18.12.2005 11:52 |
Ligemeget hvad. Så kan du ikke generalisere på den måde der. Prøv du at klare en 60 warrior med godt gear, der er helt oppe i masken på dig. Hvordan ville du bruge din hunter? En warrior lvl 60 med godt gear, kan tage alle andre classes.
| #184 | 18.12.2005 20:52 |
haha en hunter har ikke en warrior oppe i smasken :D, tror bare desværre ikke du har spillet spillet så meget :)
|
| #193 | 19.12.2005 17:41 |
Det kan du jo sagtens sige... Det vil sige at ingen classes kan se mig på noget tidspunkt, for jeg har stealth. Ingen hunter med charge kommer tæt på dig på noget tidspunkt, fordi du har pet? Jamen det er jo logisk nok.
| #195 | 19.12.2005 18:29 |
charge ... trap/imp wingclip/scattershot + en insignia of the alliance .. så er man væk, du kender tydelig vis ikke de forskellige classes nok :)
|
| #368 | 15.01.2006 19:18 |
rofl, hvis der er noget der er nemt som hunter så er det fanme dps warriors. Og defense specced warriors ligger sig ligeså ned. Bare langsommere.
i R bab00n ;<
| #370 | 15.01.2006 19:23 |
Når du først er charged og harmstringed. Så gad jeg godt se dig vinde den duel-
| #371 | 15.01.2006 19:29 |
For det første så charger du lige ind i en fælde, men skulle du resiste den, således;
ingen problem, FD, ice trap, trinket, range, aimshot, conc, intercept, scatter, FD, trap, conc, død
ingen problem, FD, ice trap, trinket, range, aimshot, conc, intercept, scatter, FD, trap, conc, død
Edited: 15.01.2006 19:30
i R bab00n ;<
| #372 | 15.01.2006 19:44 |
Du kan ikke forudsige en kamp 100%! Det afhænger af så mange ting. Derfor synes jeg det er wack du bare sidder og spiller PvPkongen, og siger at warriors bare er np.
| #199 | 20.12.2005 20:14 |
Men en warrior sutter så også i PvP med helt might, for det er til at tank så han holder til meget, men han kan ikke rigtig give noget dmg, da du ikke rigtig får noget AP ud af dit might set, derfor bruger de det mest i PvE og ikke PvP
(Ô_ô)
| #8 | 16.12.2005 19:28 |
Hunter er ganske rigtig, men rogue? Lær nu spillet at kende... har selv en lvl 60 rogue, og så snart andre classes begynder at blive dækket ind i epics fuckes du pga. itemization; det er jo ikke ligefrem fordi Sinister Strike og Eviscerate scaler med weapon.
Rogue er pt. den class der er svagest i end-game PvP, uanset specc. Dermed ikke sagt rogue er dårlig - den trænger blot til et boost, hvilket enhver erfaren WoW spiller ved.
Rogue er pt. den class der er svagest i end-game PvP, uanset specc. Dermed ikke sagt rogue er dårlig - den trænger blot til et boost, hvilket enhver erfaren WoW spiller ved.
| #14 | 16.12.2005 19:52 |
Meget forkert :) er meget erfaren WoW spiller også da min played er 70 dage, har nakket alt i bwl osv alt i gamet lige nu, vil nu sige rogues owner alt :D pvp trinket og blind > alt
| #17 | 16.12.2005 21:58 |
Jeg har godt nok ikke en played time på 70 dage eller taget alt i BWL (Hvad er dit guild/server?), men jeg har spillet en rogue nok til at fatte hvad jeg snakker om. Hvad jeg finder endnu mere interessant er, at 90+% af folk inde på både det amerikanske såvel som europæiske rogue forum er ganske enige med mig.
Så nej, jeg mener nærmere at du ikke ved hvad du snakker om. Hvis du taler sandt er du en garvet PvE spiller - omvendt er jeg en garvet PvP spiller (med betragtelige PvE accomplishments...).
