Kommentarer i alt: 26 -
| Trænings sko. | 17.05.2012 11:54 |
Sagen er den at jeg har prøvet spinning et par gange, og jeg synes egentlig at det er ret godt, og har besluttet mig at for at tilføje det ind i min træningsplan.
Men jeg har regnet lidt på det, jeg skal betale leje 20 kr. pr. gang det lyder måske ikke af så meget. men hvis vi siger jeg træner 2 gange om ugen så kommer det godt derop af.
Så mit spørgsmål går egentlig ud på om der er nogen som har forstand på det med spinningsko, med om der er noget bestemt man skal kigge efter eller om der er noget som er godt at vide når man køber sko osv.
Er taknemmelig for lidt hjælp her :-)
Edited: 17.05.2012 11:56
Men jeg har regnet lidt på det, jeg skal betale leje 20 kr. pr. gang det lyder måske ikke af så meget. men hvis vi siger jeg træner 2 gange om ugen så kommer det godt derop af.
Så mit spørgsmål går egentlig ud på om der er nogen som har forstand på det med spinningsko, med om der er noget bestemt man skal kigge efter eller om der er noget som er godt at vide når man køber sko osv.
Er taknemmelig for lidt hjælp her :-)
Edited: 17.05.2012 11:56
Ham der LEGENDEN
| #2 | 18.05.2012 14:41 |
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad har din leje med cykelsko at gøre?
¯\_(^_^)_/¯
| #5 | 18.05.2012 14:58 |
Det fremgår overhovedet ikke af dit topic. Men fair nok.
¯\_(^_^)_/¯
| #26 | 30.05.2012 15:53 |
Lad for guds skyld være med at købe skoene på nettet. Gå ned og prøv skoene først, da det er meget individuelt hvilke sko, mærke og model, man som person foretrækker, da der er meget forskel på formen af skoene.
Men hvis du er på udkig efter nogle billige, men gode og holdbare sko, så kig efter Diadora, i en overgang solgte de visse modeller i bilka til billige penge.
Men hvis du er på udkig efter nogle billige, men gode og holdbare sko, så kig efter Diadora, i en overgang solgte de visse modeller i bilka til billige penge.
arrogant skid
Kommentarer i alt: 26 -
Deltag i debatten!
For at skrive kommentarer på XplayN.com, skal du være logget ind (og iøvrigt opføre dig fornuftigt).
Opret en profil via "Opret profil" knappen i venstre side af sitet.

Wolves vs.
Wizards
NaVI
ESC vs.
dAT
k1ck vs.
ENTiTY
n!
NiP vs.
S.fox vs.
LDLC
CPLAY