Kommentarer i alt: 108 -
Side:: [1] 2
| Singleplayer Offline Spil | 03.07.2012 18:20 |
Hey folkens.
Jeg står i den "kedelige" situation at jeg skal ud og sejle kloden rundt om lidt og til evt. fritid ville det jo ikke være så dumt at have lidt på bærbaren til de sene aftentimer. Problemet er bare at det der med internet midt i Stillehavet ikke altid er topdollar, så jeg søger nogle spil som der primært er masser af timer i singleplayer-wise og som altså ikke kræver at man er online.
Jeg er ikke så kræsen hvad angår årgang og grafik, så længe gameplayet er i top. Dog er udgivelser der ikke kan køre på windows7 irrelevante for mig.
Jeg er åben for det meste - på forhånd tak :)
Jeg står i den "kedelige" situation at jeg skal ud og sejle kloden rundt om lidt og til evt. fritid ville det jo ikke være så dumt at have lidt på bærbaren til de sene aftentimer. Problemet er bare at det der med internet midt i Stillehavet ikke altid er topdollar, så jeg søger nogle spil som der primært er masser af timer i singleplayer-wise og som altså ikke kræver at man er online.
Jeg er ikke så kræsen hvad angår årgang og grafik, så længe gameplayet er i top. Dog er udgivelser der ikke kan køre på windows7 irrelevante for mig.
Jeg er åben for det meste - på forhånd tak :)
| #1 | 03.07.2012 18:28 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Outlaws_%281997_vid...
Lidt gammelt spil, men faktisk sjovt nok i længden
Lidt gammelt spil, men faktisk sjovt nok i længden
Noisecontrollers
| #45 | 06.07.2012 21:18 |
OMG Så klassisk! :>
Edit: Iøvrigt også Redneck Rampage II ! :DDDD
Edit: Iøvrigt også Redneck Rampage II ! :DDDD
Edited: 06.07.2012 21:19
dont eat yellow snow
| #2 | 03.07.2012 18:37 |
Havets Herre er genialt, ved dog ikke om det kan køres på w7 ):
EDIT: Du kan altid installere en simulator, og fixe Final Fantasy spillene - Det er der fandme god underholdning i.
EDIT: Du kan altid installere en simulator, og fixe Final Fantasy spillene - Det er der fandme god underholdning i.
Edited: 03.07.2012 21:22
| #10 | 04.07.2012 00:57 |
Der er selvfølgelig en masse serier, men jeg antager, at du har taget et kig på disse. Anyways, så synes jeg, du skal tage et kig på denne liste: http://greghorrorshow.wordpress.com/2011/07/15/t.... Ikke alene er de rangeret efter, hvor gode de er, selvom dette naturligvis er en subjektiv vurdering, så er der ydermere en lille beskrivelse af alle spil. Jeg har ikke selv kigget den igennem i sømmene, men top10 er i hvert fald legit.
Hvis ikke de er nævnt på listen, så kan du i hvert fald også bruge uendeligt mange timer på:
WarCraft III. (Campaign + Custom-maps)
StarCraft II. (Campaign + Custom-maps).
Skyrim.
Football Manager.
Hvis ikke de er nævnt på listen, så kan du i hvert fald også bruge uendeligt mange timer på:
WarCraft III. (Campaign + Custom-maps)
StarCraft II. (Campaign + Custom-maps).
Skyrim.
Football Manager.
| #12 | 04.07.2012 01:41 |
SC2 kræver desværre internet, ellers var det helt sikkert røget i kurven :/ Husker ikke om det også er tilfældet med WC3.
| #28 | 06.07.2012 02:37 |
Medmindre de har lavet det om, så kræver SC2 da kun internet til at oprette sin bruger. Derefter skulle det være muligt at slå over i offline-mode. Det mindes jeg da jeg gjorde da det udkom, da jeg løb en periode uden internet i møde.
Edited: 06.07.2012 02:37
| #11 | 04.07.2012 01:15 |
Alle total war spillene
Company of heroes
Company of heroes
Edited: 06.07.2012 11:57
| #14 | 04.07.2012 12:11 |
Ved ikke helt om du er til genren, men de gamle Commands spil er altså super fede. Kort fortalt handler de om at du har et hold soldater med forskellige evner: en sniper, en bombefyr, en spion osv. også skal du på hver mission bruge deres evner til at fuldføre et objective. Dør een af dine mænd skal du dog starte forfra for dør han er han død og han vil ikke kunne deltage i de fremtidige missioner.
| #15 | 04.07.2012 12:21 |
Commandos er helt sikkert super fede, men shiit de er også svære :D Men det var faktisk et fremragende forslag, for DEM er der helt sikkert masser af timer i :)
| #16 | 04.07.2012 12:40 |
Klart, min bedste ven og jeg spillede det da vi var hvad 11 eller sådan noget. De to første levels alene i Behind enemies lines eller hvad det første spil hed, for saaatan det tog lang tid ^^
| #40 | 06.07.2012 19:10 |
Hahah, præcis! Man bliver helt nostalgisk. Og de der råb tyskerne kom med, når man blev opdaget... ah, good times!
I'm your social worker
| #41 | 06.07.2012 20:36 |
Kan man game det til win7?? FIIIIIIIIIIIIIX LINK (går ud fra at det er blevet gratis)
Jeg var så legendarisk til det, tror jeg har spillet de første par spil igennem 5-10 gange!
Jeg var så legendarisk til det, tror jeg har spillet de første par spil igennem 5-10 gange!
:(?
| #18 | 04.07.2012 13:27 |
Nu kan jeg huske et meget sjovt spil, men aner ikke hvad det hedder... men det kan Xplayn sikkert hjælpe med!
Det var noget hvor man startede med nogen demoner et eller andet sted under jorden, så skulle man grave rundt, og kunne finde guld og andet gøjl når man gravede. Så kunne man købe/bygge nye demoner og så var der en eller anden mission ved hvert map!
Siger det nogen noget? For det er ca. alt jeg kan huske :D
Måske det hed noget med "dungeon".
Det var noget hvor man startede med nogen demoner et eller andet sted under jorden, så skulle man grave rundt, og kunne finde guld og andet gøjl når man gravede. Så kunne man købe/bygge nye demoner og så var der en eller anden mission ved hvert map!
Siger det nogen noget? For det er ca. alt jeg kan huske :D
Måske det hed noget med "dungeon".
| #23 | 05.07.2012 19:29 |
hvis du skal have massere af timer til at gå skal du selvfølgelig spille Skyrim :)
Jeg er gangster.
| #24 | 05.07.2012 21:55 |
Nu vi er ved det her, findes der så et MAC program, der kan afspille gamle windows spil?
MULTIPLY4LIFE !
| #25 | 05.07.2012 22:07 |
Assasins Creed serien
Need for speed serien
Pokemon emulator
Football manager
Pro cycling Manager (Der er jo tour de france)
Need for speed serien
Pokemon emulator
Football manager
Pro cycling Manager (Der er jo tour de france)
| #26 | 05.07.2012 22:31 |
Pokemon? Really? :D
Er på de to manager spil og har beklageligvis kværnet de fleste Need for Speed spil til døde, men det viser jo bare at det er gode forslag - bortset fra #3 ;)
Er på de to manager spil og har beklageligvis kværnet de fleste Need for Speed spil til døde, men det viser jo bare at det er gode forslag - bortset fra #3 ;)
| #42 | 06.07.2012 20:39 |
Ja du har ret, der er 5 år mellem os. Uanset hvad så er der så meget nostalgi ved det spil, at det ikke længere er begrænset af alder. Sådan har jeg det i hvert fald.
http://tiny.cc/jiilqw - Zidane
| #44 | 06.07.2012 21:12 |
Der er vist væsentligt mere end det :) Og nostalgi vil altid være begrænset af alder, af den simple årsag at var man ikke i målgruppen eller med på bølgen da det toppede, så har man ingen forbindelse til emnet.
| #30 | 06.07.2012 05:47 |
CS 1.6 Deathmatch Bots
Quake 3
Medal of Honor Serien
Doom 3
Battlefield 1942
Fifa12
Football Manager
Need for speed
Diablo 2
Skyrim, Oblivion og hvad de ellers hedder
Command and conquer og Red Alert serien
Starcraft
Warcraft 3 (Dota Bots evt.)
Age of Empires 2 (:D)
Quake 3
Medal of Honor Serien
Doom 3
Battlefield 1942
Fifa12
Football Manager
Need for speed
Diablo 2
Skyrim, Oblivion og hvad de ellers hedder
Command and conquer og Red Alert serien
Starcraft
Warcraft 3 (Dota Bots evt.)
Age of Empires 2 (:D)
Prove it, or it didnt happen!
| #58 | 09.07.2012 13:38 |
"The Elder Scrolls"-serien tror jeg du kan kalde Skyrim, Oblivion osv. :)
the real d4rkw!ng duck_
| #43 | 06.07.2012 20:39 |
Heroes 2, har du fået det til at virke på win7? jeg har ledt og ledt og ledt, og ikke fundet noget der virker. Har det på min iphone, det fungerer dog ikke optimalt med touch :P
:(?
| #49 | 07.07.2012 00:44 |
gog har det til win7 -> http://www.gog.com/en/gamecard/heroes_of_might_a...
| #35 | 06.07.2012 13:41 |
se om du kan få fat på escape from monkey island :D
Klasse spil
Klasse spil
DaNNy
| #55 | 09.07.2012 13:05 |
Det kræver da vel ikke net, at spille BF3 CoDMW3 i singleplay :)
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
| #62 | 09.07.2012 15:13 |
Heroes of Might and Magic 3, 5 og 6
Så skulle der være til en del timer :)
Så skulle der være til en del timer :)
| #80 | 11.07.2012 19:32 |
Jeg vil gerne tillade mig at anbefale "The walking dead"!
Tror dog det er et spil, man enten elsker eller hader, og vil derfor foreslå du tjekker lidt gameplay video'er ud på youtube. :)
Men det er mere roleplay/karakter baseret fremfor aktion :)
Tror dog det er et spil, man enten elsker eller hader, og vil derfor foreslå du tjekker lidt gameplay video'er ud på youtube. :)
Men det er mere roleplay/karakter baseret fremfor aktion :)
| #81 | 11.07.2012 20:04 |
Må man spørge i hvilken sammenhæng og båd, du skal sejle rundt i? Og giver det så meget fritid :D?
Who is John Galt?
| #84 | 11.07.2012 22:26 |
Det må man så absolut, men det giver nok det bedste indblik hvis du læser de to seneste blogs jeg har skrevet herinde.
Er det for meget forlangt, så er svarene; som et led i min uddannelse hos Mærsk, på Arnold Mærsk og ja, med 24/7 tilbragt ombord på et skib og en standard arbejdsdag på 10 timer, så ja - det gør det formentlig :)
Er det for meget forlangt, så er svarene; som et led i min uddannelse hos Mærsk, på Arnold Mærsk og ja, med 24/7 tilbragt ombord på et skib og en standard arbejdsdag på 10 timer, så ja - det gør det formentlig :)
| #87 | 12.07.2012 18:05 |
Ååh, jamen dem kan jeg da godt huske, kunne bare ikke lige huske at de hang sammen med lige præcis dit nick. Det kunne du jo bare have sagt :D
Men jeg troede det var sådan noget fjumreårs-agtigt noget, med sejl på skibet, og kommen-hinanden-ved. Men nvm ellers, jeg har forstået sammenhængen :D
Men jeg troede det var sådan noget fjumreårs-agtigt noget, med sejl på skibet, og kommen-hinanden-ved. Men nvm ellers, jeg har forstået sammenhængen :D
Who is John Galt?
| #85 | 12.07.2012 00:02 |
Portal kan man få en del tid til at gå med, især hvis man får hentet en masse custom maps.
Ellers vil jeg anbefale Prototype og især Darksiders.
http://www.youtube.com/watch?v=9VMxP_GstP8
Ellers vil jeg anbefale Prototype og især Darksiders.
http://www.youtube.com/watch?v=9VMxP_GstP8
Eat my shorts
| #89 | 12.07.2012 19:53 |
Warcraft 3 RoC og TFT kan godt gennemføres igen.
Starcraft 1, bw og starcraft 2 kan også gennemføres igen.
Orcs must die! - Et third person "tower" defence spil som er ret morsomt.
Uplink! - Et spil hvor man skal være "hacker", ikke specielt realistisk, men stadig ret morsomt.
Prey - Morsomt skydespil.
Det gamle Prince og Persia.
Ninja Blade - Noget konsolport gak, men underholdende nok.
Infernal - Third person gak, men et udemærket et af slagsen.
Starcraft 1, bw og starcraft 2 kan også gennemføres igen.
Orcs must die! - Et third person "tower" defence spil som er ret morsomt.
Uplink! - Et spil hvor man skal være "hacker", ikke specielt realistisk, men stadig ret morsomt.
Prey - Morsomt skydespil.
Det gamle Prince og Persia.
Ninja Blade - Noget konsolport gak, men underholdende nok.
Infernal - Third person gak, men et udemærket et af slagsen.
respect existence or expect resi
| #96 | 13.07.2012 00:43 |
SKAL man betale for WC3? :) og hvis, hvilke butikker kan man købe det i endnu?
FOREVER MACHO!
| #99 | 13.07.2012 07:41 |
http://www.g2play.net/store/WarCraft-3-Reign-of-...
http://www.g2play.net/store/WarCraft-3-Frozen-Th...
http://www.g2play.net/store/WarCraft-3-Frozen-Th...
You are the sum of your actions
| #101 | 13.07.2012 14:17 |
Kan du fortælle mig forskellen på de to? og skal man have begge eller hvordan? :D
FOREVER MACHO!
Kommentarer i alt: 108 -
Side:: [1] 2
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba