Kommentarer i alt: 26 -
| Slip The Void - Rock On!! | 07.09.2012 16:32 |
Hey XplayN brugere!
Håber at der sidder nogle rockhoveder imellem jer som elsker fed rock med masser af energi!
Derfor deler jeg lige mit bands side og vores nye single Wish You Stayed med jer!
Facebookside: https://www.facebook.com/SlipTheVoid
Single: https://www.facebook.com/SlipTheVoid/app_131686150237656
Håber i synes om det :)
/Slip The Void
Håber at der sidder nogle rockhoveder imellem jer som elsker fed rock med masser af energi!
Derfor deler jeg lige mit bands side og vores nye single Wish You Stayed med jer!
Facebookside: https://www.facebook.com/SlipTheVoid
Single: https://www.facebook.com/SlipTheVoid/app_131686150237656
Håber i synes om det :)
/Slip The Void
| #2 | 08.09.2012 11:56 |
Jeg synes faktisk det er okay fedt - især omkvædet. Jeres forsangers stemme failer lidt engang i mellem, som nok ikke burde ske på en studie version, men god sang.
| #3 | 08.09.2012 12:53 |
Hype. You're doing it wrong. Eller også har vi to bare to vidt forskellige definationer på, hvad dvs. at være energifyldt :)
Jeg må indrømme, at jeg synes heller ikke det er synderligt spændende. Når jeg kigger på hvad Danmark har af talentmasse i undergrunds-rock/metal, så har i lang vej endnu. Umiddelbart synes jeg det virker lidt som om, at i rent musikalsk hænger fast i 90'erne, og det falder ikke i god jord hos mig.
Det skal selvfølgelig ikke afskrække jer for at fortsætte. Folk skal lave musik fordi de brænder for det, og ikke for at please(selvom det er en fin bonus). Fan bliver jeg dog aldrig :)
Jeg må indrømme, at jeg synes heller ikke det er synderligt spændende. Når jeg kigger på hvad Danmark har af talentmasse i undergrunds-rock/metal, så har i lang vej endnu. Umiddelbart synes jeg det virker lidt som om, at i rent musikalsk hænger fast i 90'erne, og det falder ikke i god jord hos mig.
Det skal selvfølgelig ikke afskrække jer for at fortsætte. Folk skal lave musik fordi de brænder for det, og ikke for at please(selvom det er en fin bonus). Fan bliver jeg dog aldrig :)
| #4 | 08.09.2012 13:42 |
Hvis flere musikere lavede musik som de gjorde i 90'erne, ville verden være et bedre sted.
| #6 | 08.09.2012 14:50 |
Well, det er vel en smagssag. Der var langt flere fantastiske rockbands i 90'erne, end der er nu, da størstedelen af nutidens unge åbenbart elsker deres pop/dance lort, som er mere show end det er musik.
| #7 | 08.09.2012 14:59 |
Men i 90erne elskede størstedelen rock eller hvad siger du:D?
Hooch is crazy!
| #8 | 08.09.2012 15:08 |
Jeg siger, som jeg også skrev, at der var langt flere fantastiske rock bands i 90'erne, og det kan man bare ikke komme uden om. Selv de mest populære rock bands i dag, er folk der startede i den periode, og opbyggede en kæmpe fanskare. Det er sværere for rockbands at komme frem i dag, da de kapitalistiske pladeselskaber smider alle pengene efter det majoriteten ønsker. Hvilket man vel heller ikke kan bebrejde dem - jeg synes bare det er synd.
| #9 | 08.09.2012 15:25 |
Det kan man da sagtens komme uden om. Jeg synes der er langt flere fantastiske bands fra 00erne og de blevet endnu mere tilgængelige pga internettet. Men netop pga det er det, lidt paradoksalt, blevet sværer for bands med talent at komme frem fordi det bare bliver druknet i massen. Men det betyder ikke at de ikke eksisterer derude. Man skal bare kigge de rigtige steder og hvis man gør det er der tonsvis af fremragende musik - højst sandsynligt også mere end der var i 90erne.
Hooch is crazy!
| #10 | 08.09.2012 15:39 |
Druknet i massen? Problemet (efter min mening) er jo ikke, at der er flere i musikbranchen nu end der var før, men at det man definerer som populær musik i dag, er anderledes end dengang. Det er rigtigt, at internettet, eller rettere sociale medier, har gjort det lettere få sin musik ud til massen, og der er ingen tvivl om, at der er mange rigtig gode bands derude, de har bare svært ved at komme rigtigt frem, da den populære genre har ændret sig meget.
| #13 | 08.09.2012 16:57 |
Ok. Så er du ikke helt galt afmarcheret trods alt. Troede du kastede kærlighed efter 90'er pop, da det trods alt er det årtiet huskes bedst for.
For ja, der var masser af god rockmusik. Metallica, Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Radiohead, RATM, Guns'N'Roses...
Så du har fuldstændig ret. God dag!
Og ja, nutidens trance/pop-lort er hjernedødt. Øv bøv.
For ja, der var masser af god rockmusik. Metallica, Nirvana, Pearl Jam, Soundgarden, Radiohead, RATM, Guns'N'Roses...
Så du har fuldstændig ret. God dag!
Og ja, nutidens trance/pop-lort er hjernedødt. Øv bøv.
Suck It and See!
| #15 | 08.09.2012 17:50 |
Ja, jeg snakker selvfølgelig om rock-genren. Ved godt der var en masse boy bands i 90'erne også :D
| #14 | 08.09.2012 17:13 |
Er du talblind? Du har skrevet 90, er ret sikker på du mente 70.
respect existence or expect resi
| #20 | 08.09.2012 18:52 |
Dybt uenig. Selvom 90'erne havde mange gode rock-bands, så hører de imo 90'erne til. Jeg synes grænserne bliver skubbet meget mere idag, og der bliver eksperimenteret som aldrig før. 90'erne var trivielle.
| #21 | 08.09.2012 19:17 |
Ja, der bliver eksperimenteret en hel del med latterlige elektriske lydeffekter, meningsløse tekster og mærkelige kostumer :D.
| #23 | 08.09.2012 21:01 |
Heh. Nok bare mit had til alt det Lady Gaga, Katy Perry, Kanye, Bieber gøgl, samt stort set alt elektronisk musik. Så også lige på tv2.dk, at Carly Rae Jepsens - Call Me Maybe er årets største hit. \o/
Kommentarer i alt: 26 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY