Kommentarer i alt: 5 -
| Trådløst internet problem | 12.06.2012 18:24 |
Hey XplayN!
Jeg har fået et problem med min internet router, D-Link DIR 600.
Den er blevet resettet, og efter det, kan jeg ikke logge ind på IP'en, da informationerne skrevet under routeren ikke passer nu. Jeg får bare den klassiske "User Name or Password is incorrect."-besked.
Nogen der har en ide om hvad jeg skal skrive som password? Eller ved hvordan jeg kan få det igen? Har prøvet at skrive pinkoden som password, men uden held.
Under routeren står der, at jeg skal lade feltet være blankt, fordi der ikke er noget password, men lige meget hjælper det.
Skal siges at det kun er det trådløse internet den er gal med, kabel virker fortsat som det skal.
Håber i kan hjælpe.
/tHm
Edited: 12.06.2012 18:27
Jeg har fået et problem med min internet router, D-Link DIR 600.
Den er blevet resettet, og efter det, kan jeg ikke logge ind på IP'en, da informationerne skrevet under routeren ikke passer nu. Jeg får bare den klassiske "User Name or Password is incorrect."-besked.
Nogen der har en ide om hvad jeg skal skrive som password? Eller ved hvordan jeg kan få det igen? Har prøvet at skrive pinkoden som password, men uden held.
Under routeren står der, at jeg skal lade feltet være blankt, fordi der ikke er noget password, men lige meget hjælper det.
Skal siges at det kun er det trådløse internet den er gal med, kabel virker fortsat som det skal.
Håber i kan hjælpe.
/tHm
Edited: 12.06.2012 18:27
Den bedste øl er den næste øl ..
| #1 | 12.06.2012 18:36 |
Jeg har lavet en side med default passwords til en del kendte routere. Lige netop din er der ikke, men der er en masse andre D-Link routere, så prøv med nogle af dem.
http://danielw.dk/dpl.html
http://danielw.dk/dpl.html
| #2 | 12.06.2012 18:41 |
Tak for det ellers, men ingen af dem virkede :-/
| #5 | 12.06.2012 19:12 |
Tråden kan lukkes, jeg fik det klaret med hjælp fra CD'en der fulgte med til routeren. Ved ikke hvorfor at problemet opstod, men fulgte bare med CD'en, som bad mig restarte routeren igen, på trods af at jeg lige gjorde det.
Heck, teknologi kan være lidt smadret til tider.
Heck, teknologi kan være lidt smadret til tider.
Kommentarer i alt: 5 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY