Kommentarer i alt: 16 -
| Del harddisk op i to, hvordan? | 01.08.2005 12:22 |
Hej XplayN brugere,
Nu er det en god dag - 1. August, og skolerne skal snart igang igen. Sludder og vrøvl, det er slet ikke det, dette forum topic skal handle om, nemlig ...
Jeg skal, eller vil meget gerne, formatere, men jeg har så mange gode film og en masse godt musik, som jeg kan være vil have gemt, og nogle programmer og lidt af hvert, så jeg tænkte på, om man kan oprette en harddisk imens du er inde i Windows via. et program, og så ligge programmerne/film/musik derover, bl.a. WoW, som jeg ikke har install CD'erne på. Men kan man dele harddisken op, eller noget i den stil? Vil meget gerne finde et alternativ på det, så hvis du har det, så skriv.
Hilsen mig.
Nu er det en god dag - 1. August, og skolerne skal snart igang igen. Sludder og vrøvl, det er slet ikke det, dette forum topic skal handle om, nemlig ...
Jeg skal, eller vil meget gerne, formatere, men jeg har så mange gode film og en masse godt musik, som jeg kan være vil have gemt, og nogle programmer og lidt af hvert, så jeg tænkte på, om man kan oprette en harddisk imens du er inde i Windows via. et program, og så ligge programmerne/film/musik derover, bl.a. WoW, som jeg ikke har install CD'erne på. Men kan man dele harddisken op, eller noget i den stil? Vil meget gerne finde et alternativ på det, så hvis du har det, så skriv.
Hilsen mig.
yo man, fuck man - welcome to th
| #2 | 01.08.2005 12:27 |
Ja, men det er jo 50 gb for satan da
yo man, fuck man - welcome to th
| #3 | 01.08.2005 12:28 |
http://www.powerquest.com/partitionmagic/ er fint til opgaven, men vil du skaffe det på anden måde end via linket, så må du selv ud og søge :>
|
| #5 | 01.08.2005 12:31 |
jeg mener programmet Partition Magic kan klare det :) har det selv fylder 30 mb. tror du kan finde det på google :O)
Play hard go pro :) (CPL sitat)
| #15 | 01.08.2005 13:07 |
Jeg tror ikke du kan dele den partention op som windows ligger på.
| #16 | 01.08.2005 14:23 |
Hehe tror man kan gøre det i et program i windows men det kun hvis der er noget plads du ikke har partitioneret.. eller skal du gøre det lige før du installere windows og dele din harddisk i 2 drev.. :)
|
Kommentarer i alt: 16 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY