Kommentarer i alt: 71 -
| Fifa 12 Ultimate Team | 11.08.2012 15:42 |
Som overskriften så fint lyder, så handler dette topic omkring Fifa 12 UT.
Jeg synes det kunne være sjovt at se hvor mange der egentlig spillede det herinde på xplayn.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle af jer ved hvordan man kan tjene flest mønter/coins på hurtigst tid.
Jeg er i gang med at opbygge et stabilt guld hold, og har indtil videre:
Målmand: Howard(Everton)
Forsvar: Coentrao(R. Madrid), Carvalho(R. Madrid), Pereira(Porto), Miguel(Valencia)
Midtbane: Santi Cazorla(Malaga), Ryan Giggs(Man U), det er de eneste guld på midten indtil jeg får nogle flere coins =D
Angreb: Defoe(Tottenham)¨
Det var så mine guldspillere, jeg regner selvfølgelig med at det til et rent guld hold.
Gerne med nogle af de blå/sorte kort, men de er ret dyre at købe.
Har i nogle tips og tricks til at komme videre, evt. lave hurtige coins. Og smid da også gerne op hvad i har af spillere. :- D
Jeg synes det kunne være sjovt at se hvor mange der egentlig spillede det herinde på xplayn.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle af jer ved hvordan man kan tjene flest mønter/coins på hurtigst tid.
Jeg er i gang med at opbygge et stabilt guld hold, og har indtil videre:
Målmand: Howard(Everton)
Forsvar: Coentrao(R. Madrid), Carvalho(R. Madrid), Pereira(Porto), Miguel(Valencia)
Midtbane: Santi Cazorla(Malaga), Ryan Giggs(Man U), det er de eneste guld på midten indtil jeg får nogle flere coins =D
Angreb: Defoe(Tottenham)¨
Det var så mine guldspillere, jeg regner selvfølgelig med at det til et rent guld hold.
Gerne med nogle af de blå/sorte kort, men de er ret dyre at købe.
Har i nogle tips og tricks til at komme videre, evt. lave hurtige coins. Og smid da også gerne op hvad i har af spillere. :- D
| #1 | 11.08.2012 15:44 |
Jeg ved ikke lige om tråden er oprettet i det rigtige forum, såfremt det ikke er det, må i(xplayn) gerne flytte det =D
| #4 | 11.08.2012 16:13 |
har en holdånd på 52.. kun, men den er på vej op. Så snart jeg får en portogisisk målmand, også arbejder jeg på en fuld enten engelsk eller spansk midtbane også et brasiliansk angreb, skulle jeg gerne slutte med =D
| #3 | 11.08.2012 16:09 |
Jeg har en Buffon (IF1) til salg. Smid 40K og han er jeres.
@CescSzczesny #twitter
| #5 | 11.08.2012 16:14 |
hvis jeg havde 40k og kunne købe lidt hist og her, havde jeg gjort det =D
må jeg spørge hvor meget du betalte for ham?
må jeg spørge hvor meget du betalte for ham?
| #6 | 11.08.2012 16:42 |
Da jeg startede på det, havde jeg en masse net problemer med min ps3, så efter en halv kamp røg forbindelse, derved fik jeg ingen coins, og alle kontrakter udløb, shit happens, har ikke rørt det siden da jeg ingen spillere kan bruge :p
Fortæl gerne hvad jeg kan gøre for at komme igang igen :D
Fortæl gerne hvad jeg kan gøre for at komme igang igen :D
LAN er overvurderet.
| #7 | 11.08.2012 16:58 |
har lige oplevet samme problem.. Nu er jeg nød til at sælge Soldado og giggs for at få råd til kontrakter.. Og så kan man så starte igen og igen....
| #9 | 11.08.2012 17:17 |
Helt vildt! Jeg vil så gerne være en af dem der fra youtube der bare kun har guld, blå og sorte kort :D de helt vilde spillere.
| #10 | 11.08.2012 17:18 |
De også alt for syge, også de fleste af dem der streamer på Twitch.tv, det så klamt at se på :D
LAN er overvurderet.
| #11 | 11.08.2012 17:19 |
vidste ikke man kunne se dem derinde, det skal jeg da lige tjekke ud!
Men nogle af dem er jo helt urealistiske :D
Men nogle af dem er jo helt urealistiske :D
| #12 | 11.08.2012 17:21 |
Enten har de for mange penge, og køber pakke på pakke på pakke, eller også er de svineheldige, det i hvert fald min teori! :)
Der er nogle ok syge hold, de spiller med. De bygger tilmed hold sammen med viewers, hvor der også kan være giveaways, det dog aldrig noget jeg har forsøgt at deltage i :)
Der er nogle ok syge hold, de spiller med. De bygger tilmed hold sammen med viewers, hvor der også kan være giveaways, det dog aldrig noget jeg har forsøgt at deltage i :)
LAN er overvurderet.
| #14 | 11.08.2012 19:13 |
Har du ikke fået nogle gratis pakker og ekstra coins fordi dit Ultimate team crashede?
Watch out!
| #17 | 11.08.2012 20:04 |
Det skal jeg ikke kunne sige, har ikke været logget ind lige siden, men kan da være jeg lige skulle tjekke det ;)
LAN er overvurderet.
| #18 | 11.08.2012 20:04 |
Jeg fik en mail fra dem og næste dag jeg loggede ind havde jeg 24 guldpakker og 26.000coins på min konto. Det reddede min dag og jeg glemte alt om de 15 tabte online kampe :D
Watch out!
| #15 | 11.08.2012 19:37 |
har oplevet det samme, sker kun når jeg er foran, så lige pludselig ryger man af EA´s lorte system, så droppede ret hurtigt at spille online, nu spiller jeg kun UT offline, hvilket fungere 100 gange bedre... Ved godt at man stadig skal være connected til nettet, men nu bliver man ikke smidt ud midt i en kamp
| #13 | 11.08.2012 19:12 |
Jeg har spillet lidt FUT og dette er hvad der er kommet ud af det:
Gamle hold: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team...
Nye hold: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team...
MIt nye hold er ikke helt fuldendt med Chermistry endnu men det kommer :) Derudover har jeg 11.000.- lige nu så jeg er ved at forstærke mig:)
Skriv gerne hvis i har nogle dygtige spillere i 4-3-3 fra PRL
Gamle hold: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team...
Nye hold: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team...
MIt nye hold er ikke helt fuldendt med Chermistry endnu men det kommer :) Derudover har jeg 11.000.- lige nu så jeg er ved at forstærke mig:)
Skriv gerne hvis i har nogle dygtige spillere i 4-3-3 fra PRL
Edited: 11.08.2012 19:12
Watch out!
| #21 | 11.08.2012 20:14 |
Jeg bestræber mig også efter at købe Nani som du har, rigtig fornuftigt hold alligevel. Hvor har du fundet pengene til de spillere? Har du bare spillet meget og så købt kontrakter eller hvordan?
| #27 | 12.08.2012 11:38 |
Læs #14 og #18 der står hvorfor jeg har det hold jeg har :D
Watch out!
| #25 | 12.08.2012 02:27 |
Jeg har prøvet lidt UT i Fifa11, men det var hovedsageligt offline.
Jeg vil dog meget gerne i gang med det igen, da det faktisk er ret så sjovt at sidde og rode med, men jeg mangler ligesom en form for fremgangs metode, der gør at man ikke hele tiden mangler kontrakter og lignende!
Jeg vil dog meget gerne i gang med det igen, da det faktisk er ret så sjovt at sidde og rode med, men jeg mangler ligesom en form for fremgangs metode, der gør at man ikke hele tiden mangler kontrakter og lignende!
| #29 | 12.08.2012 12:48 |
jeg er helt enig, man løber hurtigt tør for kontrakter og coins, så man ikke kan købe nye spillere.
Men sådan som jeg har tænkt det, så spiller jeg nogle kampe 5-10-15 stk. og så køber man ikke nye spillere, men i stedet kontrakter.
Et andet fif, jeg har pt. hver gang inden jeg er gået i seng, eller vidste der er gået lidt tid inden jeg er kommet til fifa igen, så har jeg sat mine guldspillere til salg, og det giver lidt provision, solgte Santi Cazorla for 2500, og så køber man jo bare nogle andre spillere til færre mønter =D
Men sådan som jeg har tænkt det, så spiller jeg nogle kampe 5-10-15 stk. og så køber man ikke nye spillere, men i stedet kontrakter.
Et andet fif, jeg har pt. hver gang inden jeg er gået i seng, eller vidste der er gået lidt tid inden jeg er kommet til fifa igen, så har jeg sat mine guldspillere til salg, og det giver lidt provision, solgte Santi Cazorla for 2500, og så køber man jo bare nogle andre spillere til færre mønter =D
| #31 | 12.08.2012 13:33 |
Ja okay, jeg har fået Coentrao, Elias, Derdiyok, Højrebacken fra Marseille, en guld målmand og lidt andre gode, i de to pakker jeg fik fra starten.
Deres chemistry er ikke god, og det fik jeg da også at føle, da jeg mødte en med 100 chemistry, hvor selv hans forsvars spillere løb hurtigere end mine mænd, selvom hele hans hold pånær Petr Cech var fucking bronze.
Hold kæft jeg synes det er latterligt der er så stor forskel, og at hans hold kan spille som et 5 stjernet hold, når de har en rating på under 70.
Deres chemistry er ikke god, og det fik jeg da også at føle, da jeg mødte en med 100 chemistry, hvor selv hans forsvars spillere løb hurtigere end mine mænd, selvom hele hans hold pånær Petr Cech var fucking bronze.
Hold kæft jeg synes det er latterligt der er så stor forskel, og at hans hold kan spille som et 5 stjernet hold, når de har en rating på under 70.
| #39 | 12.08.2012 21:26 |
Køb aldrig bronze-kontrakter single. Køb en bronzepakke til 400, hvor der som regel følger 3 kontrakter med i. Derudover følger der også som regel 3 spillere med.
Hold i starten derfor altid 400 coins fri til en sådan pakke. Således hvis du mangler kontrakter, så køb en sådan pakke. Mangler flere en 3 spillere kontrakter, så brug de nye spillere du får i pakken.
Derudover skal en spiller hviles så hans form ikke bliver for lav. En spiller kan som regel spille 3 kampe, hvorefter han skal sidde over i én.
Når du har opsparet nok coins, kan du begynde at købe spillere single, alt efter hvilket hold du vil lave.
Hvis du følger dette, burde du hverken løbe tør for coins eller kontrakter, således at du skal discarde holdet og starte forfra.
Hold i starten derfor altid 400 coins fri til en sådan pakke. Således hvis du mangler kontrakter, så køb en sådan pakke. Mangler flere en 3 spillere kontrakter, så brug de nye spillere du får i pakken.
Derudover skal en spiller hviles så hans form ikke bliver for lav. En spiller kan som regel spille 3 kampe, hvorefter han skal sidde over i én.
Når du har opsparet nok coins, kan du begynde at købe spillere single, alt efter hvilket hold du vil lave.
Hvis du følger dette, burde du hverken løbe tør for coins eller kontrakter, således at du skal discarde holdet og starte forfra.
@CescSzczesny #twitter
| #42 | 13.08.2012 10:33 |
Fedt nok! Jeg fik to pakker fordi jeg vidst har spillet ultimate team før, og der fik jeg en del guld spillere. Kan jo bare ikke rigtig bruge dem, da deres chemistry bliver omkring 50.
Jeg har dog to guld spillere fra Ligue 1, men er det ikke lidt for offensivt at starte med at lave et hold med spillere derfra, lige når man er startet? Jeg har nemlig også to fra championship tror jeg det er, og der er spillere nok lidt billigere i hvertfald.
Jeg burde da ihvertfald kunne få nogle gode penge for de guld spillere? Hvordan ved jeg desuden hvor høj en pris jeg skal sætte for dem?
Jeg har dog to guld spillere fra Ligue 1, men er det ikke lidt for offensivt at starte med at lave et hold med spillere derfra, lige når man er startet? Jeg har nemlig også to fra championship tror jeg det er, og der er spillere nok lidt billigere i hvertfald.
Jeg burde da ihvertfald kunne få nogle gode penge for de guld spillere? Hvordan ved jeg desuden hvor høj en pris jeg skal sætte for dem?
| #46 | 13.08.2012 15:38 |
Du kan sagtens starte med at lave et Ligue 1-hold. Bare køb én spiller, og spar op til en ny. Der findes mange spillere der ikke er særligt dyre, men som er geniale.
Et forslag til dig, kunne være at lave et Ligue 1-hold. Start med at spare 1000 coins sammen, hent Jimmy Briand og byg holdet derfra. Jimmy Briand er sindssygt hurtigt(91 speed), så de andre nye hold du kommer til at møde i starten, vil han sagtens kunne rive i stykker.
Hvis du gør således, så tænkt lidt over hvordan holdet skal se ud når "du er færdig med det". Det vigtigste er jo så, at du henter Briand i den formation du vil ende med at spille.
Hvad angår dine guldspillere, hvilke spillere er det?
Et forslag til dig, kunne være at lave et Ligue 1-hold. Start med at spare 1000 coins sammen, hent Jimmy Briand og byg holdet derfra. Jimmy Briand er sindssygt hurtigt(91 speed), så de andre nye hold du kommer til at møde i starten, vil han sagtens kunne rive i stykker.
Hvis du gør således, så tænkt lidt over hvordan holdet skal se ud når "du er færdig med det". Det vigtigste er jo så, at du henter Briand i den formation du vil ende med at spille.
Hvad angår dine guldspillere, hvilke spillere er det?
@CescSzczesny #twitter
| #48 | 14.08.2012 11:09 |
Nu har jeg sat stortset alle mine spillere til salg, da jeg mildest talt fik røv af et hold med 100 chemistry og som bestod af bronze spillere. De løb hurtigere end alle mine spillere.
I guld har jeg:
Coentrao LB
Azpilicueta RB
Starke GK
Romaric CM
Gaston Ramirez OM
Elias OM
Derdiyok ST
Mit problem er lidt, at der er ingen af dem der stort set gider spille i samme formation. Så jeg tænkte at jeg ville prøve at få de fleste af dem solgt, også forsøge at lave et hold fra f.eks. Ligue 1. Der har jeg allerede en god højreback, også må jeg ellers købe resten ind hen af vejen, for hvis jeg får solgt de spillere her er der en okay chance for at få nok penge ind til f.eks. at købe Briand, også ellers købe Ligue 1 spillere der vil spille samme formation.
Hvordan får jeg hurtigst muligt solgt mine spillere? Sætter nogle af guld spillerne til mellem 500-1000, men der sker ikke så meget synes jeg. Er det bedre at sætte dem lavere, også håbe at folk begynder at byde hinanden op eller hvordan?
Og hvad med dårlige bronze spillere, dem får jeg heller ikke ligefrem solgt, selvom de bare bliver sat til 150
I guld har jeg:
Coentrao LB
Azpilicueta RB
Starke GK
Romaric CM
Gaston Ramirez OM
Elias OM
Derdiyok ST
Mit problem er lidt, at der er ingen af dem der stort set gider spille i samme formation. Så jeg tænkte at jeg ville prøve at få de fleste af dem solgt, også forsøge at lave et hold fra f.eks. Ligue 1. Der har jeg allerede en god højreback, også må jeg ellers købe resten ind hen af vejen, for hvis jeg får solgt de spillere her er der en okay chance for at få nok penge ind til f.eks. at købe Briand, også ellers købe Ligue 1 spillere der vil spille samme formation.
Hvordan får jeg hurtigst muligt solgt mine spillere? Sætter nogle af guld spillerne til mellem 500-1000, men der sker ikke så meget synes jeg. Er det bedre at sætte dem lavere, også håbe at folk begynder at byde hinanden op eller hvordan?
Og hvad med dårlige bronze spillere, dem får jeg heller ikke ligefrem solgt, selvom de bare bliver sat til 150
Edited: 14.08.2012 12:05
| #56 | 14.08.2012 18:55 |
Coentrao 1000
Azpilicueta 400
Starke (-)
Romaric (-)
Gaston Ramirez (-)
Elias 40
Derdiyok 300
Det er nok hvad du kan få for dine spillere. Dem med (-) har jeg ikke styr på. Ellers kan du selv prøve at tjekke på http://www.futhead.com.
Sæt dine spillere til salg lidt under deres værdi, og måske med buy-now lidt over.
Ang. dine bronze-spillere. Discard dem når de ikke har flere kontrakter, med mindre du selvfølgelig laver et bronzehold og vil gemme spilleren. Du får noget for bronzespillere med mindre de har meget i pace, og i så fald kan du tjekke deres værdi på hjemmeside ovenfor.
Mht. Briand koster han ca 1K, hvilket du kan hive hjem på to kampe, så det er ikke så svært at hente ham.
Azpilicueta 400
Starke (-)
Romaric (-)
Gaston Ramirez (-)
Elias 40
Derdiyok 300
Det er nok hvad du kan få for dine spillere. Dem med (-) har jeg ikke styr på. Ellers kan du selv prøve at tjekke på http://www.futhead.com.
Sæt dine spillere til salg lidt under deres værdi, og måske med buy-now lidt over.
Ang. dine bronze-spillere. Discard dem når de ikke har flere kontrakter, med mindre du selvfølgelig laver et bronzehold og vil gemme spilleren. Du får noget for bronzespillere med mindre de har meget i pace, og i så fald kan du tjekke deres værdi på hjemmeside ovenfor.
Mht. Briand koster han ca 1K, hvilket du kan hive hjem på to kampe, så det er ikke så svært at hente ham.
@CescSzczesny #twitter
| #57 | 14.08.2012 19:43 |
Ja okay, nu tror jeg bare at jeg vil prøve at vinde nogle kampe med mit hold som det ser ud nu, også vil jeg ellers sælge ud af mine guld spillere indtil jeg har tjent nogle penge ind, til køb af nye spillere.
Hvad får man ca. for en sejr, i normale online kampe? Har endnu ikke prøvet, for da jeg tabte min første kamp i en turnering begyndte jeg bare at sælge spillere :D
Hvad får man ca. for en sejr, i normale online kampe? Har endnu ikke prøvet, for da jeg tabte min første kamp i en turnering begyndte jeg bare at sælge spillere :D
| #59 | 14.08.2012 21:10 |
Omkring 500. Hvis du vinder 3/4/5-0, altså uden at lukke mål ind bliver det højere. Tror det højeste jeg har fået for en kamp var ca 1k.
@CescSzczesny #twitter
| #60 | 14.08.2012 22:07 |
Spillede lige to kampe og fik 650 i den ene og 580 i den anden, så det var helt fint. Så har jeg stadig 5 kampe tilbage med mine bronze spillere, så kan jeg ellers begynde at investere i ligue 1 spillere, i den rigtige formation
| #63 | 15.08.2012 09:41 |
Cool, skriv endelig hvad du laver af hold :-)
Jeg blev selv inspireret, og er igang med at lave et Ligue 1 hold Inform, i formationen 3-5-2.
Jeg blev selv inspireret, og er igang med at lave et Ligue 1 hold Inform, i formationen 3-5-2.
@CescSzczesny #twitter
| #64 | 15.08.2012 10:04 |
Det bliver i en 4-2-2-2, da ham højrebacken jeg allerede havde helst ville spille den, og jeg også synes den fungerer helt fint.
Har indtil videre købt Cissokho fra PSG til LB, han havde 29 kontrakter så det var helt fint!
CB har jeg ikke helt besluttet mig for endnu.
Derudover køber jeg nok Matuidi fra PSG og Kaboré fra Marseille til CDM.
til de to OM pladser tror jeg at jeg køber Ederson fra Lyon og Grenier fra PSG. Til sidst vil jeg så købe Briand som angriber også ved jeg ikke helt med nummer to angriber, muligvis Gignac eller Gomis.
Det kommer så til at blive ca. sådan her:
-----------------MM-----------------
Azpilicueta---CB---CB---Cissokho
------Kaboré--------Matuidi-------
--Ederson---------------Grenier---
--------Briand-----Gomis---------
Ved dog ikke helt med Grenier, for han er ret dyr taget i betragtning af at han kun er på 74. Har du et godt alternativ til ham? Jeg har kigget lidt på Marvin Martin fra Lille i stedet
Så skaber jeg et hold op omkring de tre hold, det tænker jeg giver bedre chemistry. Dog har jeg overvejet at hente en målmand samt en forsvarsspiller fra samme hold, også evt. også en CDM fra samme hold, men det ved jeg ikke helt endnu, skal ligeh vae udset mig nogen spillere først.
Har indtil videre købt Cissokho fra PSG til LB, han havde 29 kontrakter så det var helt fint!
CB har jeg ikke helt besluttet mig for endnu.
Derudover køber jeg nok Matuidi fra PSG og Kaboré fra Marseille til CDM.
til de to OM pladser tror jeg at jeg køber Ederson fra Lyon og Grenier fra PSG. Til sidst vil jeg så købe Briand som angriber også ved jeg ikke helt med nummer to angriber, muligvis Gignac eller Gomis.
Det kommer så til at blive ca. sådan her:
-----------------MM-----------------
Azpilicueta---CB---CB---Cissokho
------Kaboré--------Matuidi-------
--Ederson---------------Grenier---
--------Briand-----Gomis---------
Ved dog ikke helt med Grenier, for han er ret dyr taget i betragtning af at han kun er på 74. Har du et godt alternativ til ham? Jeg har kigget lidt på Marvin Martin fra Lille i stedet
Så skaber jeg et hold op omkring de tre hold, det tænker jeg giver bedre chemistry. Dog har jeg overvejet at hente en målmand samt en forsvarsspiller fra samme hold, også evt. også en CDM fra samme hold, men det ved jeg ikke helt endnu, skal ligeh vae udset mig nogen spillere først.
Edited: 15.08.2012 10:24
| #65 | 15.08.2012 10:48 |
Du kunne jo hente Steve Mandanda til GK og så M'Bia til midterforsvaret. Han har 76 i speed, hvilket er et stort plus.
Ang. Grenier kunne du jo ikke på Gourcuff. Han har 5 i skills, så han kan godt lave nogle lækre ting. Et lidt dyrere alternativ er Menez som også har 5 i skills og hele 87 i speed.
Til CDM-positionen kan du jo overveje at hente Amalfitano. Se om du kan finde ham som CDM, ellers kan du når du har pengene hente ham og ændre positionen med et KK->CDM kort.
Ang. Grenier kunne du jo ikke på Gourcuff. Han har 5 i skills, så han kan godt lave nogle lækre ting. Et lidt dyrere alternativ er Menez som også har 5 i skills og hele 87 i speed.
Til CDM-positionen kan du jo overveje at hente Amalfitano. Se om du kan finde ham som CDM, ellers kan du når du har pengene hente ham og ændre positionen med et KK->CDM kort.
@CescSzczesny #twitter
| #66 | 15.08.2012 10:52 |
Har kigget på både Steve mandanda, men han er sgu lidt for dyr. Har pt. kun 6300 og mine bronze kort har en enkelt kamp tilbage.
Tror derfor det i første omgang må blive nogle lidt billigere alternativer :) men nu må vi se. Kan også være jeg bare skal vente til fifa 13, når jeg alligevel har tænkt mig at købe ultimate team edition.
Tror derfor det i første omgang må blive nogle lidt billigere alternativer :) men nu må vi se. Kan også være jeg bare skal vente til fifa 13, når jeg alligevel har tænkt mig at købe ultimate team edition.
| #67 | 15.08.2012 11:01 |
Det er jo altid godt med lidt træning ;-)
@CescSzczesny #twitter
| #68 | 15.08.2012 11:21 |
Det har du selvfølgelig ret i, men lige så snart jeg har brugt deres kontrakter op, så er det jo dem jeg står og mangler. Lige pånær Cissokho godt nok, men det er heller ikke helt billigt, så må jeg se om jeg kan klare det :D
| #28 | 12.08.2012 12:27 |
Helt sikkert køb Daniel Sturridge til dit angreb. Læg ham i højre side, så han kan trække ind og finesse med hans venstreben.
:D
| #32 | 12.08.2012 13:45 |
Til alle jer som vil have en god start på næste års FUT kan jeg anbefale at købe FIFA 13 Ultimate da der følger 24 guldpakker med til dit ultimate team :)
Watch out!
| #34 | 12.08.2012 14:07 |
Ultimate Edition 499,- : http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spi...
Normal Edition 459,- : http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spi...
Normal Edition 459,- : http://www.elgiganten.dk/product/spil-konsol/spi...
Watch out!
| #36 | 12.08.2012 14:11 |
Ja det er jo ikke en særlig stor forskel. Jeg mener at der var rabat hvis man tog ned i Elgiganten og købte sit Fifa sidste år, tror du de gør det samme med Ultimate team versionen i år?
| #37 | 12.08.2012 14:14 |
Ved jeg faktisk ikke:D Men jeg kan se at de allerede sender spillet 2 dage inden det udkommer. Så der er god chance for at man har det 1 dag før release ::D
Watch out!
| #41 | 13.08.2012 10:30 |
Ja okay, det kunne helt sikkert være en mulighed! Synes dog det er strengt at både FIFA og AC3 kommer nogenlunde samme tid.. det er lige 900 bobs
| #44 | 13.08.2012 12:23 |
Hvad vil en guldpakke præcist? Er det én spiller pr "guldpakke" eller? og er folk ikke voldsomt dygtige online?
| #45 | 13.08.2012 13:09 |
En "pakke" er det samme som dengang man samlede på fodboldkort. Du får et vist antal spillere i en pakke. Når det så er en guldpakke betyder det bare at spillerne er gode altså en overall på over 75 mener jeg.
Så når du køber FIFA 13 Ultimate får du altså en rigtig god mulighed for at bygge et slagkraftigt hold allerede fra start :)
Så når du køber FIFA 13 Ultimate får du altså en rigtig god mulighed for at bygge et slagkraftigt hold allerede fra start :)
Watch out!
| #38 | 12.08.2012 15:30 |
Watch out!
| #43 | 13.08.2012 11:53 |
Har lige hentet Reina :D
EDIT: Og Van der Vaart er skiftet ud med Yaya Toure:)
EDIT: Og Van der Vaart er skiftet ud med Yaya Toure:)
Edited: 13.08.2012 11:54
Watch out!
| #47 | 13.08.2012 16:01 |
Hvis nogle af jer er klar på en FUT kamp så skriv da lige :)
Watch out!
| #52 | 14.08.2012 16:29 |
Da 3-5-2 er den bedste opstilling i spillet, ser mit hold ud således.
-----------Cech
Luiz-Kompany-K.Toura
-----Essien-Y.Toura
Valencia----------Nani
---------Modric
V.Persie(88)-Aguerro(88)
-----------Cech
Luiz-Kompany-K.Toura
-----Essien-Y.Toura
Valencia----------Nani
---------Modric
V.Persie(88)-Aguerro(88)
Ambassador of Awesome
| #54 | 14.08.2012 17:42 |
Bedste opstilling? Arhhh, men nu staver du jo også tre af navnene i din opstilling forkert ;) ;) ;) ;) ;)
| #58 | 14.08.2012 19:51 |
haha rend mig, det gik lidt stærkt. 3-5-2 er så tarveligt god, så længe dine forsvars spillere er hurtige. Det er praktisk talt umuligt at spille sig igennem midten, og indlæg bliver afvist at dine tre hovedstærke backer.
Ambassador of Awesome
| #61 | 14.08.2012 22:43 |
Det er i hvert fald ikke noget skidt hold, især hvis et par af dine spillere er i b0000000st.
essif
| #62 | 14.08.2012 23:48 |
Van P, Aguero og Nani er med Januar updates. Ellers er ingen boostet.
Imo er Aguerro den bedste angriber i spillet, hvis man ser bort fra Messi og Ronaldo. Han er hurtig, fantastisk teknik, aflevere bedre end de fleste angribere og sparker lige godt med begge ben.
Imo er Aguerro den bedste angriber i spillet, hvis man ser bort fra Messi og Ronaldo. Han er hurtig, fantastisk teknik, aflevere bedre end de fleste angribere og sparker lige godt med begge ben.
Ambassador of Awesome
| #69 | 15.08.2012 16:08 |
synes også en spiller som Balotelli er nice at spille med. han skyder også godt med begge ben, og ere fantastisk på hovedstød. Det samme med Rooney.
| #70 | 15.08.2012 17:23 |
Nu ved jeg ikke hvor godt det passer herinde i netop den tråd, men det har da en vis form for relevans!
Det her fandt jeg på facebook, på "fifa.dk"
Hey Fifa gamere.
Som svar på alle de sprøgsmål i kom med, kan vi fortælle at det nye FIFA13 er SÅ FEDT!
Da det var den første test version af FIFA13 vi var inde og prøve, var der ikke lavet transferskift eller nye stats til spillerne.
Men derimod fik vi en indsigt i hvordan det bliver at spille FIFA i den kommende fremtid.
Nogen kommer til at blive skuffet, andre kommer til at juble.
Dem der er rigtig glade for L2+R2 kommer til at få sig en forstrækkelse, da denne funktion er nedsat med 80%, det er stadigvæk muligt, at bruge den, men absolut ikke på samme måde som vi kender den fra FIFA12. Man får stadigvæk et lille boost, men kun en meter eller to. Nu handler det mere om få den lavet på det rigtigte tidspunkt, så man kommer fri af manden.
Et hold som Barcelona, kan virkelig komme til at præge FIFA13, det er tydeligt at mærke med den nye førsteberørning, at der er forskel på om det Vidic, Ferdinand eller Rommedahl der tæmmer bolden frem for Messi, Xavi eller Iniesta.
Små spil i og omkring feltet, er igen muligt, uden ens spiller ligner en der er på græsset for første gang. Små korte førstegangs pasninger med de rigtige spillere kan være LIVSFARLIGT for ens modstander.
Dem der er fan af indlæg kommer tildels til at blive skuffet. Dog ikke så meget som L2+R2 brugerne. Man holder ikke bare firkant inde og så sejler den ind i hovedet på kæmpen inde i feltet, det virker som om, man skal have en del bedre kontrol over bolden nu, samtidig med man også lige skal holde øje med, hvilket ben ens spiller benytter til at slå den indover med. Altså en Robben med højrebenet, har meget sværere ved at ramme en medspiller end han ville med sit naturlige venstreben.
At man skal bruge det rigtige ben til at lave afleveringer med, kommer til den grad til udtryk med den gode gamle L1+trekant afleveringen, vi prøvede et par gange at få en spiller som Busquet til med vilje at slå den med sit gode ben og derefter sit dårlige.
Der var tydelig forskel på hvor godt bolden lå og hvor præcist han kunne ligge den.
Det store spørgsmål..
Er Messi bedre en CR7?
Messi ligner en spiller som EA endelig har fået til at fremstå som verdens bedste. FIFA13 kan godt gå hen og blive hans spil, da store forsvarsspillere ikke længere bare kan løbe ind i ham, så han mister bolden, nu pga hans lavetyngdepunkt, så kommer der en lille finte eller hop, der gør at han kommer fri. Altså der skal meget til at stoppe troldmanden fra Argentina.
Når en god hurtig spiller kommer endeligt fri af sin oppasser, kommer vi ikke til at se den store forsvarsspiller løbe angriberen op så let som ingenting.
Som man ser alt for tit i FIFA12, nu er angriberen alt efter hvem det er, hurtigere og bedre teknisk med bolden.
Det var alt, hvad vi sådan lige kunne komme frem med fra FIFA13 pt.
Håber i glæder jer? for det gør VI!
pYp
Det her fandt jeg på facebook, på "fifa.dk"
Hey Fifa gamere.
Som svar på alle de sprøgsmål i kom med, kan vi fortælle at det nye FIFA13 er SÅ FEDT!
Da det var den første test version af FIFA13 vi var inde og prøve, var der ikke lavet transferskift eller nye stats til spillerne.
Men derimod fik vi en indsigt i hvordan det bliver at spille FIFA i den kommende fremtid.
Nogen kommer til at blive skuffet, andre kommer til at juble.
Dem der er rigtig glade for L2+R2 kommer til at få sig en forstrækkelse, da denne funktion er nedsat med 80%, det er stadigvæk muligt, at bruge den, men absolut ikke på samme måde som vi kender den fra FIFA12. Man får stadigvæk et lille boost, men kun en meter eller to. Nu handler det mere om få den lavet på det rigtigte tidspunkt, så man kommer fri af manden.
Et hold som Barcelona, kan virkelig komme til at præge FIFA13, det er tydeligt at mærke med den nye førsteberørning, at der er forskel på om det Vidic, Ferdinand eller Rommedahl der tæmmer bolden frem for Messi, Xavi eller Iniesta.
Små spil i og omkring feltet, er igen muligt, uden ens spiller ligner en der er på græsset for første gang. Små korte førstegangs pasninger med de rigtige spillere kan være LIVSFARLIGT for ens modstander.
Dem der er fan af indlæg kommer tildels til at blive skuffet. Dog ikke så meget som L2+R2 brugerne. Man holder ikke bare firkant inde og så sejler den ind i hovedet på kæmpen inde i feltet, det virker som om, man skal have en del bedre kontrol over bolden nu, samtidig med man også lige skal holde øje med, hvilket ben ens spiller benytter til at slå den indover med. Altså en Robben med højrebenet, har meget sværere ved at ramme en medspiller end han ville med sit naturlige venstreben.
At man skal bruge det rigtige ben til at lave afleveringer med, kommer til den grad til udtryk med den gode gamle L1+trekant afleveringen, vi prøvede et par gange at få en spiller som Busquet til med vilje at slå den med sit gode ben og derefter sit dårlige.
Der var tydelig forskel på hvor godt bolden lå og hvor præcist han kunne ligge den.
Det store spørgsmål..
Er Messi bedre en CR7?
Messi ligner en spiller som EA endelig har fået til at fremstå som verdens bedste. FIFA13 kan godt gå hen og blive hans spil, da store forsvarsspillere ikke længere bare kan løbe ind i ham, så han mister bolden, nu pga hans lavetyngdepunkt, så kommer der en lille finte eller hop, der gør at han kommer fri. Altså der skal meget til at stoppe troldmanden fra Argentina.
Når en god hurtig spiller kommer endeligt fri af sin oppasser, kommer vi ikke til at se den store forsvarsspiller løbe angriberen op så let som ingenting.
Som man ser alt for tit i FIFA12, nu er angriberen alt efter hvem det er, hurtigere og bedre teknisk med bolden.
Det var alt, hvad vi sådan lige kunne komme frem med fra FIFA13 pt.
Håber i glæder jer? for det gør VI!
pYp
| #71 | 18.08.2012 12:15 |
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team...
Dette er mit hold for tiden.
Dette er mit hold for tiden.
Edited: 18.08.2012 12:15
@CescSzczesny #twitter
Kommentarer i alt: 71 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

SK Gaming vs.
MYM vs.
NiP
NiP vs.
Virtus.pro
Cursive
LDLC vs.
aTTaX