Så nej, jeg mener nærmere at du ikke ved hvad du snakker om. Hvis du taler sandt er du en garvet PvE spiller - omvendt er jeg en garvet PvP spiller (med betragtelige PvE accomplishments...).
| #68 | 17.12.2005 16:08 |
Rogues er jo ikke underpowered. De kan jo nakke alle classes(medmindre de har ALT for sygt udstyr i forhold til dig) hvis de bruger alle deres cooldowns. Tror folk whiner over at rogues er så cooldown afhængige
Jeg er faktisk en lille Kaninmis
| #94 | 17.12.2005 17:41 |
Ganske rigtigt. Selv med cooldowns er der dog visse classes som ganske enkelt prygler en defacto. Ikke at jeg har noget imod saks > papir > sten systemet som sådan, men fordi rogue er så cooldown + stealth-dependent er roguen for det meste blot en klodset warrior medmindre det er 1on1.
| #106 | 17.12.2005 19:32 |
Hehe ja, derfor synes jeg 21/8/22 buildet er det bedste, da man kan bruge sine cooldowns 2 gange, hver 10. minut
Jeg er faktisk en lille Kaninmis
| #332 | 27.12.2005 02:18 |
Nu besvarrer jeg denne comment IGEN fordi du er forkert på den.. Jeg kan godt tage folk some indækket i Epics jov. Warlock Paladin Shaman Druid Mage Warrior. ALT ANDET end hunteren kan jeg "eje". Men hvis det er human classes bliver det MEGET sværer fordi de har Perception....
| #202 | 21.12.2005 18:06 |
Rogues owner alt i 1on1. Rogues stinker i mass-pvp, og det er mass pvp, der er vigtigt.
Husk at drikke vand ellers dør I
| #203 | 21.12.2005 18:14 |
Så længe de holder sig til hovedgruppen kan det ikke gå så galt.
<Skriv en personlig meddelelse>
| #204 | 21.12.2005 18:50 |
Men så kan de jo heller ikke gøre en skid. Hvis de er inde blandt alle deres venner, så bliver de jo ramt af aoe, og kan derfor ikke være i stealth.
En rogues opgave i group pvp er at plukke casters, der falder bagud.
En rogues opgave i group pvp er at plukke casters, der falder bagud.
Husk at drikke vand ellers dør I
| #34 | 17.12.2005 02:39 |
Jeg har 130 dages played, har nakket alle bosses der pt. er i spillet med min guild og er total uerfaren og jeg synes at rogues er meget balanced, som de er ;)
|
| #49 | 17.12.2005 11:17 |
Vil give mini ret, kun dualwield warriors kan hamle op med deres dps.
Hunters løber tør for mana og giver så ikke nær så meget skade.
Warlocks skal bruge tid på lifetap og være sikker på at kunne få healing for at kunne give så høj dps.
Mages løber også tør for mana på et tidspunkt.
Rogues skal heller ikke bruge sinister strike de skal bruge backstab eod. Så rykker de!
Hunters løber tør for mana og giver så ikke nær så meget skade.
Warlocks skal bruge tid på lifetap og være sikker på at kunne få healing for at kunne give så høj dps.
Mages løber også tør for mana på et tidspunkt.
Rogues skal heller ikke bruge sinister strike de skal bruge backstab eod. Så rykker de!
Go Figure!
| #59 | 17.12.2005 14:17 |
Jeg snakker PvP her... PvE vil jeg give dig ret i at rogues er mest dmg. efficient / time, men i PvP rykkes de når folk begynder at opnå deres udstyr.
| #165 | 18.12.2005 18:05 |
Så prøv at duel mod en med fuld Tier 2 set :-/ så er overpowered ikke nok
Det er min skyld!
| #221 | 22.12.2005 04:10 |
Ja, men stadig med Tier 2 kan du sparke mere røv end en med pvp set.
Og du føler virkelig bare at skulle gå efter mig hele tiden? Jamen bliv da endelig ved.
Og du føler virkelig bare at skulle gå efter mig hele tiden? Jamen bliv da endelig ved.
Det er min skyld!
| #226 | 22.12.2005 10:22 |
Når du siger pvp set, går jeg udfra du mener de items man får mulighed for at købe ved at stige i rang, og ikke items der benefitter bedst i PvP overall. For i så fald kan du få bedre gear end tier2.
| #257 | 22.12.2005 18:54 |
Yep, ved jeg da godt.
Dog pointere jeg at Tier 2 er bedre end pvp settet (som de fleste (dog ikke alle) pvp'er løber rundt med for at få stamina)
Dog pointere jeg at Tier 2 er bedre end pvp settet (som de fleste (dog ikke alle) pvp'er løber rundt med for at få stamina)
Det er min skyld!
| #268 | 22.12.2005 19:34 |
Det er korrekt. Spørgsmålet er så om Tier2 er bedre end Tier1. Iflg. de fleste af vores locks er den bedste combo lidt fra hvert, præcis som tilfældet er for fx. Priests. Nu er lock's jo tilfældigvis, også udstyret med tiers der giver dem latterligt meget stamina i fovejen. Og med 7k hp og den samme pool er det jo ikke noget under at de er lidt svære at have med at gøre.
I vores interne guild pvp jule turnerings ting, har alle locks dog fået på munden af en class. Viste sig overraskende at være en holy priest der gik hele vejen, hvilket nok vil overraske en del :)
I vores interne guild pvp jule turnerings ting, har alle locks dog fået på munden af en class. Viste sig overraskende at være en holy priest der gik hele vejen, hvilket nok vil overraske en del :)
| #271 | 22.12.2005 19:37 |
Ja som priest er det nok 5 tier 1 og 3 tier 2 set items man vil gå efter.
Dog er Tier 2 set bonus 5 også ret god med den fade, dog med 2% extra crit til holy spells er det vidst bedre. Ens MT holder jo på aggro ikke? :P hehe
Eneste fordel jeg kan se er ved Razorgore, hvor man helst ikke skal heal, men man kan jo få aggro alligevel, der kan 50% chance for fade godt redde en :P
Dog er Tier 2 set bonus 5 også ret god med den fade, dog med 2% extra crit til holy spells er det vidst bedre. Ens MT holder jo på aggro ikke? :P hehe
Eneste fordel jeg kan se er ved Razorgore, hvor man helst ikke skal heal, men man kan jo få aggro alligevel, der kan 50% chance for fade godt redde en :P
Det er min skyld!
| #234 | 22.12.2005 16:01 |
Det er sikkert fordi blizzard tænker: Der er godt nok ikke mange warlocks, så er det nok fordi de ikke er gode nok?
De skal buffes!
Samme med rogues.
Der er godt nok mange rogues, de skal nerfes!
Personligt ville jeg ikke have noget imod at rogues blev gjort bedre, HVIS BARE BLIZZARD GAD FIXE OUT OF COMBAT BUG!
For det må sgu da være en bug at man kan duellere, løbe hen og slå på en modstander, løbe væk i 3 sekunder og så er man ikke i kamp længere?
De skal buffes!
Samme med rogues.
Der er godt nok mange rogues, de skal nerfes!
Personligt ville jeg ikke have noget imod at rogues blev gjort bedre, HVIS BARE BLIZZARD GAD FIXE OUT OF COMBAT BUG!
For det må sgu da være en bug at man kan duellere, løbe hen og slå på en modstander, løbe væk i 3 sekunder og så er man ikke i kamp længere?
| #235 | 22.12.2005 16:51 |
mener nok den der med out-of-combat finten kom i 1.8 så hunters bedre kunne bruge deres traps og rogues nemmere stealthe :) synes den var genial da jeg selv spiller hunter :o)
|
| #254 | 22.12.2005 18:04 |
Hvis du havde spillet en warlock siden de første patches ville du godt nok ikke sidde sådan der. Karma sparkede rogues i løgene, deal with it.
70, 60, 60, 60, 38.
| #310 | 23.12.2005 13:46 |
Balance, kald det hvad du vil. Rogues har haft det for godt og nu har de så fået et spark i løgene.
70, 60, 60, 60, 38.
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY