Kommentarer i alt: 51 -
| Del dit battletag | 24.05.2012 15:23 |
Diablo III er for vildt, så det bliver et kort indlæg, jeg skal videre! Jeg har set en del indlæg i debatten, hvor folk søger medspillere til D3, så smid dit battletag her hvis du har lyst, jeg lægger ud:
Lizzard#2353
Husk at fjerne fluebenet i "quickjoin" under social, så folk skal requeste at joine dit spil - så bliver du ikke owned midt i en fight.
Lizzard#2353
Husk at fjerne fluebenet i "quickjoin" under social, så folk skal requeste at joine dit spil - så bliver du ikke owned midt i en fight.
Det hedder "masser"!
| #30 | 27.05.2012 04:26 |
NiMa#2291
Jeg kom lidt sent igang da jeg havde lovet en ven at han kunne bruge min account til at spille på den første uges tid - Da jeg havde andre planer.
Jeg startede for 3½ dag(e) siden og er nu lvl 54 Witch Doctor.
Jeg er igang med første Act på Hell. Savner at spille med andre (evt. med brug af Skype/VT/TS).
/ NiMa
Jeg kom lidt sent igang da jeg havde lovet en ven at han kunne bruge min account til at spille på den første uges tid - Da jeg havde andre planer.
Jeg startede for 3½ dag(e) siden og er nu lvl 54 Witch Doctor.
Jeg er igang med første Act på Hell. Savner at spille med andre (evt. med brug af Skype/VT/TS).
/ NiMa
| #41 | 17.06.2012 17:42 |
En update:
Fnx#2475
Diablo Inferno DOWN!
Demon Hunter
Fnx#2475
Diablo Inferno DOWN!
Demon Hunter
WoW var sjovt til tider.
Kommentarer i alt: 51 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY