Kommentarer i alt: 39 -
| Jeg vil spilleeeeee | 19.06.2012 19:25 |
Hej xplayners
Jeg har lige gået igennem en hård måned med eksaminer og alt muligt pjat, så jeg har ikke turde købe diablo, men nu er jeg klar og jeg er helt oppe at støde
Hvilken race bør jeg vælge og hvorfor??? Hvilken er "BEDST"?
kh
jhertz den måske lidt tekniske type spiller
Jeg har lige gået igennem en hård måned med eksaminer og alt muligt pjat, så jeg har ikke turde købe diablo, men nu er jeg klar og jeg er helt oppe at støde
Hvilken race bør jeg vælge og hvorfor??? Hvilken er "BEDST"?
kh
jhertz den måske lidt tekniske type spiller
| #1 | 21.06.2012 07:45 |
Hey.
For det første så er der ingen racer i Diablo 3, kun classes.
Du skal vælge class alt efter hvilken type du tror du kan lide at spille.
Barbar: Kan tåle og få nogle tæv, mens han selv forsøger at dele ud af dem.
Monk: Kan tåle lidt tæv, heale og har ellers et pænt udvalg af diverse defensive skills, samt party buffs.
Demon Hunter: DPS og traps må vel beskrive denne class.
Wizzard: DPS, lidt ala det samme som i Diablo 2
Witch Doctor: En lol class der kan summon div mobs og generelt er en klovn at se på og spille.
For det første så er der ingen racer i Diablo 3, kun classes.
Du skal vælge class alt efter hvilken type du tror du kan lide at spille.
Barbar: Kan tåle og få nogle tæv, mens han selv forsøger at dele ud af dem.
Monk: Kan tåle lidt tæv, heale og har ellers et pænt udvalg af diverse defensive skills, samt party buffs.
Demon Hunter: DPS og traps må vel beskrive denne class.
Wizzard: DPS, lidt ala det samme som i Diablo 2
Witch Doctor: En lol class der kan summon div mobs og generelt er en klovn at se på og spille.
You are the sum of your actions
| #19 | 21.06.2012 23:23 |
Jeg synes stadig det er en lol char med lol spells. :D
| #3 | 21.06.2012 09:01 |
Jeg spiller selv barbarian. Har en level 54. Det er en god helt at starte på tror jeg, da han er den der kan tage flest tæsk, og uddele mindst lige så mange :D Det er er min mening.
Casu consulto
| #6 | 21.06.2012 11:21 |
Mange gange tillykke med din eksamen, samt de fine karakterer.
Glæd dig til spillet ;)
Har en wizard, og jeg synes den sutter...
Dog er det nok pga. jeg har skod gear, og er i nightmare act 4
Glæd dig til spillet ;)
Har en wizard, og jeg synes den sutter...
Dog er det nok pga. jeg har skod gear, og er i nightmare act 4
| #12 | 21.06.2012 17:43 |
har ikke sagt noget om fine karakterer, men tak ;)
Jeg tror jeg vælger en god barbar dér..
Jeg tror jeg vælger en god barbar dér..
| #7 | 21.06.2012 11:46 |
DH er lige blive nerfet for sygt... Ville nok vælge en barbar hvis jeg skulle starte en idag.
Din Stalker
| #22 | 22.06.2012 02:02 |
Nå så det er de? Eller mente du alle dem som stackede attack speed? Mistede latterligt meget dps på min wizard også.
| #10 | 21.06.2012 14:50 |
nerf eller ej, så er wizard og DH stadig klart de stærkeste... Min wizard flyver stadig igennem alt, har dog valgt at sælge alt mit gear på RMAH, og holde pause, og så komme tilbage når / hvis pvp nogensinde kommer igang.
Med det sagt så er alle classes mere eller mindre viable, syntes dog personligt at WD og monk er nogle af de svagere classes til inferno farm.
Med det sagt så er alle classes mere eller mindre viable, syntes dog personligt at WD og monk er nogle af de svagere classes til inferno farm.
combine.guildhosting.org
| #14 | 21.06.2012 18:32 |
tak for svaret. hvorfor bør jeg vælge wizard fremfor barbaren?
| #21 | 22.06.2012 01:35 |
Som wizard kan du fokusere på dmg og kite, som barbar skal du fokusere på at overleve, det går hurtigere med wizard. Med det sagt s er kiting med wizard med dårligt gear virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig kedeligt, jeg nyder lige pt at spille min l34 barbar en hel del mere end jeg nyder at spille min wizard (nok fordi han pt er uden gear, men stadig :P ).
combine.guildhosting.org
| #18 | 21.06.2012 23:12 |
Hvad fik du for dine items i alt?
CAN MY FRIEND FUCK A MIDGET?
| #16 | 21.06.2012 22:38 |
Tag en barbar. Den er rimelig let og gå til, og den er nok også den "nemmeste" class :)
| #23 | 22.06.2012 02:07 |
Spiller en lvl 60 barbarian og brækker mig over spillet, er stuck på act 2 in infernal og er 100% sikker på jeg ikke kommer videre lige forløbig. mobs one shotter mig, jeg skal kite som bare ind i helvede og jeg skal hele tiden løbe tæt på og vente på jeg har nogle cds klar.
Hvis jeg var dig havde jeg helt klart valgt Demon Hunter :) har selv en i low lvl, og alle jeg kender der spiller Demon Hunter, elsker dem.
Hvis jeg var dig havde jeg helt klart valgt Demon Hunter :) har selv en i low lvl, og alle jeg kender der spiller Demon Hunter, elsker dem.
| #30 | 23.06.2012 20:22 |
så spiller du spillet forkert, skift class hvis du ikke kan begå dig som barb, alt jeg kan sige :)
ellers kom igang med noget numbercrushing eller se nogle streams så du begynder at forstå ham.
ellers kom igang med noget numbercrushing eller se nogle streams så du begynder at forstå ham.
Velfærd starter ved 100 m/bit
| #31 | 23.06.2012 21:17 |
Hvad har du i DPS, HP, resistances og hvilket build bruger du?
| #33 | 23.06.2012 22:55 |
Med barb er det jo ikke et spørgsmål om build - det eneste der reelt virker er vel revenge bygget op omkring tank/ress gear. Med buff har jeg godt 600 til all ress, og 750 til physical. Det et stadigvæk lort. Du gør ingen(læs: ingen) skade som barb, og er fuldstændigt afhængigt af du har nogle mates der kan dps, samt du ikke møde nogle af de vanvittige elite packs der er umulige.
Ja, du render rundt og kiter som en lille kælling med barb - stik imod hvad man skulle forvente.
Ja, du render rundt og kiter som en lille kælling med barb - stik imod hvad man skulle forvente.
(-:
| #34 | 23.06.2012 23:41 |
Jeg kunne ikke være mere uenig. Bare fordi DU ikke gør nogen skade, betyder det ikke at vi andre ikke gør. Jeg renser alt til og med 3. akt på inferno og kiter minimalt. Selvfølgelig er det et spørgsmål om build, men vi kan hurtig blive enige om at revenge helst skal indgå i det.
Hvis du render rundt og kiter som en lille kælling, som du så fint skriver, med det resistance du har, så har du ikke ikke lært at spille din class optimalt.
Hvis du render rundt og kiter som en lille kælling, som du så fint skriver, med det resistance du har, så har du ikke ikke lært at spille din class optimalt.
Edited: 23.06.2012 23:43
| #35 | 24.06.2012 01:34 |
Jeg kan godt forstå, du er træt af inferno, når du ikke har godt nok gear, men er det ikke lidt ærgerligt, at du forsøger at få andre til at undgå spillet, når dine problemer er selvforskyldt?
| #36 | 24.06.2012 11:17 |
Spillet er jo ikke færdigt endnu - noget blizzard selv har udtalt. Alt fra act II og opad på inferno har de ikke engang testet én gang selv(wtf?). Imo. bliver det ligesom D2 - det blev ikke specielt spændende før :LOD.
Og ja, jeg er pissy. Det har taget dem over fucking 10 år at udvikle det, og så er det mere eller mindre en omgang beta testing vi har gang i. Er ekstremt skuffet, og langt størstedelen af mine venner stoppede i level 50-55 fordi de simpelthen ikke magtede at det var så meningsløst.
Og ja, jeg er pissy. Det har taget dem over fucking 10 år at udvikle det, og så er det mere eller mindre en omgang beta testing vi har gang i. Er ekstremt skuffet, og langt størstedelen af mine venner stoppede i level 50-55 fordi de simpelthen ikke magtede at det var så meningsløst.
(-:
| #37 | 24.06.2012 13:53 |
Hvis det ikke er færdigt, er det da mærkeligt, at så mange har gennemført inferno. Jeg er enig i, at exploits som force armor var latterlige, men de blev jo fixet hurtigt.
Hvad havde dine venner og du regnet med, siden I allerede er stoppet? Hvorfor er det mere meningsløst end D2? (Udover manglende PvP)
Hvad havde dine venner og du regnet med, siden I allerede er stoppet? Hvorfor er det mere meningsløst end D2? (Udover manglende PvP)
| #38 | 24.06.2012 17:26 |
Der er ikke samme investering/reward i det. Nuvel, D2 gik meget op i baal runs osv., men der var også det unikke i at dine builds var låste - derfor flere varianter inden for classes. Det har sine ulemper, jeg mener det havde sin charme.
Lige pt. er det for mig bare meningsløst at farme A1 inf.. 5 x valor, jeg er heldig hvis jeg får 2 rares. Af disse rares kan 1 ud af 25 drops MULIGVIS sælges på AH for bare over 20k gold. 1 ud af ... lad os sige 150-200 drops, kan jeg rent faktisk selv bruge!
Dét er for mig meningsløst. Det er hovedløst spil, og at man keder sig allerede før level 60 er jo til grin.
Det får kæmpesviner på mange forums - blizzards eget, inklusiv. Samme skete med D2 - bevares; og det blev fixed. Eneste grund til jeg bliver hængene er for at vente på expansion, der nok er alt, alt for langt væk..
Lige pt. er det for mig bare meningsløst at farme A1 inf.. 5 x valor, jeg er heldig hvis jeg får 2 rares. Af disse rares kan 1 ud af 25 drops MULIGVIS sælges på AH for bare over 20k gold. 1 ud af ... lad os sige 150-200 drops, kan jeg rent faktisk selv bruge!
Dét er for mig meningsløst. Det er hovedløst spil, og at man keder sig allerede før level 60 er jo til grin.
Det får kæmpesviner på mange forums - blizzards eget, inklusiv. Samme skete med D2 - bevares; og det blev fixed. Eneste grund til jeg bliver hængene er for at vente på expansion, der nok er alt, alt for langt væk..
(-:
| #32 | 23.06.2012 22:54 |
Overvej at vente til efter sommeren med at købe det. Jeg fortryder inderligt jeg har købt et spil, der i den grad stadigvæk er i beta(hvis dét overhovedet kan siges). Ubalanceret, ødelagt - sikkert flere ord der kan bruges om det. Det har på ingen måde samme "feel" til det, som D2 havde, og det føles på ingen måde sjovt - nærmere meningsløst.
Jeg kan ikke vente til Guild Wars 2 kommer... Diablo 3 er blot tidsfordriv af mangel på bedre indtil.
Jeg kan ikke vente til Guild Wars 2 kommer... Diablo 3 er blot tidsfordriv af mangel på bedre indtil.
(-:
Kommentarer i alt: 39 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY