Kommentarer i alt: 6 -
| Headset til musik | 21.06.2012 13:05 |
Hej,
Jeg står og skal finde et headset uden mikrofon til noget musik, evt. film og den slags. Det skal ikke bruges til spil overhovedet. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal kigge efter og hvad der er godt. Sennheiser er stort set det eneste jeg har haft tænkt på, men hvilket aner jeg ikke.
Som sagt skal headsettet primært bruges til musik, hvor bassen nok skal spille mest ind, da det er den type musik der skal høres mest af.
Prisen skal maks rende op i omkring de 1000kr.
Er der nogen der kan anbefale noget godt, noget de selv bruger, eller lignende, i den prisklasse?
Mange tak på forhånd. :-)
Jeg står og skal finde et headset uden mikrofon til noget musik, evt. film og den slags. Det skal ikke bruges til spil overhovedet. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal kigge efter og hvad der er godt. Sennheiser er stort set det eneste jeg har haft tænkt på, men hvilket aner jeg ikke.
Som sagt skal headsettet primært bruges til musik, hvor bassen nok skal spille mest ind, da det er den type musik der skal høres mest af.
Prisen skal maks rende op i omkring de 1000kr.
Er der nogen der kan anbefale noget godt, noget de selv bruger, eller lignende, i den prisklasse?
Mange tak på forhånd. :-)
Laugh Now, Cry Later
| #2 | 21.06.2012 20:44 |
Sikkert mange hifi nørder herinde med et bedre bud.
Men jeg har haft en del headset/headphones og har aldrig været mere glad for nogen lydmæssigt end mine Sennheiser HD 550.
Når det er sagt, så er holdbarheden på dem ikke forfærdelig god, så det kræver lidt forsigtighed.
Har pt. Sennheiser PC360 G4M3.. og synes ikke helt de er ligeså gode.
Sennheiser HD 558 kan fås for omkring de 1000 kr,-
Men jeg har haft en del headset/headphones og har aldrig været mere glad for nogen lydmæssigt end mine Sennheiser HD 550.
Når det er sagt, så er holdbarheden på dem ikke forfærdelig god, så det kræver lidt forsigtighed.
Har pt. Sennheiser PC360 G4M3.. og synes ikke helt de er ligeså gode.
Sennheiser HD 558 kan fås for omkring de 1000 kr,-
Ønsker du at slette din profil?
| #4 | 21.06.2012 22:12 |
Jeg bruger Beyerdynamic DT770 Pro. De koster ~1300 kr, men de er pengene værd.
Jeg bruger dem både til at mixe music og bare til at lytte, og de er virkelig gode.
Jeg bruger dem både til at mixe music og bare til at lytte, og de er virkelig gode.
SMÆK DEN
Kommentarer i alt: 6 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs.
dAT
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY
ENTiTY vs.
eSuba