Kommentarer i alt: 17 -
| K: Bærbar max 9k | 23.06.2012 15:18 |
Sagen er det at der skal skaffes en ny bærbar til brormand. Hverken ham eller jeg har det vildeste styr på hardware.
Den må maksimum koste 9k og skal mindst have en 17" skærm. Der behøver ikke være noget eksternt grafikkort i, men den må gerne se godt ud bærbaren. Det ville være perfekt hvis skærmen er nice. Den skal primært bruges til at studerer :) Derfor må den helst ikke være for tung.
Tak på forhånd!
EDIT: Det skal ses som en erstatning for hans egen 13" skærm, så derfor den store skærm.
Edited: 24.06.2012 22:59
Den må maksimum koste 9k og skal mindst have en 17" skærm. Der behøver ikke være noget eksternt grafikkort i, men den må gerne se godt ud bærbaren. Det ville være perfekt hvis skærmen er nice. Den skal primært bruges til at studerer :) Derfor må den helst ikke være for tung.
Tak på forhånd!
EDIT: Det skal ses som en erstatning for hans egen 13" skærm, så derfor den store skærm.
Edited: 24.06.2012 22:59
survivor!
| #1 | 23.06.2012 20:24 |
Dette vil være et godt bud:
http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-N73SM-TZ069V-...
Men 17" laptop til studie? Er det ikke lige lovligt voldsomt? Desuden er det svært (for mig i hvert fald) at finde en laptop med "lav" vægt.
http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-N73SM-TZ069V-...
Men 17" laptop til studie? Er det ikke lige lovligt voldsomt? Desuden er det svært (for mig i hvert fald) at finde en laptop med "lav" vægt.
No Keyboard Detected - Press F1
| #11 | 24.06.2012 23:01 |
Det er ikke til mig, har bare oprettet tråden for min bror. Ja, jeg kan godt se problemet i at finde en med stor skærm og lav vægt, men det er ikke fordi den skal slæbes frem og tilbage hele tiden, bare engang imellem :)
survivor!
| #2 | 23.06.2012 21:13 |
Hvis det er til studie, vil en 13" så ikke være mere passende? Stor nok til at se film og lille nok til dårligt at veje noget i tasken.
I 13" modellerne har jeg ladet mig fortælle at HP Folio 13 skulle være et rigtig solidt køb!
I 13" modellerne har jeg ladet mig fortælle at HP Folio 13 skulle være et rigtig solidt køb!
Capt. Obvious to the rescue!
| #3 | 24.06.2012 10:15 |
Hvis den udelukkende skal bruges til at studere med, så køb en mac. Du fatter ikke, hvor glad du bliver for den uendelige batteri tid.
Ambassador of Awesome
| #8 | 24.06.2012 14:04 |
ikke fordi en macbook ikke er fin (har selv haft en) så kan du sagtens få bærbare der holder ligeså meget strøm. Jeg har f.eks. nu en asus 13" der holder op til 10 timer (i praksis 6-8) hvilket er ganske udemærket.
| #5 | 24.06.2012 11:31 |
Køb en MacBook 15". Det burde være rigeligt, fordi tror simpelthen at du bliver for træt af at slæbe en 17" frem og tilbage hele tiden :)
| #10 | 24.06.2012 20:07 |
Og som overskriften siger "max 9k" - og du vil have ham til at købe en 15" mac? Feeeeeeedt!
:(?
| #6 | 24.06.2012 12:59 |
17" er for stort hvis man skal have den med en gang i mellem i skole, det bliver også svært at få vægten ned på en så stor bærbar.
Jeg ville nok vælge en HP Envy 15". Det er en super fed bærbar, der efter min mening også har et rigtig fedt design. Ellers laver Sony og Samsung også nogle rigtig fede bærbare.
Men du skal for alt i verden holde dig fra Acer, det er virkelig noget lort!
Jeg ville nok vælge en HP Envy 15". Det er en super fed bærbar, der efter min mening også har et rigtig fedt design. Ellers laver Sony og Samsung også nogle rigtig fede bærbare.
Men du skal for alt i verden holde dig fra Acer, det er virkelig noget lort!
Kommentarer i alt: 17 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba