Kommentarer i alt: 23 -
| Wolves søger php koder | 23.05.2012 11:54 |
God eftermiddag XplayN,
Vi står i den fantastiske situation at koderen på et af vores projekter har valgt at hoppe fra halvvejs grundet mangel på tid, derfor søger vi nu en til at overtage og arbejde videre på det der allerede er lavet :)
jeg kan ikke rigtigt fortælle mere om projektet som sådan, men der er selvfølgelig betaling involveret efter kvalifikationer og en ekstra bonus hvis det ordnes på kortere tid end forventet.
Du kan få chancen for at være en del af Wolves hvis dette ønskes, eller du kan bare arbejde som freelance. Af hensyn til kvalifikationer og den specifikke opgave kan vi tage snakken over Skype eller lign.
Glæder mig meget til at høre om der er nogen der kan hjælpe!
Vi står i den fantastiske situation at koderen på et af vores projekter har valgt at hoppe fra halvvejs grundet mangel på tid, derfor søger vi nu en til at overtage og arbejde videre på det der allerede er lavet :)
jeg kan ikke rigtigt fortælle mere om projektet som sådan, men der er selvfølgelig betaling involveret efter kvalifikationer og en ekstra bonus hvis det ordnes på kortere tid end forventet.
Du kan få chancen for at være en del af Wolves hvis dette ønskes, eller du kan bare arbejde som freelance. Af hensyn til kvalifikationer og den specifikke opgave kan vi tage snakken over Skype eller lign.
Glæder mig meget til at høre om der er nogen der kan hjælpe!
| #2 | 23.05.2012 12:50 |
Jakob, JLK er en fantastisk person at arbejde sammen med. Jeg kan varmt anbefale jobbet, hvis der var nogle som var interesserede. Det er uden tvivl Danmarks bedste organisation og personerne bag, er geniale.
Held og lykke med projektet mate ;)
Held og lykke med projektet mate ;)
Edited: 23.05.2012 12:51
Har du fået set meget af Köln?
| #15 | 26.05.2012 04:54 |
Tror han kender acker, men hvem er du?!
Supra Societatem Nemo 1964
| #10 | 25.05.2012 18:07 |
Og det er du selvfølgelig kvalificeret til at udtale dig om. Med dit dybtegående kendskab til alle landet organisioner.
| #14 | 26.05.2012 04:53 |
Han kender manden? Hvad er dit problem? Han skriver en lykke ønskning og så bliver du ked af det og føler for at brokke dig?
Supra Societatem Nemo 1964
| #17 | 26.05.2012 13:20 |
Manden skriver "Det er uden tvivl Danmarks bedste organisation " Jeg betvivler bare hans evne til bedømme som han gør. Med mindre han selvfølgelig har dybtegående kendskab til samtlige organisationer i landet... Hvilket jeg tvivler. Så hvor er det lige jeg brokker mig???
Kommentarer i alt: 23 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY