Kommentarer i alt: 6 -
| V/S: Asus X93S Gamer Laptop | 11.08.2012 00:57 |
Som overskriften lyder vil jeg gerne have en vurdering på min gamer laptop, da jeg overvejer at sælge den.
Speccs:
Core i7-2630QM 2.0 Ghz
8GB DDR3
1500GB HDD
GeForce GT540m 1GB
Win7 Premium (Originalt)
4x Blu-Ray drev
USB 3.0
18.4" skærm
Taske kan medfølge
Den er ca 1 år gammel, og der er 24 måneders warrenty fra Asus.
Jeg spiller selv: HoN, D3, DayZ, WoW og FM2012 på denne maskine, og det kører den yderst tilfredsstillende :)
Smid et bud folkens. Skal siges at jeg tidligst sælger den til d. 1 såfremt der kommer et tilfredsstillende bud.
Speccs:
Core i7-2630QM 2.0 Ghz
8GB DDR3
1500GB HDD
GeForce GT540m 1GB
Win7 Premium (Originalt)
4x Blu-Ray drev
USB 3.0
18.4" skærm
Taske kan medfølge
Den er ca 1 år gammel, og der er 24 måneders warrenty fra Asus.
Jeg spiller selv: HoN, D3, DayZ, WoW og FM2012 på denne maskine, og det kører den yderst tilfredsstillende :)
Smid et bud folkens. Skal siges at jeg tidligst sælger den til d. 1 såfremt der kommer et tilfredsstillende bud.
| #5 | 29.09.2012 13:48 |
Tror ikke at der er så mange der er ude efter 18.4" skærm, men prøv evt dba.dk og degulesider. Der er mange "IKKE" gamere derude som har nogle spøjse behov, og der skal nok side en et eller andet sted og tænke: "En bærbar med 18" skærm!? NICE!" :)
Evt beskriv hvorfor at det er så fedt at ha så stor en skærm, (så folk tænker; jaaaaa, det er sku rigtigt nok!)
GL med salget :)
Evt beskriv hvorfor at det er så fedt at ha så stor en skærm, (så folk tænker; jaaaaa, det er sku rigtigt nok!)
GL med salget :)
"I can haz cheezeburgers?"
Kommentarer i alt: 6 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY