Kommentarer i alt: 41 -
| lovejunkies.dk (<3juNkies) Søger hyggere! | 21.05.2012 16:46 |
Hej Xplayners.
For ikke så længe siden er hygge clanen lovejunkies genopstået og vi søger nogle at dele vores fælles passion, GAMING med.
Jeg har valgt at dele opslaget i 4 punkter.
1. Hvem/hvad er lovejunkies?
2. Hvad tilbyder vi?
3. Forventninger til dig
4. Kontakt
lovejunkies er en clan med flere projekter, som er startet op af Steffen 'Paaske' Sørensen for at have et samlingssted for gamere. lovejunkies startede i 2010 hvor vi havde et CS:S og et CS 1.6 hold. CS 1.6 holdet spillede 2. div. slap og klarede sig fint.
2. Hvad tilbyder vi?
I lovejunkies tilbyder vi først og fremmest et socialt mødested for gamere med de bedst mulige faciliteter. Her tænkes der voice+gameservere, lokaler til lan og en flot hjemmeside.
Vi har pt:
2 CS 1.6 FFA servere
FFA - 193.169.209.95:27030
Deathmatch - 193.169.209.95:27031
2 CS 1.6 CW servere med EAC
1 CS 1.6 Gather Server - 193.169.209.95:29001
Gatheren bliver oprettet på vores Teamspeak Server.
Gatheren er kun for os, og venner vi invitere - og det er mega hygge :-)
Det er også muligt at starte seriøse hold i lovejunkies, og vi er igang med at bygge flere op.
3. Forventninger til dig
Der er ikke nogen aldersgrænse i lovejunkies, dog forventer vi en vis modenhed og respekt overfor alle medlemmer, vi tager problemer op for at få et godt miljø. Men opfører sig pænt både ingame og på TS. Du SKAL være indforstået med at betale 30,- pr md til klankassen.
De 30,- dækker for de faciliteter vi har til rådighed og så arbejder vi på 2 årlige lans som vil være på Salling Efterskole ved Skive. Udover det hjælper klankassen så vidt muligt med tilmelding af hold til SLAP, cups, LANs, transport osv.
4. Kontakt
Har du spørgsmål eller ønsker du at søge i lovejunkies kan du kontakte os via hjemmesiden http://www.lovejunkies.dk eller skrive en mail til paaske@lovejunkies.dk
Mvh Steffen 'Paaske' Sørensen
For ikke så længe siden er hygge clanen lovejunkies genopstået og vi søger nogle at dele vores fælles passion, GAMING med.
Jeg har valgt at dele opslaget i 4 punkter.
2. Hvad tilbyder vi?
3. Forventninger til dig
4. Kontakt
lovejunkies er en clan med flere projekter, som er startet op af Steffen 'Paaske' Sørensen for at have et samlingssted for gamere. lovejunkies startede i 2010 hvor vi havde et CS:S og et CS 1.6 hold. CS 1.6 holdet spillede 2. div. slap og klarede sig fint.
2. Hvad tilbyder vi?
I lovejunkies tilbyder vi først og fremmest et socialt mødested for gamere med de bedst mulige faciliteter. Her tænkes der voice+gameservere, lokaler til lan og en flot hjemmeside.
Vi har pt:
2 CS 1.6 FFA servere
FFA - 193.169.209.95:27030
Deathmatch - 193.169.209.95:27031
2 CS 1.6 CW servere med EAC
1 CS 1.6 Gather Server - 193.169.209.95:29001
Gatheren bliver oprettet på vores Teamspeak Server.
Gatheren er kun for os, og venner vi invitere - og det er mega hygge :-)
Det er også muligt at starte seriøse hold i lovejunkies, og vi er igang med at bygge flere op.
3. Forventninger til dig
Der er ikke nogen aldersgrænse i lovejunkies, dog forventer vi en vis modenhed og respekt overfor alle medlemmer, vi tager problemer op for at få et godt miljø. Men opfører sig pænt både ingame og på TS. Du SKAL være indforstået med at betale 30,- pr md til klankassen.
De 30,- dækker for de faciliteter vi har til rådighed og så arbejder vi på 2 årlige lans som vil være på Salling Efterskole ved Skive. Udover det hjælper klankassen så vidt muligt med tilmelding af hold til SLAP, cups, LANs, transport osv.
4. Kontakt
Har du spørgsmål eller ønsker du at søge i lovejunkies kan du kontakte os via hjemmesiden http://www.lovejunkies.dk eller skrive en mail til paaske@lovejunkies.dk
Mvh Steffen 'Paaske' Sørensen
w1zard
| #4 | 21.05.2012 18:51 |
Vi er nogle stykker:
På vores 1.6 team har vi pt.
Gashi, lepaxe og Memfes.
Vi er igang med at få de sidste detaljer på plads med source holdet.
I hygge delen mig selv, Ardal, enzymet, tunnel rat, flaxic og dpx.
Vi har tit andre inde på vores teamspeak som vi hygger og snakker med :-)
På vores 1.6 team har vi pt.
Gashi, lepaxe og Memfes.
Vi er igang med at få de sidste detaljer på plads med source holdet.
I hygge delen mig selv, Ardal, enzymet, tunnel rat, flaxic og dpx.
Vi har tit andre inde på vores teamspeak som vi hygger og snakker med :-)
w1zard
| #5 | 21.05.2012 19:36 |
Fjollerier kan forventes. Paaskes evindelige dårlige aim og Ardals "umiddelbarhed". Forfærdelige mennesker, der ikke fatter en brik!
Men søde, det er de vel.
PS. Jeg hader dig Ardal, du ved selv hvorfor. Føj for satan.
Men søde, det er de vel.
PS. Jeg hader dig Ardal, du ved selv hvorfor. Føj for satan.
Trollololololo
| #7 | 21.05.2012 20:46 |
Hvis der ikke er gang i DM, burde i prøve med noget aim - ak47/aztecplace/usp something småt.
Caslestyle.
Caslestyle.
TAR16MARSBARFRADINFARSBAR
| #8 | 21.05.2012 20:56 |
Vi arbejder stadig på vores servere, og ja du har helt ret vi skal køre en mapcycle med nogle mindre maps.
Der er stadig nogle ting der skal laves om, men det skal nok blive godt! :-) Tak for tippet.
Der er stadig nogle ting der skal laves om, men det skal nok blive godt! :-) Tak for tippet.
w1zard
| #9 | 21.05.2012 22:12 |
Great! CS-død eller ej - jeg tror mange vil elske en server med fornuftig ping og et minimalt antal svenskere, der spawner med en ak i nakken på én.
GJ
EDIT:
Aim_ak47 ville som sagt virkelig være dejligt.
GJ
EDIT:
Aim_ak47 ville som sagt virkelig være dejligt.
Edited: 21.05.2012 22:15
| #12 | 22.05.2012 12:26 |
Jeg kigger på maps idag. Vi vil meget gerne ende ud i at der bliver spillet standard maps med enkelte aim/fy osv. også kan man ellers nominere eller admins kan vote. :-)
w1zard
| #13 | 22.05.2012 12:34 |
Jeg taler udelukkende om DM-cycle - og det jeg mente med "et minimalt antal svenskere, der spawner med en ak i nakken på én", er at man ved aimmaps som aztecplace, ak47 osv., netop undgår det irriterende element ved DM - at spawne foran en vammel hest ti runder i streg.
| #18 | 23.05.2012 09:50 |
Kan du smide et link til mappet kan ikk finde det. :-)
w1zard
| #20 | 23.05.2012 13:28 |
Edited: 23.05.2012 13:29
| #30 | 24.05.2012 03:56 |
Very nice! Det var netop det.
Jeg var inde, mens det var på - spawns var desværre tilfældigt placeret på mappet og ikke i hver sin ende, som standarden. Men det begynder at ligne noget! :--)
Jeg var inde, mens det var på - spawns var desværre tilfældigt placeret på mappet og ikke i hver sin ende, som standarden. Men det begynder at ligne noget! :--)
| #31 | 24.05.2012 09:23 |
Det er mig der har kvajet mig - synes man skal spawne random istedet for normale spawns. - men det kan ændres! :-)
w1zard
| #14 | 22.05.2012 12:44 |
Hvis i mangler til css team add simpsons_nerd evt kig på denne ansøgning inden http://gaming.dk/forum/topic/58920
| #15 | 22.05.2012 15:13 |
Jeg har fået lederen af CS:S teamet til at tage kontakt til dig :-)
w1zard
| #16 | 23.05.2012 07:45 |
Hvis I kunne fixe aim_aztecplace på serveren, ville I blive meget populære!!:)
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
| #29 | 24.05.2012 03:23 |
Er på iPhone så det bliver en "ca" liste.
Aim-ak47
Inferno
Fy iceworld
Dust2
Aztecplace
Train,
Scoutknivez
Nuked
Aim map
Aim ak colt
De er blandet bedre :-)
Aim-ak47
Inferno
Fy iceworld
Dust2
Aztecplace
Train,
Scoutknivez
Nuked
Aim map
Aim ak colt
De er blandet bedre :-)
w1zard
| #34 | 24.05.2012 23:41 |
Tror den ku blive meget populær hvis du f.eks. kørte aztecplace og AK47map only:) så kender jeg i hvert fald mange der bliver glade:)!
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
| #36 | 25.05.2012 16:57 |
Pt kører serveren kun aztevplace tror jeg den hedder :-) stavefejl koster penge fra iPhone NOOOT
w1zard
| #22 | 23.05.2012 15:47 |
Hvor ofte spiller I?
Jeg er kamp rusten og skal i form til Dreamhack, så kunne godt bruge nogle at spille sammen med indtil d. 14/6.
Jeg er kamp rusten og skal i form til Dreamhack, så kunne godt bruge nogle at spille sammen med indtil d. 14/6.
| #23 | 23.05.2012 16:57 |
Kommer an på hvad du mener. Vores CS 1.6 team er under opbygning og der er en som mangler en strømforsyning, de begynder at spille snart.
De seneste dage har vi spillet endel hygge gathers. Du skal være opmærksom på at det er ren hygge.
Der er helt sikkert nogle som gerne vil spille nogle seriøse kampe.
Men jeg ved ikke om det er fordi du bare vil spille, eller fordi du vil spille seriøst? :-)
De seneste dage har vi spillet endel hygge gathers. Du skal være opmærksom på at det er ren hygge.
Der er helt sikkert nogle som gerne vil spille nogle seriøse kampe.
Men jeg ved ikke om det er fordi du bare vil spille, eller fordi du vil spille seriøst? :-)
w1zard
Kommentarer i alt: 41 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY