| Bedste char. | 16.12.2005 17:17 |
hvilken char er bedst? og hvorfor..
altså, hunter,rogue,warlock osv.
altså, hunter,rogue,warlock osv.
|
| #3 | 16.12.2005 17:54 |
Jeg hader virkelig at kæmpe mod rogues, specielt en dygtig rogue spiller. Jeg er shaman.
Men paladins, mages, warlocks og priest har jeg nemmest ved, afhængig af deres items og skills.
Rogues er nok den bedste PVP character vil jeg mene :)
Men paladins, mages, warlocks og priest har jeg nemmest ved, afhængig af deres items og skills.
Rogues er nok den bedste PVP character vil jeg mene :)
|
| #11 | 16.12.2005 19:32 |
Går ikke udfra du er lvl 60? Vil give dig ret i at du som shaman ikke kan bruge helt så mange tricks mod en rogue som f.eks. casters, men du bør for guds skyld ikke have problemer med dem. Du kan slowe dem vha. frost/earthbind totem og dermed heale i fred, du kan interrupte deres First Aid nemt, du har (hvis du er Orc Shaman) rigtig god chance for stun resist (el. som Tauren forlænget survivability til deres lock ryger af) og du slår en proper næve.
Prøv at spil en rogue op til lvl 60 på en vel-etableret server. Så vil du se at du intet har at gøre mod folk der er ligeså langt i deres itemization som dig, eftersom dine dmg. abilities ikke scaler med weapon. Eneste tidspunkt du måske kan tricks er med full NS + Vigor build og dermed 120 energy.
Prøv at spil en rogue op til lvl 60 på en vel-etableret server. Så vil du se at du intet har at gøre mod folk der er ligeså langt i deres itemization som dig, eftersom dine dmg. abilities ikke scaler med weapon. Eneste tidspunkt du måske kan tricks er med full NS + Vigor build og dermed 120 energy.
| #15 | 16.12.2005 19:54 |
Du er helt forkert på den enten sux du som rogue eller os aner du ikke en skid om hvad du taler om :D
| #16 | 16.12.2005 21:57 |
Jeg har godt nok ikke en played time på 70 dage eller taget alt i BWL (Hvad er dit guild/server?), men jeg har spillet en rogue nok til at fatte hvad jeg snakker om. Hvad jeg finder endnu mere interessant er, at 90+% af folk inde på både det amerikanske såvel som europæiske rogue forum er ganske enige med mig.
Så nej, jeg mener nærmere at du ikke ved hvad du snakker om. Hvis du taler sandt er du en garvet PvE spiller - omvendt er jeg en garvet PvP spiller (med betragtelige PvE accomplishments...).
Så nej, jeg mener nærmere at du ikke ved hvad du snakker om. Hvis du taler sandt er du en garvet PvE spiller - omvendt er jeg en garvet PvP spiller (med betragtelige PvE accomplishments...).
| #168 | 18.12.2005 18:25 |
Tror alle classes whiner over at de er gimped i pvp på deres class forum...
Sandheden er, at hvis en rogue får first hit har han en kæmpe chance for at vinde eller i hvert fald kæmpe chance for ikke at "tabe"... Via vanish, sprint, blind og prep kan rogues slippe ud af næsten alt..
Der er heller ikk nogen andre classes der har chancen for at dominere en kamp ligeså meget som en rogue... Roguen kan stunlocke i en kæmpe procentdel af kampens tid, hvilket gør roguen rigtig god, eller imba om man vil :p, i pvp. Mages dør i 2 hits, hvis man altså bruger daggers i main-hand ;).
Angriber DU tilgengæld roguen uden han er i stealth er hans chancer minimeret med 60% eller sådan noget... :p
Sandheden er, at hvis en rogue får first hit har han en kæmpe chance for at vinde eller i hvert fald kæmpe chance for ikke at "tabe"... Via vanish, sprint, blind og prep kan rogues slippe ud af næsten alt..
Der er heller ikk nogen andre classes der har chancen for at dominere en kamp ligeså meget som en rogue... Roguen kan stunlocke i en kæmpe procentdel af kampens tid, hvilket gør roguen rigtig god, eller imba om man vil :p, i pvp. Mages dør i 2 hits, hvis man altså bruger daggers i main-hand ;).
Angriber DU tilgengæld roguen uden han er i stealth er hans chancer minimeret med 60% eller sådan noget... :p
True story!
| #326 | 24.12.2005 16:26 |
Ja, men alle dine cd's er gone - og hvis din forfølger ser dig inden for de næste minutters tid skal du være skilled for at tage ham nemt :)
|
| #328 | 24.12.2005 23:39 |
Uden CDs er roguen nok lidt gimped, ja... Men der er for det første så mange forskellige CD's som gør du kan slippe ud af kamp eller vinde en kamp, så man ska ha været rimelig godt igang for at ha mistet dem alle sammen :DD.. Plus der også er prep, hvis man har valgt det talent, som jeg personeligt har med min rogue-alt =)... Men det er rigtig nok... Er alle ens 5mins CD-skills på CD, så er man pænt gimped:p
True story!
| #329 | 25.12.2005 01:00 |
Ja, man er ikke meget værd uden cd's, men så igen, er elusiveness(tror jeg?) som giver din evasion, blind og vanish(tror jeg?) en cd på 3.75min, guld værd på ab fx. og hvis man samtidigt har prep, som jeg har, er det kanon! :)
For at tage en epic-geared rogue ud, hvor jeg får first hit, er generelt ikke særlig svært med et 21/3/27 build, dog jumper jeg ikke andre rogues uden coldblood klar, da jeg føler jeg er afhængig af den mod rogues og cloths..mod mail/plate er en proper stunlock eller dot bedre imo. :D wtf er det jeg skriver, gG lyl. fak det!1..
For at tage en epic-geared rogue ud, hvor jeg får first hit, er generelt ikke særlig svært med et 21/3/27 build, dog jumper jeg ikke andre rogues uden coldblood klar, da jeg føler jeg er afhængig af den mod rogues og cloths..mod mail/plate er en proper stunlock eller dot bedre imo. :D wtf er det jeg skriver, gG lyl. fak det!1..
|
| #58 | 17.12.2005 13:51 |
jep, så er rogues skilled og warlocksne newb på min server, i følge disse udsagn. Men sådan er det vel bare :)
|
| #169 | 18.12.2005 18:27 |
haha minder mig om world of roguecraft hvis du har set den.. Der hvor han siger noget i retning med "It's because all the people who chosed rogues were ULTRA SKILLED NINJAS and the ones who chosed other classes were just a bunch of newbs" :DDD
True story!
| #87 | 17.12.2005 16:56 |
Heh, sap, tag totems, og cripp. poison ftw :)
Så kan han bruge mana på kaste magma totems (rank 1) eller noget, og skulle du være uheldig ikke at time din sap godt nok, kan du jo bar e blinde, fjerne totems, sappe, vente på fuld energy og gå igang.
Og cripp skulle gerne sørge for de ikke kommer væk. Ved godt de kan fjerne dem, men så kan man jo sprinte, og hvert slag shamanen tager, har jo 20% chance for at procce med crippling poison..
Shamans er ikke nær så gode som rogues melee :)
Så kan han bruge mana på kaste magma totems (rank 1) eller noget, og skulle du være uheldig ikke at time din sap godt nok, kan du jo bar e blinde, fjerne totems, sappe, vente på fuld energy og gå igang.
Og cripp skulle gerne sørge for de ikke kommer væk. Ved godt de kan fjerne dem, men så kan man jo sprinte, og hvert slag shamanen tager, har jo 20% chance for at procce med crippling poison..
Shamans er ikke nær så gode som rogues melee :)
| #95 | 17.12.2005 17:48 |
Du mener gouge, men ganske rigtigt ja :) Vil dog stadig mene en Shaman ikke er hjælpeløs overfor rogue, men deres dueller er præget af vilkårlighed:
- proccer windfury?
- proccer crippling (og har du den på ved et random 1on1 encounter, eller kører du instant for nemmere grinding?)
- er du Combat specc eller 31/8/12 el. 21/8/22 (el. et andet specc for den sags skyld?). Combat kan nemt tage totems ud vha. Blade Flurry f.eks., mens en ikke-combat rogue må hellige noget tid til at fjerne dem, hvorefter Shammien kan fryse dig og dermed få en minimum af afstand inden du kommer hen til ham.
- Hvor god er den shammie du er imod? Fyrer han først sin Hearthstone af for at du bruger "kick" mod den, for derefter at heale, el. hvordan?
Sådan er det med alle classes, men synes især Shammie vs. rogue illustrerer vilkårligheden godt. Hvis han så samtidig overlever dine cooldowns (og du ikke har Preparation) har han overtaget.
- proccer windfury?
- proccer crippling (og har du den på ved et random 1on1 encounter, eller kører du instant for nemmere grinding?)
- er du Combat specc eller 31/8/12 el. 21/8/22 (el. et andet specc for den sags skyld?). Combat kan nemt tage totems ud vha. Blade Flurry f.eks., mens en ikke-combat rogue må hellige noget tid til at fjerne dem, hvorefter Shammien kan fryse dig og dermed få en minimum af afstand inden du kommer hen til ham.
- Hvor god er den shammie du er imod? Fyrer han først sin Hearthstone af for at du bruger "kick" mod den, for derefter at heale, el. hvordan?
Sådan er det med alle classes, men synes især Shammie vs. rogue illustrerer vilkårligheden godt. Hvis han så samtidig overlever dine cooldowns (og du ikke har Preparation) har han overtaget.
| #100 | 17.12.2005 19:15 |
Nej, mener sap, gouge disorienter i 5.5 sec, med talents, og giver et combo point..
Sap disoirenter i op til 45 sec eller noget i den stil, og du har derfor mulighed for at fjerne alle totems, og så re-stealthe..
Og hvis shamanen vil have noget melee dmg putput bruger han en 2h, som for det meste er langsom, derfor går der lang tid mellem wf.
Bruger han shield og en 1h går der lidt mindre tid, og han får ikke så meget extra skade ud af wf.
Crippling poison proccer jo mere eller mindre hele tiden, for alle rogues dualwielder jo, og mange bruger daggers, som bekendt aldrig har en speed over 2 sec. Så derfor proccer den jo nærmest heletiden :)
Og hvis du med hearthstone mener lesser healing wave, så kan det gøre lige meget om han faker den første heal, for så gouger man ham bare, og efter de 5.5 sec er kick klar igen (6 sec cd), skulle man have begge disse på cd, så kidneyshotter man bare. Det er bare ikke muligt at heale med en god rogue på sig :)
Sap disoirenter i op til 45 sec eller noget i den stil, og du har derfor mulighed for at fjerne alle totems, og så re-stealthe..
Og hvis shamanen vil have noget melee dmg putput bruger han en 2h, som for det meste er langsom, derfor går der lang tid mellem wf.
Bruger han shield og en 1h går der lidt mindre tid, og han får ikke så meget extra skade ud af wf.
Crippling poison proccer jo mere eller mindre hele tiden, for alle rogues dualwielder jo, og mange bruger daggers, som bekendt aldrig har en speed over 2 sec. Så derfor proccer den jo nærmest heletiden :)
Og hvis du med hearthstone mener lesser healing wave, så kan det gøre lige meget om han faker den første heal, for så gouger man ham bare, og efter de 5.5 sec er kick klar igen (6 sec cd), skulle man have begge disse på cd, så kidneyshotter man bare. Det er bare ikke muligt at heale med en god rogue på sig :)
Edited: 17.12.2005 19:22
| #115 | 17.12.2005 20:00 |
Du kan jo ikke sappe når du først er i combat. Hvis han fatter bjælde fyrer han en instant cast på dig i samme sekund han ryger ud af gouge så du ikke når at stealthe (kan du som du nok ved efter 6 sek. out of combat). Og jeg går ikke ud fra at han spammer totems konstant inden han allerede er i kamp, eftersom du forhåbentlig er stealthed?
| #148 | 18.12.2005 11:03 |
Nu er det stadig ikke gouge jeg mener, enten sap, til at starte med, eller blind inde i kampen..
Og jo, i duels sætter de alle dem de skal bruge op inden fighten starter.
Og jo, i duels sætter de alle dem de skal bruge op inden fighten starter.
| #172 | 18.12.2005 18:45 |
Mente jo ikke almindelige duels hvor du udfordrer en anden. Taler om du møder en 1on1 på slagmarken.
| #327 | 24.12.2005 16:27 |
hemo build for den ultimative stunlock og/eller burstdmg med sværd! :D
|
| #155 | 18.12.2005 14:07 |
ja du har ret i shaman kan fjerne din cripp poinsen hver gang, og det gør de også, og ja du kan sprinte og de vil så kaste frost shock eller eart bind totem, og ja du har 20% chance til at procce din poisen, men shamans har lige så 20% chance for at aflive dig med deres WF hele tiden, så ja gå du bare i din tro at rogue ejer shamans, men du bliver pænt skuffet den dag du møder en shaman der kan finde ud af at spille mod rogues, for med den erfaring du har, ser det ud som om der ikke er nogen af den slags på din server.
| #170 | 18.12.2005 18:43 |
WF afliver jo ikke en rogue, den skal have en i hvert fald 2-3 wf, hvor nogen af hits de critter.
Og med evasion er der ca. 75% chance for at dodge anyways..
Og ja, så kan de fjerne poisons, men det giver dem 1 sec global cd, og på den tid når man ca. at ramme dem 2 gange, med instant attacks, og så skal de ud af de 5yards melee range, hvor man stadig kan slå løs på dem..
Så lyder på mig som om du ikke har mødt en god rogue :)
Og med evasion er der ca. 75% chance for at dodge anyways..
Og ja, så kan de fjerne poisons, men det giver dem 1 sec global cd, og på den tid når man ca. at ramme dem 2 gange, med instant attacks, og så skal de ud af de 5yards melee range, hvor man stadig kan slå løs på dem..
Så lyder på mig som om du ikke har mødt en god rogue :)
| #175 | 18.12.2005 18:51 |
lyder som du ikke har set en rigtig WF. kan snilt lave 1k i dmg med WF uden nogen crits, og med crits rammer den nem 1.5k-2k hvis det er. men som sagt, du er velkommen til at komme ind på min server og duel mig hvis det er, vil med glæde lade dig få cheapshot in gratis for at få det til at virke som om jeg ikke ved du kommer nu når det er en duel. men som sagt vi kan alle sidde og sige vi aldrig bliver slået og alt det lort, men viser jo intet for nogen af os. kan self godt begynde at optage hver gang jeg kommer op mod en rogue også samle det til en film
| #177 | 18.12.2005 18:59 |
Ja, optag alle de duels hvor du får en wf hvor 2-3 critter..
Eller overvej at shamans faktisk ikke udødelige, eller overvej at der er ca. 75% chance for at en rogue dodger dine slag anyways, med evasion.
Siger ikke rogues ikke kan tabe til shamans, men vil klart mene at roguen har upper hand rogue v shaman.
Eller overvej at shamans faktisk ikke udødelige, eller overvej at der er ca. 75% chance for at en rogue dodger dine slag anyways, med evasion.
Siger ikke rogues ikke kan tabe til shamans, men vil klart mene at roguen har upper hand rogue v shaman.
| #179 | 18.12.2005 19:11 |
ved godt de ikke er udødelige, men rogue dodger jo ikke vores spells og vi har lidt mere mulighed for at heale os end de har, specet rigtigt, så har vi mulighed for en insta heal. men ja er jo folks egen mening hvem de syntes er bedst, kan jeg ikke ændre på, jeg føler bare aldrig en rogue har haft uppe hand i nogen kampe, med mindre der har været mere end en modstander med i kampen
| #13 | 16.12.2005 19:40 |
jeg må være ærlig at indrømme at jeg tvivler lidt på du kan ta en warlock 1on1
LustCrew, representing
| #21 | 16.12.2005 22:54 |
Det er imo ikke særlig svært, men det kan selvfølgelig være jeg ikke har været mod en god en..
| #31 | 17.12.2005 01:47 |
altså hvis du er oppe mod en warlock som giver den gas med sucubus, så tager du ham ikk, man kan godt men det er fandme sindsygt svært...
LustCrew, representing
| #82 | 17.12.2005 16:45 |
Det kan det såmen sagtens. I vores guild er vi ved at afvikle en X-max PvP Tournament (:D), og der tog en holy priest (fuldt prophecy+benediction) en warlock (fuldt felheart) ud 3-1, så det kan godt lade sig gøre, i hvert fald i duels :)
| #89 | 17.12.2005 17:08 |
hmm, så må den warlock satme har spillet ringt, men mener godt nok at jeg har hørt noget om at priest er dem som kan gi warlocks mest modstand 1on1
LustCrew, representing
| #108 | 17.12.2005 19:39 |
Priests er ikke nemme. Vi kan fjerne deres buffs(incl. Shadow Ward), og de kan ikke fjerne vores DOTs. Vi kan fjerne nogle af deres(Corruption, Immolate, og drain life/mana hvis du tæller dem med).
Jeg er faktisk en lille Kaninmis
| #7 | 16.12.2005 19:25 |
er selv mage og hader druids og rogues - det er _næsten_ umuligt at klare en rogue hvis den angriber først...
Your Mama's Hotline
| #9 | 16.12.2005 19:28 |
Overhovedet ikke hvis du er frost specced (hvilket de fleste forhåbentligt er). Frost/Fire elemental mages el. Frost/Arcane - Arcane/Frost har nemt ved rogues.
| #45 | 17.12.2005 05:31 |
Eller noget? Selv en mage med uber PvP gear har kun omkring 3500hp, og med cloth skal der næppe ret meget stunlock til før det er afgjort...
| #70 | 17.12.2005 16:11 |
Du glemmer så lige der er cooldown på blink
| #92 | 17.12.2005 17:39 |
Nu går jeg ikke udfra at en mage slavisk affyrer sin blink for at komme ud over stepperne, så medmindre roguen enten er tålmodig og heldig (ved at undgå den strøm af AoE's magen samt andre classes fyrer af), så er han de-stealthed her. Hvis ikke skal han have first hit, og eftersom en mage sjældent tåger frem i front-rækkerne er dette usandsynligt i mass-pvp.
Taler vi 1on1 har han med al sandsynlighed blink parat. Kan ikke se hvorfor han ikke skulle i en random 1on1, og det er ganske sikkert at gå ud fra at han har 90% af gangene.
Vil ikke mene dit argument holder 9/10 gange.
Taler vi 1on1 har han med al sandsynlighed blink parat. Kan ikke se hvorfor han ikke skulle i en random 1on1, og det er ganske sikkert at gå ud fra at han har 90% af gangene.
Vil ikke mene dit argument holder 9/10 gange.
| #103 | 17.12.2005 19:29 |
Man kan godt stunlocke lidt hvis man vil, efter man har cheapshottet kan man jo bare sprinte hen, vanish og igen, så er den på cd, og man har 4 combo points :)
Magen kan self iceblocke osv., men ikke alle der har det, og gør magen det går man bare væk og restealther, og kan gøre det igen, bortset fra men denne gang har 4 combo points til at starte ud med.
Selv starter jeg ud med ambush :)
Magen kan self iceblocke osv., men ikke alle der har det, og gør magen det går man bare væk og restealther, og kan gøre det igen, bortset fra men denne gang har 4 combo points til at starte ud med.
Selv starter jeg ud med ambush :)
| #105 | 17.12.2005 19:31 |
Jeg lavede en masse dueller med en masse mages i går, som rogue. Efte jeg lavede ambush lavede de i det fleste gange blink. Så brugte jeg vanish+sprint, og derefter cheapshot.
| #117 | 17.12.2005 20:03 |
Så er det, no offence, satme nogle idioter du har spillet imod. De har ikke overvejet at spamme Arcane Explosion / Frost Nova? Christ...
| #358 | 14.01.2006 09:06 |
hjælper ingenting da intet kan stoppe em rogue med cooldowns klar
| #360 | 14.01.2006 11:42 |
Jamen så er den diskussion jo beseglet, ikk? Går udfra du selv kan se det grinagtige i din comment?
Hvis det nu forholdt sig sådan var der sandsynligvis gjort noget ved classen, right? Godt så. For det andet så forholder det sig ganske enkelt ikke sådan, at rogues world-wide ikke bliver nakket 1on1 selvom de fyrer cooldowns af.
Nu er det her indlæg mere eller mindre nytteløst, eftersom det jo er kendt at du er helt forblændet i rogue classen, og kritikløst fejer ethvert indlæg til side, som modsætter sig din idé om classen. Alligevel vil jeg gerne sige: rogue kan tæve alle classes, alle classes kan tæve rogue. Selv med cooldowns, det er faktum.
Hvis det nu forholdt sig sådan var der sandsynligvis gjort noget ved classen, right? Godt så. For det andet så forholder det sig ganske enkelt ikke sådan, at rogues world-wide ikke bliver nakket 1on1 selvom de fyrer cooldowns af.
Nu er det her indlæg mere eller mindre nytteløst, eftersom det jo er kendt at du er helt forblændet i rogue classen, og kritikløst fejer ethvert indlæg til side, som modsætter sig din idé om classen. Alligevel vil jeg gerne sige: rogue kan tæve alle classes, alle classes kan tæve rogue. Selv med cooldowns, det er faktum.
| #361 | 14.01.2006 12:30 |
Gad ikke til at forklare det igen men du kan læse de andre tråde igennem.
Jeg er ikke specielt glad for rogues da gear ikke betyder ret meget i forhold til andre classes også derfor jeg stoppede med at spille.
Men jeg er enig i at alle kan tage hinanden men det meste handler om tilfældigheder som skal ske før f.eks en mage kan vinde over en rogue (hvis begge bliver spillet optimalt). Som f.eks når en rogue bruger vanish og bliver ramt af en frostnova i samme sec, eller hvis ens coldblood ambush misser. I 90% af gangene jeg var oppe imod en mage nåedede han/hun ikke at få en spell afsted som ikke er instant. Grunden er at de første 36 sec af kampen har han sprint på som gør blink ret ubrugelig og nej jeg bruger ikke ks. da det bare tager længere tid at dræbe dig så. Hvis du bruger din instant på at sheepe bruger jeg trinket og vanish samme gør jeg hvis jeg enten bliver ramt af cone eller nova. Alle dine spells bliver stoppet af blind og gouge eller vanish.
Den metode jeg brugte mest og hvor jeg havde 100% hp tilbage var sprint ambush,vanish,ambush, blind, restealth, coldblood og så evi. Så der stadigt prep. tilbage men det for det meste ikke nødvendigt hvis alt går som det burde. Er godt klar over din arcane exp. ville ramme mig men som regel undgår jeg det og det gør ikke nogen forskel da det ville blive et backstab istedet for ambush som er næsten samme skade.
Har en anden måde som er rimelig lam da det gør at du hverken når at blinke eller bruge arcane exp. Det er coldblood, Sprint, Ambush, blind, restealth, prep, ambush, blind, coldblood evi. Det er omkring 3500 damage med 3 special attacks uden du kan gøre noget.
Men som du selv sagde kan alle tage hinanden da der er altid ting der kan gå galt som et blind eller coldblood der misser. Jeg havde da også problemer med de mages med rank 14 pga. de havde over 4k hp men vandt stadigt de fleste kampe selvom jeg kun havde rank 10 items.
Jeg er ikke specielt glad for rogues da gear ikke betyder ret meget i forhold til andre classes også derfor jeg stoppede med at spille.
Men jeg er enig i at alle kan tage hinanden men det meste handler om tilfældigheder som skal ske før f.eks en mage kan vinde over en rogue (hvis begge bliver spillet optimalt). Som f.eks når en rogue bruger vanish og bliver ramt af en frostnova i samme sec, eller hvis ens coldblood ambush misser. I 90% af gangene jeg var oppe imod en mage nåedede han/hun ikke at få en spell afsted som ikke er instant. Grunden er at de første 36 sec af kampen har han sprint på som gør blink ret ubrugelig og nej jeg bruger ikke ks. da det bare tager længere tid at dræbe dig så. Hvis du bruger din instant på at sheepe bruger jeg trinket og vanish samme gør jeg hvis jeg enten bliver ramt af cone eller nova. Alle dine spells bliver stoppet af blind og gouge eller vanish.
Den metode jeg brugte mest og hvor jeg havde 100% hp tilbage var sprint ambush,vanish,ambush, blind, restealth, coldblood og så evi. Så der stadigt prep. tilbage men det for det meste ikke nødvendigt hvis alt går som det burde. Er godt klar over din arcane exp. ville ramme mig men som regel undgår jeg det og det gør ikke nogen forskel da det ville blive et backstab istedet for ambush som er næsten samme skade.
Har en anden måde som er rimelig lam da det gør at du hverken når at blinke eller bruge arcane exp. Det er coldblood, Sprint, Ambush, blind, restealth, prep, ambush, blind, coldblood evi. Det er omkring 3500 damage med 3 special attacks uden du kan gøre noget.
Men som du selv sagde kan alle tage hinanden da der er altid ting der kan gå galt som et blind eller coldblood der misser. Jeg havde da også problemer med de mages med rank 14 pga. de havde over 4k hp men vandt stadigt de fleste kampe selvom jeg kun havde rank 10 items.
| #69 | 17.12.2005 16:09 |
En GM Mage har nemt 4500+ og tro mig nu han er altså ikke for sjov
| #101 | 17.12.2005 19:18 |
:D men han er også melee og har 2x HoF dualwielded samt et selvopfundet tier3 set.
Edited: 17.12.2005 19:18
| #379 | 16.01.2006 02:10 |
Hvem har lige det? Alle dem jeg render rundt med der er rank 13 har lige omkring 4k. Ikke mere i hvert fald :/
i R bab00n ;<
| #383 | 16.01.2006 14:53 |
OK fair rank 13 ca 4k hp.
Hvor meget sta er det nu lige der er på GM/HW staven? skal vi sige 41 som er 410 hp lyder 4,5k så urealistisk?
Hvor meget sta er det nu lige der er på GM/HW staven? skal vi sige 41 som er 410 hp lyder 4,5k så urealistisk?
| #12 | 16.12.2005 19:40 |
Bedste PvP class overall: Warlock. Alt for god survivability sammenlignet med f.eks. mage, og en sygelig mængde disruption / chance for massiv dmg. (hvem har ikke set Warlock PvP movies med SB crits på 10000+ dmg?)
Bedste 1on1 PvP class: Shadow Priest / Warlock / Hunter. Shadowpriest har så mange tricks at det er helt ufatteligt. God disruption, god survivability, nemt ved itemization for +dmg gear. og god skade. Warlock af grundene nævnt ovenfor. Hunter fordi BM pt. er overpowered (pet nerf i en af de kommende patches vil eliminere dette), og kiting er for nemt.
Bedste Mass-PvP class: Mage / Warlock / (Druid). Mage + Warlock har begge god AoE. Magens AoE er bedre end 'lockens, men survivability er ikke helt så høj medmindre man går 31 frost. Druid er med pga. Barkskin + Hurricane comboen - den er ikke en killer i mass-pvp, men stadigvæk nyttig for holdet i f.eks. AV el. AB.
Bedste 1on1 PvP class: Shadow Priest / Warlock / Hunter. Shadowpriest har så mange tricks at det er helt ufatteligt. God disruption, god survivability, nemt ved itemization for +dmg gear. og god skade. Warlock af grundene nævnt ovenfor. Hunter fordi BM pt. er overpowered (pet nerf i en af de kommende patches vil eliminere dette), og kiting er for nemt.
Bedste Mass-PvP class: Mage / Warlock / (Druid). Mage + Warlock har begge god AoE. Magens AoE er bedre end 'lockens, men survivability er ikke helt så høj medmindre man går 31 frost. Druid er med pga. Barkskin + Hurricane comboen - den er ikke en killer i mass-pvp, men stadigvæk nyttig for holdet i f.eks. AV el. AB.
| #18 | 16.12.2005 22:12 |
Hvordan får du hunteren til at være bedst til 1on1? Det sted de skinner igennem i PvP, er da helt klart i mass-PvP.. Massiv ranged dps, med mulighed for cc gennem traps. -At de står udenfor gruppen, MASS-PvP, og skyder ind, giver dem netop fordelen.
Prøv at spille en hunter i AB, og smut i AV bagefter. Du ser forskellen med det samme.
Prøv at spille en hunter i AB, og smut i AV bagefter. Du ser forskellen med det samme.
| #39 | 17.12.2005 04:49 |
Hunter .. 1on1.
Trap, gå væk, pet, skyd (œ liv tilbage) og så er det bare et par skud osv :P
Ja i mass pvp (AV) er de nice. Melee stinker der. Altid range der får mig, men er nu også en priest :P
Trap, gå væk, pet, skyd (œ liv tilbage) og så er det bare et par skud osv :P
Ja i mass pvp (AV) er de nice. Melee stinker der. Altid range der får mig, men er nu også en priest :P
Det er min skyld!
| #55 | 17.12.2005 13:37 |
Prøv det mod en warrior/loladin/feral druid..
Du skrev at vi har for let ved at kite, og det er også sandt når vi taler om rogues, men en af de ovenstående har simpelthen for stor en hp pool til at man kan nå at dræbe dem..
Selvfølgelig skal det så noteres at det kun er de veludstyrede warriors/loladins/druids der er så lette ;)
Du skrev at vi har for let ved at kite, og det er også sandt når vi taler om rogues, men en af de ovenstående har simpelthen for stor en hp pool til at man kan nå at dræbe dem..
Selvfølgelig skal det så noteres at det kun er de veludstyrede warriors/loladins/druids der er så lette ;)
| #76 | 17.12.2005 16:39 |
Paladin er da utrolig nem at det er utrolig.
Drain mana og han kan intet.
Warriors og feral druids er selvfølgelig sværer, man kan lade sig gøre.
Handle om hvordan hver enkel person spiller og held ;)
Drain mana og han kan intet.
Warriors og feral druids er selvfølgelig sværer, man kan lade sig gøre.
Handle om hvordan hver enkel person spiller og held ;)
Det er min skyld!
| #109 | 17.12.2005 19:41 |
Hvad bruger du for at kaste viper sting? I hvertfald mere mana end han skal bruge for at fjerne det
| #111 | 17.12.2005 19:44 |
Ja, hvis den paladin sidder og spammer decursive i en duel.. nej vel?
Derfor skal det nok give pote og med skade med det, så på et tidspunkt skal han jo også heale og det koster tid.
En paladin kan ikke vinde en kamp med decursive og heal... nej vel?
Derfor skal det nok give pote og med skade med det, så på et tidspunkt skal han jo også heale og det koster tid.
En paladin kan ikke vinde en kamp med decursive og heal... nej vel?
Det er min skyld!
| #112 | 17.12.2005 19:50 |
Hvorfor kan han ikke vinde en kamp vha decurse+healing? Det synes jeg da ellers det er de de gør, hvis man en sjælden gang taber til dem?
En paladins DPS bliver lavet af melee, han bruger jo stortset kun mana på at heale og decurse. Eller er de i virkeligheden nogle healende mages i plate der nægter at bruge deres magier?
En paladins DPS bliver lavet af melee, han bruger jo stortset kun mana på at heale og decurse. Eller er de i virkeligheden nogle healende mages i plate der nægter at bruge deres magier?
| #114 | 17.12.2005 19:56 |
Okay .. go de vinder uden at gøre damage? godt tænkt igennem der
Det er min skyld!
| #124 | 17.12.2005 20:16 |
Og du kunne ikke finde et andet ord at bruge? Prøv læs igennem hvad der står og du vil se du ikke hvad du snakker om.
Prøv nu læs før du svarer og når du endelig svarer så tænkt dig om.
For det vil hjælpe på mange hvis det sker. Dog alligevel skal du tage ord som idiot frem, når der bliver sagt noget modsat.
Prøv nu læs før du svarer og når du endelig svarer så tænkt dig om.
For det vil hjælpe på mange hvis det sker. Dog alligevel skal du tage ord som idiot frem, når der bliver sagt noget modsat.
Det er min skyld!
| #141 | 18.12.2005 02:49 |
er selv pala og giver dig fuldstændig ret... vi kan holde ud i tid mod hunters men når ikke at give dmg pga. kite vi kan kun vente tid på at mana runner ud.. :(
| #207 | 22.12.2005 00:29 |
En paladin er måske det nemmeste for en hunter, han har ikke noget slow, og ikke der gør han køber hurtiger. Han har en stun, men det er bare ikke nok tid til at slå hunteren ihjel. Aspekt of the cheetah, er nok, bare bliv ved med løbe omkring til han dør.. så må han får min skyld heale så meget han vil.
Og igen han kan umulig fjerne viper samme sekund som den er smidt, hvilket vil sige at han vil miste 300-500 mana per gang, hvilket er nok for at stoppe hans uendelig healing til 1-2 to gange.
Og igen han kan umulig fjerne viper samme sekund som den er smidt, hvilket vil sige at han vil miste 300-500 mana per gang, hvilket er nok for at stoppe hans uendelig healing til 1-2 to gange.
|
| #42 | 17.12.2005 05:20 |
jeg synes imo du er lidt for farvet i dine meninger. Men det er jo dine og du ska ha ret til dem, synes bare du bør overveje ting som f.eks. alliance lock vs horde lock (wotf + trinket vs fear basic). Det gør en verden til forskel, og du glemmer små ting som f.eks. thistle tee til roguen, og alle sådanne små ting som giver den ekstra edge. f.eks. jeg kan inden for 2-3 sec nemt burst dmg en lock for 6.5 - 7k instant dmg, det holder de bare ik til, og så hjælper ders succ ik + at det er ret nemt at disable den. Og hvad hunters angår, hvis man først kommer ind på livet af dem er de ik så meget værd, priests har casting time eller chan på alle deres ting undtagn, renew, shield og fear, hvilket gør at det er nemt at interrupt dem. Og sådanne er det hele vejen rundt, imo kan man ik helt stille det op som du har gjort. Men det er så bare min egen personlige mening.
Og så lige for at komme med lidt til dine fortrukne.
Bedste overall
warriors, mange hp, syg skade, og med en healer i ryggen er de næsten umulige at pille ned.
Bedste one vs one
shadowpriests (ja hvis det er undeads ellers gir jeg ik så meget for dem) - ellers rogues (i og med at de stort set altid har mulighed for at få first hit, og hvis de virkelig er pvp aber, så har de flere tricks oppe i ærmet end en tryllekunster)
Mass pvp
Paladins uden tvivl, de er usandsyngligt gale i mass pvp, jeg mener vi snakker om healers i med 8k armor og 4- 6k liv, der har mulighed for at healer folk under alle omstændigheder, kan shielde andre healers og gøre dem imune til alt fysisk skade, kan breake alle former for stuns etc. og gøre sig selv udødelige mens de healer videre, kan clense alt undtagn curses, kan give gale buffs. - imo er de gale hvis de gider spille som den support class de er uber til, istedet for at lege dps folk.
Håber du vil se det her som et kritisk og analyserende topic, og komme med et fornuftigt respons, istedet for at flippe ud og blive en idiot som mange folk har det med at gøre på xpn
Og så lige for at komme med lidt til dine fortrukne.
Bedste overall
warriors, mange hp, syg skade, og med en healer i ryggen er de næsten umulige at pille ned.
Bedste one vs one
shadowpriests (ja hvis det er undeads ellers gir jeg ik så meget for dem) - ellers rogues (i og med at de stort set altid har mulighed for at få first hit, og hvis de virkelig er pvp aber, så har de flere tricks oppe i ærmet end en tryllekunster)
Mass pvp
Paladins uden tvivl, de er usandsyngligt gale i mass pvp, jeg mener vi snakker om healers i med 8k armor og 4- 6k liv, der har mulighed for at healer folk under alle omstændigheder, kan shielde andre healers og gøre dem imune til alt fysisk skade, kan breake alle former for stuns etc. og gøre sig selv udødelige mens de healer videre, kan clense alt undtagn curses, kan give gale buffs. - imo er de gale hvis de gider spille som den support class de er uber til, istedet for at lege dps folk.
Håber du vil se det her som et kritisk og analyserende topic, og komme med et fornuftigt respons, istedet for at flippe ud og blive en idiot som mange folk har det med at gøre på xpn
| #61 | 17.12.2005 14:29 |
Det vil jeg selvf. gøre når du kommer med et så gennemarbejdet indlæg :)
Jeg må ærligt indrømme jeg primært fokuserede på et "standard" grundlag, nemlig at Rogue ikke havde ninja-tea. Under alle omstændigheder nævnte jeg ikke warrior pga. deres kommende nerf (15% nedsættelse på Enrage samt andet lir jeg pt. ikke kan huske), men også fordi jeg umiddelbart ikke ser Rogues som værende stealthed størstedelen af tiden i store kampe - der er ganske enkelt alt for meget AoE der piller dem ud af stealth. Og en rogue er intet uden stealth.
Paladin i mass-PvP har du ret i, men det er desværre meget sjældent man oplever Paladins, der er tilfredse med den backup-rolle du beskriver.
Men ja, du bringer nogle gode perspektiver, som jeg er enig i langt hen af vejen - et velovervejet indlæg :)
Jeg må ærligt indrømme jeg primært fokuserede på et "standard" grundlag, nemlig at Rogue ikke havde ninja-tea. Under alle omstændigheder nævnte jeg ikke warrior pga. deres kommende nerf (15% nedsættelse på Enrage samt andet lir jeg pt. ikke kan huske), men også fordi jeg umiddelbart ikke ser Rogues som værende stealthed størstedelen af tiden i store kampe - der er ganske enkelt alt for meget AoE der piller dem ud af stealth. Og en rogue er intet uden stealth.
Paladin i mass-PvP har du ret i, men det er desværre meget sjældent man oplever Paladins, der er tilfredse med den backup-rolle du beskriver.
Men ja, du bringer nogle gode perspektiver, som jeg er enig i langt hen af vejen - et velovervejet indlæg :)
| #380 | 16.01.2006 02:12 |
Er dejligt at se alle de dpsadins der koger rundt i ab og tror de er sat på jorden for at oneshotte 8/8 wrath warriors. Der hvor de shiner er netop i en warrior/puladin combo ;) Kæft den er neder når de står i deres skjoldog bare healer den lorte warrior ^^
i R bab00n ;<
| #156 | 18.12.2005 14:16 |
jamen kan du ikke lige linke til nogle af de film hvor warlocks critter 10k i pvp, for dem vil jeg da vildt gerne se :D
men jeg vil ikke sige der er nogen overall bedst pvp class, for alle classes har som regel en eller 2 classes de bare næsten ikke kan tage, ved selv om shamans er ret OP har jeg stadig mine problemer med en warrior der bliver spillet godt. men er det en cloth class er der intet i dem, for første gang min WF går ind ryger der en sygele stor del af deres HP forde de har så ringe armor. så vil ikke sige der er nogen class som er den bedste i pvp, for de har alle deres classes de har store problemer med. men husk lige link til de der warlock film med 10k crit i PVP vil godt se dem
men jeg vil ikke sige der er nogen overall bedst pvp class, for alle classes har som regel en eller 2 classes de bare næsten ikke kan tage, ved selv om shamans er ret OP har jeg stadig mine problemer med en warrior der bliver spillet godt. men er det en cloth class er der intet i dem, for første gang min WF går ind ryger der en sygele stor del af deres HP forde de har så ringe armor. så vil ikke sige der er nogen class som er den bedste i pvp, for de har alle deres classes de har store problemer med. men husk lige link til de der warlock film med 10k crit i PVP vil godt se dem
| #173 | 18.12.2005 18:47 |
mener det var midget der crittede for 14k dmg. med Zandalarian Hero Charm aktiv og SB/ruin specc. Finder link når 3.G opgaven er slut.
| #19 | 16.12.2005 22:25 |
Jeg synes en shadowpriest er farlig, i hvert fald i PVP.. men alle classes er vel gode i pvp hvis de har det rette udstyr osv.
watchfooty.net
| #26 | 16.12.2005 23:54 |
Ja shadowpriests kan være temmelig irriterende - Hvad blev der egentlig af CSonline :D?
| #20 | 16.12.2005 22:50 |
Jeg har en level 60 priest som jeg må sige er den Race der passer bedst til mig. Det er så nemt at komme med nogen steder hen, og især i MC. Har full Devout lige pt, men har en masse DKP der bare venter på at blive fyret af :P
badass ^
| #40 | 17.12.2005 04:54 |
Priest = class ikke race :P (undskyld)
Ja priest er faktisk dejlig at spille med, men Devout = crap.
Seriøst du kan finde så mange bedre ting. Bare tag et smut i DM og du er parat. (før Molten Core ofc ^^)
Ja jeg har selv fuld Devout set, men samlede det pga. jeg vil sige jeg har fuld set. (stadig kun min Devout armor jeg bruger, noget lort, men har aldrig rigtig fundet en der er bedre og vil ikke bruge penge på noget andet, Proph dropper tit i MC, og jeg er den næste på listen :D)
Jeg "køber" da også Tier 1 set items, selvom jeg allerede har Tier 2. Det er for at sige jeg har fuld set.
Andre. Jamen jeg har Trans helm, så jeg behøves ikke Proph helm. Tsk, hvad med de bonus der kommer imellem? Ja trans 3 set bonus er guld værd, men resten? Nej tak, så heller få lidt bonus ved Proph og samle begge set.
Glæder mig til de laver set bonus om :D
Ja priest er faktisk dejlig at spille med, men Devout = crap.
Seriøst du kan finde så mange bedre ting. Bare tag et smut i DM og du er parat. (før Molten Core ofc ^^)
Ja jeg har selv fuld Devout set, men samlede det pga. jeg vil sige jeg har fuld set. (stadig kun min Devout armor jeg bruger, noget lort, men har aldrig rigtig fundet en der er bedre og vil ikke bruge penge på noget andet, Proph dropper tit i MC, og jeg er den næste på listen :D)
Jeg "køber" da også Tier 1 set items, selvom jeg allerede har Tier 2. Det er for at sige jeg har fuld set.
Andre. Jamen jeg har Trans helm, så jeg behøves ikke Proph helm. Tsk, hvad med de bonus der kommer imellem? Ja trans 3 set bonus er guld værd, men resten? Nej tak, så heller få lidt bonus ved Proph og samle begge set.
Glæder mig til de laver set bonus om :D
Edited: 17.12.2005 04:56
Det er min skyld!
| #46 | 17.12.2005 05:38 |
Proph dropper så aldrig på vores runs, undtagen i dag hvor der landte to girdles som endte på AH :S Sammenlignet med alt andet og ISÆR Arcanist og NS så er det så rare for os :S Fatter dog ikke at du siger du ikke kan finde en bedre robe end Devout? Og samtidig påstår du at du har tier2 ? Pt. har jeg 3 robes jeg skifter lidt imellem:
http://www.thottbot.com/?i=24750
http://www.thottbot.com/?i=35959
http://www.thottbot.com/?i=8129 (PVP)
Devout har jeg bare fordi den var brugbar engang.
http://www.thottbot.com/?i=24750
http://www.thottbot.com/?i=35959
http://www.thottbot.com/?i=8129 (PVP)
Devout har jeg bare fordi den var brugbar engang.
| #136 | 17.12.2005 22:34 |
Ja det var en stor fejl fra min side :)
men nu får du det jo til at lyde som om jeg siger at Devout bare er det bedste.. Det siger jeg jo under ingen omstændigheder. Men jeg har INGEN intentioner om at tage til Dire Maul osv for at få nye items når jeg alligevel snart får epixx!!1
men nu får du det jo til at lyde som om jeg siger at Devout bare er det bedste.. Det siger jeg jo under ingen omstændigheder. Men jeg har INGEN intentioner om at tage til Dire Maul osv for at få nye items når jeg alligevel snart får epixx!!1
badass ^
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY