| Serier til ferien | 04.06.2012 08:14 |
Hej Venner..
Jeg skal til Dubai her om kort tid, hvor jeg skal flyve frem og tilbage alene, og kunne derfor godt bruge en serie eller lign. som jeg kan sidde og stene i flyet :-). En serie der mindede om The Unit kunne være nice! Ellers er der lige en liste med serier som jeg har set:
The Unit
HIMYM
Chuck
Supernatural
Klovn
Langt fra las vegas
Bones
NCIS
CSI
Criminal Minds
Big Bang Theory
Rap fyr i LA
Fraiser
Dexter
Weeds
The New Girl
Gossip Girl
The OC
Heroes
Simpsons
South Park
Family Guy
The Wire
Shield
Prison Break
Jersey Shore(?)
Game of Thrones
The Walking Dead
Friends
Joey
90210
Lost
Scrubs
House
Two and a half men
According to Jim
Jeg har set flere serier end det her, kan bare ikke lige komme på flere klokken 08:00 om morgenen. Opdaterer den lige hvis det er.
Det jeg har brug for er en ny serie..
Serier som jeg har hørt om skulle være gode er fx:
The Mentalist
Burn Notice
Las Vegas
Entourage
Men hvis i har nogen forslag til serier som i elsker, så må i gerne poste nogen :-)!
Tak på forhånd, glæder mig til at se hvad i ser!
Edited: 04.06.2012 14:12
Jeg skal til Dubai her om kort tid, hvor jeg skal flyve frem og tilbage alene, og kunne derfor godt bruge en serie eller lign. som jeg kan sidde og stene i flyet :-). En serie der mindede om The Unit kunne være nice! Ellers er der lige en liste med serier som jeg har set:
The Unit
HIMYM
Chuck
Supernatural
Klovn
Langt fra las vegas
Bones
NCIS
CSI
Criminal Minds
Big Bang Theory
Rap fyr i LA
Fraiser
Dexter
Weeds
The New Girl
Gossip Girl
The OC
Heroes
Simpsons
South Park
Family Guy
The Wire
Shield
Prison Break
Jersey Shore(?)
Game of Thrones
The Walking Dead
Friends
Joey
90210
Lost
Scrubs
House
Two and a half men
According to Jim
Jeg har set flere serier end det her, kan bare ikke lige komme på flere klokken 08:00 om morgenen. Opdaterer den lige hvis det er.
Det jeg har brug for er en ny serie..
Serier som jeg har hørt om skulle være gode er fx:
The Mentalist
Burn Notice
Las Vegas
Entourage
Men hvis i har nogen forslag til serier som i elsker, så må i gerne poste nogen :-)!
Tak på forhånd, glæder mig til at se hvad i ser!
Edited: 04.06.2012 14:12
så klumper sovsen
| #55 | 04.06.2012 18:21 |
Starter pisse godt, men det bliver en smule langtrukket, da det meget er det samme der sker. Sæsonafslutningen åbner dog op for at der skal komme en masse guf i s2.
Edited: 04.06.2012 18:22
Chuck Norris can divide by zero.
| #82 | 05.06.2012 14:15 |
Blev den ikke forlænget alligevel? Var jeg overbevist om at den ville. Synes ellers at serien har en vanvittig historie at gå ud fra - de valgte bare at lave 11 af deres afsnit om til noget som ligeså godt kunne være sket i Bones.
Chuck Norris can divide by zero.
| #61 | 04.06.2012 20:12 |
Sons of Anarchy !!!!!!!!!!!!!!!
http://www.imdb.com/title/tt1124373/
bedste serie jeg nogensinde har set
http://www.imdb.com/title/tt1124373/
bedste serie jeg nogensinde har set
det arrogante sviN
| #93 | 05.06.2012 22:13 |
Sopranos er fedt. Men er jeg den eneste der synes de sidste sæsoner var kedelige og for emotionelle? Har aldrig fået færdiggjort 6. sæson.
| #71 | 05.06.2012 10:01 |
Suits - Drama og humor på samme tid.
Homeland - Den bedste serie jeg har set i meget lang tid.
The Wire - Genialt ud over alle grænser!
Fringe - Hvis du har lidt fantasi så er denne serie også virkelig god. Det går dog lidt tid før den kommer rigtig i gang. I midten i anden sæson bliver det virkelig fedt!
Homeland - Den bedste serie jeg har set i meget lang tid.
The Wire - Genialt ud over alle grænser!
Fringe - Hvis du har lidt fantasi så er denne serie også virkelig god. Det går dog lidt tid før den kommer rigtig i gang. I midten i anden sæson bliver det virkelig fedt!
| #86 | 05.06.2012 16:37 |
Homeland er FUCKING nice! Kun 4måneder til næste sæson starter!
| #74 | 05.06.2012 12:03 |
Se evt. Boardwalk Empire
http://www.youtube.com/watch?v=wxCwdBzRlJQ
http://www.youtube.com/watch?v=wxCwdBzRlJQ
www.copenhagenwolves.dk
| #87 | 05.06.2012 16:39 |
Homeland
White Collar
Game of Thrones
Sherlock (Den nye fra BBC)
White Collar
Game of Thrones
Sherlock (Den nye fra BBC)
| #101 | 06.06.2012 14:03 |
| #108 | 06.06.2012 19:43 |
Jeg faldt over en ny serie forleden, der hedder The Finder. Den blev vist på Tv3, afaik. http://www.imdb.com/title/tt1943524/
| #119 | 07.06.2012 16:14 |
Den lyder lidt som denne her:
http://www.imdb.com/title/tt1821681/
http://www.imdb.com/title/tt1821681/
To reflect is to regret
| #125 | 07.06.2012 19:25 |
Edited: 07.06.2012 19:48
| #195 | 21.06.2012 15:16 |
Der er 13 afsnit i serien, og den er cancelled.
Det er samme person der har lavet den, som vedkommende der står bag Bones. Serien er ret morsom, og har en hyggelig atmosfære, men den "overliggende" historie er ikke super god. (Udover det om Willa, det er ret nice)
Det er samme person der har lavet den, som vedkommende der står bag Bones. Serien er ret morsom, og har en hyggelig atmosfære, men den "overliggende" historie er ikke super god. (Udover det om Willa, det er ret nice)
Mad?
| #110 | 06.06.2012 20:22 |
Skal bare lige høre folk der har set Breaking Bad, synes i aldrig det blev pisse kedeligt at han skulle blive ved med at lyve over for konen? Personligt sad og og håbede hele sæson 1 og 2 at han blev skilt. Men ak, det skete ikke og jeg stoppede, hun tiltede mig så evigt meget :(
| #113 | 07.06.2012 00:39 |
haha fortalte min ven PRÆCIS det samme. Jeg er gået helt død i sæson 2 omkring afsnit 5, altid det samme fis med at hun ved der er noget galt og han ikke ville indrømme det og glider mere og mere ud af forholdet. Hold da op hvor man næsten begynder at hade dem begge :D
Hooch is crazy!
| #126 | 07.06.2012 19:38 |
Kan stå inde for:
Breaking bad
Entourage
Lost
Prison Break
The big bang theory
Fringe
Californication
Game of thrones
How i met your mother
Og så er jeg lige gået igang med at se:
Person of interest
Er dog ikke langt nok inde i den endnu til at sige om den er god/dårlig
Breaking bad
Entourage
Lost
Prison Break
The big bang theory
Fringe
Californication
Game of thrones
How i met your mother
Og så er jeg lige gået igang med at se:
Person of interest
Er dog ikke langt nok inde i den endnu til at sige om den er god/dårlig
| #127 | 07.06.2012 19:49 |
Serier som jeg har følt mig underholdt af: ( Har ikke læste forgående indlæg fra brugere )
Californiacation ( I dont give a fuck serie, mega nice :D )
Lie to me
White Collar ( Nice )
og så har jeg også set stort set alle de serier du har stående :) Men disse 3 er klart på min top10.
Californiacation ( I dont give a fuck serie, mega nice :D )
Lie to me
White Collar ( Nice )
og så har jeg også set stort set alle de serier du har stående :) Men disse 3 er klart på min top10.
Fordi min percentil er på 99.997
| #144 | 08.06.2012 18:49 |
Nice ! MUST SEE ! Det ville også være tarveligt hvis de afslutter serien, med den cliffhanger de sluttede af på :D
Fordi min percentil er på 99.997
| #130 | 07.06.2012 21:08 |
Kan se du ikke har set Californication, Entourge eller Blue mountain state, så dem vil jeg da klart anbefale.
Blue mountain state er ren comedy, med de mest fucked up handlinger, men røv grineren
Entourage er klart en af de bedste serier jeg har set. Den er både mega grineren, men også med super nice handling i.
Californication handler om en fyr der hedder Hank Moody, som bare er ligeglad med alt og andet bortset lige fra hans ekskone og barn. Fine handlinger og også god underholdning.
Blue mountain state er ren comedy, med de mest fucked up handlinger, men røv grineren
Entourage er klart en af de bedste serier jeg har set. Den er både mega grineren, men også med super nice handling i.
Californication handler om en fyr der hedder Hank Moody, som bare er ligeglad med alt og andet bortset lige fra hans ekskone og barn. Fine handlinger og også god underholdning.
| #132 | 07.06.2012 21:55 |
Lidt off-topic: Er Game of Thrones bøgerne værd at læse? Overvejer at begynde på bog 3, da jeg tvivler på jeg kan vente til sæson 3 udkommer!
| #137 | 08.06.2012 04:57 |
Ja i den grad. Hvis du kan lide serien, så vil du elske bøgerne og det dybere indblik i karakterene som man får gennem det skrevne medie. Begynd med den første bog.
jeg er og bliver FANTAstisk
| #198 | 04.07.2012 12:23 |
Man "keder" sig ikke ved at læse bog et og to, når man nu har set serien? Og ville det være umuligt at følge med og forstå handlingen, hvis man starter med at læse bog tre?
| #200 | 07.07.2012 17:51 |
Jeg læste bøgerne først, og det er efterhånden en del år siden.
Jeg tvivler på at man ville kede sig, jeg har i hvert fald ikke kedet mig når jeg har set serien, selvom jeg havde læst bøgerne først. Det er 2 meget forskellige oplevelser, men ligesom det så ofte er tilfældet vil jeg sige at bøgerne er bedre end serien. Serien skal dog roses for at være meget tro mod bøgerne, og den er superfed, så det skal ikke ses som om jeg er kritisk overfor serien.
Jeg vil helt klart anbefale at man begynder med den første bog. Personligt læste jeg dem på engelsk, men jeg ved at serien er ved at blive oversat til dansk. Indtil videre er det vist kun første bog det foreligger på dansk. Jeg har ikke læst den danske version, men min erfaring er at danske oversættelser ofte lader en del tilbage at ønske, så hvis man er god til engelsk og har mod på det, så anbefaler jeg at man læser dem på engelsk.
Jeg tvivler på at man ville kede sig, jeg har i hvert fald ikke kedet mig når jeg har set serien, selvom jeg havde læst bøgerne først. Det er 2 meget forskellige oplevelser, men ligesom det så ofte er tilfældet vil jeg sige at bøgerne er bedre end serien. Serien skal dog roses for at være meget tro mod bøgerne, og den er superfed, så det skal ikke ses som om jeg er kritisk overfor serien.
Jeg vil helt klart anbefale at man begynder med den første bog. Personligt læste jeg dem på engelsk, men jeg ved at serien er ved at blive oversat til dansk. Indtil videre er det vist kun første bog det foreligger på dansk. Jeg har ikke læst den danske version, men min erfaring er at danske oversættelser ofte lader en del tilbage at ønske, så hvis man er god til engelsk og har mod på det, så anbefaler jeg at man læser dem på engelsk.
| #138 | 08.06.2012 05:28 |
Must see:
Game Of Thrones (Læste bøgerne for en del år siden, og det er fedt at komme ind i universet igen. Spændende serie med fede karakterer, plots, story lines og generelt gode skuespillerpræstationer.
Dexter (Spændende serie, som formår at holde et højt niveau i samtlige sæsoner indtil videre)
Breaking Bad (Bryan Cranston bærer serien, og det er enormt spændende at følge hans udvikling fra good guy gymnasielærer til hårdkogt narkoproducent med alt hvad det indebærer af svære valg)
The Walking Dead (Drama om dynamikken i en gruppe og mellem mennesker, i en meget unormal og presset situation: Verden er fucked og der er zombier over det hele)
Californication (Fordi Hank Moody rocks og Runkle er den perfekte sidekick!)
Gode serier:
Lost (de første par sæsoner er bedst)
Heroes (den første sæson er bedst)
Fringe (Bliver dog først rigtig interessant midt i 1. sæson, kræver dog at man holder tungen lidt lige i munden i takt med at plottet udvikler sig)
FlashFoward (En skam den blev annulleret)
Ok serier:
How i met your mother (Fin underholdning og sjovt indslag når man skal koble af, Neil Patrick Harris gør det godt her i)
Modern Family (Ligesom ovenstående)
Band of Brothers (Flot produktion, men savner hovedpersoner og sammenhængende plot/story line, men helt sikkert værd at se. I sær hvis man kan lide 2. verdenskrig og krigsfilm)
Lorte serier:
White Collar (Så et par afsnit, og det fangede mig overhovedet ikke. Elendigt skuespil og utroværdig handling og interaktioner mellem hovedpersonerne)
Sex and the City (set en smule under tvang (kæreste), det er noget makværk)
Desperate Housewifes (Samme argumentation som ovenstående)
Lige nu ser jeg frem til at se den seneste sæson af Dexter, og ellers gå i gang med Boardwalk Empire, Homeland og Suits, som jeg alle har store forventninger til. :)
Game Of Thrones (Læste bøgerne for en del år siden, og det er fedt at komme ind i universet igen. Spændende serie med fede karakterer, plots, story lines og generelt gode skuespillerpræstationer.
Dexter (Spændende serie, som formår at holde et højt niveau i samtlige sæsoner indtil videre)
Breaking Bad (Bryan Cranston bærer serien, og det er enormt spændende at følge hans udvikling fra good guy gymnasielærer til hårdkogt narkoproducent med alt hvad det indebærer af svære valg)
The Walking Dead (Drama om dynamikken i en gruppe og mellem mennesker, i en meget unormal og presset situation: Verden er fucked og der er zombier over det hele)
Californication (Fordi Hank Moody rocks og Runkle er den perfekte sidekick!)
Gode serier:
Lost (de første par sæsoner er bedst)
Heroes (den første sæson er bedst)
Fringe (Bliver dog først rigtig interessant midt i 1. sæson, kræver dog at man holder tungen lidt lige i munden i takt med at plottet udvikler sig)
FlashFoward (En skam den blev annulleret)
Ok serier:
How i met your mother (Fin underholdning og sjovt indslag når man skal koble af, Neil Patrick Harris gør det godt her i)
Modern Family (Ligesom ovenstående)
Band of Brothers (Flot produktion, men savner hovedpersoner og sammenhængende plot/story line, men helt sikkert værd at se. I sær hvis man kan lide 2. verdenskrig og krigsfilm)
Lorte serier:
White Collar (Så et par afsnit, og det fangede mig overhovedet ikke. Elendigt skuespil og utroværdig handling og interaktioner mellem hovedpersonerne)
Sex and the City (set en smule under tvang (kæreste), det er noget makværk)
Desperate Housewifes (Samme argumentation som ovenstående)
Lige nu ser jeg frem til at se den seneste sæson af Dexter, og ellers gå i gang med Boardwalk Empire, Homeland og Suits, som jeg alle har store forventninger til. :)
Edited: 08.06.2012 05:31
| #139 | 08.06.2012 12:39 |
Tak til dem der introducerede mig for SUITS !
Den er jo så awesome :D
Den er jo så awesome :D
| #141 | 08.06.2012 12:52 |
Sæson 2 starter snart! Har du set White Collar? Lidt af det samme, men alligevel ikke.
www.copenhagenwolves.dk
| #173 | 16.06.2012 13:09 |
Burn Notice startede også igår. Den start synes jeg var en smule bedre
www.copenhagenwolves.dk
| #175 | 16.06.2012 23:42 |
Kender der ikke umiddelbart. Er det noget krimi og opklaring?
Eller er der også et mere personligt aspekt end i så mange andre krimiserier, hvor de 'bare' opklarer noget nyt hver gang :D
Eller er der også et mere personligt aspekt end i så mange andre krimiserier, hvor de 'bare' opklarer noget nyt hver gang :D
| #148 | 09.06.2012 06:05 |
http://www.youtube.com/watch?v=SYUQKm2nZNE
Synes at den forklarer det meget godt
Et Længere klip fra afsnit 1:
http://www.youtube.com/watch?v=kw4Uba14Au8
Synes at den forklarer det meget godt
Et Længere klip fra afsnit 1:
http://www.youtube.com/watch?v=kw4Uba14Au8
Edited: 09.06.2012 06:08
www.copenhagenwolves.dk
| #150 | 09.06.2012 11:06 |
Synes virkelig, du skal overveje at begynde på serien Psych. Den sjoveste serie jeg nogensinde har set. Der er lavet seks sæsoner, så du har masser at hygge dig med. Kan virkelig anbefale den.
http://www.imdb.com/title/tt0491738/
http://www.imdb.com/title/tt0491738/
Jeg gider ikke diskutere
| #151 | 09.06.2012 11:28 |
Er der nogle der kan anbefale Alcatraz? Eller skal jeg finde noget andet og se :-)
http://www.imdb.com/title/tt1728102/
http://www.imdb.com/title/tt1728102/
Edited: 1988
| #162 | 12.06.2012 16:29 |
der er også The Event, men der kommer desværre ingen Sæson 2:
http://www.youtube.com/watch?hl=da&v=TqYX-qI...
http://www.youtube.com/watch?hl=da&v=TqYX-qI...
www.copenhagenwolves.dk
| #163 | 14.06.2012 14:48 |
Jeg blev helt vildt grebet af serien SURFACE, på dansk under dybet.
Det er med Bell, og den er god, god historie, men desværre kun 1 sæson.. Den er fint til en flyve tur til og fra dubai.. Og dubai i i øvrigt et fint sted, var der i påsken. men det bliver sku varmt hvis du skal derned nu. Det er jo sommer, og det er i ørkenen. Du kommer til at sidde i AC hele tiden :D Men god tur.!
Det er med Bell, og den er god, god historie, men desværre kun 1 sæson.. Den er fint til en flyve tur til og fra dubai.. Og dubai i i øvrigt et fint sted, var der i påsken. men det bliver sku varmt hvis du skal derned nu. Det er jo sommer, og det er i ørkenen. Du kommer til at sidde i AC hele tiden :D Men god tur.!
<3 Vestjylland
| #181 | 20.06.2012 22:33 |
Kan helt klart anbefale:
SUITS
The Event
How I Met Your Mother
Castle
Bones
South Park
Family Guy
Cleveland Show
American Dad
Simpsons
NCIS (vælg selv)
Not Going Out (ikke rigtig en serie som sådan, men skide skægt med hans sarkasme osv :D)
The Finder
Two and a half men
Community
Hawaii Five-0
How I Met Your Mother
Blue Mountain State
SUITS
The Event
How I Met Your Mother
Castle
Bones
South Park
Family Guy
Cleveland Show
American Dad
Simpsons
NCIS (vælg selv)
Not Going Out (ikke rigtig en serie som sådan, men skide skægt med hans sarkasme osv :D)
The Finder
Two and a half men
Community
Hawaii Five-0
How I Met Your Mother
Blue Mountain State
FOREVER MACHO!
| #191 | 21.06.2012 13:02 |
Ja, jeg faldte ikke rigtig for reklamerne, men så lige lidt, og fandt det faktisk ganke underholdene :D
FOREVER MACHO!
| #193 | 21.06.2012 13:35 |
Synes helt klart der mangler nogle på den liste :)
Breaking Bad
Entourage
Californication
Fringe
Blue Mountain State
Lie To Me
Rescue Me
Sikkert flere jeg ikke kan komme i tanke om :)
Der er også "The Pacific" og "Band of Brothers" 2 mini serier der varer 1 time pr. afsnit. Kan jeg også stærkt anbefale
Breaking Bad
Entourage
Californication
Fringe
Blue Mountain State
Lie To Me
Rescue Me
Sikkert flere jeg ikke kan komme i tanke om :)
Der er også "The Pacific" og "Band of Brothers" 2 mini serier der varer 1 time pr. afsnit. Kan jeg også stærkt anbefale
| #196 | 02.07.2012 22:56 |
Jeg bumper lige tråden, da jeg selv sad her til aften og ville lede efter serier - og mon ikke, der er ligesindede XplayN-folk, som selv sidder en af disse sommeraftnener og leder efter en serie.
Jeg må desuden lige indskyde, at 'Dexter' og 'Breaking Bad' er fuldstændig hjernedødt fantastiske. Sæsonafslutningen på seneste sæson af Dexter er ubeskrivelig vanvittig, og den nye sæson kan ikke blive andet end fantastisk. Det samme gør sig gældende for Breaking Bad.
Jeg må desuden lige indskyde, at 'Dexter' og 'Breaking Bad' er fuldstændig hjernedødt fantastiske. Sæsonafslutningen på seneste sæson af Dexter er ubeskrivelig vanvittig, og den nye sæson kan ikke blive andet end fantastisk. Det samme gør sig gældende for Breaking Bad.
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY