Glemt kodeord
Husk Opret profil

Kommentarer i alt: 59   -  

Alanya 2012 ! 20.06.2012 14:58
Ayooooooo

Jeg og 2 gutter tager på guttetur til Tyrkiet her om 2 ugers tid. Vi skal være der en uge, hvor den står på øl, strand og damer. Så for ikke at brænde vores tid af dernede alt for hurtigt, tænkte jeg på, om nogen af jer har været i Alanya de seneste 3 år.

Og her er så et par spørgsmål :

Hvad lavede I dernede?
Hvad kan du anbefale / ikke anbefale at lave/gøre.
Skal man mon købe godter i TAX FREE eller er det mere TAX FREE dernede?
Evt. nogle der har prøvet "Crazy Bull"?
Hvilken valuta brugte I dernede?

Og klart det vigtigste:

På hvilken strand ligger alle kællingerne?

Håber på nogle awesome svar ! :)

Mvh. Jonas
Edited: 21.06.2012 17:06
Fordi min percentil er på 99.997
#1 20.06.2012 16:04
Jeg ville foreslå jer at tage på Rainbow bar, men så kom jeg i tanke om at jeg er admin. :(
You are the sum of your actions

#4 20.06.2012 16:25
Uddyb gerne ! ( :D )

Lyder ret gay btw, du henviser mig vel ikke hen til en bøssebar vel? :)

Edited: 20.06.2012 16:26

#5 20.06.2012 16:34
Det var præcis hvad jeg hentydede til. :D

#6 20.06.2012 16:39
Perfekt timing, så at gå ind og se dit profilbilled :D

Men var der en god atmosfære dernede? :)

#10 20.06.2012 18:16
Haha, jeg aner intet om det, jeg var blot i lol-humør! Men intet ondt om mit profilbillede, tak!
#2 20.06.2012 16:21
Var deværre på ferie med min eks sidste år, og vi var ikke i byen, så kan ikke rigtig rådgive om diskoteker eller barer.

Men kleopatra strand er klart den bedste med det klareste vand.

En ting som jeg aldrig gør igen, er at tage en af disse bådture hvor man skulle se Grotter, delfiner, snorkle og spise en lækker middag på båden..
Båden var bestyret af 5 unge tyrkere som gik og klappede piger helt ned til hvad jeg syntes var 12 årige i røven foran deres forældre. De brugte ligeledes flere timer på at sidde og kaste småting på min eks for at få hendes opmærksomhed og de tog fotos af hende mens hun lå og sov. Når jeg sagde noget til dem truede de med at smide mig over båden og lade mig svømme hjem - Det skal lige siges at de alle sammen frontede på en gang og tydeligvis gerne ville af med mig. Dertil så vi ingen grotter, ingen delfiner, ingen snorkling og maden bestod af pasta m. ketchup og en hamburger bøf.

Tæt på en af de værste dage i mit liv.
poke in his ball (o)

#3 20.06.2012 16:25
Det lyder ikke som en rar oplevelse, og hvad angår seksuelle tanker med mindreårige kan jeg ikke se andet, end det var dem der skulle være kastet overbors. Men yeah, kleopatra strand er klart også noget vi skal dase på.

Vi havde også overvejet sådan en båd tur, så tak for advarslen !
#7 20.06.2012 16:56
Du har virkelig noget at glæde dig til! Jeg har været i Alanya 3 år i streg, så du må endelig spørge, hvis du vil vide noget specifikt.

Must do's:

- Lej en bil - hvis i har en med der har meget kørselserfaring og kan håndtere at folk kører som sindssygt. Undgå selvfølgelig at køre med en promille!

- Tag en hyggetur til Alanya slot. Det slot man kan se næsten ligemeget hvor du er i byen. Evt. kør derop hvis i lejer biler.

- Tag på en bådtur og/eller dykkertur. Det er ekstremt billigt, hvis i finder en gadesælger. Turene varer store dele af dagen og er en god måde at komme op og i gang på. Mener vi plejer at give 10 euro for sådan en bådtur med mad og vand.

- Tag på et af de kæmpe diskoteker der ligger udenfor byen. Der kører gratis busser dertil når byen lukker ved 3-4 tiden. Der kan tit være dødt, hvis det ikke er den rigtige dag man er derude. Ved ikke hvilken der er den rigtige lol, men kan forestille mig det er fredag/lørdag.

Vores mest besøgte steder, når vi går i byen, er The Doors(skandinavisk diskotek), Lambada(bar midt i det hele med massere af gang i den og mulighed for at få gode priser på drikke), White Room(bar med aircondition og en nice lang happy "hour" på alt). Ellers er det bare med at gå på opdagelse og finde det man er mest til.

Robin Hood ligger lige ved siden af Lambada og er et kæmpe diskotek på 5 etager. Det skal ses, men er aaaalt for stort til min smag og jeg har personligt ikke har specielt mange fede oplevelser derinde i forhold til de ovennævnte steder.

Ellers er et andet godt fif bare at finde de diskoteker som "ungrejs" selskaberne har aftaler med. Ved ikke hvem der rejser dertil nu eller om der overhovedet er nogen der gør det.

Strand = Kleopatra

Maden er forfærdelig, hvis i har all inklusiv, så ville råde jer til at finde et godt og billigt sted at spise.

Som sagt. Vil du vide noget. Så spørg.

E: forstår btw ikke dit tax free spørgsmål.

Edited: 20.06.2012 16:57
wat teh fuk?!

#8 20.06.2012 17:54
Først og fremmest, tak for dit lange og utroligt brugbare indslag ! :)

Vi er alle 18 = ingen med køreerfaring :D Vi vil helst ikke blive slået ihjel, af en tyrker med aggressiv kørsel :D

Vi har overvejet diskoteket Robin Hood, men i så fald, så tror jeg bare vi daffer rundt den første aften, for at se hvor folk går i byen henne. Det er jo trods alt første år dernede :D

Mht. dykning osv. har ovennævnte kommentar haft dårlige erfaringer med det. Kan du genkende til hans oplevelse, eller er det variabelt med disse bådture?

- Har du i øvrigt hørt om en party båd dernede? :D Vi skal derned og håber at kunne få et billet dertil. Vi ved ikke hvor seriøst det er, vi har ikke set båden eller crewet. Enten er det super nice, eller dybt elendigt :D

Spørgsmålet lød på, om det er billigere nede i Alanya mht. sprut. Eller om man skal købe det på forhånd i taxfree shoppen.

#16 20.06.2012 21:46
Selv tak!

Så ville jeg nok fraråde jer at leje en bil dernede indtil i har fået noget mere kørselserfaring ;)

mht. til diskotekerne skal i selvfølgelig bare gå rundt og besøge en masse, så i finder et i kan vil være på. Det er bare aldrig stedet, men publikummet der skaber festen og der har The Doors, som henvender sig til skandinaver, aldrig slået fejl!

Nej, kan ikke relatere til hans problem og der har aldrig været noget de gange vi har været af sted. Og det er trods alt en del gange efterhånden. Vi har selvfølgelig heller aldrig været på delfin sightseeing. Hvis du tager en ganske normal bådtur, hvor de lover badning, mad og drikke så skulle i ikke kunne gå helt galt.

Partybådene har aldrig sagt os det store, men det er da muligt at komme af sted med en hvor der er fri bar, skumkanon og diverse andre ting. Min indtryk er bare at de bliver proppet op med østeuropæere :) Der er en del partybåde hvor du køber billet på havnen eller ved en af de små butikker der lejer og sælger billetter til diverse ture.

Et no go er i øvrigt river rafting. Det er pisse langt væk, dyrt og har i det hele taget ikke meget med river rafting at gøre. (har jeg fået fortalt)

Jeg ville købe noget lokalt sprut i en kiosk, hvis jeg var jer. Skal I bo på hotel eller i lejlighed?

wat teh fuk?!

#20 21.06.2012 03:00
Vi skal bo på hotel, tæt på stranden og tæt på centrum :)

#26 21.06.2012 14:11
Roger. Har i ikke all inklusiv der?
wat teh fuk?!

#27 21.06.2012 14:56
Jo, 4'r stjernet. Så vi regner med, at maden er spiselig :) Især efter den pris.

#30 21.06.2012 15:56
Så har i højst sandsynligt også fri bar i lokal spiritus og øl :)
wat teh fuk?!

#31 21.06.2012 16:10
Vi har vist fri bar i Effe's, som vistnok er deres lokal øl. Men baren skulle eftersigne lukke efter midnat, og det er jo ikke det tidspunkt, at vi har tænkt os, at slå pløkkerne i jorden :)

Edited: 21.06.2012 16:14

#32 21.06.2012 16:51
Nej, det er vel der man tager i byen? :) senest!
wat teh fuk?!

#33 21.06.2012 16:57
Lige præcis ! :) Opvarmning med nogle damer, og så videre i byen for at lave damer.

Btw: Hvilken valuta brugte I dernede?

Edited: 21.06.2012 17:04

#35 21.06.2012 17:11
Vi brugte Lira, men du kan også vælge at bruge Euro. Alle de år jeg har været dernede har de dog bare halveret beløbet i Lira til beløbet af Euro. Så hvis de stadig gør det kommer det vel an på hvordan kurserne er i øjeblikket.
wat teh fuk?!

#36 21.06.2012 17:14
Man kan vel ikke forvente, at alle forhandlerne dernede kan finde ud af at regne kursen ud ift. euro? Jeg har også overvejet at tage lira derned, da det vel er deres foretrukkende valuta.

#37 21.06.2012 17:16
Jamen de halverer jo bare prisen, når du vil betale i Euro, fordi det passer nogenlunde og fordi de tjener på det :)

Edited: 21.06.2012 17:16
wat teh fuk?!
#9 20.06.2012 18:11
Afbestil og tag til Sunny beach, just saying!
HVAD KAN DU HVA???

#11 20.06.2012 18:18
party kongen har talt.
Bedre end wupti

#12 20.06.2012 18:29
Der er flere kønssygdomme på Sunny Beach, ind der er på ... [MISSING DUDE FOR THE JOKE TO GIVE A POINT ] ...

#13 20.06.2012 19:04
I always go into the war zone with a helmet on

(BULLSHIT)

Edited: 20.06.2012 19:05
HVAD KAN DU HVA???

#15 20.06.2012 20:32
Dude...

Remember no gonoré this time!
same shit, different day.
#14 20.06.2012 19:39
Nu har jeg ikke lige været i Alanya, men jeg har været i Incekum(?) for et par år tilbage, og synes lige jeg ville kommentere det med bådture.
Min familie og jeg var på en af disse bådture, hvor vi skulle se og svømme med delfiner, og have det rigtig sjovt. Vores tur var en smule dyr, men dem der arrangerede det virkede også meget professionelle.

Da vi kom ud på båden startede det hele egentlig meget godt. Vejret var skønt, og der blev holdt stop engang i mellem så man kunne bade i havet, hoppe ud fra båden osv.

Da vi så kom til den del hvor vi skulle se delfiner og "svømme" med dem (svømme i nærheden af dem), så viste det sig rent faktisk at være nogle ret professionelle der stod for turen. De slukkede motoren når vi nærmede os, men HVER gang vi så delfiner, kom der en anden båd sejlende og skræmte delfinerne væk, fordi de tydeligvis slet ikke havde styr på det.
Dette skete flere gange mens vi var ude på havet, og selvom vores båd kaldte de andre både over radioen, så havde det ingen effekt, da de alle bare sejlede hen til delfinerne.

Jeg ved ikke om det er samme situation i Alanya, men jeg var i hvertfald godt og grundigt træt af det.

Et sidste råd: Hold ALTID øje med trafikken. Selv om der er grønt, så tjek altid en ekstra gang at der ikke kommer en idiot kørende. Specielt på vej hjem fra byen om aften, med promille i blodet.
Jeg overværede et stort uheld mellem en lastbil og en turistbus (der heldigvis var tom). Folk i Tyrkiet kører med hovedet under armen.
#17 20.06.2012 22:29
Jeg har lige været dernede kom hjem den 9 Juni. Vi var meget i byen osv, har været nogle gange før da vi har en bekendt med lejlighed dernede. Men sidst jeg var afsted prøvede vi forsjovt at tage op i bjergene med en Taxa, til en "Cafe" hvor du Sad i vandet på sådan nogle små platforme og kunne nyde udsigten ud over floden og spise noget okay mad og ryge noget Vindpibe. Det kostede mig 150 danske kroner ca og det tog ca 3 timer mega nice efter en tur i byen.

http://peecee.dk/upload/view/372027 et billedet jeg tog fra der hvor vi sad og spiste :)

P.S ikke ryg deres Hash eller Marijuana som de siger hele tiden, det er noget syntetisk lort. Og har hørt det koster pænt meget og blive taget :-D

#18 20.06.2012 22:30
Og hold dig væk fra de sælgere på gaderne der sælger "oplevelser" de er så fake, min kusine og hendes mand skulle dykke med delfiner de betalte 1000 Lira 3000 danske Ca, men de kom aldrig og hentede dem :-) og har hørt hvis man endelig kommer afsted er det meget dårlige ture.

#21 21.06.2012 03:05
Det er modtaget ! Det lyder som en nice tur.

Men hvad angår hash og andet, kommer vi nok ikke til at ryge det. Vi har dog tænkt lidt på noget vandpibe, men vi ryger absolut ikke euforiserende stoffer. Ellers kunne vi have gjort det meget billigere, med telt og pløkker på staden :)

Edited: 21.06.2012 16:15

#25 21.06.2012 11:55
Haha tror næppe du får en ligeså fed tur på staden :D Men vandpibe er også nice at ryge dernede sammen med deres æble te :D
#19 20.06.2012 22:33
stranden er et gay imperium om natten BEWARE!

#22 21.06.2012 03:05
Why? Can I expect you to be there? (:DDD)

#46 22.06.2012 19:31
haha you wish :D nej ved ikke helt om det er en skrøne, men stranden er kendt for at være et farligt sted for en hvid dreng om natten
#23 21.06.2012 08:14
Det er nogle år siden jeg har været der desværre, men har vel besøgt byen ca. 20-25 gange i alt. Mange af de fede ting er allerede nævnt. - Der er et vandland inde i byen(hvis det stadig står der), det kan man sikkert godt bruge et par timer i. Samtidig vil jeg også råde jer til at tage op i bjergene som tidligere nævnt. Som #17 nævner er der de her "cafeér", hvor maden godt nok er relativ dyrt, men det er et meget hyggeligt sted. Samtidig kan man hoppe fra hængebroer som vel er en 3-5 meter over vandet, og ned i den iskolde flod.

Mht. de bådture. Jeg har personligt været på snart 15-20 ture, og det er sgu en blandet landhandel! Du kan være uheldig at båden er fyldt med vamle russere der fylder utrolig meget, at maden er elendig, og den fribar er flovborg. Jeg har også været afsted nogle gange, hvor vi både har set delfiner som lovet, og hvor de altså har svømmet lige foran/ved siden af båden. De grotter som er omtalt har været fede engang. Her kunne man klatre nogle meter op af bjerget, også skulle man ellers gå/kravle ind igennem bjerget, så du kom ud på den anden side, og derefter skulle hoppe 8-10 meter ned fra klippen, i havet, hvor vandet jo er så klart at man kan se bunden. Har hørt at det skulle være blevet ulovligt nu, men hæng mig ikke op på det.

Mine erfaringer kan måske være ubrugelige, da det er en del år siden jeg har været dér :)
¿ don't get it ?

#28 21.06.2012 15:03
Om der er ændret love omkring klippesprægning, eller her til efter, så synes jeg, at det lyder som en rigtig fed oplevelse. Hvad kan man sige.. Vi er bare bange for, at vi kan blive taget grumt i nougatfindten af nogle tyrkere, der lover guld og grønne skove. Det er set før, og det sker nok også igen.

Btw: Nu er du jo efterhånden rutineret tyrker (:D) - Hvilken valuta brugte I dernede? Vi er i tvivl om man skal bruge lire eller euro.

Edited: 21.06.2012 17:05

#34 21.06.2012 17:08
Ye, det kan godt passe det ikke er lovligt mere. Det er i hvert fald kun tyrkerne der kravler igennem klippen og springer ud.
wat teh fuk?!

#43 22.06.2012 01:39
Har været i Alanya en gang med familien for et par år siden, hvor bådturen var absolut fremragende. Fin musik, ikke alt for overgearede tyrkere (de ansatte), masser af god mad og badning og så klippehulen, som vi kravlede igennem.

Kan huske det var komplet mørkt og man skulle føle sig frem overalt, før man bevægede sig. Dertil kom 8-10 meter springet, som bare fucking ownede! Kan dog godt forstå, hvis det er blevet ulovligt :D
yo
#24 21.06.2012 09:57
glem alt om at købe sprut dernede. Det er alt for dyrt. Bestil det i flyet på vej derned - der er det billigst.

Så ærlig talt ikke så mange damer dernede, men det var heller ikke det jeg kom efter. Vi lå på den sydvendte strand i forhold til halvøen, og et godt råd er vel ikke at være i vandet efter en 15 tiden, hvor der kommer en masse lort ind fra bådene.

Jeg var der ned med damen, og vores prioteringer var nok lidt anderledes end jeres er. Vi fik en taxa chauffør til at køre os rundt i 8 timer og vise os seværdigheder i området. Det kostede os 500 kr, og så sad han ellers og ventede udenfor hver gang vi skulle noget.

Manavgat vandfaldet er vand som falder ned over nogle sten i 1½ meters højde.

Tag til Aspendos som ligger 40 km fra Alanya. Aspendos var en græsk by. Det romerske teater står stadig, og det er egentlig meget imponerende.
http://www.fazturkey.com/UserFiles/Entry/Orjinal...
www.copenhagenwolves.dk

#29 21.06.2012 15:05
hvor der kommer en masse lort ind fra bådene.

- der kommer bogstavlig talt lort ind på stranden :D fik en i ryggen dengang :/
"Er du dum på din* hoved?"

#38 21.06.2012 17:51
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!!!
Alt jeg siger er korrekt og jeg

#39 21.06.2012 19:13
Det var da uhyrlig ulækkert. Vidste ikke, at sådan nogle kunne svømme :D

#40 21.06.2012 20:57
Præcis. Vi tvang os selv tidligt op, og så gik vi ellers bare hjem ved en 15 tiden for at sove lidt længere. Men vandet er faktisk meget dejligt inden man lige ser lorten. Havde en fornemmelse af at jeg ikke kunne synke
www.copenhagenwolves.dk
#41 21.06.2012 21:40
Lad for guds skyld være med at veksle i en af de boder hvor de tilbyder det. Jeg taler ikke af egen erfaring, men det er sket før, at man får udleveret et bundt selder, hvor det kun er den forreste og bageste der er rigtige penge.

Veksl i en bank eller hos guiderne.
@CescSzczesny #twitter

#42 21.06.2012 23:36
Der ligger et pengeinstitut midt inde i byen kaldet "PTT", og her kan du sagtens gå ind og veksle osv. Men ja, de små vamle steder skal man holde sig fra, og de er rimelig mange steder.
¿ don't get it ?
#44 22.06.2012 02:13
Har selv været dernede de sidste 3-4 år. Et spisested jeg i sær kan anbefale er "Joakims Bar". Ejeren er kanon hyggelig og snakker ganske udmærket dansk. Derudover reklamerer han med "happy hour all day". Man støder oftest ind i andre danskere eller i hvert fald folk fra norden derinde.

Angående oplevelser, så plejer guiderne ellers har hotellet det oftest en bog/brochure, hvor der står en masse informationer om Tyrkiet og hvad der er værd at opleve.

Tyrkiet er proppet med kopivarer af alt. Tøjet dernede er de samme mærker, som du ser herhjemme og alt jeg har slæbt med hjem har været i lækker kvalitet. Husk dog altid at prutte prisen langt ned og tøv endelig ikke med at vende om og gå, hvis de ikke er villige til det.

Angående valuta bruger jeg altid Lire.

#45 22.06.2012 02:16
Samt deres lokalsprut dernede koster ingen penge, hvis man er villig til at drikke det. Jack D, Morgan og andre kendte mærker kan godt betale sig at købe i tax-free.
#47 22.06.2012 19:50
Mig og 4 gutter skal derned i uge 30, og jeg kender f.eks Havanna Club, det ligger ovenpå Don Colione(som er en resturant), det var faktisk ok sidst jeg var dernede, dog med familien :(, men skal nok et smut forbi da min tatovør nede i Alanya ligger overfor @ Medusa Tatto :D
Noisecontrollers
qug

#49 23.06.2012 17:01
Var på Havanna Club da jeg var i Alanya. Da jeg skulle ud og lede efter min kammarat blev jeg hevet ind i en bil, kørt op i nogle bakker uden for byen og fik nakket alt hvad jeg havde på mig(iphone og kontanter). Og så måtte man ellers gå tilbage :(

Ikke at det er Havanna Clubs skyld, men man skal passe på dernede :) Min promille hjalp nok heller ikke på situationen..

Men fik dog brækket mig nogle gange i deres bil! HA!
Love United! Hate Glazer!

#50 23.06.2012 17:03
åh det var sku da ikke så fedt :/, men ja de kigger sku efter turister i alle de klamme gyder det helt 100. men altid noget de skulle rydde op efter dit bræk!
Noisecontrollers
qug

#51 23.06.2012 17:05
Ja.. Men de var ikke så lidt frække.. De skar bare hul i ens bukser for at komme til tegnebog/mobil.. Jeg var dog mest ærgerlig over at miste min iPhone for 2. gang :/
Love United! Hate Glazer!

#55 23.06.2012 19:02
Latterligt at der skal findes sådan nogle mennesker..
Noisecontrollers
qug
#48 23.06.2012 05:36
Ses dernede i slutningen af juli. :)

#53 23.06.2012 17:33
ses
Bedre end de fleste.

#54 23.06.2012 17:46
Vi skal så derned i starten af juli ( 10 dage ) :D
#52 23.06.2012 17:18
Garage bar/restaurant var i ihvert fald the bomb for...... 4 år siden? Da jeg var der nede :D
Suck It and See!
#56 23.06.2012 19:26
Var der sidste år. Er sikker på i nok selv skal finde jeres stam sted, da det ikke koster penge at komme ind de fleste steder. Vi holdte os selv til the doors og noget som hed crazy horse. På crazy horse skulle man bare ramme dagen, der var tit lidt halvdødt.

Mht. at tage på tur, så var vi ude at rafte og havde en super fed oplevelse med det. Man kan vælge at være i en stor båd med instruktør eller i en 2 mands kajak. Vil klart anbefale 2 mands kajaken!
Udover det tog vi også på bådtur, vi var dog helt færdige, da vi var dernede i 2 uger, så vi tog en chill-tur, som viste sig at være sindssyg godt. Der så vi bl.a. delfiner og havskildpadder og fik lov til at hoppe 11 meter ned fra en klippevæg (vi skulle faktisk kravle igennem en tunnel først, hvor der var bælgmørkt - men sjov oplevelse). Man skal lige være opmærksom på, at på mange af de både ved havnen, tilbyder de gratis sodavand. Dette skulle dog være noget billigt sprøjt, som egentlig bare er vand med smag og lidt brus. Det sidste vi prøvede var at køre gokart. Det var crazy, da de satme kører stærkt!

Sprutten skal i købe på flyet, tax free. Det er stort set ligesom herhjemme med sprut priserne, hvis ikke mere.

Hvis i har en nice pool på hotellet i skal bo på, så er der helt sikkert massere af skandinaviske chicks der, ellers så er kleopatra helt sikkert oplagt.

Og ja det sidste - man bruger tyrkiske lire :)

Håber i får en vild tur, det havde vi i hvert fald.
THEPILOT

#57 23.06.2012 19:29
Og når jo.. hvis i møder piger i byen og sidder ved et bord sammen, så sørg for at regningen splittes op og i ikke skal betale det hele sammen. Vi blev kneppet af to svenske tøser fuldstændig, da de sad sammen med os og drak. 'De skulle lige et smut op toilettet' .. Efter lidt for mange minutter var gået, begyndte det at gøre ondt i anus.
THEPILOT

#58 23.06.2012 19:46
haha. av av av :D Men det lyder sku til at I har haft en nice tur. Hvad med det klippespring, er det stadigt lovligt, eller gjorde I det bare? :D

#59 23.06.2012 20:31
Nu du siger det, tror jeg faktisk det er ulovligt. Men nej, en af matroserne var med på den lille ekspedition. Jeg ville jeg ikke turde gøre det selv i ukendt farvand :D
THEPILOT

Kommentarer i alt: 59   -  

Deltag i debatten!

For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).

Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

fnatic vs. dAT
80% pï¿¥ <dk> fnatic
Nuv₩rende odds: 1.32
Modtaget 4 bets1% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 7.03
Modtaget 0 bets19% pï¿¥ <ru> dAT
Nuv₩rende odds: 3.21
Modtaget 0 bets
20.05.13 19:00
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23