Kommentarer i alt: 8 -
| Logon skærm i dårlig opløsning. | 18.06.2012 23:20 |
Hej Xplayn!
Jeg sidder her og logger fint på min computer og det er der ingen problemer med..
Jeg bliver bare irriteret af denne éne ting, hvilket jeg ikke aner hvad der er skyld i fejlen.
Jeg starter min computer, og kommer ind til der hvor jeg skal "logge ind" på computeren.. selve mit login screen kører 640x480, og beholder opløsnigen inde på computeren og sætter det ned til 60hertz.
Jeg ved ikke hvordan man kan ændre det, eller noget.. men det er ved HVER opstart, skal jeg ind og skifte min opløsning til 1920x1080@120hertz, hvilket er rimeligt trælst da det også fucker mine ikoner op..
Har i en nem løsning til dette problem??
godtager alt andet end "format C:\" :-)
Kom frisk!
Jeg sidder her og logger fint på min computer og det er der ingen problemer med..
Jeg bliver bare irriteret af denne éne ting, hvilket jeg ikke aner hvad der er skyld i fejlen.
Jeg starter min computer, og kommer ind til der hvor jeg skal "logge ind" på computeren.. selve mit login screen kører 640x480, og beholder opløsnigen inde på computeren og sætter det ned til 60hertz.
Jeg ved ikke hvordan man kan ændre det, eller noget.. men det er ved HVER opstart, skal jeg ind og skifte min opløsning til 1920x1080@120hertz, hvilket er rimeligt trælst da det også fucker mine ikoner op..
Har i en nem løsning til dette problem??
godtager alt andet end "format C:\" :-)
Kom frisk!
JA FANDME JA
| #4 | 19.06.2012 11:53 |
Du skal self prøve at installere den nyeste driver til dit gfx kort, som glace, siger.
Ellers kan du prøve med diverse Hz programmer, som har indbyggede muligheder for at låse Hz OG opløsning, og se hvilken du bedst kan lide.
Du kan google Refreshlock og Ultramon. Det er dem jeg lige kan komme på nu her.
Ellers kan du prøve med diverse Hz programmer, som har indbyggede muligheder for at låse Hz OG opløsning, og se hvilken du bedst kan lide.
Du kan google Refreshlock og Ultramon. Det er dem jeg lige kan komme på nu her.
| #5 | 19.06.2012 12:31 |
Det sidste er selfølgelig en løsning til at fixe ikoner og opløsning i selve Windows.
Ellers kan du kigge her, det er dog godt nok Vista forum, men der er da nogle hints :
http://www.vistax64.com/graphic-cards/226659-res...
Ellers er der flere løsninger nedenunder ( Obs: nogle indlæg kan være ret gamle )
Ellers kan du kigge her, det er dog godt nok Vista forum, men der er da nogle hints :
http://www.vistax64.com/graphic-cards/226659-res...
Ellers er der flere løsninger nedenunder ( Obs: nogle indlæg kan være ret gamle )
| #8 | 21.06.2012 05:34 |
Okay. Jeg har nemlig samme problem, at den ikke kører en ordenlig opløsning når jeg tænder computeren. Og jeg har bærbar :) Men mit problem løser sig ved, at jeg bare hiver skærmstikket ud og så sætter det i igen, efter opstart. Så ændre den sig til min almindelige opløsning.
\o_
Kommentarer i alt: 8 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY