Glemt kodeord
Husk Opret profil

Kommentarer i alt: 150   -  
Side:: [1] 2

Ny gatherkanal (dansk) 25.06.2012 16:46
Hej,

xanzir & jeg har arbejdet på, at åbne et nyt gather community på det seneste og vi kan nu præsentere #Gatherzone (http://www.gatherzone.dk), som lige er åbnet. Vi har bemærket at aktiviteten på danske gather kanaler på det seneste har været dalende, så vi ønsker at give scenen nyt blod. Vores første sæson kører fra nu (25. juni) til den 5. juli. Nummer 1 den 5. juli vinder 500 kr. Der vil selvfølgelig kommer en sæson lige efter med præmier igen, hvis folk viser interesse for projektet. Vi håber i vil tage godt i mod det ;)

I er velkommen til at skrive til os i PM på IRC, hvis i har spørgsmål.

(botten er i betafase og derfor er der nok nogle bugs her & der, men det arbejder vi på)

TOP 10 (opdateres løbende - sidst opdateret 28. juni, 16:52):

1. valc 1,201
2. blame 1,185
3. BERRY 1,185
4. gylde 1,147
5. QUG 1,145
6. dafran 1,140
7. homaz 1,135
8. Xyp9x, 1,132
9. karrigan 1,131
10. LOMME 1,125

--

#Gatherzone
http://www.Gatherzone.dk
Bot commands: http://www.tiny.cc/GATHERZONE
Edited: 02.07.2012 18:11
Rollin' wit da' Five Avenue cl
#2 25.06.2012 19:35
Nu kan jeg i realiteten være fuldstændig ligeglad, men en ting undrer mig dog lidt som jeg kan gerne vil høre lidt nærmere omkring.

Jeg formoder gatherzone er blevet oprettet på baggrund af den yderst faldende aktivitet på pzeliten, og mange er skiftet til fragportalen/andre udenlandske gather kanaler.
Hvordan regner I med, at gatherzone skal kunne træde ud af pzelitens fodspor og ikke ende med den lave aktivitet som gør sig gældende p.t?

#3 25.06.2012 19:44
Præmierne træder hurtig ud af pz's fodspor? Da der ikke har været nogle præmier/gathers i langtid på pz, som du selv nævner.
hihi
o3

#11 26.06.2012 01:20
Vi vil afholde turneringer et par gange om måneden forhåbentligt, men minimum én gang om måneden. Også vil vi også blive ved med at lægge pengepræmier til gatherdelen, så folk har noget at spille om, hvilket vel også giver lidt mere blod på tanden for at spille..

#85 28.06.2012 13:14
Bog inc.
Jeg synes det er en stor tanke af xanzir og dig, at I selv vil punge ud og betale for at få gode gathers. Som andre påpeger kan jeg dog se et problem, som I skal forholde jer til.

Pengepræmien vil kun appellere til dem, som rent faktisk selv mener, at de har en chance for at gå efter #1. Hvad så med alle de andre? Præmier ændrer ikke noget på det princip, at det kun tiltrækker de rigtig, rigtig gode spillere, og resten vil ikke blive tiltrukket pga. de a) ikke vil blive picket, fordi de ikke er på niveau med de rigtig gode b) de er ikke mates med de rigtig gode. c) effekten af a og b bliver gradvist forstærket jo længere tid der går.
Derfor forudsætter gathers på gatherzone, at der er tilstrækkelig med gode spillere, der er online og klar på gathers. Mens det er nyt og spændende, kan det være interessant. Men når systemet bliver lidt ældre, og sommerferie er inc, så kan det give vanskelligheder at fylde gathers op.

Derfor synes jeg, at I skal finde på initiativer, der kan tiltrække den spille, der ikke er verdens bedste, men heller ikke ringe. Det kan være at sende troværdige signaler overfor folk, at de rent faktisk kan komme til at spille counter derinde og ikke bare rådne op i pool i lange perioder uden at blive picked. Det vil skabe et bredt fundament af spillere, der vil være interesseret i at spille derinde - inklusiv mig selv. Derfor synes jeg jeres forslag omkring at variere mellem gathers med +10 pool og gathers med max 10 virker gansek fornuftigt. Så skal man bare passe på med, at det ikke hele tiden bliver lavet +10 gathers, fordi fx: 'pis ham der newbien signede, og maten nåede ikke at signe. Det orker jeg ikke --> Reject'.

Nu er det selvfølgelig svært at styre, hvad spillerne siger, men pzeliten var for mange spillere synonym med elitister, der tror de(nogle er måske) er verdens bedste, og de går helt ned, hvis de kommer på hold med en, der måske ikke helt er på samme niveau som dem. Jeg synes ikke, at der er noget mere respektløst i cs end at sidde og svine folk til, under kamp, over ventrilo, mens andre mates hører på det. Hvis man kan formå at skabe et slags 'kodeks' om, at folk skal tale ordentligt til hinanden, så er mulighederne for dette projekt rigtig gode.

Fortsat god dag.

#93 28.06.2012 15:45
Jeg er 100% enig i alt du skriver, og jeg kunne formentlig ikke sige det bedre. Som jeg har skrevet i #36, så forsøger vi på at lave to forskellige challenge systemer, så der også er plads til dem der måske ikke er så vellidt blandt de spillere, der normalt er frontfigurer/leaders. Mht. at det ikke er alle der har en lige stor chance for at vinde de 500kr.. Tjoh tjah, hvis alle spillede derinde, ville alle have en lige stor chance. Så ville der jo både være "gode" og "dårligere" gathers igang - du får jo ikke mindre point fordi dit navn er dårligere på papiret end trace. :)

#96 28.06.2012 16:25
Hvis der er pengepræmier tiltrækkes de store stjerner.. Og alle tjøbsne vil vel gerne fyre lidt med dem i guess?
Er ikke arrogant, er bare bedst

#113 30.06.2012 19:03
Nu var det nok ikke dig jeg skulle svare til, men din comment fik alligevel tankerne igang. :)

Kunne man på en måde ikke lave en form for seeding af hver spiller og måske smide dem i 3 niveau.

F..eks:
S1. Spillere der har bevist de kan begå sig i toppen.

S2. Spillere som anses for at være ligeved at nå et respektabelt niveau, hvor de kan begå sig med de bedste.

S3. Alle andre der ikke opfylder krav til 1/2 (Om det er helt nye gamers eller folk som bare ser spillet som tidsfordriv og god hygge)

På den måde kan de lave penge præmier til de bedste(S1*) og evt. for S2/S3 mindre pengepræmier eller hardware fra sponsor som måske kunne komme på tale senere..

Så hvis nu 10 er inde og spille en gather, der er 6 gamers fra Seedingslag1, 2 fra seedingslag2 og sidste 2 fra seedingslag3
Så vil alle have noget at spille for ved siden af gatheren, nemlig hvem der ender højest i de 3 forskellige niveau.

Håber det gav bare en smule mening :)

S1/S2/S3 = Seedingslag 1, 2 eller 3

Edited: 30.06.2012 19:06
Play hard, drive Volkswagen!
#4 25.06.2012 22:24
Det det nye alle vil have!! kom glad
jeg skyder med AWP
HKC
#5 25.06.2012 22:42
Turneringer/CUP delen lyder alt for fedt, og tror det kunne få mange til at spille igen hvis der var lidt præmier. Gather-delen er vel bare ligesom alle de andre kanaler, og tror desværre stadig fragportal vil være der alle spiller :-)
det arrogante sviN

#6 25.06.2012 22:44
Eller måske har jeg forstået det forkert, der står månedlige turneringer på jeres hjemmeside, men det er måske bare de "sæsoner" som du beskriver hvor rank 1 vinder?
det arrogante sviN

#26 26.06.2012 15:45
Nej. Vi vil som minimum holde 1 turnering om måneden med garanteret præmie til første pladsen. Derudover vil der være vores gathers hvor der også vil være præmier til. Håber du forstår :)
#7 25.06.2012 22:45
Hvor får /har i pengene fra?
Og var det ikke noget med at folk ikke fik penge som de havde vundet eller fået "stjålet" igennem et eller andet spil som dig og moxxi havde kørende - eller er jeg helt galt på den. Husker bare at der var et eller andet penge debat omkring dig og moxxi.

Men lyder godt med en ny gatherkanal. Men bliver det samme som fragportal eller som pzeliten hvor kun de spiller der er de bedste som bliver picked (Hvilket er mega træls og derfor dalende aktivitet). Men tror i får en hård start, gatherarena har slet ikke fået en gather i gang i månedvis, skulle jeg have hørt og læst og fragportal er vel den gatherkanal der er bedst kørende.
Jeg er ligesom Thomas Blachman,

#43 27.06.2012 18:45
Pengene kommer fra egne lommer. Der har været noget med CASHTOUR med nogle regler der blev ændret til vores fordel, men jeg kan garantere dig for, at der aldrig er et hold der blevet snydt for deres penge. Kommer heller ikke til at ske her.
Vi har allerede haft 20 gathers siden jeg lavede dette topic & vi har ofte 2 gathers igang på samme tid.
#8 25.06.2012 22:56
Så endnu en gang ihl bot, med lidt ekstra features, en hjemmeside der lover, men ikke bringer og en tvivlsom pengepræmie? GL!
Hvor ændrer man den her linie?

#10 26.06.2012 01:16
Pengene ryger ud af egen lomme. Det er ikke fordi at 500 kr er mange penge, men det kan forhåbentlig give folk lidt blod på tanden... Og jaaaa en lidt modified IHL bot med lidt ekstra features som, at leaders skal veto maps inden de skal picke (kan slås til og fra) og andet.. Du kan se bot commands på linket i toppen.. :)

#14 26.06.2012 05:09
det med 500 kroner til hver sæson synes jeg nu er fint nok. I forhold til så mange andre ting i e-sport er 500 måske ikke meget nej - men det må da stadig være en stor bonus at få oven i at man synes cs er sjovt.

At jeg ikke tror på at cs har nogen fremtid er så en anden side af sagen :)

Held og lykke :)
Duks

#42 27.06.2012 18:44
Tak duks :)

#45 27.06.2012 20:14
ikke for noget, men er den her kommentar ikke meget lig de kommentarer, som xplaynadmins gik helt amok over vedr. folk havde ondt i røven over xapso-holdet, og ikke bare ønskede held og lykke 8-)?

#51 27.06.2012 21:06
Det skal jeg ikke kunne sige. Jeg siger da GL til sidst?

Jeg kender bare IHL scriptet, og Zaiders admin evner. Jeg ønsker da at de får succes med deres kanal, men det er bare set så mange gange før.

#53 27.06.2012 22:01
Hold nu op, vi ved alle godt hvad intentionerne med den kommentar var, og kan da fremhæve så meget som en diskussion ang. Xapso hvor at une fik ørene i klemme for en lykønskning som ikke var oprigtig.

Du er da utrolig nedladende i din kommentar, og du havde jo ikke intentioner om lykønske ham eller kanalen :)

Og så kan jeg ikke regne ud hvad du har imod IHL bot script..

Edited: 27.06.2012 22:06

#71 27.06.2012 23:51
Ihl bot scriptet er fint .. Hvis du spiller dota i 2005. Desuden lover de en masse stats, som ikke kan laves i forbindelse med ihl scriptet, og derfor vil kræve en stor omskrivning.

Jeg ved ikke hvad une har skrevet, da jeg meldte mig tidligt ud af den (imo latterlige) diskussion omkring xapso holdet.

Nej, jeg ville ikke lykønske med kanalen, da Q kræver 2 personer med et par bots, så er den hjemme.

Jeg er sikker på at intentionerne omkring kanalen og botten er gode, men for mig virker det som en zaider der lover lidt for meget, uden rigtig at kunne gennemføre det. Jeg ville ALDRIG stole en plov på det ihl script, af den simple grund, at det kan tweakes så meget, at du tror det er løgn. Jeg tror simpelthen at forhåbningerne til kanalen og konceptet er aaaaalt for høje, og de derfor får skabt sig et navn, men hvor interessen bare løber ud. Desuden er timingen helt forfærdelig, da alle ved at cs dør ud om sommeren.

For mig er der 2 muligheder. Enten bliver det en begrænset succes i 2 uger, og så kommer der ingen betaling, og pludselig er kanalen tom. Eller også sidder zaider på gathertronen de næste 6 måneder.

Jeg håber klart på det sidste, det vil scenen have godt af, men jeg tror cirka 95% på det første.

#72 28.06.2012 02:08
Jeg kan garantere dig for, at de penge bliver udbetalt. Har svært ved at forstå hvorfor folk er så mistænksomme omkring lige præcis dét. Jeg kender en del på scenen og jeg har da bestemt ikke lyst til at stå som en "bluefox" overfor dem, fordi jeg ville prøve at lave en gather kanal..

EDIT:

IHL botten, ja, den er bygget op omkring hele IHL botten. Dog er der blevet ændret og tilføjet en masse nye ting på botten, og vi arbejder på at få flere endnu.. Læs evt. #36

Du kan naturligvis lære botten bedre at kende, hvis du kommer og spiller ldit!

Edited: 28.06.2012 02:12

#80 28.06.2012 09:00
Jeg kender scriptet bedre end de fleste. Men hvis I skal bruge stats osv., skal I have fat i noget ala gatherarena, der henter logs fra serveren.

#84 28.06.2012 13:11
det gør bare serveren dårligere :)
Flame on, motherfucker!

#86 28.06.2012 13:32
Man kan ikke få det hele :)

#92 28.06.2012 15:41
What for? Det var da netop dét der gjorde, at Playzeek var uinteressant. Folk de campede og gik overhoved ikke op i sine medspillere, fordi de gerne ville have gode individuelle stats.

#77 28.06.2012 04:44
Zaider holdte engang cashtour cup og der blev pengene da udbetalt. Jeg har i hvert fald fået 1200boks ind på min paypal så han virker som en troværdig betaler.

Men manden har jo en plettet fortid, sååh forstår dig godt.

#56 27.06.2012 22:11
eksemplet med une's kommentar til sammenligning, som glace kommer med, er meget rammende.

#52 27.06.2012 21:35
Come on, hvis du vil starte en admins vs. brugere, så må du altså lige finde noget med lidt mere kant.
meh

#55 27.06.2012 22:10
se nu hans kommentar sammenlignet med mange af dem, som i degraderede/slettede i xapso-nyheden. den er jo lige så "dum".

#62 27.06.2012 22:24
Jeg tror for første gang, at jeg er enig med noget du har skrevet herinde på XplayN. Det skulle vel ske på et tidspunkt :D

#63 27.06.2012 22:26
det er jeg glad for at høre!
#9 25.06.2012 23:11
Er gathers dalende? Jeg har aldrig set så mange gathers som der er pt. Men GL :)
Bedre end de fleste.

#12 26.06.2012 01:39
Du spiller vel også på fragportalen(der er okay gang i den)? :-)

#16 26.06.2012 08:49
jepper
Bedre end de fleste.

#74 28.06.2012 02:28
utroligt du ikke er banned efter dit stunt på pze, burde være instant ban reason.
CS is my adrenalin!

#78 28.06.2012 06:38
Hvad er det for et stunt?

#87 28.06.2012 14:34
cheat brugte WH i et par kampe men påstår det var ghost.
CS is my adrenalin!

#105 29.06.2012 15:23
No hate, men har du bevis på det modsatte?

jeg siger ikke han ikke brugte wh, men at banne ham fra samtlige gather kanaler på en teori, thats nuts, imo.
HVAD KAN DU HVA???

#106 29.06.2012 20:19
Kan ikke forstå at du skal til, at sidde og kører i det igen? Admins har givet mig lov til at spille derinde, og sådan er det bare.
Bedre end de fleste.
#13 26.06.2012 03:41
Det jo lige oveni Roskilde festivalen! Men jeg er egentlig også lidt ligeglad, for det første gider jeg egentlig ikke spille gathers om penge, det virker lidt underligt imo. For det andet er du en af mændene bag det, og det giver mig automatisk endnu mindre lyst til at være en del af det.
Hooch is crazy!

#33 26.06.2012 16:54
Haha, tænkte ikke lige over det er midt i Roskilde Festivalen! Og hvad er problemet med, at jeg står bag det? :o(

#39 27.06.2012 10:38
Gider ikke ind i en længere diskussion, men hvis jeg bare nævner ordet "snyd", er det vel forklaring nok.
Hooch is crazy!

#75 28.06.2012 02:29
Det jo aldrig bevidst at han snød i kampen, så please hold nu kæft omkring de anklager det jo dybt latterligt.
CS is my adrenalin!

#81 28.06.2012 10:05
Læs den første del af min kommentar igen, ville være rigtig rart.
Hooch is crazy!

#88 28.06.2012 14:35
ville også være rart hvis du holdte dig facts og ikke en samtale over facebook.
CS is my adrenalin!

#89 28.06.2012 14:58
Du tydeligvis idiot, og meldte også din kommentar for spam så det ikke skulle blive offtopic, men admins synes åbenbart det fint nok, så lad os gøre det.

Det jo ikke kun facebook samtalen, det også dakarma - mtw kampen, det også det ban han fik af ESL's client(Var det ikke den?), det også den "cashtour" eller hvad det hed, hvor det hold han var på ændrede lidt på reglerne så de kunne gå videre, det også at mange spillere tvivler meget på ham og kræver at han streamer for at spille med i gathers, det også det "vt snyd" han også var med i. Og man kunne sikkert blive ved.

Og det viser sammenlagt at han ikke altid er den mest ærlige person, om han så faktisk har snydt eller ikke.

Men alt det her fatter du sikkert ikke en pind af, du har aldrig været særlig skarp hverken på pzeliten.2, playzeek eller her på xplayn.
Hooch is crazy!

#90 28.06.2012 15:04
Han blev banned for speedhack af ESL's client. meget komisk

#91 28.06.2012 15:39
Godt du har styr på det... Nej vent.. Jeg blev beskyldt for snyd i dakarma - mTw kampen, men blev aldrig taget. :) Jeg blev banned på ESLs klient efter en uyR cup, hvor jeg angiveligt skulle have brugt speedhack, påtrods af , at jeg ren faktisk havde demoer til at bevise modsat. Cashtour... Ja, vi bøjede reglerne, men det betød ikke vi gik videre.. det betød bare, at vi kunne tage en ekstra replace i brug.. Jeg ved godt det var grisk :) Læs min blog hvis du vil vide mere omkring ESL ban.

#94 28.06.2012 15:59
Synes da jeg havde styr på det alligevel, har da ikke sagt noget forkert, andet end i så ikke gik videre i cashtour men det var noget med replace.

Men du må da bare erkende med alle de her situationer omkring dig, at der kan sås tvivl. Jeg skrev såmænd også bare "snyd"(gåseøjne) i min oprindelig kommentar, men mr-nobrain skulle absolut kommentere på det. Det var ikke meningen jeg skulle komme ind på alt det her.

btw synes jeg faktisk det godt du gør noget for scenen, jeg er bare ikke selv intresseret og det jo ikke noget tab for dig/din kanal.
Hooch is crazy!

#98 28.06.2012 19:43
Men er blevet taget? - Nej er han ikke så hvorfor køre i det.

og btw tak fordi du disser mig viser hvor hjernedød en person du egentlig er :)
CS is my adrenalin!

#99 28.06.2012 20:20
Jo han er :)
Hooch is crazy!

#107 29.06.2012 20:52
Jo på custodia :)
Alt jeg siger er korrekt og jeg

#108 29.06.2012 21:31
det er like 5 år siden man brugte det?

så skulle man sidde og tude over alle som er blevet taget for flere år siden eller hvad?
CS is my adrenalin!

#109 29.06.2012 21:46
Det ændrer ikke på at han er taget :)
Alt jeg siger er korrekt og jeg

#110 29.06.2012 23:52
men den er jo aldrig taget op, det jo den med "måske snyd" og er ikke m8s med ham er bare træt af folks whine over mistanke konstant.
CS is my adrenalin!
#15 26.06.2012 06:47
kan allerede se det bliver endnu en af de der vennekanaler...
folk picker jo hele tiden de samme...

giver jer 2 uger.
Jeg er en 100% seriøs debatør!

#25 26.06.2012 15:37
Det giver vel også god mening at tage siden venner? Det ville du vel også gøre hvis du var leader ;-) Desuden er alle på kanalen leader/har muligheden for at få det.

#46 27.06.2012 20:16
det kommer helt an på hvilke gathers man signer til, men selvfølgelig picker dygtige spillere da deres dygtige venner, hvis de vil spille counter? hvis man ikke bliver picket af dem, gælder det jo bare om at signe til gathers, hvor der ikke er mange signede, således at de bliver nødt til at picke alle i pool :)

#50 27.06.2012 20:57
jeg er fx dårlig til cs, jeg ville aldrig få en chance for at spille derinde..

det jeg mener er at kanalen ender med at blive indavlkanal igen ligesom pze var

#76 28.06.2012 02:33

#114 30.06.2012 19:05
Så man skulle picke dig, som sandsynligvis er helt uden forståelse for spillet, intet aim og aldrig har fattet at kommunikere fremfor spillere, som man ved kan finde ud af spillet?

Det har jo intet med venner at gøre, men derimod om hvem, der er bedst til spillet.
Måden hvorpå der bliver valgt på Fragportal er derimod meget mere venne-agtigt, da leaders ofte er fuldstændig uden forståelse af, hvem der er gode, og hvem som er helt ude og skide...
http://tiny.cc/jiilqw - Zidane

#115 30.06.2012 19:26
Det jeg læser i din kommentar er, at du antager, at folk du ikke har set/hørt før er pis hamrende ringe og fatter ikke en brik af spillet og dets facetter.

Det er jo netop denne elitist attitude, der fraholder folk for at spille på gatherzone. Med den attitude får folk jo aldrig nogensinde chancen for at bevise, at de rent faktisk kan finde ud af spillets facetter og ikke er en snotdum newbie, der løber forvirret rundt og trækker holdet ned - bare fordi man ikke kender dem.
Det er dét, der er det grundlæggende problem som duargon også fremhæver. Og når der som regel ikke er materiale til at starte to gathers op, så hopper man ind på fragportalen, hvor man ved, at man er sikret at spille, hvis man signer. For naturligvis picker man dem som man ved, der er gode. Men denne tanke ender som regel bare i en ond spiral, hvor man ikke prøver nye kræfter af frem for dem som man allerede har stiftet bekendtskab med.

Edited: 30.06.2012 19:27

#121 01.07.2012 03:40
Jeg kan godt se, hvad du mener, men jeg synes bare, at hvis man vil spille med lidt bedre spillere, så er det altså det værd at skulle vente lidt længere på det.

Det er helt sikkert, at de som forstår spillet og de ting, som er nævnt før, så er det helt sikkert, at de får en chance.
Jeg er på ingen måde bare i nærheden af at være verdens bedste(:D), men efterhånden er jeg da blevet ganske habil til spillet, og det ved netop at spille med gode spillere.
Derudover finder jeg det også meget sjovere, når man har mulighed for at prøve kræfter med spillere af højere kvalitet.
http://tiny.cc/jiilqw - Zidane

#126 01.07.2012 14:31
altså nu har jeg spillet cs siden starten så din første comment er til at lukke op og skide i...

dernæst ville jeg ikke blive valgt fordi jeg ikke er god.. og det ender altid med det er de samme venner som sidder og spiller på gatheren..

en gather er til for at blande folk sammen..
mix er for venner som spiller sammen
#17 26.06.2012 09:01
Det fair nok i vælger at lave ny gather kanal, og jeg synes det er fedt i prøver at få gang i den igen. Jeg tror bare at det kommer til at floppe. Både på grund af aktiviteten på Gatherportal nok ikke ligefrem flytter sig, og så på grund af systemet. Jeg tror det der virker rigtig godt så alle får spillet, er at når der er 10 der er signed, så lukker den, og så er det de 10 som ligesom er med. Ellers vil der være mange der ikke kommer til at spille ligesom på PZeliten.
n1 patværk

#18 26.06.2012 09:07
Den funktion er der også på Gatherzone? :)
Har du fået set meget af Köln?

#19 26.06.2012 10:02
Nå okay, jamen så hiver jeg det i mig.
n1 patværk

#20 26.06.2012 10:05
Du hiver bare løs, mate :D

#21 26.06.2012 10:23
Har du slettet min og din egen kommentar dni freaK?
n1 patværk

#22 26.06.2012 10:29
Dunno hvad der skete. Den er der igen :)

#28 26.06.2012 16:35
Den funktion er der da lige netop ikke på gatherzone? :)
MikkelG er kongen. I <3 U!

#29 26.06.2012 16:43
.sg? Den er der også på pzeliten :)

Edited: 26.06.2012 16:43

#30 26.06.2012 16:45
Men som standard kan der jo være 20+ med i gatherne derinde. Og det er nok dét, der gør at folk vælger fragportal. :)

#31 26.06.2012 16:46
Er den skam. Man behøves ikke være leader for at bruge den kommando.

#32 26.06.2012 16:48

#34 26.06.2012 16:54
Det er blevet "mainstream" at køre leaders, men alle kan få lov til at lave et .sg hvis de har lyst.

#35 26.06.2012 18:44
Picker botten så random, eller vælger man stadigvæk sine picks? :)

#36 26.06.2012 18:51
Den picker random, men vores bot koder arbejder på, at lave to forskellige challenge systemer, så man kan lave gathers med mere end 10 signede og en med max 10.

#37 26.06.2012 19:02
Lyder godt. Thumps up :)
#23 26.06.2012 12:06
Grineren at det lige er zaider der står bag det her xD

... men gl med det. Håber I bliver nice!

Edited: 26.06.2012 12:06
Casu consulto

#24 26.06.2012 13:11
Det er jo et projekt zaider, inzo og jeg lavede sidste vinter som gik i vasken pga nogle hostfails :)

Og zaider vil jo bare gerne have gang i gatherscenen igen afaik :b

#27 26.06.2012 15:45
Tak tak :)

#82 28.06.2012 12:27
Tror det var ham der startede pzeliten, med nogle andre, ret mig hvis jeg fejler.
Flame on, motherfucker!

#95 28.06.2012 16:00
Det var colaen og ptn, så vidt jeg ved.
wat teh fuk?!

#97 28.06.2012 16:39
ernez & ptn. colaen havde intet med det at gøre til at starte med.

#102 29.06.2012 11:31
Hvorfor gik den fra ernez og ptn over til en flok freaks (:D)? Man kunne rent faktisk tale ernez og ptn til fornuft, med nogle velovervejet formuleringer. Jer andre sad på jeres høje pedistal og fattede none.

Edited: 29.06.2012 11:33
gogogo
#38 27.06.2012 09:38
Håber virkelig det bliver ligeså stort som pze var engang, håber dog du har ændret dig mht. abuse, zaider... hf, jeg vil i hvert fald spille derinde :)
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
#40 27.06.2012 16:57
Synes personligt at det er problematisk at du står bag det. Spiller ikke mere, så kan i princippet være ligeglad. Men hvordan kommer i til at tackle evt. cheater-situationer uden at i også vil fremstå uhæmmet dobbeltmoralske?

Du har sikkert en masse erfaring fra scenen at bidrage med, men umiddelbart tror jeg bare ikke at scenen som helhed kommer til at støtte op om et projekt med dig bag roret.

Intet personligt, taler udelukkende ud fra hvordan scenen som oftest har reageret på bustede cheaters. Der skal nok gå lidt længere tid, før at folk har lagt en så eksponeret sag bag sig.

I skal dog ikke snydes for et held og lykke med de kunstige åndedræt til vores kære scene.
Capt. Obvious to the rescue!

#41 27.06.2012 18:43
Har fået mine ture dengang jeg blev banned og det. Har spillet med storset alle på scenen (som er aktive) de sidste 2-3 måneder, hvor jeg har fået lov til at spille på PZEliten (som så er blevet inaktivt). Dog på bekostning af, at jeg så skulle streame mine gathers. Der er sikkert stadig nogle der er sure osv. men det kører da udmærket allerede - vi har haft 20 gathers siden jeg lavede den her topic.

#44 27.06.2012 19:39
Det var en fin måde at undgå hans spørgsmål på. :D
You are the sum of your actions

#54 27.06.2012 22:08
Han er vel ekspert til at vurdere brug af cheat, så kan ikke se problemet. Manden streamer hver eneste gang han spiller, og gør faktisk noget for scenen. Men lad os endelig være skeptiske over for to venner som bruger tid og penge på CS-scenen :)

#57 27.06.2012 22:17
Ingen grund til at gå all in på mig. Jeg synes bare det var sjovt som der gik politikersvar i den fra zaiders side. :D

#60 27.06.2012 22:21
Jeg tror min forvirring angående Juuls kommentar gik udover dig :D Synes bare det er en skam at hans fortid skal spille så stor en rolle, når han for en gang skyld prøver at gøre en indsats for andre.

#65 27.06.2012 22:29
Bevares. :D Jeg forstår dog godt, at folk stiller spørgsmålstegn ved nogle ting - det ville man jo også gøre, hvis det var BlueFox, Moxxi, Boychild eller en hvilken som helst anden der har skidt højt og flot på hele scenen.

#68 27.06.2012 22:38
Vi har ikke dømt zaider for snyd, men vi har dømt ham om intentionen om at bruge snyd, på baggrund af meget belastende og afslørende samtaler mellem ham og moxxi. Det kan ikke endeligt konkluderes at zaider rent faktisk snød, og derfor er det ikke fair at uddele et fuldt ban på to år.

Jeg vil nu mene de spillere du nævner, har røvrendt scenen betydeligt mere! Men var ikke mine intentioner at starte et zaider vs. XplayN :D

Edited: 27.06.2012 22:38

#69 27.06.2012 22:43
Jeg har aldrig været med i den beslutning og repræsenterer ikke XplayN på nogen måde lige nu. :)

Jeg har dog heller ikke lyst til at rive op i fortiden. Sket er sket, og jeg håber at det her projekt kommer til at bære frugt.

#70 27.06.2012 22:46
Jeg er ikke uenig i dommen eller noget som helst. Ville dog blot påpege at zaider aldrig er blevet dømt for cheat, og derfor må man vel tage udgangspunkt i at manden ikke har snydt. Hvis man skal se på det objektivt.

Hvor derimod dem du nævner, har snydt eller snydt folk.
#47 27.06.2012 20:18
man kan kun tage en gatherkanal, hvor zirg er i top10 seriøst. glæder mig til at spille med jer q:-)

#48 27.06.2012 20:27
Helt enig. :)
iRl

#49 27.06.2012 20:32
(-:
:-)
AutonomatoN

Kommentarer i alt: 150   -  
Side:: [1] 2

Deltag i debatten!

For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).

Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

ESC vs. Western
40% pï¿¥ <dk> Western Wolves
Nuv₩rende odds: 2.22
Modtaget 5 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.14
Modtaget 0 bets58% pï¿¥ <pl> ESC Gaming
Nuv₩rende odds: 1.74
Modtaget 1 bets
22.05.13 19:00
fnatic vs. NaVI
49% pï¿¥ <dk> fnatic
Nuv₩rende odds: 1.95